Galbi fórum hozzászólásai

Galbi Elküldve: 2017-03-12 19:34 Mi lehet a baj?_

Galbi írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 316ti N42B18-as motor. Nagyon fogy belőle az olaj (2000km alatt 2 liter olaj), de az autó nem füstöl, olaj folyás nem látszódik. Amikor leveszem az olajbetöltő sapkát vagy kihúzom a nivópálcát azonnal lefullad az autó. A kartergáz szűrő kb 6 hónapja lett cserélve. A motornak kicsi kotyogó dízel hangja van. Köszönöm előre is a segítséget!


Esetleg egy jó BMW szerelőt tudnátok ajánlani, aki érti is a dolgát?

Galbi Elküldve: 2017-03-12 19:33 Mi lehet a baj?_

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 316ti N42B18-as motor. Nagyon fogy belőle az olaj (2000km alatt 2 liter olaj), de az autó nem füstöl, olaj folyás nem látszódik. Amikor leveszem az olajbetöltő sapkát vagy kihúzom a nivópálcát azonnal lefullad az autó. A kartergáz szűrő kb 6 hónapja lett cserélve. A motornak kicsi kotyogó dízel hangja van. Köszönöm előre is a segítséget!

Galbi Elküldve: 2016-02-06 16:31 Füstprobléma!

Sanyi991 írta:
Galbi írta: Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy E46 compact 316ti-m N42B18- as 2002-es évjárat. A probléma a következő, két napi állás után -12 fokban elindultam az autóval, szépen indult ahogy kell, kb 800m megtétele után szürkés fehér füst ömlött a kipufogóból lehúzódtam leállítottam, olaj betöltőt levettem onnan is füstölt bár nem annyira mint a kipufogóból. Az autót elvittem szerelőhöz 1 hetet állt, ekkor már +5 +8 fokok voltak, hengerfejet le akarta szedni, de még utoljára ráindított és semmi füst, a hiba megszűnt. Értetlenül állok a dolog előtt. Olajbetöltőt járó motornál leveszem kicsit sziszeg, hideg indítás után mikor az alapjárat visszaesik, néha olyan a hangja mintha le akarna fulladni, de ez nem minden alkalommal. Örülnék ha sikerülne megtalálni a probléma forrását, mert így nem üzembiztos az autó. Segítségeteket előre is köszönöm.


Nem lehet, hogy csak pára volt? Ilyen hidegben mindegyik "erősen füstöl". Szerintem normális az is, hogy a motor közvetlen leállítása után minimálisan jön fel a gáz az olajbeöntőtől. Az alapjárat lehet a pillangószelep koszosságától, légtömegmérőtől is.


Szia! Nem hiszem, mert tényleg hatalmas volt a füst, és amikor elindultam az autóval nem füstölt ennyire, aztán 800m után kezdett el ilyen durván füstölni, azt hittem hengerfejtömítés, a szerelő is erre gondoltam. Miután leállítottam az autót harmadik próbálkozásra indult be megint, első kettőnél elfordítottam a kulcsot meg sem forgatta, harmadikra indult be nehezen és nagyon dadogott fulladozott.

Galbi Elküldve: 2016-02-06 11:35 Füstprobléma!

Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy E46 compact 316ti-m N42B18- as 2002-es évjárat. A probléma a következő, két napi állás után -12 fokban elindultam az autóval, szépen indult ahogy kell, kb 800m megtétele után szürkés fehér füst ömlött a kipufogóból lehúzódtam leállítottam, olaj betöltőt levettem onnan is füstölt bár nem annyira mint a kipufogóból. Az autót elvittem szerelőhöz 1 hetet állt, ekkor már +5 +8 fokok voltak, hengerfejet le akarta szedni, de még utoljára ráindított és semmi füst, a hiba megszűnt. Értetlenül állok a dolog előtt. Olajbetöltőt járó motornál leveszem kicsit sziszeg, hideg indítás után mikor az alapjárat visszaesik, néha olyan a hangja mintha le akarna fulladni, de ez nem minden alkalommal. Örülnék ha sikerülne megtalálni a probléma forrását, mert így nem üzembiztos az autó. Segítségeteket előre is köszönöm.