Helioport fórum hozzászólásai

Helioport Elküldve: 2012-04-23 08:59 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: na ma jártam pesten. indulásnál nulláztam.
odafelé autópályán 130 tempomat, és uyge egyéb dolgok 8,2-re jött ki a fogyi, ehhez hpzzá teszem szinte végig szembe fújt a szinte orkán erejű szél.
hazafelé, csak 110-120 között jöttem, sőt sikerült eltévednem vaami üllő felé de hazérve az egész utat nézve 390 km-en az átlag 7,1 lett. a pill. fogyimérőn is látszódott, igaz haza már majdnem szélcsend volt.

amúgy néha begajdult a tempomat visszafelé, nem tom miért. nem reagált a gombokra és ok nélkül gyorsított, a pill fogy. mérő meg vagy 2 literen állt, miközben 120-szal mentem...
valakinek volt már ilyen?


Eszik gazdagon... Nekem az automata dízel megáll 6,8- 7.1 lityi körül, de akkor végig 140 és városokon át, békés megye irányába.

Helioport Elküldve: 2012-04-22 21:28 Társalgó

Ez a két gomb mire való?

Helioport Elküldve: 2012-04-21 21:46 Társalgó

bmw320d4 írta:
Helioport írta: Éppen angol és amerikai BMW DIY (Do It Yourself - Csináld magad) oldalakat olvasok, és azon gondolkodtam, hogy nekünk miért nincs???



Pedig van

PL: http://www.bmwfanatics.hu/cikk...46-ba.html

Life is short. Azért annyira nem, hogy ne nézzünk szét a főoldalon


A pölö azt jelenti, hogy van még. Ez egy cikk, elég specifikus, nincs is nagyon másik. Ez sem igazi csináld magad, bár magadnak csinálod, de ez mod.

Mire gondolok? Ilyenre, vagy ilyenre. Ezek éppen e46 DIY oldalak rengeteg jó infóval.

Helioport Elküldve: 2012-04-21 21:32 Társalgó

Éppen angol és amerikai BMW DIY (Do It Yourself - Csináld magad) oldalakat olvasok, és azon gondolkodtam, hogy nekünk miért nincs???

Helioport Elküldve: 2012-04-17 12:13 Társalgó

YELLOW írta:
bmw3 írta:
YELLOW írta: mióta megvettem az autót, azóta nem vettem autópálya matricát. (2007)
milyen lehetőségek vannak?
azt tudom a legkisebb az 1 hetes, amit venni lehet. SMS-es megoldás van még? mondjuk arról régebben olvastam, hogy elég kérdéses téma, volt akinek küldtek büntetést, aztán bizonygatni kellett. bár enkem szimpatikus, mert nem kellene az üveget összeragasztani.

szerk.: olvastam, de nem látok SMS rendeléses dolgot. benzinkutakon lehet még venni matricát?


Az üveget biztos nem kell összeragasztani, mivel már pár éve e-matrica van. Kúton kapsz róla bizonylatot, azt kell magadnál tartani, ennyi az egész. SMS megoldás működik, visszaigazoló üzenetet kapsz, mentsd el, de ott van valami tranzakciós dij is a matrica árán felül.
1 hetes a legkisebb idén január 1-től: 2970 ft


köszi! jól van akkor. megveszem kúton. végre nem kell akkor ragasztani


Én iPhone-ról alkalmazásból veszem évek óta. Soha semmi problémám nem volt vele, van 75 Ft tranzakciós díj, de nem érdekel. Ugyanez napi szinten a parkolás. Probléma nuku.

Helioport Elküldve: 2012-04-16 23:19 Valaki segítsen

adee9 írta: Sziasztok!
Már egy ideje nem világít a csomagtér világításom. Az egyik oldala se. Hol lehet a bibi?


Kiégett? Vezeték? Biztosíték? Hiányzanak az infók...

Helioport Elküldve: 2012-04-16 12:33 Fóliázás

Coyote írta: A csekély kémiai-fizikai tudásom szerint a fólia (és napszemüveg) hő- és UV védő hatékonyságát a réteg fémtartalma határozza meg - átlátszó fém viszont nincs.

A fóliák és napszemüvegek nem azért sötétek, mert jól néznek ki.



A hővédelem az infra tartomány szűrésével lehetséges. Ehhez nem kell sötétnek lennie. Az UV védelem talán hasonló, nem tudom. Előre 89,5%-os fóliát lehet tenni, ami tök átlátszó, mégis illegális, mivel a 89,5% os víztiszta fólia 62,5%ra rontja a gyári üveg 70%-át. Tehát nem legális. Nem is cél, nem vagyok fanatikus legálboy, de igyekszem.

Helioport Elküldve: 2012-04-16 09:34 Fóliázás

Tegnap kértem a thomy fóliától ajánlatot szélvédő kivételével az összes üvegre. A hátsó szélvédő fóliázása legális, ha van jobb oldali tükör. A bal és jobb elsőre biztonságit kértem. Nem cél a teljes sötétség, inkább a hővédelem a lényeg. Kíváncsi vagyok az ajánlatra.

Helioport Elküldve: 2012-04-16 09:29 Futómû és hibái

K_Gergo írta:
pecsid írta: Szerintetek nem lehet rá ilyen széles gumit rakni?


lehetni lehet, csak gyakorlati előnye nem nagyon van. az e46 amúgy is szereti enni a(z első) szilenteket, pláne a magyar utakon, ha nem folyvást határon autózol, szerintem felesleges. korábban 225/245 volt az enyémen, most 205/225 (R17 mindkét szett): könnyedebb a kocsi, nem viszik a nyomvájúk, csendesebb, stb. persze ha a kinézet meg a tapadás a fő szempont, akkor hajrá, de annak ilyen ára van.


Ez szó szerint így van.
Igazából nem is értem, miért akarnak olyan utakra ültetést, meg 20-as kereket, amire ballonos dzsipre való kerék a jó. Amikor meg szakad ki a jobbegy tőből, akkor meg "milyen fostalicska ez a bimmer, nem csináltam semmit, aztán magától kiesett a Jászberényi úton..." 17"-nál nagyobbat feltolni őrült dolog, ha csak nem pályázol. Vagy bevállalod, hogy az autó komfortélménye extrém mértékben romlik, az alkatrészek kopása, használódása ezzel egyenesen, míg a pénztárcádban lévő pénz mennyisége ezzel fordítottan arányos.

Helioport Elküldve: 2012-04-13 23:59 Vicces :)

BMW_0902 írta:
Coyote írta:
ute107 írta: Extra szép BMW opticai tuning + chip tuning (1997)

http://www.jofogas.hu/budapest...323406.htm
LINK!!!!
Most már vagy 6. éve van meg a BMW-m, de én akárhogy is nézem ezeket a képeket....nem találok "BMW otpicai tuningot" és "Rimmus kipufogórendszert" sem.
ÉS ami megfogott a felszereltségnél is: pótkerék és az éjjellátó asszisztens.


el tudom képzelni ezt a sok extrát:

éjjellátó asszisztens: lámpa
állítható hátsó ülések: dönthető támlák
fékasszisztens: fékpedál
kiegészítő fényszóró: nappali fény
távolsági fényszóró asszisztens: reflektor


A "BMW opticai tunning" az miben nyilvánul meg?

Amúgy meg ennyiért már normális E46-ot is kaphat No-ból...



Most már kicsit zavarban vagyok... de ez egy tojás-passat.
Oltsatok le, ha nem...

Helioport Elküldve: 2012-04-12 20:20 Hova kössem...

zoltshy írta:
YELLOW írta:
zoltshy írta: Sziasztok.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy VDO navim amit utólag szereltem be,egy olyan kocsiba amiben nem volt semilyen navi,és a sebesség jelet nem tudtam bekötni.
A navi jol müködik igy is de többen mondták, hogy ez is nagyon fontos.
Ha valaki tudna egy képet róla hogy hol és milyen szinű vezetéket keressek azt meköszönném. Egyébként a naviból egykék szinű vezeték maradt ki.


én ezt nem értem... a GPS számolja a sebességet az autó pozíció változásából.
akkor minek bekötni?


Szia. csak annyit tudok, hogy egy e46-ból lett kiszerelve és ott be volt kötve, gondolom nem hiába.Talán más dolga is van a jelnek,nem tudom. :
A tulajt nem tudom megkérdezni mert már eladta a kocsit.


Hogy a kocsi egy hosszabb alagútban GPS jel nélkül is tudjon téged pozícionálni, akerékjeladó vezetéke is szükséges. Ez az a kábel, erre való, hogy a sebességed és mozgásod alapján tájoljon.

Helioport Elküldve: 2012-04-11 01:03 Ajtóbelsõ...

carobi írta: Nem tudja valaki hol lehet elérni kasza mestert ? mert
Utolsó belépés időpontja:
2012. január 18. szerda, 08:01


Érd el Horit...

Helioport Elküldve: 2012-04-10 22:02 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta:
BalaBMW írta: Csütörtökön beszélek egy autóvillamosságissal, hogy berakja a reléket a szettekhez meg, hogy kitaláljon valamit erre a leállítás után is halványan világítós problémámra. Viszont nekem baromira bejön, hogy mikor helyzetjelzőn égnek a karikák akkor az indexek is világítanak, szóval megkérdezem, hogy ezt lehetséges-e megcsinálni. Ti mit gondoltok? Megoldható, hogy ne jelezzen a műszerfalon hibát, de mégis világítsanak?


az, hogy az index-ek is világítsanak nem nagy cucc. ugyanis amcsiban világítanak, ezt diaggal lehet állítani. legalábbis E39-nél havernak sikerült.


Amelyik kocsit amcsi piacra is szánták annak diaggal be lehet állítani a "szélességjelzőt", vagyis hogy világítson az index. Semmi értelme.
Ha meg valami extra fényjáték kell, ott van az elight module.

Helioport Elküldve: 2012-04-08 22:38 M-packet

hil írta:
carobi írta: Nagyon hálás vagyok nektek, hogy ezeket leírtátok, már egészen másképpen látom az autót, felhívtam telefonon és azt mondta, hogy szervízben van éppen, mert új futóművet kapott és lengéscsillapítót. Továbbá festik a hátsó lökőst, meg felrakatja a nyári gumikat, péntekre kész. Akkor megnézem és megfigyelem azokat amikre felhívtátok a figyelmemet. Ha törött volt azt hogyan tudom kideríteni ?


Szia! Elsősorban réteg vastagság mérővel. Ha az nincs, akkor a fényezést oldalról, lapos szögből nézve. Így a napfényben kivehetők a hullámok. Elemek illesztései. Azért ne felejtsd el, egy 20 éves autóról beszélünk, abban sérülés mentes már alig található. Szerintem ennyi pénzért mér tudsz venni egy 97-es évjáratú E36-ot, az M pakettet meg szard le nagy ívben.
Miért kapott új futóművet és lengés csillapítót, ha el akarja adni??? Azt a pénzt már senki nem fizeti ki neki. Miért festik a hátulját, talán utólérték?


Húha! El se menj! futómű csere eladás előtt? Ne már...

Helioport Elküldve: 2012-04-08 22:35 M-packet

carobi írta:
Helioport írta:
hil írta:
carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


Az elejét németeknél szokták így megcsinálni, bár nekem sem tetszik.


Az eleje morcosítva lett, szerintem nagyon szép és ettől egyedi is. A kora engem is zavar picit, de ha ennyire tuningolja (sokat költ rá), gondolom a kocsi állapotára is igényes, akkor meg nem számít a kora. Amúgy van egy másik jelöltem is, az lehet jobb választás lenne, nézzetek rá erre :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5623672


Ez a másik jobban rendben van, szinte teljesen alapfelszereltség, de amit a másiknál hiányoltam, itt ad némi támpontot:
"Amiket cseréltem 158 000 km-nél: két hátsó lengéscsillapító+az összes szilent a hátsó futóműben, 162 000km-nél: Vízpumpa(SKF), ventillátor visco(SACHS), generátorban csapágyak+fesz. szabályzó, olaj+olajszűrő. Motor, váltó, futómű hibátlan. A kaszni rozsdamentes, korából adódóan pár apró karcolás azért van rajta."
Sokkal jobban tetszik, de míg "megmorcosítod" úgy ahogyan te szeretnéd, az életedet kifizeted rá. De még mindig inkább ez, mert a másiktól pont a kinézete miatt tartanék.