Gabi79 fórum hozzászólásai

Gabi79 Elküldve: 2016-06-04 21:41 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Gabi79 írta: Sziasztok!
A problémám a következő:N42B20 318i-ről van szó.
Hibajelenség:Ha meleg az idő(25-30fok) 3-4óra állás után nehezen indul az autóm.
Ha gyújtás után egyből indítom beröffen és 500-600-as fordulaton vergődik,gázadásra nem reagál,és kb10 mp után leáll.Utánna újra gyújtás,10mp várakozás majd indítás pöcc-röff semmi gond szépen jár.Ezt csak melegben csinálja télen semmi gond nincs vele.
Arra gondolok hogy melegben megnő a nyomás a benzincsőben és így visszaenged a visszacsapó.És így idő kell míg újratermeli a benyát a rendszerben.(a szerelő szerint ez hülyeség).Másik hiba:1500-as fordulat alatt hirtelen gázadásra rángat,villog a motorhiba lámpa.Lehet hogy mindkettőt ac hiba okozza?
A válaszokat előre is köszönöm.


akár lehet AC is, én viszont nem zárnám ki a gyújtótrafót sem. minden hengernél van 1. é típushiba is, én is túlestem rajta, indításnál eléggé hasonló volt a jelenség. igaz amikor végleg kiőurcant, úgy járt a motor, mint egy MTZ, hangja meg mint egy Subaru-nak.
mivel felvillant a check engine piktogram, így érdemes lenne árolvasni valami BMW specifikus diaggal, mert valószínű írt be hibát. célszerű lenne akkor olvasni a hibát, kis időn belül, amikor felvillan a hibajelzés.


Azért gondolok az ac-ra mert ha eleve úgy indítom hogy gyújtás,15-20mp várakozás(közben hallom hogy megy az ac),utánna indítás akkor nincs hiba.Csak az hogy 1500alatt úgy kell nyomni a gázt mint hímestojást,különben szétrángat a motor.(ez a rángatás szerencsére megvan télen is

Gabi79 Elküldve: 2016-06-04 20:52 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
A problémám a következő:N42B20 318i-ről van szó.
Hibajelenség:Ha meleg az idő(25-30fok) 3-4óra állás után nehezen indul az autóm.
Ha gyújtás után egyből indítom beröffen és 500-600-as fordulaton vergődik,gázadásra nem reagál,és kb10 mp után leáll.Utánna újra gyújtás,10mp várakozás majd indítás pöcc-röff semmi gond szépen jár.Ezt csak melegben csinálja télen semmi gond nincs vele.
Arra gondolok hogy melegben megnő a nyomás a benzincsőben és így visszaenged a visszacsapó.És így idő kell míg újratermeli a benyát a rendszerben.(a szerelő szerint ez hülyeség).Másik hiba:1500-as fordulat alatt hirtelen gázadásra rángat,villog a motorhiba lámpa.Lehet hogy mindkettőt ac hiba okozza?
A válaszokat előre is köszönöm.