Dredd fórum hozzászólásai

Dredd Elküldve: 2014-04-28 14:46 Társalgó

Darius írta:
Nagyon jol ment de dizel leven hianyzott a hang elmeny illetve ebbol kifolyolag feltettem is h meghajtva nem esik jol neki.A benzines jobban birja a strapat nem kell annyira vigyazni ra.Fogyasztasban se varj csodat egy 20dis hajtva sokat eszik es varos uzemben sem megy 8 ala sehogysem.Aki mast allit hazudik.A dizelre jobban kell vigyazni mint a benzinesre es ezert adtam el en is mert az en vezetesi szokasaimhoz a benzines jobban illett vna.Hozzateszem semmi bajom a dizellel( most is az van csak 6henger)de arra eleg volt h 4 hengeres dizelt sportos tulajdonsaggal felruhazni hulyeseg.Egy 30d az mondjuk mas ott a hang elmeny is megvan es a teljesitmeny is 204!(le).Persze arra is vigyazni kell ha hajtani akarod,de az chippelve mar eleg komoly menetteljesitmeny. Én azt javaslom dizelbe inkabb 30d...benzinesben 20i-25i-30i.A 30d nem tobb fenntartani mint a 20d-t es ugyan azok a hiva lehetosegek,viszont elmenyben tobbet ad sokkal.a benzinessel olcsobban jossz ki,megha tobbet is eszik vmivel.

Értem, akkor valószínű nem is igazán esik jól neki..leglaábbis, amiket látok neten dízel tapasztalatokat a későbbi használat során.
Mennyire igazak vajon azok a fogyi adatok, amik a spritmonitoron vannak, 25i-re nem egyet láttam, ami 7 liter körül fogyaszt?Ezekbe nincs turbó ugye?Mármint e90 25i..mert, elég jó meg lehet hajtva, ha 220 lovat kihoztak belőle

Dredd Elküldve: 2014-04-24 20:22 Társalgó

Darius írta:
Dredd írta: Sziasztok,

Remélem jó helyre írom be a nyűgöm Konkrétan, rögtön topikot ezért nem szeretnék nyitni, ha itt minden van ömlesztve, akkor talán megállja a helyét az érdeklődésem...ha lehet, kicsit kihasználnám az itteniek tapasztalatait, persze csak..ha lehet
Szóval, lassan gondolkozok autócserén és 2 autó jönne számításba...golf mk5 2.0 tfsi vagy e90 20d...Külsőre, nekem a bmw-ben több fantázia van, krakteresebb, komolyabb..viszont csábító a golf 7 sec körüli gyorsulása és az, hogy 2 mázsával könnyebb :/ Gondolom, itt egyértelmű ki-mit választana.Viszont érdekelne a 20d motorok megbízhatósága és tuning potenciálja (ATC,Kollár?).200lóval már érdekelne..de nem tudom, hogy mennyire lenne tartós?(ha 200k km-el venném az autót majd) Nem hullana szét rögtön és generáloznom kellene 1 milláért azonnal? A gyári "kopó" alkatrészek mennyit bírhatnak?Mire lehet számítani egy 200-250k-t futottnál?(ha van erre tapasztlat?)
Szívem szerint egy 25i-t vennék...ha már bmw..de egy csomó motorcserés e90 25i-t láttam, ami nem túl bíztató és ha a 20d-t is biztonsággal lehetne üzemeltetni 200 lóval, akkor fölöslegesnek tartanám a 25i-t.Szerintetek?



Szia!Én is voltam hasonló cípőben nemrégen,ezért tudom miről irsz.Én akkor 320d-t vettem full m csomaggal.(2004,e46 mpack).Gondoltam nagy nyomaték sport futómű mi kell még.Nagyon szerettem azt az autót,de rákellet jönnöm hogy azért egy jó 6 hengeres szivobenzinessel jobb lett vna ezerszer.Később vezettem Golfom is (5 Gti),ami elkepesztő jó főleg DSG vel de nagyon tud hianyozni a hatsokerekhajtas,de nagyon.Én azt javaslom mivel nem nagy a kulonbseg gondolkodj el egy E90 330i-n ha megengedhetedd magadnak mert annal elmeny gazdagabbat nem igen talalsz.Ha az tul draga lenne akkor is inkabb vennek egy 320i e90-et mint egy 320d-t.Fenntartasban es vezethetosegben is benzinest valasztanek.Azt azert tudnod kell hogy az E90 320d-nel joval tobb a hibalehetoseg foleg ha chippeltetned es nyomnad neki mint ha egy szivo benzinest veszel.A Golfnal a 2.0tfsi is hajlamos a kokszosodasra,illetve ha jol tudom az meg szijas is nem lancos.A felhasznalas jelleget kell eldontened,mert mindenhova mas a tokeletes.Sport,Varos,hosszutav stb.üdvarius


Na, köszi a tanácsot Azt megkérdezhetem, hogy miért érezted úgy, hogy szívóbenzin ezerszer jobb lett volna?Mik voltak a saját szubjektív elvárásaid, aminek nem felelt meg?Nem lehetett úgy pörgetni?Bár ha valakinek az jobb, hogy nem vált vissza 2-3-at, mint benzinnél?Vagy anyagilag voltak rossz tapasztalataid dízellel?Max 325i - lenne szerintem a felső határ Bár, nem gondonám, h rossz lenne...csak kecsegtető ez a 320d-s móka, hogy ott a turbó..amivel lehet variálni, esetleg picit többet kihozni belőle..kevesebb fogyasztás mellett.De sajna nincs ilyen dízeles 3as ismerősöm, aki ellátna infóval egy vectra cdti volt a legközelebbi dízel, amibe locsolta rokonom a pénzt..persze csippelve volt, de jól ment.Itt nincs az, hogy veszel megerősített/kovácsolt cuccokat, aztán kész, bírja a többlet teljesítményt?

Dredd Elküldve: 2014-04-24 15:12 Társalgó

Sziasztok,

Remélem jó helyre írom be a nyűgöm Konkrétan, rögtön topikot ezért nem szeretnék nyitni, ha itt minden van ömlesztve, akkor talán megállja a helyét az érdeklődésem...ha lehet, kicsit kihasználnám az itteniek tapasztalatait, persze csak..ha lehet
Szóval, lassan gondolkozok autócserén és 2 autó jönne számításba...golf mk5 2.0 tfsi vagy e90 20d...Külsőre, nekem a bmw-ben több fantázia van, krakteresebb, komolyabb..viszont csábító a golf 7 sec körüli gyorsulása és az, hogy 2 mázsával könnyebb :/ Gondolom, itt egyértelmű ki-mit választana.Viszont érdekelne a 20d motorok megbízhatósága és tuning potenciálja (ATC,Kollár?).200lóval már érdekelne..de nem tudom, hogy mennyire lenne tartós?(ha 200k km-el venném az autót majd) Nem hullana szét rögtön és generáloznom kellene 1 milláért azonnal? A gyári "kopó" alkatrészek mennyit bírhatnak?Mire lehet számítani egy 200-250k-t futottnál?(ha van erre tapasztlat?)
Szívem szerint egy 25i-t vennék...ha már bmw..de egy csomó motorcserés e90 25i-t láttam, ami nem túl bíztató és ha a 20d-t is biztonsággal lehetne üzemeltetni 200 lóval, akkor fölöslegesnek tartanám a 25i-t.Szerintetek?