Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2008-10-31 09:17 Elsõ lámpák

A fényszorómosót úgy lehet aktiválni álló helyzetben, hogy gyújtást ráadod, lámpát bekapcsolod és törölsz egyet vizesen az ablaktörlõvel. Ekkor a lámpamosó kétszer odaspriccel. Amennyiben újra szeretnéd, le kell venni a gyújtást és vissza, mert ellenkezõ esetben 3 percre inaktív a mosó. Menet közben pedig minden 5. ablaktörlésre aktíválódik. Én egyébként utálom, mert hamar kifogy a víz.

Ui: 5 év után megcsináltam az esõszenzoromat, felragasztottam buborékmentesen a szenzort. A külföldi oldalakon csak szívnak vele, csak szélvédõcserével tudják megoldani)))

Eapa Elküldve: 2008-10-20 12:11 ABS légtelenítés

Fiúk!



Segítséget kérek. Elsõ fékeken karmantyú és fékcsõ csere volt. Légtelenítés után fog a fék, de olyan érzésem van mintha beljebb fogna.

Kérdésem az, hogy ABS-es autónál a légtelenítést tényleg szervízben lehet megcsinálni (van valami kütyû ami megmozgatja az ABS-t ami ha került bele levegõ, kijön belõle) vagy van valami okosság.


Éapa

Eapa Elküldve: 2008-10-13 09:46 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Fiúk!

Fényképek nincsenek?

Eapa Elküldve: 2008-10-06 10:35 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Jó volt a buli, örülök, hogy ott voltam. Az is jó, hogy a kicsikém egy-két dolgot kivéve rendben van.
Annak viszont nem örülök, hogy a MODIC-olás után eltûnt az ablaktörlõm intervallum képessége. Hazafelé szakadt az esõ és nem ment csak folyamatosan az ablaktörlõ.
MODIC elõtt mondtam a szervízes srácnak, hogy nézze már meg mit ír az esõszenzorra, mert az nem mûködik. Valamit mókolt vele és mondta, hogy szoftverhibát ír rá. Mondom neki , OK. Erre hazafelé észrevetem a fent említett hibát. Valakinek ilyen probléma? Az ablaktörlõ relét 2 éve cseréltem, nem hiszem, hogy azzal lenne a gond, bár úgy tudom, hogy az azért dupla relé, mert az egyik része felelõs az intervallum kapcsolásért. Ez akkor is annyira összevág, hogy nem mûködik és MODIC-olták. Heelp!!

Éapa

Eapa Elküldve: 2008-10-03 14:53 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Akkor holnap buli, igaz? Esõ nem akadály?

Eapa Elküldve: 2008-09-30 21:09 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Eapa!

Merrõl jössz


Miskolcról

Eapa Elküldve: 2008-09-30 12:24 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

01: Steve
02: Kukume
03: Raven
04: SoundkeY+Andi
05: Tiba
06: petike
07: pappkari
08: paircraft (feltételes)
09: 320DE46
10: Tano
11: Peetie
12: Beluga
13: Tibikeke
14: Woockie (felteteles)
15: M_attila
16: ducati113
17: Viktor_e46
18: Zotyi30d
19: KoPasz+Juccc
20: daidka
21: Attyla (feltételes)
22: Burns
23: brazil_8 50%
24: Énközpont74 (Csaba)
25: Robinson+1 fõ
26: Brigi+1 fõ
27: jabo+1fõ (feltételes)
28: Hori+1fõ
29: b0gar + 1fõ
30. Endre 730d E65 50% (SoundkeY ismerõse) ha nem gond
31: Birkie 730d E65 51% ( Ex E46 320d)
32: Zoli 530d 50% (Énközpont haverja)
33: ricsimeister
34: Zoli e60 50% (daidkával)
35: Glaci (feltételes)
36: Genya (feltételes)
37: wagusty 90%
38: tonygsxr 90% e46 320d (wagusty ismerõse)
39: manomama E46 320d touring
40: bvanko1
41: Adi01 (feltételes)
42: Éapa 328i

Annyi infót adjatok még, hogy hol található az ARÉNA parkoló (vidéki lévén, gõzöm sincs).
Utca, házszám, please

Eapa Elküldve: 2008-09-17 18:09 Futómû és hibái

A hátsó futómûnél a 6-os tétel a kutyacsont, abban max. a gumi szilent mehet ki az elsõ stabipálca kicsit különbözik de a feladata uaz.

Eapa Elküldve: 2008-09-17 15:06 Futómû és hibái

Igen, emeld fel az elejét és a stabipálca mindkét végét, külön-külön mozgasd meg, érezni lehet, ha kottyan. Sajnos ezek a gömbfejek mûanyagban vannak, hamar kikopik. Én már utánanéztem spéci gömbfejeknek (Festo boltban), de ez a méret 11 000 Ft/db volt és ugye 4 db kellene belõle.
Nekem is kell majd cserélni, ha valaki vett, nem gyárit elmondhatná, hogyan vált be. A gyári kb.10 eFt/db, ha jól tudom.

Eapa Elküldve: 2008-09-17 13:43 Futómû és hibái

stabipálca

Eapa Elküldve: 2008-09-07 18:12 Kormany problema

Szervotartály kupakja maga a szintjelzõ. Tekerd ki és a két lépcsõ között kell lennie a szintnek.

Eapa Elküldve: 2008-07-09 21:48 Üzemanyag fogyasztás

Steve és Mindenki!

Szerintem a szabad vélemény kinyilvánítás mindenkinek kijár. Ezért élünk demokráciában. Ezért nem tetszik pl. egyes hozzászólások törlése.
Mert lehet, hogy valaki éppen valamelyik hozzászólás alapján választ dieselt vagy benzinest. Egy biztos, mind a két oldal kompromisszumoktól hemzseg, aki dieselt válasz, válaszja a fogyasztást, aki a benzinest, az a dinamikát és a hangot, a fodulatot, ahol behal a diesel, ott még szárnyalok. Alattam a diesel hamar meghalna, szétpörgetném, stb.. Most írjam le, hogy múlt héten, a 35-ösön, klíma, gyerek, 110 km/h, 7,7 l/100 fogyi. Ez nem igaz, mert az átlagom, 9,5 liter, százon, vegyes, város, országút, 328i. Ez "csak" azért vigasztal, mert annó az e30 318i M40 is 9 literbõl jött ki. Ez tényleg inkább a Suzuki topicba való.
Nem akarok senkit se megsérteni és meggyõzni se.
Abban mindnyájan egyetértünk, hogy BMW-zni jó.

Éapa

Eapa Elküldve: 2008-06-18 21:09 Szélvédõ

Nekem 17 centis repedést csináltak meg, 3 hónap után. Le kell ragasztani celluxal addig. Nem kell hozzá napos idõ, nekem télen csinálták, parkolóban. Nem lett tökéletes, mert már került bele kosz, de sokkal jobb lett mint volt és nem terjed tovább.

Eapa Elküldve: 2008-06-11 18:06 Gyertya csere, hogyan?

Van egy klips amit kézzel (az ujjaddal) kell kipattintani, ekkor jön le a vezeték, és utána kell felfelé húzni. A 6 hengeresnél két darab csavar tartotta a trafót (gyertyapipát) a helyén. Amennyiben nem jön le akkor kell jobbra-balra elfordítani a pipát és úgy lehúzni. A gyertyát mindig hidegen kell kivenni és berakni, ez örök szabály. Betekeréskor annyi trükk van, hogy kézzel kell betekerni ütközésig, akkor nem történhet olyan, hogy félrte kap bele a menet.

Eapa Elküldve: 2008-06-08 14:54 Ajtónyítási Gondok!

Nagyon egyszerû, minden ajtóból jön ki egy kábelkorbács, harmonika gumiborítással. Az elsõ ajtól csatija az A-oszlopban, a hátsó ajtóké a B-oszlopban van.