Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2006-10-30 17:35 Apró hibák

Én 2 db feszítõgörgõt cseréltem, azok voltak a ludasak. Meg kell rendelni, kiszedni szopás, berakni könnyebb. Utána síri csend. Azt viszont meg kell nézni, hogy melyik fajta feszítõ van rajta, mert kérdezni fogják. Az ETK meg egy alábújás segít. Nem kell az egész feszítõt venni csak a görgõt meg rendelj hozzá csavart is a biztonság kedvéért.

Éapa

Eapa Elküldve: 2006-06-18 19:08 Ablaktörlõ probléma

Motortér, bal oldal, tûzfalnál, fekete fedelû doboz, imbusz csavarok ki, barna színû relé ( kétszer magasabb mint a normál)

Eapa Elküldve: 2006-04-07 08:13 Apró hibák

Diabolica írta:
Eapa írta: Sziasztok!

Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.

Éapa


Milyen a motor a kocsidban? Ha a tiéd is 6-os benzines, akkor megmérem én is a töltésemet, hogy összehasonlítsuk.
Volt egy ilyen gondom egy másik kocsival, akkor azt mondta egy villanyász, hogy a 14,1-14,4 V töltés nem minden autónál elegendõ feltételnül, fel kellene menni 15-ig (ez egy Cherookee volt). Nem nagyon akarom elhinni még ma sem, mert végül is annak sem az volt a baja, hanem az, hogy a barátnõm elõzõ nap......
De ettõl függetlenül pl. a 39-esemben (TDS) tényleg 15 fölött tölt a generátor alapjáraton is, azt nem olyan régen néztem.

A 46-osban 323 a motor, ha a Tiéd is hathengeres benzines, akkor holnap reggel megmérem, hogy abban mennyi.



Azt megköszönném! E46 328i M52B28TU

Eapa Elküldve: 2006-04-04 13:44 Apró hibák

Sziasztok!

Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.

Éapa