George fórum hozzászólásai

George Elküldve: 2009-08-28 12:53 lökös

Petike írta:
Petike írta: Üdv Urak!

Ac-schnitzer lökösöm eladó!! Nem csak a schnitzer toldat az aljáról, hanem a komplett lökös díszcsíkokkal, ködlámpákkal, a Titán színû gyári rácssal és bajuszlécekkel.

Ez az egyetlen ilyen az országban, a többit telefonon.

Ár: 65.000 Ft


húsz-436-977kilenc

üdv:

petike

http://www.bmw3er.hu/modules.p...;album=265


....meggondoltam magam, nem eladó a lökös.

üdv:

petike


Pedig már bent ültem a kocsiban hogy indulok :o

George

George Elküldve: 2009-08-16 19:50 Motorolaj

Én kérek elnézést, nem figyeltem h 18d.
Nálam 230megvolt Eisenach felé menet.[/quote]

Ejj... én 190ig mentem vele egyenlõre , de utána már keservesen húzott volna sztem..
Talán 200at nézek ki belöle...
Lehet mert automata?

George Elküldve: 2009-08-15 12:27 Hifi beszerelése e46-ba

csu2 írta: itt van egy masik link a bm54 preout-hoz:

http://data.hu/get/1450042/BM54Preout.zip.html

üdv!


Csu2!

Kötnék át a rádiót hogy kivezzessük a csatlakozókat,
de az elektromos emberem azt mondja kell még oda bekötni valami ellenállást vagy mit, és azt nem tudja hogy mekkora...
Tudsz segiteni?
ÍEsetleg privátba telefonszámot adni, úgy egyszerübb lenne...

Köszi!

George

George Elküldve: 2009-08-15 12:22 Motorolaj

Lacci írta:
Burns írta:
daidka írta: Sziasztok!

Kerestem a keresõben, hogy volt e már szó az ilyen "motor tisztító" csodaszerekrõl de nem találtam. Egy autós újságban olvastam róla és érdekelnének a vélemények. Használt-e Valaki ilyet, van-e értelme meg ilyenek?


Én nem tennék bele


Szólj Tibának majd tölt bele, úgy nem is árthat a motornak
Én se tennék bele, motor részrõl 15-20ezrenként olajcsere és igyekszem olyan kúton tankolni ahol legalább alap mol anyag van hulladék keverés nélkül.

Jah és néha 220 fölé kell menni a németeknél, azt szereti a kiciske, ha otthon rohangálhat


Megy 220 fölé egyáltalán??

George Elküldve: 2009-07-22 23:24 Lökhárító

ute107 írta:
George írta: Tudja valaki hogy a régi facelift elötti lökös felfogatási pontok ugyan azok e, mint facelift után??
Van egy tuning lökös ami még a régire készült, viszont nekem faceliftes a gépem már...

Köszi a gyors és biztos infot

George


Én úgy tudom nem jó....de hát akkor megveszem

Na komolyra fordítva a szót... nem tudom.


Na akkor tutti keresek rajta egy csomót
Na, tényleg jó lenne tudni vazz!!

George Elküldve: 2009-07-22 19:55 Lökhárító

Tudja valaki hogy a régi facelift elötti lökös felfogatási pontok ugyan azok e, mint facelift után??
Van egy tuning lökös ami még a régire készült, viszont nekem faceliftes a gépem már...

Köszi a gyors és biztos infot

George

George Elküldve: 2009-07-20 23:33 M3-as elsõ lökhárító 3-as bmw-re

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a "Carrelli"-s elsõ lökössel?
Üresen árulja a srác, nem tudom hogy nézne ki ködlámpák nélkül, vagy honnan lehet, ha egyáltalán lehet bele szerezni.. Rácsot se tudom mit kéne ami nem túl bovli...
George

George Elküldve: 2009-07-20 15:59 Külsõ hangrendszer bekötése?

csu2 írta: Ajtókárpit levétel:

(a patentokat érdemes kicserélni, mert ~100 ft./darab. 12 megy ajtónként, talán visszarakás után kisebb az esély, hogy zörögni fog...)

0. Az ablakot célszerû leengedni, nem aggat, egyébként felhúzva is szétszedhetõ.
1. Kilincs mûanyag konzoljában lévõ pici,kerek mûanyag fedélt ovatosan kibillentve kiszeded, kicsavarod alatta a csavart.
2. Az airbag feliratú muanyag takarót csavarhúzõval óvatosan kifeszíted, kicsavarod alatta a csavart.
3. A karfában 3 csavar található, kicsavarod õket.
4. Az ajtó aljánál csavarhúzóval ovatosan a kárpit alá nyúlsz és megfeszíted határozottan, amig kipattan néhány patent, aztán tovább a csavarhúzúval dolgozol ugyanigy, majd ha az alján már nem fogja, mehet kézzel is. Amig az ajtó a kezedben nem marad.
5. A kilincs flex rudazatát kiakasztod a kilincsbõl.
6. A hangszóró kábeleket széthúzgálod, és az ajtó levehetõ. (a légzság az ajtón van, nem a kárpiton, így azt nem fogod bolygatni a kárpit levételével.

ui.: A vezetõ oldali kárpitnál van még a tükörállító kapcsoló, ezt a az ajtó levétele után ki tudod belülrõl nyomni, és le tudod róla szedni szépen a kábelt.

Nagyjából ennyi.


Annyival kiegésziteném hogy a Touringnál /és valószinû a sedánnal is/ ne szedjétek ki az Airbag takaró részt, mert ott nincs rögzitõcsavar, és nagyon nehéz kivenni és visszatenni is!

George

George Elküldve: 2009-07-12 12:03 Hifi beszerelése e46-ba

Fekete320d írta: Igen.
Az erõsitõ volt a rosz. Nem szûrte az aksiról benenõ zajt.
A navi hang is mûködik.
A fejeszséget azért kelett újta forasztani, mert a bal oldalt is rádugtam akkor küldte a jelet, de az utastér bal oldalát leszabájozta nulla hengerõre.
Azt mondta a szerelõ, hogy áttette valami másikra... gondolom a hátsóra, vagy nem tudom.


Köszi a választ
Megnyugodtam....

George Elküldve: 2009-07-12 10:00 Hifi beszerelése e46-ba

Fekete320d írta: Hi!

Megtaláltam a hibát. Az erõsitõ gerjedt. Csere, és minden ok. A fejegyseéget újra forasztották, és már ott is minden ok.

üdv.


Akkor ezek szerint az erösitõd volt rossz?
A fejegységet miért kellett újra forrasztani?
NAvi habgod is müködik az átkötés után?

George Elküldve: 2009-06-27 19:05 Turbo

Tano írta:
George írta: Tano!
Ez a szerinted mennyire tutti? Valami listából nézted ki a hibakód alapján, vagy neked is volt hasomló??
Köszi az eddigi infot is...

George


Csak a józan eszem alapján tutti. A leírás alapján gondolom. Van diagom, de sajnos a számkódok nem mondanak semmit. Milyen egyéb leírásod volt még ehhez a hibához? Rövidzárat vagy szakadást emlegetett? Mert a szöveg alapján nem biztos, hogy a nyomásszabályozó a ludas, lehet csak a csatijánál van kontakthiba, vagy a vezeték rosszalkodik. Milyen gyakoriságú a hiba? Milyen sûrûn fordul elõ? stb... Van diagod és onnan olvastad ki, vagy a szervízben csak ennyit nyomtattak ki? A diagot rádugva több infót is kell hogy mondjon konkrétan mi is ez a hiba, meg mutat hozzá kapcsolási rajzot is.


Szervizbe ezt láttam a gépen...
Lefényképeztem.. átküldöm e-mailben ha nem zaklatlak vele!

George Elküldve: 2009-06-27 13:30 Turbo

wagusty írta:
Tano írta:
George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.


Nekem van 2db ilyen nyomásszabályzóm teljesen hibátlanok! Kipróbálhatjuk mi lehet a gond.

üdv


Földrajzilag te merre vagy fellelhetõ
Egyszerû ennek a csereberéje? Neked is volt vele gond?

George Elküldve: 2009-06-27 13:27 Turbo

Tano írta:
George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.


Tano!
Ez a szerinted mennyire tutti? Valami listából nézted ki a hibakód alapján, vagy neked is volt hasomló??
Köszi az eddigi infot is...

George

George Elküldve: 2009-06-24 11:47 Hifi beszerelése e46-ba

csu2 írta: Nem a legjobb innen levenni a jelet, inkább a képen is látható két mûveleti ic lábairól, rendes leválasztással (kondenzátor + ellenállás), ha belevágsz, küldök hozzá rajzot. (Egyébként sebészkéz és vékony hegyû weller páka erõssen ajánlott hozzá - vagy megcsináltatod valakivel) Üdv!

MChris írta:
Fekete320d írta: Sajna nem vagyok oda az amerikai dolgokért, ezért az ipodot mellõzöm. De kösz. A fõ probléma viszont még áll. Méghozzá az, hogy kap jelet a cucc. Honnan veszi le.
Bussines navi+CD(tát)+kazetta van még a felyegységbe.


Navid van akkor van BM-ed is,ott igy lehet RCA-t csinálni:
http://www.auto-treff.com/bmw/...89796.html


Jelátalakitóvan is lehet,vagy olyan végfok kell amin van Hi-Level input,de ebben az esetben 2 hangszórót be kell áldozni,nem birja mind a kettõt meghajtani a randszer (nem csak a BMW-é,egyiké sem)

Tehát ha pl.: a kettõ hátsót kötöd le a jelátalakítónak akkor ha azt szeretnéd hogy ismét szoljon akkor kell egy 3 csatornás végfok,1 sub 2 csetorna pedig a 2 lekötött hátsó hangszórónak. Próbaképpen kösd rá a jelátalakitot és hagyd rajta a hangszórót is majd kösd le a hangszórót és meglátod mekkor lesz a külömbség a jelszintben.

CD-tár (ha analóg) akkor a 6 erû kábelen küldi a jelet a fejez 6ból csak 5 van bekötve 5. is csak kábelárnyékolás,rajz van a WDS-ben.


Ha ezt így kivezetem, és rákötök egy normális erösitõt, akkor a navi hang vajon müködik majd???
FONTOS KÉRDÉS!!

George Elküldve: 2009-06-24 08:02 izzítógyertya

bmw320d4 írta: Szerintem elszállt az izzítóvégfok visszajelzése, vagy az egész végfok.


?? És akkor mi van, mert jelenség semmi nincs, minden oké?
Honnan beszem észre hogy elszállt?