Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2010-07-01 12:57 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Eapa írta:
e46 328i 1998


10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.



A ventilátorom minden fordulatot vesz, ennek ellenére lehet rossz a süni?
Van annak diagnosztizálásra valami módszer, vagy csak mérjem meg lezárás után az amper felvétel?

Eapa Elküldve: 2010-07-01 12:55 Valaki segítsen

Eapa írta:
Eapa írta:
bmw320d4 írta:
Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?


e46 328i 1998









A profilnál nézzétek a jegyzőkönyveket! Ott jobban látható.

Eapa Elküldve: 2010-07-01 12:49 Valaki segítsen

Eapa írta:
bmw320d4 írta:
Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?


e46 328i 1998







Eapa Elküldve: 2010-07-01 12:48 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?


e46 328i 1998

Eapa Elküldve: 2010-07-01 12:40 Valaki segítsen

Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.

Eapa Elküldve: 2010-07-01 10:03 Valaki segítsen

Egy napig nem használom a kocsit és lenmerül az akksi. Az akku 1 éves, most jött vissza garanciális bevizsgálásról, azt modják jó (hidegindítás 680 a, nyugalmi fesz: 10,46 V, hidegindító áram : 8 A) Arra gondolok, hogy valami szívja az akksit. Ötleteket kérnék, hogy mi lehet egyáltalán az okozó. Azt megmértem, hogy a kocsi elalvás után nagyon kis ampert vesz fel.Napi 50-70 km-t autózom, de ha 1 nap kimarad akkor kuka.

Eapa Elküldve: 2010-06-01 22:32 Kuplung__

Vegyétek meg az e havi Auto Bild-et. Abban van szétkapva egy alsó kategóriás e46 és írnak a kuplungról is.

Eapa Elküldve: 2010-06-01 12:26 Ajtónyítási Gondok!

Eapa írta:
InsectKiller írta:
Tano írta:
InsectKiller írta: Most fogok neki. Az ajtónak a csatlakozóját most raktam össze, befújtam WD40-el de azon minden tökéletesnek tűnt. Most jönne a kesztyűtartó mögött lévő akció a link segítségével, de nem tudom igazából még mindig mit keresek.
Remélem látni fogom ha majd ott járok, addig is ha valaki tudna vmi helpet, megköszönném!


Nézd meg ezen az oldalon a képeket. Itt látod mit fogsz látni ha leveszed a kesztyűtartót. Bent a rekesz felső részén van a GM.


Megvan! Itt tartom a kezemben a kis fehér házat. Szétkaptam mint foxi a lábtörlőt de nem látok rajta semmi különöset. Ha mondjuk mozgatom, akkor vmi kis fémnek hangja van, mintha valami elszabadult volna. Elvileg nem kéne, hogy bármi is mozogjon rajta gondolom.
Most így nem tudom mit csinálhatnék vele...Befújom a csatlakozót WD-40-el de semmi egyebet nem tudok elkövetni. Kérnem kéne vkitől 1 coupe GM-et, hogy kipróbáljam, valóban az-e a rossz!

Vagy ti mit gondoltok erről?




Dugd össze, aztán mehet a próba. Az a valami elszabadult talán az a kütyü benne, amikor felborulsz akkor nyitja az ajtókat, ha be volt zárva. Az e30-nál volt ilyen, azt tudom.

Eapa Elküldve: 2010-06-01 12:25 Ajtónyítási Gondok!

InsectKiller írta:
Tano írta:
InsectKiller írta: Most fogok neki. Az ajtónak a csatlakozóját most raktam össze, befújtam WD40-el de azon minden tökéletesnek tűnt. Most jönne a kesztyűtartó mögött lévő akció a link segítségével, de nem tudom igazából még mindig mit keresek.
Remélem látni fogom ha majd ott járok, addig is ha valaki tudna vmi helpet, megköszönném!


Nézd meg ezen az oldalon a képeket. Itt látod mit fogsz látni ha leveszed a kesztyűtartót. Bent a rekesz felső részén van a GM.


Megvan! Itt tartom a kezemben a kis fehér házat. Szétkaptam mint foxi a lábtörlőt de nem látok rajta semmi különöset. Ha mondjuk mozgatom, akkor vmi kis fémnek hangja van, mintha valami elszabadult volna. Elvileg nem kéne, hogy bármi is mozogjon rajta gondolom.
Most így nem tudom mit csinálhatnék vele...Befújom a csatlakozót WD-40-el de semmi egyebet nem tudok elkövetni. Kérnem kéne vkitől 1 coupe GM-et, hogy kipróbáljam, valóban az-e a rossz!


Dugd össze, aztán mehet a próba. Az a valami elszabadult talán az a kütyü benne, amikor felborulsz akkor nyitja az ajtókat, ha be volt zárva. Az e30-nál volt ilyen, azt tudom.



Vagy ti mit gondoltok erről?


Eapa Elküldve: 2010-06-01 10:16 Ajtónyítási Gondok!

InsectKiller írta: Sziasztok!
Ma neki fogok és szétszedem a kesztyűtartót, hogy megnézzem ezt a GM5 modult.
Segítségként hil által linket használom, de ahogy nézem, hogy találom meg, nem jövök rá melyik az?!
http://www.bmwgm5.com/ ugye ebben van olyan h "GM5 Removal" ahol szépen sorra szedi a lépéseket. Na de a végén most melyik az ami nekem kellett? Az a kis csatlakozó ott a végén az utolsó képen? Vagy most melyik?
Köszönöm előre is a segítséget!


Nekem is volt ajtónyitási problémám. Én az ajtók csatlakozóit kiszedtem és kontakt-sray-el kezeltem, továbbá kiszedtem a Ground Modult, kivettem a dobozából és mind a két oldalát befújtam kontakt-sray-el, plusz a csatlakozóit. Én a reléket békén hagytam, összeszereltem és azóta jó. Próbáld ki ezt, ha nem jön be akkor talán jöhet a relé csere, de abban majd segítenek a többiek mert azt még nem csináltam.

Eapa Elküldve: 2010-05-19 13:33 gumi méretekben kéne help

YELLOW írta:
Prof írta:
YELLOW írta:
Prof írta: Az lenne a kérdésem hogy vettem egy 17" os alufelnit

ehez a gyári gumi méret az 225/45 r17 de mivel igy elég nagynak tünik a gumi falvastagsága ,igy az optika látvány javitása érdekében 215/40 r17 es gumikat raknék fel rá

kérdés az hogy ez a gyáritol eltérö gumi méret menyire befolyásolja az auto ment tulajdonságát "azon tul hogy 2-3 km/h csalni fog az óra"


ha nincs megültetve az autó, akkor elég kicsinek fog hatni a kerék, a teljes átmérő jóval kisebb. én nem raknám fel.



Jo de 225/45 falvastagságnál meg megint bután néz ki az össz kép 18" as kereket meg nem akarok rá tenni mert csak indokolatlanul kinozza a futomüvet



kiszámoltam neked, ha 215/40-et raksz fel, akkor 30mm-rel kisebb lesz a teljes átmérő, mint 225/45-nél, ami azt jelenti, hogy amikor a mutatód 15-öt mutat, akkor valójában 100-al mész, ez jó gyorshajtás elkerülése ellen
225/40 méretnél 22mm lesz a különbség és 100-nál 104-et fog mutatni, ez még talán jobb választás.

igazából a problémát az okozná, ha az első és hátsó tengely teljes átmérője nagyban eltér egymástól, ugyanis az ABS és egyéb segédcuccok nem müködnének rendesen. azt hiszem 8% lehet a különbség, anynit még tud korrigálni a rendszer.

nekem is 225/45 van, de egyáltalán nem tűnik úgy, hogy bután nézne ki.







Amennyiben az optikán kívül az olcsóbb ár miatt választanád a méretet, kérlek ne tedd.
Én két kocsinál is eljátszottam a kisebb átmérőjű gumit és hosszú távon, ilyen benzinárak mellett nem éri meg.
Pörögni fog a motor feleslegesen, ugyanazon távra több főtengely fordulat jut, többletfogyasztás. Alul jobban fogod szeretni, mert jobban gyorsul a verda, de autópályán, hosszabb távon szenvedni fogsz. Mindig a gyári váltóméretnek megfelelő gumit válaszd, a többi a Carstylingosoknak való.

Eapa Elküldve: 2010-05-14 12:46 Karosszéria (javítás?)

InsectKiller írta: Azt szeretném kérdezni, hogy esetleg tudna-e nekem valaki segíteni a kocsim összerakásában?
Nagyon megszívtam egy karosszériással és 3hete áll az egész. Csak a zárhidat kompletten meg a lököst kellene visszarakni.
Ha itt jár vki Kecskeméten és értene hozzá, nagyon hálás lennék!


Szerintem adja magát, nagyon egyszerű ez a művelet.
Mondjuk én meg egy számítógépet nem tudnék összerakni!

Eapa Elküldve: 2010-05-13 10:04 riasztó?

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy létezik olyan rejtett kapcsolós blokkolás aminél két érintkezőt kell az ujjunkkal összeérinteni és akkor indul a kocsi.
Arra lennék kiváncsi, hogy ez milyen elven működik és hol lehet ilyet kapni, beszereltetni?

Eapa Elküldve: 2010-05-12 14:41 Fékjavítás

JanoE46 írta: Sziasztok!Most kicseréltem mindkét hátsó féknyerget,és továbbra is befog az a k.rva fékKiborító.Már mindent csináltam vele,és nem akar jó lenni!Mi lehet még a baja szerintetek?Egyedül a betéteket nem cseréltem ki még.Tényleg lehetséges,hogy amiatt rá tud tapadni?Pedig jó minőségű,TRW,a tárcsa is,és a betét is.


Milyen féknyergeket tettél fel, újat vagy használtat?
Vagy szorul a dugattyúd vagy a 2 db csuszkád nem ok. Esetleg a fékpofák felfekvő füleit reszeld meg, hogy biztos el tudjanak axiális irányban mozogni. Túlnyomás nem keletkezhet a rendszerben magától.

Eapa Elküldve: 2010-05-06 21:05 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

Tiba írta: Egy olyan kérdésem lenne a tisztelt nagyérdemű közönséghez, akik otthon vannak a futóműben, hogy 50/30 centis ültetéshez, ki kéne cserélnem a stab. pálcámat?


Ahhoz biztos, de 50/30 millimétereshez csak az elsőt. Nekem gyári 35 milis ültetésem van a gyári kutyacsontokkal. Az 50-es elsőhöz szerintem valamit okosítani kell.