Gabika910125 fórum hozzászólásai

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-29 18:08 hidegen rángat....

Gabika910125 írta:
Csabika136 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)




Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?


Nem vagyok autószerelő sajnos.Egy rendes diag után sokkal többet meg lehet tudni,hol kell keresni a hibát.Diag mindenképp kell,de nem ilyen univerzális kakikkal.Az alapján már el tud indulni a szerelő.
Esetleg ha ráérsz,próbálj meg böngészni a fórumban,hátha találsz valami hasznosat.Van egy kereső rész felül.




Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.

Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!


Na nem ertem el az 1st szereloket meg mindenki csak januarban er ra de ma voltam egy faszinal szegeden es belenezett a vezerlesembe. Elsore azt hittuk h megvan a hiba...valaki chip celjabol ossze vissza allitgatta...oke gyari program fel nezzuk.szar. vegul allitgatta probalgatta es a rangatas egyszeruen nem jott elo...oke vezerles faszaul belove. Jovok haza es megint rakezdett ugyanugy....5. Szerelot is megette reggelire a verda. Ugyanitt e46 elado


Na ugy nez ki meg van a baj. Ma baszakodtam vele es a kozos nyomocso vegen van valami mero szenzor es annak a kabele szarakodott. Csak az a baj h mire odaertem az autovillamossagihoz
Akkorra mar akarhogy mozgattuk nem jott ki a hiba...remelem h ez volt a bunos...

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-28 23:47 hidegen rángat....

Csabika136 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)




Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?


Nem vagyok autószerelő sajnos.Egy rendes diag után sokkal többet meg lehet tudni,hol kell keresni a hibát.Diag mindenképp kell,de nem ilyen univerzális kakikkal.Az alapján már el tud indulni a szerelő.
Esetleg ha ráérsz,próbálj meg böngészni a fórumban,hátha találsz valami hasznosat.Van egy kereső rész felül.




Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.

Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!


Na nem ertem el az 1st szereloket meg mindenki csak januarban er ra de ma voltam egy faszinal szegeden es belenezett a vezerlesembe. Elsore azt hittuk h megvan a hiba...valaki chip celjabol ossze vissza allitgatta...oke gyari program fel nezzuk.szar. vegul allitgatta probalgatta es a rangatas egyszeruen nem jott elo...oke vezerles faszaul belove. Jovok haza es megint rakezdett ugyanugy....5. Szerelot is megette reggelire a verda. Ugyanitt e46 elado

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-27 23:04 hidegen rángat....

Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)




Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-27 23:01 hidegen rángat....

Bitu79 írta:
Gabika910125 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Egy jó diag tényleg kellene.
Az elöbb majdnem benyásnak néztem.
Majd olvass vissza,mert szerkesztettem.





Oké de nem ismerek senkit és egy ismerősöm sem ismer senkit aki tudna ilyet. Voltam németben BMW szervízben és ott is azt mondták h nem tudnak újat mondani...Ismersz valakit?


Van az oldalon egy 1 st autó reklám.Vidd el pl. hozzájuk.
http://www.1st-auto.hu/

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/szotakdavid.html

Ők vágják a BMW-t tényleg.



Köszönöm. Van még most valami dízel guru srác szegedről...állítólag nagyon penge. Honap felhívom és ha tud vállalni leugrok hátha okosabb leszek de felhívom ezeket is.

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-27 22:58 hidegen rángat....

YELLOW írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


nem lehet hagyni. mert ha normális diagot csinált volna bármelyik, akkor nézett volna élőadatot is, és BMW specifikus diagot használ. nem holmi univerzális fityfatyszt.
ha pedig a 4 szervízből senki nem tudta, akkor mit vársz itt? főleg ha a diag témát hagyjuk?
ilyesmi gondot meg pár dolog okozhat. a típushibákat meg illene szerelőknek tudni.
add meg merre mozogsz, hátha valaki tud egy normális diagban segíteni. mert ide olyan kell, aki normélis progija, eszköze és szaktudása is van. (hidd el a legtöbb nagy autószerviz elmehet a pitsába, szóval nem kell őket nagy számnak tartani. a lehúzásukról nem is bszélve.)


Néztünk is élő adatot és jött szépen a elosztócső nyomás ahogy kell 200bár ingása is volt...Nyomás szabályzó csere és voálá még mindíg szar

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-27 22:53 hidegen rángat....

Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Egy jó diag tényleg kellene.
Az elöbb majdnem benyásnak néztem.
Majd olvass vissza,mert szerkesztettem.





Oké de nem ismerek senkit és egy ismerősöm sem ismer senkit aki tudna ilyet. Voltam németben BMW szervízben és ott is azt mondták h nem tudnak újat mondani...Ismersz valakit?

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-27 22:52 hidegen rángat....

Oké de nem ismerek senkit és egy ismerősöm sem ismer senkit aki tudna ilyet. Voltam németben BMW szervízben és ott is azt mondták h nem tudnak újat mondani...Ismersz valakit?

Gabika910125 Elküldve: 2015-12-27 22:16 hidegen rángat....

Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?