DzsanniE fórum hozzászólásai

DzsanniE Elküldve: 2013-02-14 21:30 ELLOPTÁK!!!

Egy kedves valaki nemrég a tükröket próbálta lebarmolni mindkét oldalon az autómról, de csak a rongálásig jutott, elvinni nem tudta. Ma reggelre mind a négy ajtóról ellopta a vízelvezető gumicsíkot. Most a még meg nem javított tükröket nem bántotta. A szervízben kapott árajánlat 250 ezres. Ha valaki egy 9 éves autóról ilyeneket lop, az magának szerzi vagy csak előkészül egy zsírosabb akcióhoz? Nagyon bosszant! Persze még további 3 ilyen autó parkol a környéken, amikhez nem nyúltak.

DzsanniE Elküldve: 2012-03-10 10:31 Gumi

adee9 írta: Sziasztok! A 8j széles felnimen 235/45 17 -es gumival elmenne a verda ill. használ valaki ilyen méretű gumit?


Nem írtad, milyen ET száma van a felninek, csak a szélességét. A 235/45 R17 nem "gyári" méret, de ez a Te dolgod. A bal oldali B oszlopon vannak a preferált méretek feltüntetve.

DzsanniE Elküldve: 2012-03-07 21:08 Heeelp...!

Szevasztok!
Kellett már difit felújítani valakinek? Kb. 70 km/h-ig ütemesen búgó hangot lehet hallani hátulról, amire a szerelőm úgy véli difiben lévő csapágyaimmal van a gond. Nincs recsegés, sem ropogás. A kerékcsapágyak már ki lettek cserélve, így azok nem lehetnek. A BMW szervízben nem javítanak, csak cserélnek, újra, vagyonokért. Volt-e már másnak is ilyen gondja?

DzsanniE Elküldve: 2012-02-29 15:08 Apró hibák

Sziasztok!
Aprócska hibának vélem, ezért írok ide, hátha tud valaki segíteni. A jobb első sárvédőbetét kis nyulványa, "szakálla" hiányzik egy korábbi futóműsérülés miatt, továbbá a 4 db emelőponton csak 2 db "pogácsa" van meg. Esetleg valakinek nem lennének elfekvőben ilyen alkatrészei E46 touringhoz? Kecskemét környékbeli bontósok nem tudtak segíteni.
Köszi!


DzsanniE Elküldve: 2011-06-14 18:17 hangszoró??

ocsibusz írta:
Technoise írta:
tbihari78 írta:
Technoise írta:
kempelen írta:
Petike írta:
tbihari78 írta: Sziasztok,

Azt szeretném kérdezni, hogy E46 touring esetében tudja e valaki, hogy a csomagtartóban milyen hangszórók vannak? ki szeretném cserélni, de még nem sikerült lebontanom a takaró kárpitot, hogy meg tudjam nézni.


..ha 6 hangszórós veseleszaggató szett van a kocsidban, akkor pontosan ugyan olyan hangszórók vannak hátul is, mint az első ajtókban, Made In Hungary műanyag fos....

petike


Naaa.....
Gyártották azt made in germany-ában is ugyanazzal a cikkszámmal. Az sem különb...






Halihó! Hátra bemegy 165ös, de nem fog passzolni a csavarnak a lyuk, de az nem akadály.. előre 130as, annak ellenére, hogy ugyanolyan van hátul is, előre 2utast érdemes mivel fent van a magas, hátra 3utas. Kicsit játékos szétbontani hátul, ügyeskedni kell, hogy a patentok ne törjenek.. Vicces milyen minőségű gyári hangszorók vannak benne, opelba is különbek vannak..


Köszi szépen az értékes infókat!Igen, valóban a 6 hangszórós, veseleszaggatós installáció dübörög a vasban!Az első szettet már az előző tulaj kicserélte, hallható is a különbség. Tehát ha jól értem, hátra 16,5 cm-es hangszórót lehet bebarkácsolni az amúgy 13cm-es helyére? Keret kellhet hozzá? Vagy csak barkácsolni kell?Igazából a hangzáson szeretnék javítani valamit úgy, hogy mélyládát nem tudok berakni, mert kell a hely a babakocsinak!
Ha esetleg van más ötlet a hangzáskép javítására, szívesen veszem.


A gyári hangszoró egyedi méretű, hogy leginkább csak gyárit tudj betenni. Hátra bemegy a 165ös mert engedi a mélysége, elöl nem. Keret nem kell, max önmetsző/facsavar, mert ugye a lyukak nem oda esnek. Nekem pl. ilyen van hátul: http://www.caraudiodiscount.com/images/637.jpg.
Ha gyári fejegységed van akkor érdemes egy legalább 4*50es erősitőt betenni, mert anélkül gyenge.



sziasztok,
azt meg tudjátok írni hogy mennyibe kerül kb a 6 hangfal cseréje (élvezhető minőségre, semmi durvább)? és hogy van-e itt valaki aki elvállalja az egész melót?
köszi üdv


Nekem az első és a hátsó szett cseréje erősítővel kanócokkal 125 ezer Ft volt. Így utólag azt gondolom, hogy ennyiből megúszható lett volna fejegységgel is, de elkapkodtam, és túl nagy erősítőt vettem(4x105W) és túl drága kábeleket is.

DzsanniE Elküldve: 2011-06-02 09:09 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

JaKi írta: Sziasztok!


A segítségetek szeretném kérni!

Hibajelenség:

A turbo csere óta (új Garrett) a kocsi körülbelül 2500-3000 körül kezd el húzni. Elvileg lapátdarab nem került a rendszerbe. Az alapjárat nem ingadozik, de amikor teljesen benyomom a gázpedált a fordulat nagyon lassan, de egyenletesen kezd emelkedni, a fogyasztás közel maximumra ugrik. Ha hirtelen csak rálépek a gázra (pl. 1500nál) akkor pillanatra, mintha húzni akarna, de utána folytatja a nagypapás tempót.
Szerintem kicsit hangosabb is a motor, bár egyenletesen jár, elég "zötyögős" diesel hangja lett, talán egy kis kereplő hang is társult. (Nem ez a fő gond, csak azért írtam le, hátha köze lehet a problémához)


A szerelő eddig a következőket próbálta a csere után:

- Teljesen kitisztította a rendszert
- Olajcsere
- Kartergáz-szűrő (és szokásos szűrők) cseréje
- Ellenőrizte a vákumcsöveket, EGR-szelepet, szerintem kb mindent, amit itt a fórumon eddig találtam a válaszok között
- Kipróbáltunk egy biztosan jól működő, ugyanilyen típusú gyári Bosch légtömegmérőt (hála Technoise cimborámnak! )
- Kipufogó-oldalon megfelelőnek tűnik a kiáramló gáz mennyisége


Az univerzális mérőműszer szerint 0,6 a nyomás.
Szintén lehet hülyeség / képzelgés: úgy érzem, mintha hidegen kicsit gyorsabban emelkedne a gázadásra a fordulatszám. (ma már arra is gondoltam, hogy reggel keveset klímázok és több erő marad.. vagy nem tudom ..)

Bocsi, hogy az első hozzászólásom ilyen összefüggéstelen, néhol találgatásokra utaló lett, de picit tanácstalan vagyok (ahogy a szerelő is) .. az autót elvisszük a héten C-Mobil-hoz diagnosztikára, de attól félek (ahogy pár fórumozónál is olvastam) hogy a megoldást nem ők fogják megtalálni :S


Előre is nagyon köszönöm a segítséget!!


Lehet hogy találnak rá megoldást a C-Mobilnál, de vastagon fogó ceruzát használnak. Egy Bosch dízel szakműhelyt láttam a 43-as mellett Újszegeden, illetve egy CR dízel műhelyt az M5 Szeged déli felhajtója előtt. Azt figyelted már, hogy van-e nagy sötét koromfelhő, amikor megindul az autó? Üzemanyag ellátás hiba gyanús a jelenség.


DzsanniE Elküldve: 2011-05-29 21:35 Ékszíj tárcsa

atus083 írta: Sziasztok!

Ma derült ki, hogy nekem is főtengely ékszíjtárcsát kell cserélnem Valakinek valami ötlete van hogy honnan lehet venni jó áron? Elsősorban "Corteco" érdekelne mert azt ajánlja mindenki!

Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Atus: biglol:


Szerintem segítségedre lehet m_attila!!! Gyors, korrekt, megbízható.

DzsanniE Elküldve: 2011-05-27 18:02 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
DzsanniE írta:
YELLOW írta: aphaedra tessék!

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...



Nekem ez csak az egyik kulccsal működik, a másik nem csinál semmit...


az a lényeg, hogy amikor tanítod a kulcsot, akkor miután megvan az első kulcs, azaz megcsinálta a nyitás-zárás öntesztet, akkor kb 15sec-en belül (de minél hamarabb) el kell kezdeni a másik kulcsot is betanítani. a második kulcsnál, már nem kell gyújtást adni meg ilyenek. azt a sorrendet kell csinálni, ahogy leírtam. nálam működik. olyan volt, hogy csak az egyik kulcsot tanítottam be, de azt direkt poénból, mert a másikat kiraktam, hogy valaki kipróbálja-e nyitni a családból... oszt nem sikerül neki.

a másik kérdésedre, nekem is a vez.oldali záram nem működik, nekem azt már belülről sem akarja nyitni, csak belső kilinccsel. vagy kívülről manuálisan kulccsal. de tisztán érzem, hogy nálam szorulás van. lehet adok neki egy kis guttalax-ot


Kösz a tippet, keddre kaptam időpontot a doktorbácsihoz, gyors operációt és mielőbbi felgyógyulást remélek!

Na túl vagyunk a hibafeltáráson: a bowden szőrösödött ki és aztán szakadt el.
A kulcsot is megnézték, nem ad ki semmilyen jelet.

DzsanniE Elküldve: 2011-05-26 23:05 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: aphaedra tessék!

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...



Nekem ez csak az egyik kulccsal működik, a másik nem csinál semmit...

DzsanniE Elküldve: 2011-05-26 23:00 Ajtónyítási Gondok!

Ötleteket várok a következő problémámra:
egyik óráról a másikra minden előjel nélkül, megadta magát a bal első ajtó zár, csak belülről lehet kinyitni. A kilincs mintha külön életet élne a zártól. Tapasztalt már vki ilyet, gyakori hiba, hogyan orvosolható?

DzsanniE Elküldve: 2011-05-17 19:21 Futómû és hibái

Technoise írta: Sziasztok!
Help kellene! Autóm nem futott stabilan, vitte a nyomvályú stb.. Ami hibás volt az a héten ki lett cserélve, mint pl.: lengőkar szilentek, stab rudak, lengéscsillapítók, többi mind rendben van, nem lóg semmi. Ezután futóműves, ahol a legmodernebb 3D-s műszerekkel dolgoznak, akármit is jelentsen ez Nos, nagy bizakodva neki indultam utamnak és azt tapasztaltam h nem sokat változott a dolog.. tehát kátyú elrántja a kormányt, nyomvályú elviszi a kocsit, út hibáit visszaadja a kormány, kanyar után nem húz vissza rendesen a kormány, abszolút nem érzem stabilnak az autó futását Ja és a gumik/felnik rendben vannak. Miért lehet ez?




Én is "szenvedtem" ilyen problémával és a nyomáscsökkentés segített. Lehet a gumid nem túl jó egyenesfutási képessége is rásegít.
Nekem most 225/45 R17 méretnél az elsőkben 2,2 a hátsókban 2,4 Bar van, nem érzékeny a nyomvályúkra különösebben.

DzsanniE Elküldve: 2011-05-09 14:06 Autóvásárlás

jdg írta: Sziasztok!

Én is segítséget szeretnék kérni autóvásárlás ügyben. 1-est szeretnék, ezt néztem ki, így elsőre korrektnek tűnik: http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-4689668 Vélemény? Esetleg tudtok ajánlani egy olyan szervízt, ahol át tudják vizsgálni az autót? Szervizelés, megtett km rendben van-e, stb. Ha ezt csak márkaszervízben lehet, akkor kb. milyen összeggel számolhatok?

Köszi!


Szép autó!
A rendszámtábla tartó Wallis-os, lehet hogy járt már náluk, szerintem ott próbálkozz és ha szerencséd van, tényleg minden rendben van a kicsikével.


DzsanniE Elküldve: 2011-05-09 14:00 Üzemanyag fogyasztás

bmw320d4 írta:
ervin35 írta: sziasztok. elvileg 63 literes az e46 320d tankja. tankolás előtt vilgáított a sárga lámpa megnéztem a bc-t 9,8 liter volt benne.kiakasztottam a pisztolyt kattanásig ment a gázolaj bele.54.48. ha ezt össze adom az 64.28 liter. a bc mért csak 57 litert mutat?


Az szintadó úszója kb 2 cm vastag, tehát ha még nincs tele a tank, akkor is tele van

(Felütközik a tank tetejéhez az úszó, és innentől nem mér többet)






Akkor ez lehet az oka, hogy a BC szerint 4,3 literes átlagfogyasztás valójában 5,5 l/100km?!

DzsanniE Elküldve: 2011-05-04 19:14 Porlasztó

atidesign írta:
DzsanniE írta: Sziasztok!
Honnan lehet a legkedvezőbb áron rendelni új vagy gyári felújított injektorokat M47N motorhoz? Persze garanciával!


Nent említettem - említettük hogy jártunk a bontott ill. a "Bosch" szervizek által felújított porlasztókkal, ne kövesd el te is ezt a hibát!
Meg kell rendelni a Bosch gyári felújított porlasztókat (ami általában új nem felújított) igaz 65.000./db. de nincs gond vele többet!
Privibe küldök kontaktot ha érdekel


Köszönöm a címet!
Eddig 4 kontakt van, 4 különböző áron, 55-148 ezer között. Mitől van vajon ekkora szórás?!

DzsanniE Elküldve: 2011-05-03 19:05 Porlasztó

Sziasztok!
Honnan lehet a legkedvezőbb áron rendelni új vagy gyári felújított injektorokat M47N motorhoz? Persze garanciával!