Frenki Elküldve: 2023-01-26 13:38 Segítsetek!
Sziasztok,
A következő problémába futottam bele, és nem találjuk mi lehet a hiba. A kocsim a következőt csinálja. Előzetesen motorcserés volt, motor és vanos vezérlő az eredeti maradt. Nagyjából 700km-ert futott le minden gond nélkül. E46 318i N42B20A motorkód
A hiba jelenség a következő:
Reggeli első indításnál szépen beindúl, majd 5-10 sec járás után leáll és többet nem lehet beindítani. Ilyenkor géprerakva beirja hibakódnak a következőket:
- Összegzett gyújtáskimaradás
- 3-as henger gyújtás kimaradás
- 4-es henger gyújtás kimaradás
- 3-as gyújtótrafó hiba
A feni hibákat törölve már beindúl a kocsi és egész nap megy motor hőfoktól függetlenűl, azaz hosszább állás után is beindúl és semmi hibakódot nem dob be. A kocsi ilyenkor jól húz és szépen jár.
Azonban másnap reggel indítva megint nem indúl el és a fenti hibákat hozza, annyi eltéréssel, hogy 1-es és 2-es hengereket írja be hibának.
Motorcsere után az ECU újra lett indítva és a vanos is rátanítva.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát? Üzemanyag pumpa relét és trafókat is cseréltem már, de a hiba nem oldódott meg.
Előre is köszönöm!
A következő problémába futottam bele, és nem találjuk mi lehet a hiba. A kocsim a következőt csinálja. Előzetesen motorcserés volt, motor és vanos vezérlő az eredeti maradt. Nagyjából 700km-ert futott le minden gond nélkül. E46 318i N42B20A motorkód
A hiba jelenség a következő:
Reggeli első indításnál szépen beindúl, majd 5-10 sec járás után leáll és többet nem lehet beindítani. Ilyenkor géprerakva beirja hibakódnak a következőket:
- Összegzett gyújtáskimaradás
- 3-as henger gyújtás kimaradás
- 4-es henger gyújtás kimaradás
- 3-as gyújtótrafó hiba
A feni hibákat törölve már beindúl a kocsi és egész nap megy motor hőfoktól függetlenűl, azaz hosszább állás után is beindúl és semmi hibakódot nem dob be. A kocsi ilyenkor jól húz és szépen jár.
Azonban másnap reggel indítva megint nem indúl el és a fenti hibákat hozza, annyi eltéréssel, hogy 1-es és 2-es hengereket írja be hibának.
Motorcsere után az ECU újra lett indítva és a vanos is rátanítva.
Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát? Üzemanyag pumpa relét és trafókat is cseréltem már, de a hiba nem oldódott meg.
Előre is köszönöm!