Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2010-03-11 14:15 Chip tuning

Hori írta:
MenyusBMW írta:
Eapa írta:
MenyusBMW írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Ez mekkora egy lehúzás már. Gondolom mélg belekerül egy fél millába, mire beszerelik.

+1,5 óra munkadíj a beszerelés..
ha ilyen kemenyen adod elo magad, legalabb olvasd mar el, amirol beszelsz


Az igaz, hogy a fél millán van elég haszna a BMW-nek, de megnézném, hogy 1,5 óra alatt, hogy szedik le a lökõst, építik ki a coolert, teszik vissza a másikat, teszik vissza a lökõst meg építik be az új vezérlõt és programozzák fel. Ha jártál már BMW márkaszervizben és kaptál ott számlát, akkor megnézheted, hogy mire hány óra munkadíjat számláznak ki. De ettõl függetlenül ezek a mûveletek tuti nem férnek bele 1,5 órába. De mindegy is.


Szedjük össze a 1,5 órát. Szerintem 2 ember a lököst 6 perc alatt le és felteszi.


Felhívtam a Wallis BMW Márkaszervízt, amit bárki megtehet.
Kértem tõlük szóban árajánlatot intercooler cserére. A munkafelvevõ 2,5-3 órára taksálta a mûveletet és 30e & Áfa munkadíjra, amihez még elmondása szerint segédanyagok jöhetnek hozzá. Nem értek hozzá de patenteket és csuszkákat említett, hogy lehet azokat cserélni kell pluszban egy lökhárító csere alkalmával, tehtá az még dob akkor az összegen.
Most fogok kérni írásban is egy javítási ajánlatot és akkor kibiggyesztem ide, ha ez kell. És mivel ez HIVATALOS BMW ajánlat lesz, nyilván ez lesz akkor a tutifrankó szentírás.
Biztos amúgy nincs benne gyakorlatuk azért nem 6 perc csak.




Az a baj hogy a coller levételéhez nem kell leszedni a lökháritót
/én a cooleremet minden tavasszal kiszedem megtisztitani és a lököst még 1x sem vettem le hozzá/


Ráadásul még ez is!
Tessék a know-how-t eladni nekik!

Eapa Elküldve: 2010-03-11 12:25 Chip tuning

MenyusBMW írta:
Eapa írta:
MenyusBMW írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Ez mekkora egy lehúzás már. Gondolom mélg belekerül egy fél millába, mire beszerelik.

+1,5 óra munkadíj a beszerelés..
ha ilyen kemenyen adod elo magad, legalabb olvasd mar el, amirol beszelsz


Az igaz, hogy a fél millán van elég haszna a BMW-nek, de megnézném, hogy 1,5 óra alatt, hogy szedik le a lökõst, építik ki a coolert, teszik vissza a másikat, teszik vissza a lökõst meg építik be az új vezérlõt és programozzák fel. Ha jártál már BMW márkaszervizben és kaptál ott számlát, akkor megnézheted, hogy mire hány óra munkadíjat számláznak ki. De ettõl függetlenül ezek a mûveletek tuti nem férnek bele 1,5 órába. De mindegy is.


Szedjük össze a 1,5 órát. Szerintem 2 ember a lököst 6 perc alatt le és felteszi.


Felhívtam a Wallis BMW Márkaszervízt, amit bárki megtehet.
Kértem tõlük szóban árajánlatot intercooler cserére. A munkafelvevõ 2,5-3 órára taksálta a mûveletet és 30e & Áfa munkadíjra, amihez még elmondása szerint segédanyagok jöhetnek hozzá. Nem értek hozzá de patenteket és csuszkákat említett, hogy lehet azokat cserélni kell pluszban egy lökhárító csere alkalmával, tehtá az még dob akkor az összegen.
Most fogok kérni írásban is egy javítási ajánlatot és akkor kibiggyesztem ide, ha ez kell. És mivel ez HIVATALOS BMW ajánlat lesz, nyilván ez lesz akkor a tutifrankó szentírás.
Biztos amúgy nincs benne gyakorlatuk azért nem 6 perc csak.


Na itt látszik, hogy mekkora egy lehúzós banda. A lökös levételéhez alul, 4 db kis csavart kell levenni és a 2 db nagy csavart, utána lehúzni elõre a lököst az alu merevítõvel együtt és a két ködlámpa csatiját kikötni. Ehhez semmiféle patent és csúszka nem kell, csak annak aki még nem csinált vagy látott ilyet. A többirõl nincs infóm, mert rendes kocsinak nincs töltõlevegõ hûtõje

Eapa Elküldve: 2010-03-11 11:10 Chip tuning

MenyusBMW írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Ez mekkora egy lehúzás már. Gondolom mélg belekerül egy fél millába, mire beszerelik.

+1,5 óra munkadíj a beszerelés..
ha ilyen kemenyen adod elo magad, legalabb olvasd mar el, amirol beszelsz


Az igaz, hogy a fél millán van elég haszna a BMW-nek, de megnézném, hogy 1,5 óra alatt, hogy szedik le a lökõst, építik ki a coolert, teszik vissza a másikat, teszik vissza a lökõst meg építik be az új vezérlõt és programozzák fel. Ha jártál már BMW márkaszervizben és kaptál ott számlát, akkor megnézheted, hogy mire hány óra munkadíjat számláznak ki. De ettõl függetlenül ezek a mûveletek tuti nem férnek bele 1,5 órába. De mindegy is.


Szedjük össze a 1,5 órát. Szerintem 2 ember a lököst 6 perc alatt le és felteszi.

Eapa Elküldve: 2010-03-10 11:29 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

pilgram írta: jrtom: a hang leginkább arra emlékeztet, mint amikor két rezonáló lemez összeér. sok hallgatózás után arra jutottam, hogy a motor közepe felé van a zajforrás, kicsit a középvonaltól jobbra, ha szemben állunk a kocsival.


Hidd el, hogy a VANOS-od adja ki a hangot, nekem is ezt csinálja.
Felmelegszik, elhallgat és kész. O-gyûrû segít rajta.
Látogasd meg ezt az oldalt: www.drvanos.com

Eapa Elküldve: 2010-03-08 22:23 Szélvédõ

Prof írta:
YELLOW írta: hát igen én is így képzelem valahogy...

Woockie írta:
YELLOW írta: mondjuk annak a lapkának lehet van valami szerepe, mert ugye a szenzor asszem infrás, vagy valami fotokapu téma, de inkább infra, és lehet lehet annak a lapkának van valami optikai kialakítása... amúgy most néztük haverral az E46-okat és mindkettõnknek Pilkington az üvege... természetesen szenzoros mindkettõ

Igen, van szerepe, az "vezeti" az infraledrol a szelvedore a fenyt, amin a vizessegetol fuggoen szorodik/visszaverodik, aminek a visszaverodo reszet a muanyag visszavezeti a szenzorhoz. Vszeg szurokent is szolgal, ennyire nem olvastam utana, de gyanitom nem veletlen, hogy nem atlatszo.


mivel mint emlitettem most rágtam át a témán magamat , és most érkezik németországbol az esöszenzorom igy majd a részletekröl beszámolok

addig is pár kép gondolkodtatonak ami bizonyitja a fekete keret esztétikai szerepét a mögötte megbuvo elektronika eltakarására

az 1 és 2 képen láthato belsö üveg felületü keretben müködik, érzékel a sensor a 3 as kéen látthato sematikus ábra szerint

1 kép
[/url]
2 kép

3 kép


Esõszenzor prizmáját felragasztani nem egyszerû, mert buborékmentesnek kell lennie a ragasztónak. Én sok mindennel próbálkoztam, végül a sima szintelen tömítõpaszta vált be. A prizmát be kell pattintani az elektronikába és azzal együtt felragasztani úgy, hogy a piros led is kilásson a pici körön. Teljesen fel kell nyomni annyira, hogy a ragasztófilm a lehetõ legvéknyabb legyen. Utána szigetelõ szalaggal hozzárögzíteni a szélvédõhöz teljes szilárdulásig. Nekem 2 éve problémamentesen fent van a helyén. Ha valaki eljut odáig, hogy felrakja kérdezzen, ha valami nem volt világos.

Eapa Elküldve: 2010-03-05 10:12 Társalgó

kempelen írta:
Beluga írta: nektek is megjött a "súlyadósteljesitményadósnemtudommi"?
Velem madarat lehet fogatni a boldogságtól


Ezt mindenki megkapja ebben a hónapban. Rögtön kaptam is rá 15 napot, hogy befizessem. Én sem örülök, pedig még nincs is szorzószám, mint itt pár embernek....


Ha már itt atrtunk, kedves luxus körülmények között utazó kollégáimat kérdezem, hogy a 170 Le feletti tulajok, mikor, kitõl kapja meg a passzust a befizetésrõl és meddig kell befizetni?

Eapa Elküldve: 2010-03-03 15:47 Társalgó

bbali81 írta: http://www.kisalfold.hu/gyori_...l/2144679/

Na had halljam melyikõtök volt


Mi van akkor, ha nem látszik a felvételen a 40-es tábla?
Kinek kell bizonyítania, hogy kint volt vagy nem?
Ha nem folyamatos a felvétel és nem látszik a tábla szerintem elmehetnének a sóhivatalba.

Eapa Elküldve: 2010-03-03 13:54 Társalgó

gampetibor írta:
Eapa írta: Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy Borsodban (és környékén) nincs-e valakinek tetõcsomagtartója limóra, kölcsönbe, március közepére 4 napra :


Nekem van csak nem annyira vagyok a környékeden sajna. De ha nincs más és rászánod magad h eljössz érte én kölcsönadom!


Neked is köszi!

Eapa Elküldve: 2010-03-03 13:53 Társalgó

bmw320 írta: Egerbe eljössz érte oda adom!


Az szuper lenne, majd PÜ-n egyeztetünk.

Köszi

Eapa Elküldve: 2010-03-03 11:18 Társalgó

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy Borsodban (és környékén) nincs-e valakinek tetõcsomagtartója limóra, kölcsönbe, március közepére 4 napra :

Eapa Elküldve: 2010-03-01 14:52 Ablaktörlõ

Zsolti írta: Sziasztok

ma vettem új ablaktörlõlapátokat a verdára gyári BMW-t..
ezt az uj tipusut adták airblade asszem így hivják nagy nehezen sikerült felraknom.de sajna a bal oldal közepe (hol máshol?!) mindig vizes marad valahogy nem a legjobb kicsit hajlitgattam erre-arra de nem tudom 140-nél ki merjem-e probálni...

van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?


Nekem is olyan van, finoman kell bánni vele vedd le és finomabban próbáld meg visszarakni illetve azon a részen ahol nem fog húzd meg finoman lefelé. Remélem érthetõ voltam.

Eapa Elküldve: 2010-02-24 19:06 Társalgó

Sziasztok!

Egy talány megoldására várnék Tõletek megoldást. PDC (park distance control, park radar) és tolatólámpa nem mûködött. Vettem új tolatólámpa kapcsolót ( ami a váltóban van), csere után sem javult meg. Ma szereltem, mondom megküldöm kontakt spary-el az izzókat, de semmi. Viszont amikor kivettem mind a két tolatólámpa izzót akkor mûködött a PDC. Mi a fene lehet, ha rükiben volt a lámpa csatijánál nem volt 12 V, ha kivettem mind a két izzót, mûködött, ha egy izzót csak hozzáérintettem rögtön elhallgatotta PDC. :

Eapa Elküldve: 2010-02-17 16:23 Benzin VS Dízel

bmw520ds írta:
csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Hát ezt szívesen megnézem ha adsz lehetõséget, állunk a próba elé, ha fordítva lesz(tuti)akkor egy meleg kézfogással túltárgyaltuk?Tényleg nem kötekedés, inkább tisztázás céljából.



Én már régóta mondom, hogy legyen egy repteres, gyorsulgatós tali
Ott már nem csak a szájkarate mehetne!

Eapa Elküldve: 2010-02-11 09:56 M-packet

csatis1 írta:
Eapa írta: Ilyet átalakítás nélkül nem tudsz felrakni, mert az M3-as elsõ sárvédõi sokkal szélesebbek és nem fog találkozni.
Neked teljesen más való rá.


Meg kell cáfoljalak:



Amit linkeltél az egy kotvány másolat. Az M3-nak nincs is ködlámpája.
Szóval ha valaki olyat szeretne mint az M3-asé az az eredetit nem tudja feltenni csak a majdnem úgy kinézõ másolatot. Pont

Eapa Elküldve: 2010-02-10 12:48 M-packet