Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2007-08-11 13:45 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Tano írta: Õk a www.plaket.hu-nál csináltatták. Lásd a 3. oldalon.
Gyorsan megnéztem, egyszerû a tervezõprogijuk használata. 20db-nál 1040 Ft-ot ír darabáron, 25 db-nál pedig 940-et. 50 db ugyanabból már csak 740/db. Ez sztem nem vészes. Gyõrben és pesten vannak, de a honlapon azt írja a pesti iroda most zárva.
Milyen képfájl-ra gondolsz? A tervezõvel létrehozott jó lenne?


Ha csak annyit kérnek akkor az is elég - nem beszéltem velük.....

Na most végre volt idõm megnézni, tényleg van az oldalukon tevezõ prg, úgyhogy ez az akadály elhárult, kösz a tippet. Hétfõn vagy kedden rákérdezek, hogy hogy mûködik a megrendelés. Egyenlõre azért nem sokkal okézták le a kezdeményezést..........repülõnap van?

Poénból csináltatok vagy 5 pár fekvõ sellõvel körülvett propellerest, arra is lehet jelentkezni, nekem tetszik))))))))))).

Diabolica Elküldve: 2007-08-10 20:37 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

c1711 írta: Üdv!

A cimborámnak nyomdája van és megcsinálja, ha kell, M-es vagy M-nélkül, vagy csak BMW emblémával.

A lényeg, hogy ne 1-2 darab legyen csak az egyforma.

A viszonylag kis szériszámok miatt az árát 1500 körülre taksálja. ( a Shell kutaknál megnéztem és 2000 a sajátjuk)

Az a javaslatom, hogy legyen 4-5 féle sablon és azokból lehet válogatni.


Az elsõ lehetene az M-es
A második csak BMW logo egy színbõl
A harmadik BMW logó fehér-kék

A többire írjatok ötleteket.


Nem rossz ez csak kezd idegtépõ lenni, hogy hónapok óta tökölünk, ezért arra gondoltam, hogy gyorítsuk fel az ügyet.

Ha nincs nagyobb tiltakozás, beruházok 25 M-es és 20 M-nélküli keretre, azt megrendelem és kifizetem és utána ha jeletnkeztek nálam akkor egyenként szétosztom postázom, átadom vagy ha nem kell senkinek leúsztatom a Dunán Mohácsig - de ez utóbbi nem valószínû. Ennyit összesen nem kértek fent, de tanulva az e39-es keretekbõl ez fogyóeszköz, mert vagy eltörik vagy lecserélik a szervízben vagy más történik vele, de gyakran pótolni is kell, így meg lesz mibõl. Ha C1711 nem haragszik meg akkor megkérdezném, hogy a 39-esek hol csináltatták, mert Laci520D 1300-ért tudta kihozni, de a fõ ok inkább az, hogy én Pesti vagyok és itt egyszerûbben tudom intézni mint távolról. Persze a lehetõséget ne vessük el!!!
Szóval keddig jelezzétek, hogy jó lesz-e így és akkor lépjünk végre elõre.
Addig is jelentkezhetne valaki aki válllaná, hogy létrehoz olyan formátumú kép fájl-t amit majd kérnek tõlem, mert az én erõmbõl csak a word és excell verziók futják.

olivér

Diabolica Elküldve: 2007-07-24 20:32 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Nekem-8 írta: Átbogarásztam a szétvágott kábelköteget.

- Lila fehér csíkkal
- Sárga piros csíkkal

ezek a biztitáblában landolhatnak, esetleg valaki van oly jártas hogy megmondja melyik helyre valóak és mekkora biztivel vannak ellátva?

- fehér

Ez jobb oldalt egésszen hátramegy. Mivel a köteg egy Touringból van ez lehet befolyásolja. Érdeklen hovatartozása...


küldj egy mailcímet és átküldök egy lefotózott (kiszerelt) bizttáblát

Diabolica Elküldve: 2007-07-23 20:44 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Nekem-8 írta:
Diabolica írta: a teljes autó kábelkötegét ki szeretnéd cserélni a bontottra? (lehet, hogy félreértettem, csak abból következtettem erre, hogy a hátsõ lámpáról írtál meg a fûtésboxról.....), mert egy sima beépítésnél azt nemszokták


Hát épp ezaz, hogy nem szeretném. Kicsit olvastgattam a neten és ott írja 1 srác, hogy utólagosan beépíteni csak utólagos kábelszettel lehet. Az eredeti nem jó. Erre magam is idõközben rájöttem, mert sok kábel megy a fõ kábelkötegben. Szóval most utólagos kábelköteget keresek, csak nem tudok cégekrõl kik foglakoznak ilyesmivel.


Én korábban gondolkoztam egy ilyen projekten és nekem is gyári teljes kábelszettel adták volna (300e) azzal, hogy azzal meg tudom csinálni, de végül nem mentem bele. Szerintem azért meg tudod csinálni az eredetivel is ha rászánsz egy teljes napot arra, hogy kiteríted kibogozod a teljes kábelköteget, és kiháncsolod magadnak belõle azt ami kell. Mi néha csinálunk ilyesmit, nem egy álom meló, meg kell hozzá egy zsák öntapis cetli, hjogy mi honnan-hova megy, de meg lehet csinálni. A következõ lépés, hogy a kocsit is ízekre kell szedni a betételéhez, de ezt mundjuk mindenféle kábellel meg kell tenned. Az e39 fórumon vannak képek arról, hogy kb mennyire, nézd meg.

Ha hiányzik vmi szólj, mert nekem is van egy teljes kábelkötegem ami navisban volt, bár itt-ott már belehardpdáltam......

Rhantos egyébként simán rendel neked kábelt......ha jól emlékszem nagy része gyáriban is létezik (leginkább abban), de ezt õ fogja tudni..........

Diabolica Elküldve: 2007-07-23 15:29 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

a teljes autó kábelkötegét ki szeretnéd cserélni a bontottra? (lehet, hogy félreértettem, csak abból következtettem erre, hogy a hátsõ lámpáról írtál meg a fûtésboxról.....), mert egy sima beépítésnél azt nemszokták

Diabolica Elküldve: 2007-07-21 16:03 Vennék...

Szili írta:
Petike írta:
birkie46 írta: Hali!

Valakinek nincs véletlen elfekvõbe egy szíjvezetõ tárcsája az én gépemhez ???? Kicseréltem az összes görgõt , a feszítõt , szíjat ... Volt egy érdekes hangja a kocsinak indításkor meg leállításkor , ezekre gondoltunk és végül kizárásos alapon ez a ..beteg" alaktrész...



...motortartó bakok voltak már cserélve????

Nekem a kipufogóm rezeg, elég idegesítõ, a flexitagot cseréltük de nem lett jobb. A szerelõm szerint a motortartó bak csere elvileg segít. Más ötlet esetleg? Mennyibe kerülne? 2001-es 20D Touring.


miért nem mész el egy kipuffoshoz?

Diabolica Elküldve: 2007-07-17 21:27 Business rádió kérdés

csirke írta: Sziasztok!

Én most veszek egy 99-es évj. e46-ot. Gyári Harman Kardon hifi van benne, de kazettás. Lehet-e bele Cd tárat tenni???

És mi az a hangszóró gomb a középkonzolon ami a kipörgésgátló melett van???

Elõre is köszi...


Az a legjobb gomb lesz a jövendõbeli kocsidban......

Diabolica Elküldve: 2007-07-17 15:51 hibafelismerés

szóval az M52-es 320-as nem potis, az M54-s 320-as potis. Az elõbbihez tudok kölcsönadni Neked ilyen pillangót, vagy ha kell utána meg is tarthatod.

A 2002-es nagy valószínûséggel m54-es........... szinte biztosan

Diabolica Elküldve: 2007-07-17 15:48 hibafelismerés

alfatone írta:
bmw320 írta: Hali!
Az egyik barátom amikor inítaná az autóját már gyújtáson megjelenik a mûszerfalon az : EML , a kipörgésgátló ikon és a dsc ikon meg a motorszimbólum! ha ráindít akkor az alapjárat is össze-vissza ugrál! De van olyan hogy a hiba egyáltalán nem jön elõ! A computer kiolvasáskor semmi eltárolt adatot nem talál! Egyébként 2002-es 320i. Ha volt már valakinek hasonló gondja vagy van valami ötlete kérem segítsen! Elõre is köszi!!!

Ez a pillangószelepen lévõ gázpedál-potmeter lesz, vagy annak a csatlakozója. Javítani nem lehet, cserélni pedig csak a pillangóval együtt.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=15
Errõl van szó, a kis rajta lévõ dobozban rejtezik a pedálszenzor.

Sajnos elég szemét hiba, mert bármikor elõjöhet, és akkor nem jutsz haza.


Nekem azért van otthon három ilyen alkatrészem, mert miondenki ugyanezt mondta erre a hibára sajnos nem volt ilyen egyszerû!!!
Nekem spec a csatlakozó halt meg és ha volt egy kis érintkezési hiba akkor nem mûködött, jött az eml aztán meg egy bukkanónál eltûnt, újraindításnál ment tökéletesen , aztán megint elölrõl. Még az idõjárástól is függött. Aztán sikerült rájönnöm és megoldani, de addig beszereztem két ilyen pillangószelepet is.........

Ha ki akarjátok próbálni egyet szívesen kölcsönadok......(Bp-en van), de tudni kell hozzá milyen van a tiéden (ez enyém nem potis gázpedálos) és ha jól emlékszem a 320-as lehet, hogy az, de ezt meg tudod nézni, més minden ugyanolyan egyébként rajta.

Diabolica Elküldve: 2007-07-10 10:01 Karosszéria (javítás?)

andi írta: Igen, engem is azzal riogatott a bácsi, hogy mivel 3 rétegû a lemez, nem lehet kikalapálni. Gondoltam azért Tõletek megkérdezem, mivel én laikus szemmel nézem úgyis a dolgot.
Köszönöm a segítséget mindenkinek


Szánj rá két hete és próbálj meg ilyen színû bontott géptetõt venni. Sok helyen árulnak már "csomagolva" ilyet úgy hogy vigyáznak a fényezésre szándékosan. Alapvetõen a feketére jellemzõ ez az igyekezet, de ha szerencséd van és találsz akár fényezés nélkül is megúszhatod, akkor pedig jobban jársz a cserével. Bár a compact egy fokkal nehezebb ügy, de egy éve én is botlottam bele éppen szürkébe.

Diabolica Elküldve: 2007-07-05 17:40 Lökhárító

peetie írta: Köszi a tippet!! Akkor nem fognak hülyének nézni, ha a szerelõknek majd mondom hogy ki kellene húzni, nekik biztos megvan hozzá a felszerelés.


lökhárítóshoz kellene vinned, mert õk foglalkoznk ilyesmivel a szerelõk általában nem. Az enyém egy handzsárral volt összeverve és lyukak is voltak rajta - simán megcsinálták aprópénzért, de fényezni kellet (de a kép alapján a Tiéden sem maradt meg a fény, ha jól látszik az amit annak gondolok)

Diabolica Elküldve: 2007-06-28 15:42 kuplung___

Loti írta: Sziasztok!

Egy olyan dologgal találkoztam reggelente abszolut hideg motornál, hogy a kuplung felengedésekor van némi dadogós rángatás, (nem vészes egyébként) de ahogy melegszik a motor abszolut megszûnik mindez. Igazából lehet, hogy csak vezetéstechnikai a probléma mert nagyobb gázadáskor nem csinálja. A kocsiban 132 ezer van. Ja és 318d. Köszi


"némi" rángatás - azaz alig érezhetõ, olyan mintha kicsit görönygös lenne az út. az enyém is ilyen (330i) de szerinem nem a kuplung miatt, mert nekem az elõzõ kuplungommal is ilyen volt. én az üzemanyagellátásban keresném a hibát, de a saját hibámat sem tudtam még megoldani....

Diabolica Elküldve: 2007-06-25 19:57 Kopogás hátulról.

A lassú mindíg relatív fogalom.... , de az biztos, hogy ha vigyázol akkor nem lehet gáz.
Az elsõ kerekek kitámasztása (nézd meg az ETK-n) olyan, hogy alapvetõen az menetiránybõl (szembõ) jövõ ütések ellen véd, ebben az irányba erõsebben tart, tehát ha hátulról ütöd elõre akkor (magyarul, ha a fenekét felteszed a padkára és felrángatod az elsõ kereket úgy , hogy a elõl van a motor ami nehéz is) "elméletileg" sérülékenyebb lehet mint fordítva.

Diabolica Elküldve: 2007-06-16 16:29 kuplung___

paci írta: Nálam ez már egy fix alapzaj. (2001 320i) Szerintem idõvel kijön. A kuplung rudazat, és az azon lévõ motor felõli tömítõgyûrû kiszárad. Valaki egy topicban írta, hogy valahogy sikerült megzsíroznia, de nekem még nem jött össze, kinyomásra továbbra is nyekereg..


az egész kuplungsztoriban kizárólag a 3-as és 5-ös tud nyikorogni, de azt még ma sem értem, hogy ezt hogy lehetne megolajozni. (Anélkül, hogy levennénk a kulisszát - hiszen azon csak két egy 1 cm-res lyuk van.
Én arra gondoltam egyébként, hogy ha nyikorogni kezd akkor az annyit jelent, hogy a kinyomócsapágy csereérett lett, de ez nyilván nem törvényszerû............
Nekem pl azért adott hangot, mert a kinyomóvas elkezdett valamiért bele-beleérni a kuplungszerkezetbe, nagyon kicsit és éppen hogy csak , de mégis. (lassabban kellene járni........ )
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/s/f/14.png

....a linket másold be a böngészõ címsorba mert nem lehet más módon hotlinkelni.

Diabolica Elküldve: 2007-06-08 20:54 Apró hibák

peetie írta: Nem tudom hiba e, de azt vettem észre, hogy amikor hidegen indítok, szinte azonnal indul, míg melegen forgatni kell párat mire beröffen a szekér (2002.02 320d touring). Nem zavar, csak fura.

Másik, ami viszont kezd idegesíteni ez az átkozott nyekergõ ablak(mindkét oldalon). Csak akkor szûnik meg, ha egy picit megmozdítom lefele, csak ezt meg az elektromossal nehéz úgy pöccinteni, hogy ne szaladjon le sokat. De ahogy olvasgattam, erre még mindig nem született ennél jobb megoldás


Ha visszaolvasol itt valaki írta, hogy valalmi szilikonos akármivel egy kicsit a gumi belsejét megkente és azóta nem nyikorog neki, én sajna nem emlékszem mert a cupékon ugye ilyen jellegû gond ugye nincs.