E46_M3 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

E46_M3 Elküldve: 2009-12-21 15:26 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

MitoGabor írta:
E46_M3 írta: udv. 2010-es prof navishoz (E60) tudtok linket adni?

Koszi


http://isohunt.com/download/14...10.torrent


Koszonom

E46_M3 Elküldve: 2009-12-21 08:20 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

udv. 2010-es prof navishoz (E60) tudtok linket adni?

Koszi

E46_M3 Elküldve: 2009-12-07 21:44 Road map 2009

MitoGabor írta:
E46_M3 írta:
MitoGabor írta: Itt van egy "herélt" 2010 HIGH ! Egy sima DVD-re ráfér, CSAK angol nyelv van benne ! Teszteltem, tökéletesen mûködik !

http://www.gpsunderground.com/...1259711397


Ez business vagy prof?


Egyik sem ! HIGH ! MK4-be való navi DVD...


Magyarul nekem kulon helyre kell dvd-t tolnom es rajta van a evd felirat tehat nekem mukodni fog?!

E46_M3 Elküldve: 2009-12-07 19:28 Road map 2009

MitoGabor írta: Itt van egy "herélt" 2010 HIGH ! Egy sima DVD-re ráfér, CSAK angol nyelv van benne ! Teszteltem, tökéletesen mûködik !

http://www.gpsunderground.com/...1259711397


Ez business vagy prof?

E46_M3 Elküldve: 2009-12-03 10:04 Road map 2009

avolites írta: Sziasztok!

Nekem csak egy 2009 es naviszoftver kellene MK4-be. Van ilyen valakinek?

A


Azt, hogy milyen tipus van MK4 vagy Mk3 ezt honnan allapitjatok meg?

E46_M3 Elküldve: 2009-12-02 13:19 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Tudnak nekem vki segiteni E60-hoz navi terkep ugyben(konkretan milyet kell keresnem a neten)?
Itt mennyire illik a warez amugy?

Koszonom

E46_M3 Elküldve: 2009-11-10 11:34 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Ezek az ertekek E60-asra is ervenysek, ugyanugy M-es futomu?!

E46_M3 Elküldve: 2009-11-10 11:31 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!


Az lehet , h csak kedd van, de most mar bojgatja a fantaziam a vegerwdment!

E46_M3 Elküldve: 2009-11-10 06:25 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?

E46_M3 Elküldve: 2009-11-06 19:02 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
ducati113 írta: Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb van a valósághoz.


5 éve chipelte a jelenlegi autódat? Csak mert ez 2003-as. Ha elolvastad volna a cikket, akkor feltûnt volna, hogy miért kellett az enyémet forrasztani, és az is eljutott volna az... azt is láttad volna, hogy azt írtam, erre igen elenyészõ számban van szükség.

A mérés miért is lenne humbug? Valóban úgy gondolod, hogy Te jobban megérzed a szarul beállított értékeket mint a pad?
Akkor Te nagyon komoly arc vagy, de mindenesetre én szeretném látni az eredményt, amit elõttem mérnek buherálás nélkül, és nem azt mondják, hogy "na mennyé egy kört mert g*ci jó lett", azt vagy tényleg jobb lett vagy nem. Tudod az ember pszichésen rohadt sokat el tud hinni.
Nem mellesleg az ATC-nél az új program feltöltése után elõbb kiküldenek egy körre, és csak utána mutatják meg a diagrammot...

Nem tudom, én már megjártam laptopdídzsével, és inkább az ATC kategória, mint a sarki laptophuszár..


Miert is kuldik ki 1 korre elotte,hogy addig atszerkeszhessek a diagrammot! CSak vicc!!

E46_M3 Elküldve: 2009-11-06 13:51 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
E46_M3 írta:
Robinson írta:
E46_M3 írta: Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?


Azt még nem kaptam meg, majd csak jövõhéten, de ha megvan írok


HA cikk lesz linkeld be please! Thx

Fogyasztasban van valtozas, de csakis a szintiszta igazat!?


Jelenleg -3 deci. Komolyan!


De ez meg a kezdeti lelkesedeses- taposos adat ,aztan lehet lesz meg kevesebb is ?!

E46_M3 Elküldve: 2009-11-06 13:23 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
E46_M3 írta: Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?


Azt még nem kaptam meg, majd csak jövõhéten, de ha megvan írok


HA cikk lesz linkeld be please! Thx

Fogyasztasban van valtozas, de csakis a szintiszta igazat!?

E46_M3 Elküldve: 2009-11-06 13:08 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
YELLOW írta: én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt


Szerintem eddig mindig megindokoltam miért hülyézlek le. Az 5x120 dolgon lovagolhatsz, max magadat szórakoztatod vele

Azon nem gondolkodtál el, hogy valószínûleg azért hasonlóak az értékek, mert ezeket lehet kihozni biztonságosan azonos autókból?
Bár az autók azonosak, a paramétereik nem, ezért nem is lehet mindegyikre egy sablon progit rakni. Van olyan, hogy elmész egy tuning céghez,
õk leolvassák a progidat, majd kiküldik külföldre, és visszakapják az optimalizált verziót, de ez sem egyenlõ azzal, hogy sablon progit kapsz. Ebben az esetben is egyedi az eredmény.
Az a baj, hogy nem gondolkodsz mielõtt leírsz valamit. Ja, ha már lovaglás a dolgokon: Nem úgy van ám az, hogy a filmek mindig valós alapokon nyugszanak...
A szétpereg idõ elõtt... ha elkezded gyalázni a kocsit, mert "hú, most meg van chipelve, tolom neki ha kell ha nem mint az õrült", akkor ja, szétpereg. Az autód élettartama rajtad múlik. Nem azt mondom, hogy a chip nem rövidíti ezt az idõt, de ez olyan szinten minimális, hogy valszeg már nem is lesz meg a kocsid, mikor megtörténik. Na persze, ha normálisan van megírva a progi is.

Természetesen lehet olyan chipeshez menni, aki úgy írja meg mint nekem az elõzõt. Azóta az ATC-tõl írtak nekem:

Idézet: még valamit elfelejtettem tegnap este. A kuplungod nagyon-nagy valószínûséggel soha nem csúszott, hanem amikor egy program-módosításban felbomlik az egyensúly (rosszul van megcsinálva), akkor elõfordulhat, hogy 1-2 zóna elengedné a motort, de a kontrollzónák visszafogják, ha nincsenek azok is jól belõve. Ilyenkor az a jelenség, hogy hirtelen felbõg a motor és gyorsan vissza is szabályoz utána magától. Volt már ilyen autóhosz szeencsém, tényleg nagyon hasonlít arra mint amikor csûszik a kuplung. Aztán annál az autónál is csak programhiba volt.



Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?

E46_M3 Elküldve: 2009-11-06 11:20 ATC Nova chiptuning és szerviz

Kristof77 írta:
E46_M3 írta:
Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Korrekt leiras, kivi vagyok uj eredmenyre is.Eleg meggyozo volt a cikk!
Automatanal ugyan lehetnek e egyeb gondok?

Kristof77: Nem sok az a 290 le a 218-hoz kepest? Az emlitett cikkben te vagy az a bizonyos kristof? .


Nem sok, de lehet persze kevesebbet is csinálni. A váltó lazán kibírja.
Autómata autóknál a nyoamtékkorlátot egyébként be lehet lõni alacsonyabbra, ezzel nincsen gond. A lóerõ és a nyoamték ugyanis akár komoly szinten is módosítható összefüggés nélkül. Magyarul lehet vagy csak jóval több lóerõd vagy csak jóval több nyomatékod is. 10 boxból 1 jó ha van, de ez csak a railnyomást húzza fel lineárisan, ez idõvel 100%-osan 2 dolgot jelent. A befecskednezési rendszer a túlnyomás miatt idõvel megadaja magát. A részecskeszûrõd idõvel elkormolódik és lehet cserélni, ha van ilyen az autóban. Ráadásul a box nem veszik ki a végsebességkorlátot, ami szinte minden BMW-ben benne van a 116d-tõl a 325/330d-ig. Persze vannak olyan boxok is, amik alig vagy szinte semmit nem hoznak, azok nyogodtan használhatók.



Azert kerdeztem, mert ugye legtobb helyen es kulfoldi forumokat is nezve 250-260 Le kozott irjak es +65Nm. Ezekhez kepest ez joval brutalisabbnak hangzik es felek is tole igy elsore, mert a cel nem az, hogy minden aron legtobb loero es nem foglalkozva,hogy az auto birja e vagy sem! Az se utso szempont,h mondjuk azonos es kulturalt korulmenyek kozott fogyasztasban ez jelent e vlatozast?

En a boxokban sose biztam amugy...

E46_M3 Elküldve: 2009-11-06 06:39 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Korrekt leiras, kivi vagyok uj eredmenyre is.Eleg meggyozo volt a cikk!
Automatanal ugyan lehetnek e egyeb gondok?

Kristof77: Nem sok az a 290 le a 218-hoz kepest? Az emlitett cikkben te vagy az a bizonyos kristof? .
« előző12következő »