Hektor Elküldve: 2015-03-04 14:47 Autóvásárlás
Hektor Elküldve: 2015-03-04 14:47 Autóvásárlás
Hektor Elküldve: 2015-03-03 16:17 Autóvásárlás
Hektor Elküldve: 2015-02-25 18:27 Autóvásárlás
Hektor Elküldve: 2015-02-23 09:40 kettõstömegü lendkerék
Thomasito írta: Múltkor egy dízel Merci C220-ban ültem (taxi) és azt mondta a tulaj, hogy abban fix a lendkerék gyárilag. KIA Ceed-ről is azt hallottam, hogy a dízelekben fix, tehát hiba kizárva.
Kíváncsi lennék, azokban hogyan oldották meg, egy ~200e Ft-os alkatrésszel kevesebb hibalehetőség mindenesetre...
Hektor Elküldve: 2015-02-23 05:50 kettõstömegü lendkerék
csipsz7 írta:csbalu írta:csipsz7 írta:toki24 írta:csipsz7 írta:toki24 írta:hil írta:csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?
Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil
Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!
Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..
Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?
rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....
Gondolom a főtengelyed nem a kettőstömegű lendkerék törte össze hanem a SZAR kettőstömegű lendkerék nem tudom mi logika van benne egytömegűre lecserélni Bosszú? Bosszút állsz a kettőstömegű lendkerekeken.... jól megkapják
Talán az ára miatt..
Hektor Elküldve: 2015-02-20 10:01 Olajzabálás
YELLOW írta:Hektor írta:YELLOW írta:Rorybreaker írta:YELLOW írta:Rorybreaker írta: Sziasztok!
Olajfogyasztással kapcsolatban van 1 kérdésem.
Van valamiféle gyári adat arra vonatkozóan, hogy egy N46B18-as motornak mennyi a még elfogadható olajfogyasztása?
1000 km-t mentem vele olajcsere óta, de már kissé lejjebb van a maximumtól. nem gondolnám vészesnek, csak tudni szeretném, meddig nem kell aggódni...
A kartergázszűrőcsere meglesz lassacskán, gyanítom a kicsit több fehér füst a kelleténél (inkább nem üzemmeleg motornál) arra utal. De annyira nem értek hozzá, kijavít, aki jobban vágja a dolgokat.
Köszönöm szépen!
ha minden igaz MIN-MAX között 1 liter a diffi. állítólag a legtöbb márkánál, az 1000km/1liter elfogadható még. szerintem ez mondjuk vicces. én azt tudom mondani, hogy 10ezerkm/ 1 liter lenne a normális még elfogadható. szerintem ha 5ezer alatt lecsökken minimumra az már gáz.
Köszönöm a választ!
Igen elég vicces, mert ez előtt egy H astrám volt és ott tényleg írták az 1000km/1L-t, mondván, az teljesen mindennapi és normális
Ha így lett volna, meg is gyújtottam volna...
Akkor jól sejtettem, hogy ez valahogy így lenne még elfogadható, ahogy írtad.
Köszi!
jaja nekünk is a H astrába ezt írja, de vw konszernnél is hasonlóak vannak írva. ez mindez azért van, hogy ezzel az autógyártó kivonja magát a felelősség alól. hiába szar a motor, ha még benne van az irreális limitben, akkor leszarják. eleve műszakin nem menne át az olyan autó.
Hát úgy látom motorja válogatja. Én most állok BMW vásárlás előtt, megnéztem sokat és vannak kiszemelt példányok is, de nekem még nagyon furcsák ezek a dolgok. Jelenleg 18-19 éves öreg autómat akarom beszámíttatni, de ebbe biz olajcsere periódus közt egy deci sem kell. Ezért vagyok kicsit megijedve, mikor olvasgatom a fórumot, de lassan megnyugszom hogy itt ez normális is lehet.
oké, hogy egy decit sem töltesz rá, végülis, amíg nem éri el a minimumot nem is fontos...(bár jó ha avn benne olaj)
igen mi a régi kopott autónál sem tapasztaltunk olajfogyást, főleg ilyen mértékűt. mondom kicsit a gyártók túl biztosították magukat... persze itt most olyan olajfogyasztásról van szó, ami az égéstérbe kerül. mert ugye sziváoghat szimmeringeknél is, vagy épp olajlecsapatónál. szerintem a régi ikarus buszok nem esznek meg 1000km alatt 1 liter olajat.
Hektor Elküldve: 2015-02-20 09:49 Olajzabálás
YELLOW írta:Rorybreaker írta:YELLOW írta:Rorybreaker írta: Sziasztok!
Olajfogyasztással kapcsolatban van 1 kérdésem.
Van valamiféle gyári adat arra vonatkozóan, hogy egy N46B18-as motornak mennyi a még elfogadható olajfogyasztása?
1000 km-t mentem vele olajcsere óta, de már kissé lejjebb van a maximumtól. nem gondolnám vészesnek, csak tudni szeretném, meddig nem kell aggódni...
A kartergázszűrőcsere meglesz lassacskán, gyanítom a kicsit több fehér füst a kelleténél (inkább nem üzemmeleg motornál) arra utal. De annyira nem értek hozzá, kijavít, aki jobban vágja a dolgokat.
Köszönöm szépen!
ha minden igaz MIN-MAX között 1 liter a diffi. állítólag a legtöbb márkánál, az 1000km/1liter elfogadható még. szerintem ez mondjuk vicces. én azt tudom mondani, hogy 10ezerkm/ 1 liter lenne a normális még elfogadható. szerintem ha 5ezer alatt lecsökken minimumra az már gáz.
Köszönöm a választ!
Igen elég vicces, mert ez előtt egy H astrám volt és ott tényleg írták az 1000km/1L-t, mondván, az teljesen mindennapi és normális
Ha így lett volna, meg is gyújtottam volna...
Akkor jól sejtettem, hogy ez valahogy így lenne még elfogadható, ahogy írtad.
Köszi!
jaja nekünk is a H astrába ezt írja, de vw konszernnél is hasonlóak vannak írva. ez mindez azért van, hogy ezzel az autógyártó kivonja magát a felelősség alól. hiába szar a motor, ha még benne van az irreális limitben, akkor leszarják. eleve műszakin nem menne át az olyan autó.
Hektor Elküldve: 2015-02-19 14:17 Business rádió kérdés
csbalu írta:Hektor írta:Hektor írta:Hektor írta: Sziasztok !
Bár egyik fórumtárs nemrég kérdezte, de nem kapott egyértelmű választ, ezért én még egyszer rákérdezek hátha valaki konkrétat:
adott ő
http://static.bmwfanatics.hu/u...218712.jpg
Ugye egyértelmű, hogy AUX kezelésére alkalmatlan. CD tár kezelésére alkalmas-e ?
A kérdés lényege az lenne, hogy bármi módon alkalmas-e , hogy külső ( bármilyen FM trans.kivételével)hangbevitel lejátszására? (Gondolok pl. Gatweyre)
Köszönöm a témában jártas fórumtársak válaszát.
Mert itt ezt ugyan olyan rádiónak nézem és akkor ez ?
Bocs lemaradt :
https://www.youtube.com/watch?v=5CSFl2Xeeq8
Itt egy kicsit félrevezető ez a video megnevezés mert nem közönséges AUX bemenetet installál a kolléga hanem a CD tár bemenetet engedélyezik egy emulátorral.
A klasszikus AUX bemenet aminél a rádió kiírja hogy AUX és megmarad mellett a CD tár funkció is a rádió hátuljára csatlakozik és egy külön funkció. Ezt csak a 2002 Szeptembere után gyártott Business CD-k tudják (a prof fej nem). Ekkora csak csatlakoztatni kell egy megfelelő adaptert és magától megjelenik az új menüpont.
Remélem tudtam segíteni, bármi kérdésed van BMW audio dolgok terén nyugodtan kérdezz.
Hektor Elküldve: 2015-02-19 09:47 Business rádió kérdés
Hektor írta:Hektor írta: Sziasztok !
Bár egyik fórumtárs nemrég kérdezte, de nem kapott egyértelmű választ, ezért én még egyszer rákérdezek hátha valaki konkrétat:
adott ő
http://static.bmwfanatics.hu/u...218712.jpg
Ugye egyértelmű, hogy AUX kezelésére alkalmatlan. CD tár kezelésére alkalmas-e ?
A kérdés lényege az lenne, hogy bármi módon alkalmas-e , hogy külső ( bármilyen FM trans.kivételével)hangbevitel lejátszására? (Gondolok pl. Gatweyre)
Köszönöm a témában jártas fórumtársak válaszát.
Mert itt ezt ugyan olyan rádiónak nézem és akkor ez ?
Hektor Elküldve: 2015-02-19 09:46 Business rádió kérdés
Hektor írta: Sziasztok !
Bár egyik fórumtárs nemrég kérdezte, de nem kapott egyértelmű választ, ezért én még egyszer rákérdezek hátha valaki konkrétat:
adott ő
http://static.bmwfanatics.hu/u...218712.jpg
Ugye egyértelmű, hogy AUX kezelésére alkalmatlan. CD tár kezelésére alkalmas-e ?
A kérdés lényege az lenne, hogy bármi módon alkalmas-e , hogy külső ( bármilyen FM trans.kivételével)hangbevitel lejátszására? (Gondolok pl. Gatweyre)
Köszönöm a témában jártas fórumtársak válaszát.
Hektor Elküldve: 2015-02-19 08:59 Business rádió kérdés
Hektor Elküldve: 2015-02-14 19:02 BMW318i E46
YELLOW írta:Medvedisznoman írta:Bero írta: Sziasztok! Ha már 318I-nél járunk. Mi a véleményetek a 143 lóerős N42-es motorról? Tényleg,olyan rossz mint amiket hallani/olvasni róla? Minden tapasztalat érdekel! Köszönöm!
Szia!
A műszaki tartalomhoz nem szólnék hozzá, azt meghagyom a hozzáértőknek. Én összességében elégedett vagyok vele, megfejthetetlen gondjaim nem voltak vele, sőt, eddig csak a szelepszárszimmeringjeim döglöttek meg, meg légtömegmérő és a fesszabályzó. Ezek viszont mindegyik motorban vannak. Jól autózható, bár nagy csodákat nem kell várni tőle, nem kell vele gumit füstölni meg hasonlók, de azért nem gyenge. Mihez képest persze. Az egyetlen dolog ami nem annyira tetszik, az az hogy az alapjárat nem olyan szép egyenletes, sima, mint egy sorhatosé.
ugye a közvetlen befecskendezésnek van egy olyan hátránya, bár nekem melegen áll mint a cövek, bár a hangja nem tetszik, de együt kell vele élni. viszont hidegen nagyon selymes hangja van. hihetetlen.
Hektor Elküldve: 2015-02-14 17:49 BMW318i E46
Medvedisznoman írta:Bero írta: Sziasztok! Ha már 318I-nél járunk. Mi a véleményetek a 143 lóerős N42-es motorról? Tényleg,olyan rossz mint amiket hallani/olvasni róla? Minden tapasztalat érdekel! Köszönöm!
Szia!
A műszaki tartalomhoz nem szólnék hozzá, azt meghagyom a hozzáértőknek. Én összességében elégedett vagyok vele, megfejthetetlen gondjaim nem voltak vele, sőt, eddig csak a szelepszárszimmeringjeim döglöttek meg, meg légtömegmérő és a fesszabályzó. Ezek viszont mindegyik motorban vannak. Jól autózható, bár nagy csodákat nem kell várni tőle, nem kell vele gumit füstölni meg hasonlók, de azért nem gyenge. Mihez képest persze. Az egyetlen dolog ami nem annyira tetszik, az az hogy az alapjárat nem olyan szép egyenletes, sima, mint egy sorhatosé.
Hektor Elküldve: 2015-02-14 17:29 BMW318i E46
Bero írta: Sziasztok! Ha már 318I-nél járunk. Mi a véleményetek a 143 lóerős N42-es motorról? Tényleg,olyan rossz mint amiket hallani/olvasni róla? Minden tapasztalat érdekel! Köszönöm!
Hektor Elküldve: 2015-02-14 15:06 BMW318i E46
minimal írta:Hektor írta: Kérdésem a következőből adódna:
Adott egy 2002-es E46 N42 motorkódu 318i touring. ( 143 Le) A motor szépen indul, szépen jár, azonban nem sokkal a beindítást követően, a blokk belső váltó felőli részéről, égett olajgőz jön föl. A motor bemelegedésével a tünet nem változik, alapjáraton szépen látszik a feljövő füst, mely égett olajszagú. Ezzel egyenes arányban az autó alatt a védőlemeznél is látszik olajcseppenés. Nos az olajfüst és szivárgás pontos oka még nincs felderítve, de amennyiben a vákuumpumpánál lévő gumi O gyűrűknél engedi az olajat ( mely megközelítőleg a kipufogó fölött van )cserélt-e, vagy cseréltetett-e már valaki ilyet ? Ilyen O gyűrűt egyébként konkrétan a pumpához lehet-e kapni, mert eddig nem találtam sehol.
Köszönöm a válaszokat.
http://www.bimmerforums.co.uk/...ir-t89903/
Altalaban a szelepfedeltomitesnel szokott szivarogni es folyik vegig es az szokott leegni.