GNoRbY88 fórum hozzászólásai

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-18 20:44 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

lantika írta:
GNoRbY88 írta:
bmwm3csl írta:
Sziasztok.

Én is most kötöttem be cob AE-t, szintén helyzetjelzőre. Viszont szeretném átkötni gyujtásra. Arra van valakinek leírása, hogy azt hova?

Köszi


A trafó + vezetékét nem direkt a helyzetre kötöd, hanem raksz közé még egy relét, ami kapcsolja. 12. oldalon van rajz róla


Az a rajz arrol szol,hogy hogyan kell bekötni,ha azt akarod,hogy a vilägitäs felkapcoläsakor lekapcsoljon a nappali menetfeny.


Jah. Igaz, azt nem írta, hogy le is kapcsoljon, így nem volt pontos a válaszom, de én több helyen azt olvastam, hogy ennek a drl-nek úgy kéne működni, hogy csak ez világítson egyedül, helyzet nélkül. Amikor meg felkapcsolod helyzetet, akkor lekapcsol a menetfény. Meg a másik, hogy ezeknek rendelkezni kéne valami hivatalos "E" jelöléssel nem? Az van raja valahol?

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-18 13:08 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

bmwm3csl írta:
Sziasztok.

Én is most kötöttem be cob AE-t, szintén helyzetjelzőre. Viszont szeretném átkötni gyujtásra. Arra van valakinek leírása, hogy azt hova?

Köszi


A trafó + vezetékét nem direkt a helyzetre kötöd, hanem raksz közé még egy relét, ami kapcsolja. 12. oldalon van rajz róla

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-17 15:44 Fûtés - Klíma

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha a vezérlőpanelen beállítom, hogy legyen automata és mondjuk beállítom 16 fokra, nem lehet úgy felprogramozni a vezérlőt, hogy a klímát is automatikusan kapcsolja be?!
Vagy ez még ilyet nem tud?!
Előre is köszönöm!


Ncsexperttel ihka modulban láttam olyat, hogy mikor ráadod a gyújtást, akkor bekapcsolja-e a vezérlőt, meg van külön, hogy klímát is inditsa-e automatikusan vagy ne

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-17 14:42 Fékjavítás

YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-14 19:30 Mi lehet a baj?

Peti1012 írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta: Hello! Tegnap mikor elakartam indulni a kocsival az első 2 inditásra inditozott a harmadikra semmi egy hang se semmi! Laptopra tetük ès ezt adta ki! Csak èn ezzel nem nagyon vagyok kèpbe, ezèrt kellene a segitsèg! Köszi


ezzel mi sem vagyunk előrébb
annyit látunk melyik vezérlőben hány db hiba van....

Ès linked nincs honnan tudnám leszedni a bmw scannert magyarul? Az ews az mi?


Az EWS az a kulcs. Bmw scanner nem hiszem, hogy van magyarul. De mikor ki írja hibákat akkor kattints rá a modulra ott ahol írja a hibát és akkor látni fogod a részleteket.
Bmw Scanner video

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-13 08:17 világításmodul programozása

Tano írta:
Még az inpa-t sem kell feltelepíteni hozzá, elég ha megvan maga az adatbázisfájl, azt már manuálisan be lehet tölteni a dummyba. Az adatbázist tudod frissíteni külön, keress rá arra hogy "BMW SP DATEN"


Kösz. Megtaláltam torrent oldalon 53.3-as 2014/8 dat file-okat. 15Gb

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-12 07:26 világításmodul programozása

csatis1 írta: Valaki tudna linkelni egy leirast vagy listat arrol hogy a 4.0-as lampamodulban milyen funkciokat lehet allitani?
Sajna nincs szoftverem, de kivancsi vagyok mit tudhat amirol meg nem tudok, ha mar megvettem.

Szerk.: esetleg printsreen is jo, koszi


NcsDummy-val meglehet nézni, hogy mit tud a modul ha van fent inpa és ncsexpert, viszont enyémben csak lsz37-ig van. Gondolom frissiteni kéne dat file-okat. Ezeket lehet valahogy frissiteni vagy újabbat kell letölteni? most 5.0.2-es inpa van fent.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-10 19:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy a 318 tdshez milyen progit kellene hasznalni?


Ugyanazt mint másikhoz is, k+dcan kábel inpával, ncsexperttel vagy bmw scanner progi bmw scanner kábellel

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-10 07:40 világításmodul programozása

lela írta:
lantika írta:

Lela: LSZ-t nem egyszerü flashelni,es nem is lehet mind. Pl CI 31-et nem tudod CI40-re. De pl CI 35 megy CI36-ra. BMW Scannerhez sajät käbel van. Nem dräga,en 20€-ert vettem,es müködik win10 64bit alatt is.


Ezt megvehetem? Ebben elvileg a szoft is benne van..
Vagy esetleg van valami jobb tipped? És elvileg ezzel ugyan úgy lehet a modulok hibáit olvasni mint a INPA-val, illetve az egyes funkciókat (Car/Key memory, USA index, zárás nyitás index villogtatás, komfort index stb.) kapcsolgatni ?


Én is múlt héten vettem egy pont ugyanilyen kábelt, és tökéletesen működik. Szoftver legkevesebb, ha nem kapsz elküldjük Inpa nálam csak műszerfalból tudott km-t olvasni, de scanner megmondta kulcs alapján mennyi van benne. Hibákat egy oldalon látod, nem kell külön minden modult végig nézni, szóval egyszerű nagyszerű. És programozás is megy. Itt egy videó, ami elég jól bemutatja programot

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-09 07:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

BZolie46 írta: Sziasztok

Tudna nekem valaki segíteni egy kicsit?
Inpáról lenne szó.


Persze, ha leírod hogy mi a gond

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-05 23:04 navigáció

Helló, ez milyen navigáció? Több hirdetett autóban is láttam már.
Mindegyiknél így volt beszerelve alulra hamutartó helyére.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-04 21:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

sutius írta: Sziasztok,
az egyik havertől kaptam egy ODB 2 kábelt. A programok már sajna nincsennek meg neki, INPA-t mar letöltöttem de ha jól olvasom akkor kell egy kulön progi/szoft a kábelhez is.
Azt szeretném kérdezni, hogy honnan tudom leszedni ezt a progit? Tudom, hogy google....
de nem tudom eldönteni melyik lehet jó.
Köszönöm


Elküldtem üzenetben

GNoRbY88 Elküldve: 2016-02-29 17:08 Bmw Mp3

MARK22 írta: Sziasztok! Végre sikerült megoldanom e46-ba az mp3 lejátszást. Akár MODE gomb nélkül is megoldható. És kb 2000Ft-ból. https://www.youtube.com/watch?v=RJWONlidIIA


És hogyan?

GNoRbY88 Elküldve: 2016-02-11 11:55 izzítógyertya

Methos írta: Sziasztok,
Korábbi bejegyzésemet nem találom valamiért, ezért ide bedobnám újra::
2004 e46 150LE aut.
Hibatárolóban 4 hiba a 4 gyertya A link neve Kérlek nézzetek rá hozzáértők...!

Semmi más hiba nincs. Kitörlöm, utána azonnal visszadobja a hibát.

Eddig a vezérlőre gyanakszom, de nem dobja azt ki hibának

Tünetet nem érzékelek..vagy mit kéne észlelnem?


Ha végigolvasod a témát, akkor választ kapsz mindenre, de én már végigolvastam és elmentettem magamnak egy jegyzetbe azokat a hozzászólásokat, amik segithetnek későbiekben . tessék:

írta:
A 136 lovas dízelben van izzító relé, a CR-ben nem csak sima relé van.
A relé helyileg a motorvezérlő dobozban található, a kerékdob felőli szélén. Rá van kötve egy szép vastag tápvezeték, erről megismered melyik. A relé csatlakozójánál ki tudod mérni a gyertyákat is. A WDS-ben megtalálod a kapcsolási rajzot. Ott rajta van, melyik gyertyának melyik a csatlakozója, ez alapján ki lehet mérni. Valamint a relét is le lehet ellenőrizni, akár diaggal is.

A műszerfalon akkor is világít, ha a 100-as bizti kiment. Egyszerűbb leellenőrizni, hogy megméred a relé tápjánál, hogy megvan-e a 12V. Ha nincs, ami nálam is volt, akkor a biztosíték kiégett.

Szia.Ezeknél a motoroknál már nincs izzítórelé hanem ez egy vezérlõben van integrálva a motor oldalán a szívósor felõli részen.Valószínû ez lesz a hibás bele szokott folyni az olaj a szívósorból és lezárlatol.

A GT hozzárendeli a motorvezérlõben tárolt hibákhoz a km-t.
Elég gyakori a 150 lovas dieseleknél, hogy pl 2 db gyertyát ír hibának, amit sokan ki is cserélnek, pedig gyakran csak a végfok szórakozik. Ha mindkét (vagy 3-4) gyertyahiba azonos km-nél van eltárolva, akkor 99%, hogy a végfok rossz. Találkoztam már olyannal is, hogy egyszer az 1-es és 3-as gyertyát hozta, másszor meg a 2-est és a 4-est hibásnak.

A gyertyákra rá lehet mérni külön-külön. A szerelési utasításokban benne van, hogy mekkora ellenálással és áramfelvétellel kell rendelkezniük ha jó.
Általában akkor rossz a vezérlõ, ha mind a 4 gyertyát rossznak írja a hibatárolóban. Mert mind a 4 elég kis valószínûséggel romlik el egyszerre.
A gyertyáknak amúgy 2-4 ezer körül van darabja, a vezérlõ pedig 2x ezer.




GNoRbY88 Elküldve: 2016-02-01 14:36 gyári cd-és rádió

wiq írta:
Nekem mind1 milyen gyári fejegység lenne, csak aux és rádió kellene rá. Azt sem tudom kideríteni pontosan, hogy a mode gombos kazettásra lehet -e auxot tenni (2002/05 havi egyébként a magnó).


Hátul van a nagy stekker, meg 2 kis stekker. Az egyik kis stekker a cd-tár, a másik az aux. Ha gyári cd tárat rálehet kötni akkor egy drágább átalakító kábellel lehet rá varázsolni aux-ot(tár nem tudom h kell-e ilyenkor). Ha aux stekkerben vannak tűk akkor tudja az olcsóbb aux kábelt is amihez csak csatlakozók kellenek, de azt hiszem ezt csak 2003utáni cd-sek tudják amin van mode gomb, meg megfelelő szoftver. Hogy pontosan melyik stekker melyik azt nem tudom, de ha vissza olvasol akkor pontos választ is kapsz mindenre.