Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2007-04-14 16:24 eladás

collins írta:
alfatone írta: A normális biztosítók vissza is utalják a különbözetet. Ha meg nem jelented nekik, nemfizetéssel szûnik meg, és akkor elveszíted a bónuszodat. Szóval érdemes!


oké, tehát akkor okmány irodában le kell jelentenem, és a biztosítónál felmondani. nekem most van egy ilyen zöld hátterû szerzõdésem kitöltve, amibe már csak a vevõ adatait kell beleírni. ebbõl egy példány van. ez nálam marad? a forgalmit odaadom neki, és akkor ezzel a szerzõdéssel igazolom az okmányirodában hogy eladtam? mert ugye neki meg ott lesz a törzskönyv. (?)


a szerzõdésbõl mind a kettõtöknek kell legalább egy-egy eredeti!!!!!

Diabolica Elküldve: 2007-04-13 21:33 eladás

collins írta: sziasztok!

valaki le tudná nekem írni, hogy mi a teendõm kocsi eladás esetén, ha a szerzõdést megkötöttük? mit kell majd csinálnom a forgalmival, és hogy tudom meg, hogy a vevõ átírta e a nevére a kocsit? hol kell bejelentenem ezeket a változásokat? léci írjatok, mert ilyen ügyekben nem vagyok tájékozott, és nagyon sürgõs lenne. elõre is köszi, és bocs az új topic miatt, utána törölhetõ persze..

üdv,
collins


az adásvételivel bemész az okmányirodába és vagy kapsz nyomtatványt amivel bejelentheted vagy nem a lényeg, hogy igazolják neked ott, hogy te lejelentetted az eladást. A vevõ dolga lenne de ugye manapság nem divat sajna.....
Nem árt ha megteszed, mert utána semmi bajod nem lehet. Ellenben ha nem akkor az összes parkolás, autópályabírság a nevedre fog jönni. Én a kedd teljes délelöttömet töltöttem a rendõrségen a barátnõm 2005-ben eladott rav4-ese miatt, amit a mai napig nem irattak át, de szétrodeózták vele az országot. MAjdnem haza kellet szólnom a pizsim és a fogkefém miatt........Nem akarom leszólni a vidéki zsarukat, de az ibrényi rendõrkapitányságnak a nyírségben eszébe jutott, hogy de jó, akkor most jól megszivatjuk ezt a szemét pesti köcsögöt és szaftosan belekevertek egy jó kis büntetõügybe mert persze én meg nem jelentettem az eladást. Jó lesz ha ép bõrrel kimászok belõle, fõként , hogy nem is az áztat aki megvette és garázdálkodott (röhög mint a kutya rajtam), hanem mint írtam az ibrényi rendõrök. A pesti zsaru amikor kihallgattak megkeresés útján még csodálkozott is, hogy leköptem õket az örs elõtt, vagy miért utálnak ezek ennyire engem - közben még nem is jártam soha abban megyében sem. (Ahogy a dolgok állnak mostanában gyakran fogok....)

Szóval szerintem szánj rá egy kis idõt és jelentsd le megéri (a biztosítónál is!!).

Diabolica Elküldve: 2007-04-11 21:23 S.o.S....elektronika megbolondúlt

richiem írta:
Diabolica írta:
birkie46 írta: BOSCH SILVER 90Ah Én valami 23eFt ért vettem az M3 mas METRÓBA 2 év gari..... Jah és mielött beleköt valaki a METRO - ba , én is furán néztem amikor a szerelõm mondta , hogy jó vétel....


szerintem az Unibull is király, nekem mûködik és ha benzines akkor a 66-os is bõven elég, ráadásul csak 18-ba kerül a Jász utcában


OK! kÖSZI

Elöször generátor check, aztán aksi .

De lehet, hogy az is betett neki, hogy 2 hónapja meg sem mozdult
Mert céges kocsival járok...


Számomra ez az akksi dolog egy örök rejtély marad. Az enyémet kölcsönadtam egy éjszakára, naná, hogy reggel nem kaptam vissza. Volt otthon egy bontott 2003-as orosz feliratos akksi, ami kb 3 hónapja dekkolt a garázsban elõtte fél évet egy autókereskedésben, betettem, pöccre indult a gép és azóta is azzal járok. Ha ugyanezt megteszed egy 2003-as Bosch Silverrel vagy Vartával, akármivel közel sem lesz hasonló az eredmény - sajna.

Diabolica Elküldve: 2007-04-11 17:56 S.o.S....elektronika megbolondúlt

birkie46 írta: BOSCH SILVER 90Ah Én valami 23eFt ért vettem az M3 mas METRÓBA 2 év gari..... Jah és mielött beleköt valaki a METRO - ba , én is furán néztem amikor a szerelõm mondta , hogy jó vétel....


szerintem az Unibull is király, nekem mûködik és ha benzines akkor a 66-os is bõven elég, ráadásul csak 18-ba kerül a Jász utcában

Diabolica Elküldve: 2007-04-11 15:34 S.o.S....elektronika megbolondúlt

richiem írta: Tegnap 24 óra töltés után leszedtem, betettem, próbáltam indítani és ugyanugy "levágta"....aztán kipróbáltam, amit Diabolica mondott. Világítás fel....aztán 10-15 másodperc múlva kulcs elfordít és indult ...

Most már Én sem értem a kémiát....meg a fizikát sem, de most beindult , mentem is vele, hogy kapjon egy kis szuflát. De a generátort megnézetem ahogy mondtátok, mert tuti hogy kicsit ludas az is.

Köszi mindenkinek.

R.


A barátnõm kamionos , õ tanácsolta

De azért vegyél már egy akksit!

Diabolica Elküldve: 2007-04-10 20:13 S.o.S....elektronika megbolondúlt

richiem írta:
birkie46 írta: Visszagondolva erre a hibára , nekem is ilyen volt amikor meghalt a generátorom meg az akksim.... Én 90Ah -at vettem a gyárim az 74es volt...
Sztem azért a generátorodat is érdemes megnézetni.... Hátha tok segíteni....


Az Tény, hogy a generátorom néha döglödött.....esõs idõ után nem inditott elsõre, csak 4.5.re....lehet, hogy az szívja le az aksiról az áramot, mert zárlatos????


attól még venne fel áramot a töltés során...

Diabolica Elküldve: 2007-04-07 21:48 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Biztos, hogy az akksid rossz. Egyébként ha legelsõként felkapcsolod a fényszórót 10-15 másodpercre, akkor az helyreteszi a kicsit lemerült akksit (nem leszívja!!!, örök 2-es voltam kémiából ma sem értem miért nem meríti le végleg) és nagy esélyed lesz rá, hogy egyszer még be tudod vele talán indítani a motort. Õs régi teherautós trükk, be szokott jönni, a motoromat rendszerint így indítom én is.

Diabolica Elküldve: 2007-04-07 15:48 Segítsetek!

Nekem-8 írta: Emberek, megsérült a szervó pumpán lévõ mûanyag tartály. Kicseréléném, de nem nagyon lehet kapni külön. Esetleg nincs valakinek?
Illetve, ahogy nézegettem, E39 és X5-ön is ilyemi tartály van. Igaz a száma más a pumpának. Ettõl még a tartályok egyformák?


Nagyon sok motorhoz van ugyanolyan tartály3-as 5-ös és még hetesen is. 3 e ft és gyakorlatilag sztem minden bontóban kapsz.

Diabolica Elküldve: 2007-04-05 15:17 turbo gond

balagebmw írta: sziasztok.
2002es 318d -m van.a turbom változogeometriai része leragadt valoszinüleg a kosztol.de senki sem meri javitani pedig csak ki kéne tisztitani.ki tudna nekem segiteni?kihez forduljak?forog a turbo de nincs elég turbo nyomás.


www.e39.hu - ott a BMWPower nevû tag foglalkozik ilyesmivel

Diabolica Elküldve: 2007-04-04 20:59 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Diabolica

Tényleg nem akartam semmi "olyat" írni. De 1 év alatt elegem lett ebbõl az embertípusból. Nomeg hogy 4 hónapos kocsira felírtak 9 kiló amortizációt...nevetséges. Mindegy, maradjunk a topic témánál.[/quote]

Éppen akartam javasolni... (bár azt továbbra sem értem, hogy miért kell tovább fikázni õket ("embertípus..." )amikot fent látható, hogy többen is vagyunk itt a másik táborból, sokkal udvariasabb hangot megütve Nálad...de valóban jobb ha inkább lapozunk...ebben egyetértek)

Diabolica Elküldve: 2007-04-04 17:29 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Nekem-8 írta:
initram5 írta: A témáról nagyon jó fórum mûködik az index-en. Alapként ott is a motortérzár beszerelését tanácsolják BMW-nél is, a GSP alapú (Skyguard) védelemrõl újabban pedig leszedték a keresztet.

Az UV gravírozás is jó dolog szerintem.

[/url]http://forum.index.hu/Article/...?t=9004268


Az UV gravír max. lopás után derülki, akkor meg összezúzza, mintsem visszaadja. Max. ha jó nagy betükkel fel van festve a kocsira hogy "Gravírozott elemek"

Ez az ügyvédi összeg az ami miatt vége szakadt a dolognak. Mennyi "órát" ír el egy ilyen ügyben az ügyvég...10-20-at, akkor meg ugyanott vagyok. Ha többet már mínuszba is. A legnagyobb tolvajok az ügyvédek, de ezzel nem akarok senkit megbántani. Minden egyes felszólító, meg papírküldés 20-30 ezreket emészt fel a semmiért...


Ezzel a mondattal azért nehéz kedvesnek tûnni...
Mindennek ára van, ami amúgy ki van írva elõre és nincs olyan ügyfél aki ne tájékozódna és egyezne meg elõre.

Diabolica Elküldve: 2007-04-03 15:37 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Nekem-8 írta:
Diabolica írta:
Nekem-8 írta:
Diabolica írta: biztosításon nem gondolkodtál inkább?


A biztosítás vicc. Kocsilopás után "pofánröhögött" a biztosító. Inkánn valami ágyú kell, ezért kell a nyomkövetõ

Mi az az EWS? Miként mûködik?



Az EWS nem a motortérben van!!

Abszololút nem egyszerû kulcs nélkül beindítani egy újabb BMW-t (Pont a kulcs, az EWS és a computer miatt, aki azt meg tudja csinálni, annak a nyomkövetõ gyerekjáték lesz. A legtöbbnek az agyát beteszik a csomagtartóba, 15 méterrõl látszik a kábelezése, akármilyen ügyesen varrják is össze. Amikor nekem csinálták a nyomkövetõt az õsidõkben mutattak elfogás után egy A8-ast. Amatõrök vitték el, de õk is egybõl nekiestek szétbombázni, a belsejébõl gyakorlatilag semmi nem maradt, a mûszefal teljesen szétszaggatva, de még az ülések is, ergo ha vissz is kapod járni úgy sem fogsz vele.

A biztosítóval szemben pedig fodgadj fel egy jó ügyvédet, ha fizeted a díjat és a szerzõdésed rendben van, akkor fizetni fog - ez egyszerû mint egy raklap. Tudom, hogy elsõre mindenkit elküldenek, de vissza kell menni többször is, jogállamban élünk végül is......


A kocsit kulcsal lopták el. 2 dolog miatt lett elegünk. 1 év nap-nap kûzdés az ügyvéddel és biztosítóval. Majd lassan rájöttünk, mindegy mennyi ügyvédet viszünk, a biztosító megveszi õket. A másik hogy mondtuk a jegyzõkönyv felvételénél, hogy kulcsos lopás volt, mikor néznek utánna a kereskedésben, hogy ki rendelt pótkulcsot? Azt mondta a tesze-tosza hogy õk ennek nem nézhetnek utánna...ja, akkor minnek vannak? 1 dolgot tudnak, pingvinezni és ennyi. Eddig én is olyan álomvilágban éltem mint te, hogy jog, meg ügyvéd, meg igazság...de felébredtem. Nem kívánom hogy bárki is megtudja...
Szóval inkább TNT a kocsiba.
De még mindíg, hogy mûködik az EWS, vagy az a követõ?


Az álomról annyit, hogy én is jogász vagyok........szóval nem álomvilágról beszéltem. Ez az úgyis megveszeik õket duma egy elég nagy hülyeség, a szíved mélyén azért nyilván Te is tudod. Ha nem a Bosnyák térrõl egy pincébõl szedted a kollégát, azért nehéz ám elképzelni olyan összeget amiért a kamarai tagságát, meg a 40-50 ezres óradíját kockáztassa egy ford mondeo vagy bármi egyéb biztosítási díja miatt. Szóval annyira nem buli egy ügyvédnek az ilyesmi mint pl egy gáz-meósnak, vagy egy kpm vizsgabiztosnak. Azt, hogy rendeltek-e kulcsot azt csakis Neked mondja meg a kereskedés egyébként, illetve a rendõrségnek, a biztosítónak nem mert az nem hatóság és nem is tulaj, szóval ez logikusnak tûnik. (a Wallsinál....).

EWS pedig a Te kocsidban is van!

Diabolica Elküldve: 2007-04-02 20:43 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Nekem-8 írta:
Diabolica írta: biztosításon nem gondolkodtál inkább?


A biztosítás vicc. Kocsilopás után "pofánröhögött" a biztosító. Inkánn valami ágyú kell, ezért kell a nyomkövetõ

Mi az az EWS? Miként mûködik?



Az EWS nem a motortérben van!!

Abszololút nem egyszerû kulcs nélkül beindítani egy újabb BMW-t (Pont a kulcs, az EWS és a computer miatt, aki azt meg tudja csinálni, annak a nyomkövetõ gyerekjáték lesz. A legtöbbnek az agyát beteszik a csomagtartóba, 15 méterrõl látszik a kábelezése, akármilyen ügyesen varrják is össze. Amikor nekem csinálták a nyomkövetõt az õsidõkben mutattak elfogás után egy A8-ast. Amatõrök vitték el, de õk is egybõl nekiestek szétbombázni, a belsejébõl gyakorlatilag semmi nem maradt, a mûszefal teljesen szétszaggatva, de még az ülések is, ergo ha vissz is kapod járni úgy sem fogsz vele.

A biztosítóval szemben pedig fodgadj fel egy jó ügyvédet, ha fizeted a díjat és a szerzõdésed rendben van, akkor fizetni fog - ez egyszerû mint egy raklap. Tudom, hogy elsõre mindenkit elküldenek, de vissza kell menni többször is, jogállamban élünk végül is......

Diabolica Elküldve: 2007-04-02 18:24 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

biztosításon nem gondolkodtál inkább?

Diabolica Elküldve: 2007-04-02 18:23 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Nekem-8 írta: ..én spec. nyomkövetõs rendszerben gondolkodom és valami riasztón. Lehet túlreagáltnak tûnik a dolog, de már megfújtak egy 4 hónapos kocsit, így ezért érdekelne ki mit használ


Nyomkövetõ kiiktatása hozzáértõnek kb max 10-12 perc és mûködik a kocsi. Én most szedtem ki az 540-esembõl sk egy komolyabb fajtát, mert mint írtam nem nagyon szeretem az ilyesmit. Ezeket inkább beszerelni nehéz, eltart akár egy napig is, ha szépen csinálják.

Jobban jársz egy indításgátlással, annál többet hiába költesz erre a célra a hatásfoka nem lesz több, a nyomkövetés sztem céges kocsikon éri meg, de persze ez csak az én véleményem. Egy idõ után annyira fárasztó, hogy minden hülyeség miatt hivogatnak a Te számládra, hogy nekem elegem lett belõle egy életre.