Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-04 13:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?
trafordo27 írta:notoriusbg írta:MattM325 írta:notoriusbg írta:MattM325 írta:Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.
Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.
Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok
Előre is köszi, ha segítetek.
A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.
Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi.Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest...
N-es motorról volt szó. A tiéd tényleg egyedi eset, az M54-ek kivétel nélkül olajzabálós motorok.
Akkor ezek szerint mégsem teljesen kivétel nélkül...M54-ről is volt ám itt szó, de fogtam, te N-esről beszéltél - így viszont akkor nem tudlak megerősíteni
Nekem volt szerencsém ismerősök 330i ill. 530i autóiban is utazni, de messze jobban ment a 330i. Az 5-ösnek nagy a kasznija és dögnehéz.
Én is egyre jobban az E90 330i felé hajlok.. remélhetőleg fogok találni valami szép állapotban lévőt. Egyébként az az érdekes, hogy az E60-nak elvileg 1500 kg körül van a saját tömege, az E90-nek pedig 1525 kg. Azt hittem nagyobb a különbség.