Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2006-05-19 20:55 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

Nekem a 323i 14-et simmán lenyakal itt Pesten, tök mindegy milyen stílisban megyek vele. És szerintem az a fájó, hogy a 330I is ugyanilyen értékekeket mutat, szóval szerintem tök egyértelmû as döntés. (Amúgy meg a 323 a legtökéletlenebb az összes között.)

Zollman írta: Sziasztok!


Új vagyok még itt a fórumon, Beemer-em se volt eddig, de ez hamarosan változni fog, csak please segítsetek ti is!
Gondolkoztam, hogy melyik rovatban nyissam meg ezt a topicot, de végülis ez is technikai kérdés, nem ?

Tudom, hogy ezeknél az autóknál nem a fogyasztást kell nézni, de nem akarok úgy járni, mint az elõzõ Golf 4 1.6-ommal, amibõl azért vettem ezt a motort, hogy ne egyen sokat, ennek ellenére bekapott városban 10-11 litert cserébe még lassú is volt. +1 literes fogyiért járhattam volna 1.8T-vel ami 180PS..
Na ennyit az off autókról, csak elakartam magyarázni miért is kérdezem ezeket.

Városban azért 12l fölé nem, szeretnék menni. Ti melyiket ajánlanátok?
Megbízhatóságban van különbség?

Bocsi ha hosszúra nyúltam, de kicsit izgatott vagyok már, mikor lesz meg életem elsõ BMW-je és nem szeretnék mellényúlni..

Elõre is köszi a véleményeket!


Zollman

Diabolica Elküldve: 2006-05-05 18:29 Kézifék

b0gar írta: Sziasztok!

Kicsit az az érzésem, hogy ez valami gyártásbó eredõ hiba lehet nem? Szerintem ne használdd!

Egyébként jó a téma. Lenne is egy kérdésem ezzel kapcsolatban. Amitóta megvan a gépsárkány azóta szenvedek én is a kézifékemmel. Egyszerûen nem fog eléggé. Egy kicsit erõsebb lejtõn nem áll meg az autó hanem lassan gurul. Ez normális?
Sokszor állítottam a kar tövében levõ csavarokon de ez persze nem segít! Szerintem a baj ott van ahol fognia kellene. Azért mondom így mert ha jól tudom akkor a kézifék nem a hátsó "rendes" fékeket (tárcsákat) fékezi hanem valami más helyen a differenciál mû környékén.

Kinek van erre valami ötlete?

köszönet érte!


Nem a fékpofékat mozgatja, hanem külön van erre egy szerkezet a hátsõ féktárcsák belsejében hátulról, két pofa amely a tárcsa belsõ falára nyomódik ha behúzod a kart. Ha ott jól be van állítva , akkor tényleg fog, nekem pl. az egyik oldal nulla a másik oldal jó és meg is áll a gép függõlegesen is (azaz csak az egyik is képes megtartani ha az jó). Nézd meg az ETK-n, ott is megtalálod, de tény, hogy a beállítás nem egy piskóta meló.

Diabolica Elküldve: 2006-05-05 06:23 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Tano írta: Diabolica: Kipróbáltad már a CCFL-est?
Egyébként így néz ki?

http://autohifidiszkont.hu/bmw...904kor.jpg

http://autohifidiszkont.hu/bmw...rlampa.JPG

Ehhez azt írják nem jelez hibakódot és neon. Akkor ez is CCFL?


Hát nem, kicsit megingott a bizalmam az e39-ba való behegesztést követõen és azt már nem vettem meg, de így néz ki, ez lehet az. Azt, hogy jelez-e hbakódot vagy nem akkor fogod megtudni, ha betetted....szerintem.

Diabolica Elküldve: 2006-04-29 20:10 légzsák lámpa világít

06309248260 - hétköznap hívhatod, Érd és Budapest között vannak

dpiller írta: No nekem most cserélték ki az ülésérzékelõt, de a hibát nem tudták kitörölni - nem volt hozzá eszközük. Lehet ezt egy számítógép-resettel törölni? (szervíz teszt menübõl). Vagy esetleg tudna valaki olcsón segíteni ezügyben?

Diabolica Elküldve: 2006-04-29 11:04 Féktárcsa és fékbetét

alfatone írta: Itt is felmerül a "gyári beszállítói alkatrész". Ezzel csak az a bajom, minden kereskedõ állítja, hogy az övé gyári beszállító.
Futómûnél kinyomoztam már, hogy a lemfölder a gyári beszállító. A szilentblokkról, stabpálcáról le van csiszolva a BMW jel, egyébként ugyanaz, csak 20%-al olcsóbb.
Féknél ki a gyári beszállító?


Szerintem nem csak egy van hanem több, az egyik ha minden igaz a Jurid. Nézz el ide: www.e39.hu, itt a fórumon van olyan topik, hogy Fester Bt-kedvezmények, azt hiszem "Rhantos" - néven írogat ott egy srác aki elég közel áll hozzájuk, õ szokott ilyen infókat megosztani. Bár azt hisezm éppen õ írta azt is, hogy attól még, hogy a gyári beszállító termékét veszed meg pl a UNIX-ban nem biztos, hogy ugyanazt a minõséget kapod ugyanabból a termékbõl mintha BMW csomagolásban szálítanák a Wallison keresztül Németországból. Fékbetétnél éppen nem lenne mindegy.
Nem könnyû elhinni, de éppen nem is zárnám ki, láttunk már karon varjút...........

Diabolica Elküldve: 2006-04-29 06:26 Féktárcsa és fékbetét

herpa írta: Biztos, hogy kell cserélni, mert mielõtt vettem, megnézettem szervizben, és elég kopott volt.
Eszembe jutott, hogy itt is megnézzem: http://www.ntauto.hu/popup_szerviz(320d_fekjavitas).html, bár ez dízel, de gondolom nincs nagy különbség az árakban. Úgyhogy most rögtön új kérdésem is van: mi az a kopásjelzõ? Vagy az csak az újabbakban van?


A Tiédben is van, ha a kerék mögé nézel látni fogsz két kábelt. Az egyik a kerékszenzor (ez Neked még szürke színû csatlakozóval van, az újaké meg kék), a másik ami a féktuskóhoz egy, aza kopásjelzõ vezetéke.

Diabolica Elküldve: 2006-04-28 19:44 Féktárcsa és fékbetét

A kérdés jó, de miért a hátsó tûnik logikusnak? Az elsõn ezerszer nagyobb a terhelés - az én logikám szerint.
A hajtás miatt gondolod?

Diabolica Elküldve: 2006-04-23 17:29 Futómû és hibái

A dot4-es elég? Nem kell 5-ös, vagy a fölötti?

Diabolica Elküldve: 2006-04-22 06:05 Indexkar

Hát akkor hajrá! Ha modul kellene csak szólj, van.

Diabolica Elküldve: 2006-04-21 20:12 Indexkar

Balu, nem azért, hogy idegesítselek, de fel kell vetnem valalmit még mielõtt lángvágóval darabolnád fel a kocsit a relék miatt.

Keresgéltem a BMW szervíz cd-n ilyen problémákat és találtam is hasonló, amelynél az a gond, hogy a fényszóró kapcsolódik fel-le minden különösebb ok nélkül. Sajnos itt a gyári leírás szerint nem a reléket kell bütykölni, hanem a "Lights Switching Center" nevû egyésget , ami a világításkapcsóló mögötti - egyébként rénézesre elég komlynak tûnõ alaplapot jelenti --- ha nem tévedek.
Ezt pedig a leírás szerint ebben az esetben újra kell ilyenkor kódólni számítógéppel a CD-n leírt 10 lépéses folyamattal.

Szóval oda akarok kilyukadni, hogy nem biztos, hogy ez csavarhúzóval és egy mérõmûszerrel menni fog.

A buherálásról egyáltalán nem akarlak lebeszélni, mert anélkül ugye nem élet az élet, de szerintem a fentieket tartsd azért szem elõtt.

Diabolica Elküldve: 2006-04-21 05:03 Indexkar

Hát igen, ez azért távolság.............

Diabolica Elküldve: 2006-04-20 19:01 Indexkar

Balu írta: Köszi srácok!

Bár nem tudom mikor állhatok neki a kutakodásnak,a nyakam kissé görcsben van.(Kellett emlegetni az idegzsábát.)
Kész kínszenvedés egy beláthatatlan keresztezõdést abszolválni:mire körbe fordítom a fejem...

Üdv.


ha gondolod és ez segítséget jelent, szívesen felajánlom, hogy ha beállsz mellém a garázsba átrakosgathatod egyenként a reléket az enyémbõl, így talán ki lehet szûrni melyik a rossz, az enyém rendesen mûködik -
az egyetlen gond, hogy csakis vasárnap vagyok otthon

Diabolica Elküldve: 2006-04-18 15:46 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

alfatone írta: Nem gyári. Mit vártok tõle? De most komolyan?


Hát ha a fröccsöntõ szaki például felfröccsentett volna rá két kis fület amivel beszorítrhatom a szórülencse elé akkor nem lenne semmi gond. Ennyi elvárható lenne egy nem gyáritól is.

A CCFL-esen egyébként ahogy írtam is van két fül de csak a felsõ szélén, ezért mondtam, hogy meg kell azért nézni, hogy az ott elég-e vagy pedig esetleg elmosdulhat az alja. Eléggé szem elõtt van ahhoz, hogy a négy karika ne pontosan egyformán álljon...

Diabolica Elküldve: 2006-04-17 19:52 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Hát ma beszereltem, szerencsére a 8.000 Ft-os 39-esba valóval kezdtem, ismétlem: szerencsére.

Nyolcezret talán ér, de többet nem. A végeredmény tulajdonképpen nem rossz, modnjuk ötös alá.

Viszont el nem tudom képzelni, hogy mégis mit gondoltak, mi tartja ott ezt a vacak karikát, mert azon bizony semmi, de semmi nincs csak egy gyûrû és kész. Van hozzá egy németül beszélõ gépkönyv, eszerint TELJESEN FELESLEGES ODARAGASZTANI mert az oda van mérve, és ott marad.
NA ez nem így van, nem marad ott, legfeljebb csak egy múzeumi kiállított limóban. A plexi mögötti kis fekete csõbe kell ugye beteni a szóróüveg elé, de ott semmi sem fogja és elõre hátra mozoghat két-két centit és el is tudna fordulni. Így ezt ragasztani kell, innentõl pedig nem folytatnám, .............holnap kell majd hoznom haza egy kis polírpasztát.

Az a gondom, hogy a CCFL-esnek volt ugyan egy kis füle, de kizártnak tartanám, hogy az fixen megfogja, mert csak a tetjén volt.

Konklúzió: ha akartok, szerintem vegyétek ki a fényszórót, pattintsátok le a plexit és az öletekkben vigyétek be a vftsbe hogy ott helyben meg lehessen gyõzõdni arról, hogy valóban olyan profi e a termék, hogy ragasztás nélkül ott marad-e vagy sem, mert szerintem azért kétséges.....

Diabolica Elküldve: 2006-04-17 19:40 Indexkar

Ja, most ugrott be, vedd le az utas lába felett lévõ mûanyag borítást, ez két csavar, és akkor fogod meglátni a fent is írt - nálam fehár kis polcos mûanyag dobozt amiben nekem a relék vannak.