DzsanniE fórum hozzászólásai

DzsanniE Elküldve: 2011-04-27 15:33 Gumi

YELLOW írta:
davech írta: hali!

205/55/16"-ról váltanék 225/45/17"-ra. Az lenne a kérdésem hogy komfortban mennyire számít, érezhetően sok a különbség, keményebb, jobban ráz a nagyobb 17"?
Fogyasztásban is meglátszik, kb mennyire számoljak? köszi

üdv!


leginkább amit észre fogsz venni az a nyomvájú. húzni fogja az autót, illetve nagyobb út oldaldőlésnél is ellen kell tartani neki. én anno mikor megvettem az autót télivel vettem 195/65 R15 és amikor a nyáriját raktam fel 225/45 R17 visszamentem a gumishoz, hogy elbaxták az autót, mert húzza a kormányt, meg rángatja a kezem. és hát emiatt. miután megszokod már nem para, csak korábban nem tapasztaltam. 205-ös gumiszélesség az ami a határ kb. e felett már viszi a nyomvájú. mivel a BMW kerekeket amúgy is keményebbre kell fújni komfortba nem veszel észre sok különbséget. defekttűrőset ne vegyél, mert az halál lesz. fogyasztás meg nem számottevő, nekem télivel is ugyanúgy fogyaszt.



Bizonyos dolgokban nem osztom a véleményed ez ügyben.
A fent említett 17" méretet használom télen-nyáron. A nyomvályú csak akkor zavaró, ha a gyári értékektől nagyobb nyomás van a gumikban. Azt tapasztaltam, hogy előre a 2,2 bar, hátra terhelés függvényében 2,4-2,5 bar a leginkább megfelelő. Ezeknél az értékeknél nem zavaró a nyomvályú és nem pattog, de a gumi felülete is egyenletesen kopik.
Azt még hozzá kell tenni, hogy a kényelmetlenebb vagyis a gyári sport futómű van az autó alatt.
Egy barátom normál futóműves, 205/55 16" kerekeken guruló autójához képest valóban észre vehető a keresztbordákon a peremmagasság különbség, de nem zavaróan keményebb.
Ami dominálhat a választásban az a legtöbbet használt útvonal burkolat-minősége valamint az optikai igények.
Nekem érzésre jobb a nagyobbat használni, de vigyázni kell rá!!!

DzsanniE Elküldve: 2011-04-12 12:34 Hibakód

DzsanniE írta:
BarG írta:
DzsanniE írta: Hibakód: 4B10-Egyenletes járás vezérlés, korrekciós tényező magas
Na szerintetek ez mitől lehet?!



Ajjajjj, kezdődik...
Befecskendező fúvókák egyformaságát méri a kompjuter, amíg bizonyos határokon belül vannak, addig OK. Amikor elkezd valamelyik kicsúszni, akkor jön a szeretett üzi. Mázli esetén segít a varázslás - injektortisztító lötyik, ultrahangos tisztítás, etc,.... ha ez nem válik be, akkor jön a felújítás, vagy az új vásárlás.


Húúú, de utálom, mikor a sejtésem kezd beigazolódni!
Holnap még lesz egy próbálkozás, hátha...


Sajnos két befecskendező értéke is nagyon kilóg a sorból.
Ráadásul még a hűtőventilátor sem kapcsol... csak kérdés, hogy a kapcsoló a rossz vagy az egész egység.

DzsanniE Elküldve: 2011-04-11 20:12 Hibakód

BarG írta:
DzsanniE írta: Hibakód: 4B10-Egyenletes járás vezérlés, korrekciós tényező magas
Na szerintetek ez mitől lehet?!



Ajjajjj, kezdődik...
Befecskendező fúvókák egyformaságát méri a kompjuter, amíg bizonyos határokon belül vannak, addig OK. Amikor elkezd valamelyik kicsúszni, akkor jön a szeretett üzi. Mázli esetén segít a varázslás - injektortisztító lötyik, ultrahangos tisztítás, etc,.... ha ez nem válik be, akkor jön a felújítás, vagy az új vásárlás.


Húúú, de utálom, mikor a sejtésem kezd beigazolódni!
Holnap még lesz egy próbálkozás, hátha...

DzsanniE Elküldve: 2011-04-11 17:53 Hibakód

Hibakód: 4B10-Egyenletes járás vezérlés, korrekciós tényező magas
Na szerintetek ez mitől lehet?!

DzsanniE Elküldve: 2011-04-05 14:26 Valaki segítsen

Ki tudja, hogy a belső levegő keringtetés közben hol szívja a rendszer levegőt?

DzsanniE Elküldve: 2011-04-04 15:45 Ékszíj tárcsa

kempelen írta:
DzsanniE írta:
kempelen írta: Pénteken végre volt idő foglalkozni egy kicsit a vassal.

Ledobtuk a szíjtárcsát, mert már megjelent rajta egy frankó repedés.

Érdekes módon zajt nem csapott a régi és az újjal sem indul és áll le halkabban, de mindenképpen cserélni akartam, mert nehogy baj legyen a rés miatt.

Így nézett ki.

Egyébként még az eredeti volt a szíjakkal, mindennel együtt. Szóval már ideje volt.





Megadnád a cikkszámát?
Honnan gondoltad, hogy baj lehet vele, ha nem adott zajt, és nem is volt látható helyen?!


Legutóbb lengőkar szilentet cseréltünk rajta. Le volt véve a burkolat alul és ha már ott volt a lámpa a kezünkben, akkor végigvilágítottuk az alját.
Akkor vettük észre a repedést a szíjtárcsán.

Cikkszáma: 11237805696
de ajánlatos venni hozzá egy új főtengely csavart is,
az: 11237790922 cikkszámon fut és 1500 forint, nem nagy összeg


Köszönöm! Én is megnézetem, mert gyanús, hogy még nem volt cserélve.

DzsanniE Elküldve: 2011-04-04 10:28 Ékszíj tárcsa

kempelen írta: Pénteken végre volt idő foglalkozni egy kicsit a vassal.

Ledobtuk a szíjtárcsát, mert már megjelent rajta egy frankó repedés.

Érdekes módon zajt nem csapott a régi és az újjal sem indul és áll le halkabban, de mindenképpen cserélni akartam, mert nehogy baj legyen a rés miatt.

Így nézett ki.

Egyébként még az eredeti volt a szíjakkal, mindennel együtt. Szóval már ideje volt.








Megadnád a cikkszámát?
Honnan gondoltad, hogy baj lehet vele, ha nem adott zajt, és nem is volt látható helyen?!

DzsanniE Elküldve: 2011-04-02 20:20 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Nemsokára megjönnek az új gumik (225/40 R1 és az lenne a kérdésem,hogy a gyári kerekeim (205/55 R16) után a 18-ashoz el kell vinnem a kocsit futóműveshez? Nincs ültetve a verda és jó darabig nem is lesz! Köszi!


Ha az ET száma nem egyezik, vagy ha csak szeretnéd, hogy egyenletesen kopjanak az pacskerek, nagyon ajánlott!

DzsanniE Elküldve: 2011-04-02 20:14 Bmw-s vegyes videók

[quote="Qucsy"]
YELLOW írta: ez beteg


YouTube videó

nem gyenge a csávó...


Most vált eladóvá a klipben látható BMW. Megkímélt, újszerű állapotban, nyugdíjas orvos házaspártól!

DzsanniE Elküldve: 2011-04-01 16:16 Valaki segítsen

hancurozo írta:
DzsanniE írta: Már ez is valami! Na de a klímavezérlőt hogy tudom kivenni?


Nekem nem ment a helyére a fej. Ezért azt kivéve, fentről kitoltam a klíma vezérlőjét (csak be van tolva, és rugós fémlapok tartják bent), szétcsatlakoztattam, és "kényelmesen" hozzá lehet férni a fej hátsó részéhez. Ott igazítottam meg a kábeleket és közben toltam a helyére a dvd-t. A klíma panelt utánna csak összekötöd és visszatolod.



Nagyon köszi!!!

DzsanniE Elküldve: 2011-04-01 15:28 Valaki segítsen

hancurozo írta:
DzsanniE írta: A rádiót nem akarom kivenni, mert alíg bírtam berakni a helyére(nem gyári), a kábeleit akarom eligazítani, hogy ne feszüljön semmi. Köszönöm!


Ne vedd le a szellőzőt, mivel onnan nem fogsz hozzá férni. A klíma vezérlőjét vedd ki, és minden kábelt szépen el tudsz igazítani. Nekem is csak így fért be az 1din dvd-s fej.


Már ez is valami! Na de a klímavezérlőt hogy tudom kivenni?

DzsanniE Elküldve: 2011-04-01 10:15 Valaki segítsen

YELLOW írta:
DzsanniE írta: Tudja valaki, próbálta már valaki a középkonzolon lévő szellőzőrácsot sértetlenül hogyan lehet kivenni?


én már vettem ki, igaz nekem sérült volt lehet azért sikerült

rossz bankkártya, telefonkártya hatásos lehet. most pontosan már nem emlékszem, de vagy alul vagy felül kell előbb elindulni. a tekerőt ami a hideg-meleg választó azt érdemes lazába tekerni, ezt érezni fogod és akkor a bowden is enged. talán lentről kezdve könnyebb

de szerintem ha kiveszed a rádiót, meg a klímát, akkor arról is hozzá lehet férni, bár ezt nem próbáltam.

ennyi képet találtam róla a szerelési TIS-ben

Release screws (1). Press fresh air grill from bottom to top and twist out backwards.


Pull off clip (1) upwards. Release Bowden cable (2) with pliers and pull out. Turn eye (3) upwards and slide to right.


A rádiót nem akarom kivenni, mert alíg bírtam berakni a helyére(nem gyári), a kábeleit akarom eligazítani, hogy ne feszüljön semmi. Köszönöm!

DzsanniE Elküldve: 2011-04-01 07:56 Valaki segítsen

Tudja valaki, próbálta már valaki a középkonzolon lévő szellőzőrácsot sértetlenül hogyan lehet kivenni?

DzsanniE Elküldve: 2011-03-31 20:51 Porlasztó

atidesign írta:
DzsanniE írta: Sziasztok!
A porlasztót tulajdonképpen hogyan lehet felújítani, mit cserélnek ki rajta?
Mik az első jelek a hibájának?


ezeket a befecskendezőket csak az erre szakosodott műhelyek tudják felújítani, bemérni beállítani.
Egy ilyen gép 20-25 milla, nem hiába 5000+fa egy porlasztó bemérés...
Egy bemérés folyamata sem egyszerű, teljesen üzemi viszonyok közt méri be a gép.
Tehát nem otthoni barkács munka.


Köszönöm, ezt én is gondoltam. Csak az érdekel, hogy hogyan csinálják. Kíváncsi természetem van.

DzsanniE Elküldve: 2011-03-31 16:08 Porlasztó

Sziasztok!
A porlasztót tulajdonképpen hogyan lehet felújítani, mit cserélnek ki rajta?
Mik az első jelek a hibájának?