Fekete320d fórum hozzászólásai

Fekete320d Elküldve: 2010-08-12 12:49 Karosszéria (javítás?)

Sziasztok!

Igen a 14-es elem. Kép nézetben a jobb oldali része, tehát a legvége, ami visszakanyarodik. De eltört a patenttól is. Meg 1 patent is tört. De 1-2 db megvan. KB 4 hullott ki. Hátha viszatudom ragasztani.

Illetve tört a 13-as 14 es közötti toldás is. Ott a kettő közt van valami kis fém fül. Az is egyik oldalról engedett.

Neki álljak sima pill ragasztóval? Érhet ez valamit? Vagy újat venni lehet?

Fekete320d Elküldve: 2010-08-11 21:34 Karosszéria (javítás?)

Szasztok!

A két hátsó ajtót ha kinyitom akkor az a műanyag, ami a kasztnin van (lenne) az lóg. Ez a félkörív. Alatta kis fehér műanyagok tartották. Szét tört magától. Egyszerre mind két oldalon. Kirándulunk, és minden nap ki-be. Tök ciki... Resceg, meg kattog.
Ez a félköríves valami belemegy abba, ami egészen az "A" oszlopig megy. Ezt egybe kellene cseréltetni, vagy azt a hátsó részt lehet külön. A hátsó ajtó kis ablak részénél, tört. De mintha valami gyári illeztési pont lenne.

Valaki már reparált ilyet?

Nem króm.

üdv.

Fekete320d Elküldve: 2010-08-05 22:58 Társalgó

Robinson írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy hol tegyem fel a kérdésemet, ezét ide írok.
A honlap meujulása elött kaptam indíg mail értesítőt, ha hozzászóltak a topichoz, vagy válasz érkezett.

Most meg semmi. Mintha régen lett volna valami opció, amit álitani lehetett, de most nem találom.



Az újítások topicba kell írni de nem baj itt sem
Most nincs ilyen lehetőség, de felvettem a listára!


Köszönöm szépen!

Minden jót!

Fekete320d Elküldve: 2010-08-05 22:55 Társalgó

Sziasztok!

Nem tudom, hogy hol tegyem fel a kérdésemet, ezét ide írok.
A honlap meújulása elött kaptam mindíg mail értesítőt, ha hozzászóltak a topichoz, vagy válasz érkezett.

Most meg semmi. Mintha régen lett volna valami opció, amit álitani lehetett, de most nem találom.



Fekete320d Elküldve: 2010-08-04 21:49 Gyári Xenon Lámpa

Macsek írta:
JanoE46 írta:
Macsek írta: Sziasztok!
Gyári xenon lámpát keresek e46 touringba!Ha esetleg tud valaki meg köszönném ha segítene!
Köszi:Macsek


http://www.mobilgumi.hu/lampak..._xenon.htm

125000ft. és ez bi-xenon.


Köszönöm


Én is tőle vettem. Nagyon korrekt, és segítőkész. Megérte!

Fekete320d Elküldve: 2010-08-02 20:48 Autómata váltó hibakód

kempelen írta:
Fekete320d írta: Sziastok!

Köszi a választ. Szétnézek automatás ügyben. Jó ötlet, csak elöször arra voltam kiváncs, hogy járt-e valaki így, illetve mit tett. A hibakód szisztáma az tetszik. Erre nem is gondoltam. Elhittem nekik. Hasra nem akartam senkit ejteni, csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem sufniba buher volt, ahol minden előfordulhat. "bocsi ezt lekönyököltem de jó az anélkül is" helyzet. A német szervizröl annyit, hogy sok ezer €-t hagytam már szervízre ott, tehát nem csak olajcsere volt. Minden esetbe lemosva, folyadékszintek beállítva kaptam visza. Ezen az egy dolgon kívül bár mi gond, vagy időszakos dolog volt, karkulálható árakkal áltak elő, és azonnal mondták mi a baja. Mikorra lesz kész. Nem úgy mint pl a Székesfehérvári szervízbe. Idézek: "Hát majd meglátjuk. Szétszedem azt kiderül mi a rosz. Tudnád kerhálni a hibát, mert ilyet még nem láttam. Hát mi ilyet nem csináltunk még (ez lámpa csere volt!!!). Azt nem hiszem el."
Illetve nem ott történt hanem máshol, ahol olajos volt az A oszlop belölről és a kormány is mikor kiadták a kocsit.

Mégegyszer kösz a választ. Ha valaki járt még így azt meghalgatnám...
Üdv...


Konkrétan még én sem jártam így. (nem is akarok) Amikor megvettem az autót tisztában voltam azzal, hogy hamarosan sort kell keríteni egy olajcserére. Bár igazából nekem teljesen tökéletesen működött és működik mind a mai napig a váltóm, de az olajcserét megcsináltam.
Nem feltételezem a rosszat a németekről és alapjában véve biztosan nagyon jól csinálják a dolgukat. Azért gondolom, hogy inkább kimagyarázták a dolgot, mert a sok ezer euro után, amit otthagytál náluk nem merték azt mondani: drága uram ezt inkább nem csinálnánk meg...
Hasra pedig azért nem esek tőlük, mert bár nem egyformák, de az én autómon még kint az első tulajnál le kellett szedni a hátsó spoilert. Ez alatt van a gps és a sima antenna egy része. Ezt egy szép nagy fólia védi a nedvességtől. Mivel minden elvégzett javítást hivatalosan szakszervízben végeztek csodálkozva láttam amikor a gps antennát akartam betenni, hogy a gyári fólia helyén orvosi széles tapasz volt a nedvesség ellen felragasztva és az antennatartó pöcök le volt törve. De a legjobb az volt amikor az antennatartó műanyagkonzol három műanyag patentjának közepébe gyufaszál volt nyomva és az nyomta szét a patentet hogy megtartsa a konzolt...
Szóval ott sem mennek messze, ha pár eurot meg lehet spórolni ilyen 'maszek' módszerekkel... Egyébként mindez a szakszervíz által dokumentálva...



Szia!

Az igen. Így már értelek. De lehet valami a "kedves uram" dumában is! Ha netán nem találnék olyan automatás műhelyt, akkor mire kellene oda figyelni, ha valaki elvállalja, mert ért hozzá, csinált ilyet. Mit önthet bele? Vagyis mit kéne. Ugy is megvárom, ott leszek.

Üdv

Fekete320d Elküldve: 2010-08-01 17:44 E46 magyar kézikönyv

Robinson írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Érdekelne engem is egy E46 facelift leírás. Ha valaki tudna küldeni mailban, azt megköszönném. A bmw.hu-n lehetett regelni kb. 1 hónapja, és akkor a bmw kiküldi CD-n. Hát én regeltem, és nem jött semmi sem. Valaki erröl a problémárol tud valamit?

Üdv.


A főoldalon a "hol tankoljak" blokk alatt van (mostmár ) egy letöltés rész, ott megtalálod az E46 leírást is


Köszönöm

Fekete320d Elküldve: 2010-08-01 17:43 Autómata váltó hibakód

Sziastok!

Köszi a választ. Szétnézek automatás ügyben. Jó ötlet, csak elöször arra voltam kiváncs, hogy járt-e valaki így, illetve mit tett. A hibakód szisztáma az tetszik. Erre nem is gondoltam. Elhittem nekik. Hasra nem akartam senkit ejteni, csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem sufniba buher volt, ahol minden előfordulhat. "bocsi ezt lekönyököltem de jó az anélkül is" helyzet. A német szervizröl annyit, hogy sok ezer €-t hagytam már szervízre ott, tehát nem csak olajcsere volt. Minden esetbe lemosva, folyadékszintek beállítva kaptam visza. Ezen az egy dolgon kívül bár mi gond, vagy időszakos dolog volt, karkulálható árakkal áltak elő, és azonnal mondták mi a baja. Mikorra lesz kész. Nem úgy mint pl a Székesfehérvári szervízbe. Idézek: "Hát majd meglátjuk. Szétszedem azt kiderül mi a rosz. Tudnád kerhálni a hibát, mert ilyet még nem láttam. Hát mi ilyet nem csináltunk még (ez lámpa csere volt!!!). Azt nem hiszem el."
Illetve nem ott történt hanem máshol, ahol olajos volt az A oszlop belölről és a kormány is mikor kiadták a kocsit.

Mégegyszer kösz a választ. Ha valaki járt még így azt meghalgatnám...
Üdv...

Fekete320d Elküldve: 2010-08-01 00:46 Autómata váltó hibakód

Üdv!

Mi lehet akkor ha az automata egyszer csak bekapcsol vészprogramba, és erötlenül megy. Kb 2Km után elértem a célom, elintéztem a dolgom kb. 10perc. És amikor indultam akkor mint ha mi sem történt volna. Hazaflé beugrottam a BMW szervízbe. Ott megnézték (nem tudom milyen komolyan mert a szalonban maradtamm a kocsit bevitték a műhelybe) és azt monták, hogy nincsen hibakód, és valszeg olyan kicsi kis probléma lehetett, hogy meg sem jegyezte a kocsi. Magátol javuló? Vagy mi? Amúgy német szaksszervízról van szó és már évek óta oda járok max. megelégedettésgel. Ezt már úgy havont egyszer eljátsza. 177'000Km van enne. Olajcsere kéne, vagy valami amit nem tudok? A szervzben azt mondták, hogy nem kell olajat cserélni mert örökéletű. Meg, meg sem csinálnák. Van valami amit nem tudok? Mindig rendszeresen, ahogy kéri a kocsi viszem a BMW-be.

Ui.: Piros lámpánál állva szinte mindig kiteszem üresbe, mert azt mondják nem szabad sokáig D-ben állni vele. Azt viszont senki nem tudja, hogy mi a sok.

Akinek van véleménye kérem ne kiméljen. Köszönöm.

Fekete320d Elküldve: 2010-08-01 00:32 E46 magyar kézikönyv

Sziasztok!

Érdekelne engem is egy E46 facelift leírás. Ha valaki tudna küldeni mailban, azt megköszönném. A bmw.hu-n lehetett regelni kb. 1 hónapja, és akkor a bmw kiküldi CD-n. Hát én regeltem, és nem jött semmi sem. Valaki erröl a problémárol tud valamit?

Üdv.

Fekete320d Elküldve: 2010-05-20 14:44 elektromos üzemanyagszivattyú

BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.

Fekete320d Elküldve: 2010-05-18 23:50 elektromos üzemanyagszivattyú

Ja! Mióta írtam érdekes módon kussol a szivattyú hang. Ezért nem is mentem szervizbe. Erről van vélemény?

Fekete320d Elküldve: 2010-05-18 23:43 elektromos üzemanyagszivattyú

BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.

Fekete320d Elküldve: 2010-05-04 00:28 elektromos üzemanyagszivattyú

Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna


Fekete320d Elküldve: 2010-05-03 12:49 elektromos üzemanyagszivattyú

Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.