E36thepower Elküldve: 2016-06-28 23:05 Fogyasztásmérõ hiba?
https://www.youtube.com/watch?v=AHWMf6kpRr8
E36thepower Elküldve: 2016-06-28 23:05 Fogyasztásmérõ hiba?
E36thepower Elküldve: 2016-06-28 22:45 Fogyasztásmérõ hiba?
E36thepower Elküldve: 2016-06-27 17:51 Fogyasztásmérõ hiba?
E36thepower Elküldve: 2016-06-27 08:59 Fogyasztásmérõ hiba?
E36thepower Elküldve: 2016-03-04 11:05 Bõrülések felújítása
YELLOW írta:E36thepower írta: Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Minap, hozott nekem egy jó barátom egy szett hátsó bőrülést. Gondoltam beteszem a 36 Sedan-omba hátra, előre úgyis érkezik a héten.
A gond az, hogy méretben túl széles az ülőrésze, tehát nem ebbe való. Haver állítása szerint ő is csak kapta, de már nem tudja megmondani milyen típusba való... A háttámla közepe lehajtható könyöklőnek.
Itt van két kép amit még most lőttem róla, holnap teszek fel újat jobb fényviszonyok mellett.
Kérdés; Valaki meg tudná mondani, milyen típust szereltek ilyen üléssel?
Segítségeteket előre is köszönöm.
ez valami régi típus ülése az biztos.
olyan E12, E23 ülése lehet... semmiképp sem újabb típusé
E36thepower Elküldve: 2016-03-04 02:59 Bõrülések felújítása
E36thepower Elküldve: 2015-10-25 00:48 Motor-váltó
szotakdavid írta:hocila írta:hil írta:hocila írta: Sziasztok!
A napokban vettem egy E61-es 523i-t. Szép, törésmentes, Németországból származó, követhető 200 ezer km-es múlttal rendelkező példány, de úgy tűnik nincs vele szerencsém.
A motorja (N52B25A) 350 km-enként kér egy liter olajat, a váltója (manuális 6-os) kidobálja az egyes úgy tízből egyszer. Amúgy a motor szépen jár, nem tűnik erőtlennek, normális a fogyasztása. Kompressziót mérettem, az nem nagyon van
A szerelő szerint nem érdemes belefogni a motorgenerálba, olcsóbb a motorcsere bontott motorra, amit vagy találok, vagy nem...
A pénzt rászánnám arra, hogy az autó kompromisszummentesen legyen rendbe rakva, de most úgy tűnik, hogy ez is kevés: mintha az emberek kerülnék az ilyen volumenű munkákat. Most név nélkül írom (de itt is méltatott) szerelő, akihez a másik BMW-met rendszeresen hordtam rutin szervizekre, nem tud (vagy nem hajlandó) időpontot adni, a bontós akinek állítólag van ilyen motorja nem válaszol alap kérdésekre (milyen évjáratból, milyen típusból származik a motor), szóval kicsit kilátástalannak látom a helyzetet. Mindez elkeserít, mivel anyagilag is nyakig benne vagyok ebben a projektben és amúgy valóban egy remek, jobb sorsra érdemes példányról van szó.
Kérem, ha valaki tanáccsal, ötlettel, kapcsolattal, vagy esetleg saját maga tudna segíteni, az legyen kedves írni, illetve felvenni velem a kapcsolatot. Nagyon köszönöm!
Hocila 06/70/kilenc47-hat734
Sziasztok!
Én nem tudom, miért megy még mindig ez a német országi autó imádat, véleményemet már korábban kifejtettem, amit most személyes tapasztalatom is megerősített: vettem egy onnan származó, szervízkönyves autót. A oloejcsere számláló 21500 Km-t mutatott (elvileg most cserélték), az olaj szerint régebbi volt, én jobbakat szoktam ledobni. Lecseréltem természetesen, az olajszűrő ki volt keményedve és kereszten el volt törve. Az autót BMW márka szervizben szervizelték, de valahogyan az olajszűrő csere régóta nem történhetett meg. Nem gondolnám, hogy tulaj kérte így, szerintem a "szakember" egyszerűen megspórolta az árát magának. Ez azért igazán fillérbaszó eljárás, mert ő spórolt magának pár Eurót, de veszélyeztette ezzel egy motor életét.
bye:hil
Részemről nincs németországi autóimádat. Magyar magánszemélytől vettem meg, Magyarországon, az akkor két db eladó 523i touringból (E61) az egyiket. Az igaz, hogy eladásra hozta be az illető a németektől, de ez önmagában nem szólt a kiszemelt példány ellen. (Az eladó eddig korrekt volt, mindketten bukunk, én valamivel többet szívok. Ez van.)
Viszont ezek után valóban nem sok jót feltételezek a német márkaszervizről, akik 2006-tól kezdve évente egy-két bejegyzéssel igazolták 206 ezer kilométeren keresztül az autó múltját. Ha valóban mindent megkapott volna, amit bejegyeztek, most nem szívnék vele. De nem sopánkodni akarok, megoldást keresek.
Azért nem akarják elvállalni mert über nagy szopás. És nincs rá garancia h nem fogja enni az olajat a motorgenerál után is.
Talán Nagy Miki nyíregyen egy próbát megér.
E36thepower Elküldve: 2015-10-25 00:43 Motor-váltó
E36thepower Elküldve: 2015-07-26 15:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó