Hektor Elküldve: 2015-02-14 14:05 BMW318i E46
Kérdésem a következőből adódna:
Adott egy 2002-es E46 N42 motorkódu 318i touring. ( 143 Le) A motor szépen indul, szépen jár, azonban nem sokkal a beindítást követően, a blokk belső váltó felőli részéről, égett olajgőz jön föl. A motor bemelegedésével a tünet nem változik, alapjáraton szépen látszik a feljövő füst, mely égett olajszagú. Ezzel egyenes arányban az autó alatt a védőlemeznél is látszik olajcseppenés. Nos az olajfüst és szivárgás pontos oka még nincs felderítve, de amennyiben a vákuumpumpánál lévő gumi O gyűrűknél engedi az olajat ( mely megközelítőleg a kipufogó fölött van )cserélt-e, vagy cseréltetett-e már valaki ilyet ? Ilyen O gyűrűt egyébként konkrétan a pumpához lehet-e kapni, mert eddig nem találtam sehol.
Köszönöm a válaszokat.
http://www.bimmerforums.co.uk/...ir-t89903/
Adott egy 2002-es E46 N42 motorkódu 318i touring. ( 143 Le) A motor szépen indul, szépen jár, azonban nem sokkal a beindítást követően, a blokk belső váltó felőli részéről, égett olajgőz jön föl. A motor bemelegedésével a tünet nem változik, alapjáraton szépen látszik a feljövő füst, mely égett olajszagú. Ezzel egyenes arányban az autó alatt a védőlemeznél is látszik olajcseppenés. Nos az olajfüst és szivárgás pontos oka még nincs felderítve, de amennyiben a vákuumpumpánál lévő gumi O gyűrűknél engedi az olajat ( mely megközelítőleg a kipufogó fölött van )cserélt-e, vagy cseréltetett-e már valaki ilyet ? Ilyen O gyűrűt egyébként konkrétan a pumpához lehet-e kapni, mert eddig nem találtam sehol.
Köszönöm a válaszokat.
http://www.bimmerforums.co.uk/...ir-t89903/