Geejay Elküldve: 2013-03-10 18:51 Akkumulátor
Sziasztok,
friss BMW-s vagyok eddig HONDA-ztunk, úgyhogy bocsássátok meg ha hülyeséget kérdezek de nem akarok elbaszarintatni semmit az autón. A gépsas E87 118d, vásárlás előtt átnézettük diagnosztikával szervizben és mondták, hogy az akksi gyengélkedik, következő télen már nem lenne egészséges. Van az akksin ellenőrző lyuk (nemtudom mi a hivatalos neve) és ebben nem látok semmilyen színt (tehát tény hogy nem zöld, ami az ok lenne, viszont nem is sárga ami a cserét jelenti, tehát elvileg fekete ) így akkor ez most cserés vagy csak tölteni kéne?
ha cserés azt gondolom érdemes szervízben csinálni hogy a computer is lássa, netán újraprogramozzák az akksicsere után.
az autó egyébként beindul, működik pöccröff hibátlan minden, KIVÉVE hogy a business cd elfelejtette az AUX-ot (ennek utánaolvasva úgylátom sajnos ez gyakori ennél a típusnál, töb helyen írták hogy újra kell kódolni a rádiót emiatt... fogalmam sincs mit jelent és mibe fáj)
friss BMW-s vagyok eddig HONDA-ztunk, úgyhogy bocsássátok meg ha hülyeséget kérdezek de nem akarok elbaszarintatni semmit az autón. A gépsas E87 118d, vásárlás előtt átnézettük diagnosztikával szervizben és mondták, hogy az akksi gyengélkedik, következő télen már nem lenne egészséges. Van az akksin ellenőrző lyuk (nemtudom mi a hivatalos neve) és ebben nem látok semmilyen színt (tehát tény hogy nem zöld, ami az ok lenne, viszont nem is sárga ami a cserét jelenti, tehát elvileg fekete ) így akkor ez most cserés vagy csak tölteni kéne?
ha cserés azt gondolom érdemes szervízben csinálni hogy a computer is lássa, netán újraprogramozzák az akksicsere után.
az autó egyébként beindul, működik pöccröff hibátlan minden, KIVÉVE hogy a business cd elfelejtette az AUX-ot (ennek utánaolvasva úgylátom sajnos ez gyakori ennél a típusnál, töb helyen írták hogy újra kell kódolni a rádiót emiatt... fogalmam sincs mit jelent és mibe fáj)