Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2008-01-25 19:22 Belsõ díszcsík

Tiba írta: Én is a jövõ 7en szeretnék.
Írd már meg a számod. Megvolt, de elhagytam
Köszi Tano! megnézem.


06pannon9825228

ma épp elhagytam valahol a telómat, de holnap már él (másnapra mindíg elõkerül....)

Diabolica Elküldve: 2008-01-25 18:58 Belsõ díszcsík

Tiba írta: Köszi! Felhívtam õket.
Nagyon rendesek voltak. Már csak ki kéne derítenem, hogy mi a szívkódja a kocsimnak.
Titán silber. Nem tudja valaki?


Mikor tervezel menni egyébként. Ha gondolod mehetünk együtt, hátha csomójával olcsóbb. Én a jövõ héten gondoltam, szereztem az 540-esbe egy bontott tartalák szettet, de szar színe van, átfényeztetem valami izgalmasra. Mondjuk a 10-15 nem egy nagy ár, máshol is ennyi. De pont vinnem kell még két garnitúra motoridomot is, aminek darabja egy 20-as szokott lenni, hátha megcsinálja az egész bulit egy 50-esért.....

Diabolica Elküldve: 2008-01-25 18:53 Belsõ díszcsík

Tiba írta: Köszi! Felhívtam õket.
Nagyon rendesek voltak. Már csak ki kéne derítenem, hogy mi a szívkódja a kocsimnak.
Titán silber. Nem tudja valaki?


típustáblán nézted?

Diabolica Elküldve: 2008-01-25 14:55 Belsõ díszcsík

Tiba írta: Szerintem fogalmi dugóba kerültünk Nem fényezõvel csináltattad?


www.cosmicar.hu - fényeznek is meg vannak meglepõen speckó festékeik is. Nem fakezûek. Ne emailen érdeklõdj.

Diabolica Elküldve: 2008-01-22 16:50 hiba!

batkigabor írta: Sziasztok!Németben vettem egy bmw 320i m pakett II 2002.06-i bömbit.Minden jó és szép volt az elsõ napig,durr elszált a lénkondim csere a kesztyûtartó alatt találtuk meg a hibát utánna minden ok volt míííg,tudjátok,mint a mesében.Egyszercsak bejelezte a motorjelt,mellette az eml és a kipörg.,menetstabilizátort a fordulatom pedig ugrált,gázadásra semmi jel.Aztán leállítotam a motort majd 100 indításra újra ok lett.Na ez a hiba van nekem .Tudja valaki mi lehet?talán az alapjárat vezérlõ motor?Lam. szonda vagy mi???S.O.S


Ha nem is a 100. de a 4. indításra eltünk a jel........

Diabolica Elküldve: 2008-01-12 19:36 Áhhhh....a sok nem normális...

kyncza írta: Sz.tetek normálisak?!?! így elcsúfítani egy BMW-t...

http://chundra.ru/auto/1070-slonoviy-tjuning.html


izlésvilág dolga az ilyen, nekik ez tetszik, az eszkimóknak a zsíros nõ, nekem mega a ......

Diabolica Elküldve: 2008-01-11 15:28 M3

Tiba írta: Na akkor megveszed?


Megnézem.......
Nekem nem jön be a szín. Van egy világoskékem meg egy aranybarnám, szerettem volna végre egy normális színû BMW-t - nem ilyet.....ettõl függetlenül nagyon esélyes

Diabolica Elküldve: 2008-01-11 11:33 M3

Tiba írta: Csak az a gond, hogy m3 hoz minden más, és minden drágább mint az e46hoz.


mire gondolsz konkrétan ami más lenne? lökösök egyértelmû, meg a hátsõ futómû egy része, a karosszéria egyéb tekintetben nem. Alig van törve az a kocsi, nem szabad azt hinni, hogy megfizethetetlenek az alkatrészárak...

.....az elsõ lökös nem is sérült, max javítani kell, a fényszóró nem más, az elsõ sárvédõ megint nem, talán még a doblemez burkolat sem sérült, vagy menthetõ, amúgy a nem drága. Kell egy vese meg egy hátsó lökös (ha nagyon szarrágó akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy egy épkézláb mûanyagos meg tudja javítani. Az egyetlen dolog amivel gáz lehet az a bal hátsó futómû mert ezt nem lehet látni, hogy mennyire sérült, ha csak egy csonkállvány kell bele akkor nem nagy úgy.

DE MOST ÚGY BEPÖRÖGTEM, HOGY FELHÍVTAM - MAGYARORSZÁGI!!!

Ami a legnagyobb gond vele, hogy úgy tört össze, hogy ellopták és akkor csattantak vele. Emiatt kilopták egyben a computert is belõle - ez a gáz......

Meg kell két légzsák bele.....
Szerintem 4.5-re lealkudva megéri - nem is kicsit.

Diabolica Elküldve: 2008-01-10 15:18 M3

collins írta:
Tiba írta: Ebben tök igazad van
Mennyibõl lehetne rendbetenni? Meg lehet nem is magyar rendszámos
Pedig ez a szín nagyon tetszik.


úgy igényesen kész van 2-2,5-bõl. de ehhez azért kellenek kapcsolatok meg minden, tehát nem ez a piaci ára a rendbetételnek.
ha 3-ért lenne, akkor a hülyének is megérné. így túlárazottnak mondom.

peetie!
ez sajnos hiányzik az emberekbõl


piaci áron készen van max 600 Ft-ból ha a futómû is sérült, a nagyobb baj az, hogy szerintem nincs honosítva, ha az lenne már elkelt volna 1 nap alatt

ez a kocsi nincs összetörve, az enyém 1m-bõl állt talpra, ahhoz viszonyíts

Diabolica Elküldve: 2008-01-05 11:05 323i hiba !

m_attila81 írta:
berena írta: jo szar hejen van az alapjárati motor a szivosor alatt a fojtoszelepnél keresd látni nem lehet csak kézel érzed ja és vékony kéz kell hozzá


köszi

ha gépre tesszûk nem mondja meg?


de megmondja.......

Diabolica Elküldve: 2008-01-03 13:30 ELLOPTÁK!!!

320dTomi írta: EWS-en keresztül viszik az ótót!


és azt nem az ODB-n keresztül érik el?

Diabolica Elküldve: 2008-01-02 22:26 E 46 COUPE

na jó csak vicceltem, nehogy begurulj - simán 6 henger van bennük, jobb esetben megy mind a 6 belõlük....., de néggyel is elpöfög....

Diabolica Elküldve: 2008-01-02 22:24 E 46 COUPE

Attila írta: Valaki mondja már meg hogy az E46 325 coupék hány hengeresek??? köszi


16 - double v8
igazi ûrrakéták

Diabolica Elküldve: 2007-12-28 20:31 Reggel nehezen indul...

Dozsi1971 írta: Én is így jártam, de nekem az izzitás vezérlõ relé is tönkre ment.Azt nem nézetted meg?21 e forint volt.A sok inditózástól még az öninditó is beállt.Az csak 10 e forint volt.


célszerû az izzítás biztosítákát ellenõrizni elsõként, ez külön, a computer dobozában van egy 6-os foglalatban a motortérben - a poén az, hogy ha ez rossz, ettõl még vígan virít az izzítás visszajelzõje, mintha mûködne - de nem

Diabolica Elküldve: 2007-12-28 19:20 Reggel nehezen indul...

Tano írta: Szerintem normális. Nekem még többet is szokott, talán 3-4 mp is megvan míg izzit.
És az indítózás is tovább tart, talán 1 mp-cel mint melegebb idõben.


nem arra gondolt inkább, hogy kevés a 2mp :