H2OPOK fórum hozzászólásai

H2OPOK Elküldve: 2013-04-10 11:15 Motor-váltó

H2OPOK írta:
valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




Szia.

A vizet nem forralja, csak szökik belöle. A hütővizben - ami kijött - fekete olaj volt (mitől?). Ha 100 -200 akkor én többre gondoltam. Jó lenne ha annyiból megusznám!

H2OPOK

H2OPOK Elküldve: 2013-04-10 11:10 Motor-váltó

valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!


H2OPOK Elküldve: 2013-04-10 08:05 Motor-váltó

Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK

H2OPOK Elküldve: 2012-12-16 08:03 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
H2OPOK írta:
b_imi írta:
H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.




Szia!

E60 -as dieselek közöl te a legkisebb motoros verziót vetted a kasztni 2000kg körűl van ha jól emlékszem,automata váltós?? tél van..nincs még rég nálad nem tudta megtanúlni a te vezetési "technikádat" lehet csal is + a Bc. Ehy ismerősömnek e60 525d van ő nem tudtdta városban 10 alá vinni ha kúrta neki 14

Üdv Dávid


manuális váltó! Azt mondod, hogy a kocsi számítógépe olyan intelligens lenne, hogy kiismeri a vezetési technikám?

H2OPOK Elküldve: 2012-12-15 16:41 Mi lehet a baj?

b_imi írta:
H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.


H2OPOK Elküldve: 2012-12-15 16:19 Mi lehet a baj?

BarG írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.



Érdemes szervizbe menni vele? nem húznak le? Egyáltalán meg tudják állapítani az esetleges gondokat? Vagy mindent ki fognak cserélni amit persze ki is fizettetnek majd?


Ha szinte csak városban közlekedsz vagy csak rövid utakra mégy, akkor jogos a 10 literes fogyi. Ha sokat vagy közúton arányaiban, akkor valami gondod van. Ahogy előttem is írták, a tankoláskori visszaszámítás alátámasztja a 10 litert?


Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.

H2OPOK Elküldve: 2012-12-15 15:49 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.



Érdemes szervizbe menni vele? nem húznak le? Egyáltalán meg tudják állapítani az esetleges gondokat? Vagy mindent ki fognak cserélni amit persze ki is fizettetnek majd?

H2OPOK Elküldve: 2012-12-15 15:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?

H2OPOK Elküldve: 2012-12-15 14:59 Mi lehet a baj?

Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?