Helioport fórum hozzászólásai

Helioport Elküldve: 2012-10-08 20:48 Társalgó

valter320d írta:
YouTube videó

ILYEN HANGOT SZERETNÉK AZ ENYÉMBE EZ LEHETSÉGES???


Kell lennie megoldásnak, mert

1. Valakinek már van rendes gong (nem akarok neveket említeni
2. Ezen a videón több megó is van.



YouTube videó


Helioport Elküldve: 2012-09-23 05:28 BMW elemlámpa a kesztyûtartóba

Stubiflex írta: Koszonom. Irok Neki.

Helioport írta:
Stubiflex írta: Sracok, nagyon szepen koszonom a gyors valaszokat. Sajnos nem jol fogalmaztam meg a kerdest. Ugyanis nem csak a lampa kellene, hanem szerintem a csatlakozo resz is.

sticky írta:
seta írta:
Stubiflex írta: Szeretnek beszerezni egy eredeti, kesztyutartoba szerelheto, toltheto lampat.

Tud valaki segiteni?


Szia!

http://www.ebay.com/itm/BMW-Wh...3cc8ef404e


Itt is találsz:
http://www.ebay.com/itm/BMW-OE...mp;vxp=mtr





Hantos Ricsi tud neked foglalatot is szerezni. Nem hasznàltat és persze eredetit...




Ne írjál, inkább tel majd hétfőn délután: +36 20 454 0830

Helioport Elküldve: 2012-09-23 01:18 BMW elemlámpa a kesztyûtartóba

Stubiflex írta: Sracok, nagyon szepen koszonom a gyors valaszokat. Sajnos nem jol fogalmaztam meg a kerdest. Ugyanis nem csak a lampa kellene, hanem szerintem a csatlakozo resz is.

sticky írta:
seta írta:
Stubiflex írta: Szeretnek beszerezni egy eredeti, kesztyutartoba szerelheto, toltheto lampat.

Tud valaki segiteni?


Szia!

http://www.ebay.com/itm/BMW-Wh...3cc8ef404e


Itt is találsz:
http://www.ebay.com/itm/BMW-OE...mp;vxp=mtr





Hantos Ricsi tud neked foglalatot is szerezni. Nem hasznàltat és persze eredetit...

Helioport Elküldve: 2012-09-10 23:59 Társalgó

Ma újabb két évre megkapta a Zengedélyt... vonóhorogra is. véletlenül. vennék egyet touringra. Eladót. harmincezer... vagy háromszázezer... hogy is magyarázta ki Árpi...

Helioport Elküldve: 2012-09-10 23:52 Társalgó

Alesi írta:
Maistro írta: Sziasztok beraktam ledes helyzetjelzőket szerintetek a rend őrei fognak cseszegetni érte???


Szinfuggo, a keket meg a pirosat nem igazan kedvelik.


Kékért, de pirosért elöl simán helyszíni statáriumot osztanék...

Helioport Elküldve: 2012-09-03 19:49 NAVI

csbalu írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Na vajon egy ilyet be lehetne építeni az E46-ba?
http://www.ebay.de/itm/BMW-E87...594wt_1037


Szerintem bele lehet fabrikálni, de ez k.ra nem oda való. Ha bele is lehet, mert végül is elférhet, akkor szerintem le kell bőröztetni a műszerfalat. Akkor jó lehet.
Az más kérdés, hogy hogyan hozod össze az e46 rendszereivel? Vagy azt is kipucolni, és E87 bele? Drága az...


Hát ez csak egy elméleti felvetés volt. Poén lenne nagyon
Jelentkezz valamikor aztán megoldjuk az AUX problematikát.


Jah! Nem is néztem, hogy a te felvetésed!

Akkor újra.
Szerintem te megoldod, más (aki nincs úgy felvértezve műszaki iskolákkal, mint te) nem!

Helioport Elküldve: 2012-09-03 15:30 Társalgó

david88 írta: Üdv!

Lehet,hogy rossz helyre írok.

E-46-hoz hol tudok pdc szenzort szerezni?
1 db kellene.


Venni tudsz. Boltban vagy embernél, meg bontóban.

Helioport Elküldve: 2012-09-03 15:28 NAVI

csbalu írta: Na vajon egy ilyet be lehetne építeni az E46-ba?
http://www.ebay.de/itm/BMW-E87...594wt_1037


Szerintem bele lehet fabrikálni, de ez k.ra nem oda való. Ha bele is lehet, mert végül is elférhet, akkor szerintem le kell bőröztetni a műszerfalat. Akkor jó lehet.
Az más kérdés, hogy hogyan hozod össze az e46 rendszereivel? Vagy azt is kipucolni, és E87 bele? Drága az...

Helioport Elküldve: 2012-08-26 22:37 Társalgó

csatis1 írta: Ez azért már elég kemény:

http://www.gumtree.com/p/cars-.../109065143



Elég szarul néz ki alapból, de b@szki amikor megláttam a műanyag puskákat a mocitetőn... Majdnem leszemcseszórtam magam!


Ez de űbergáz! A rács pedig audifíling... Ez sértés

Helioport Elküldve: 2012-08-22 22:25 Társalgó

zoliika írta:
csatis1 írta:
zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.


Hoppá legközelebb viszek számológépet a Thai BurgerbeElszámoltam magam!



Én a fentiek ellenére is ragaszkodnék az eredetihez:
Nézd, lehet hogy a tesco gazdaságos megoldás is működik, de azért ahogy észrevettem, mi márkatársak is, és ismeretlen BMWsek is megnézzük egymás kocsiját. Márpedig bárki kiszúrja az "egyedi megoldást" egyből nem az leszel, aki vagy, hanem ócsó jános, és onnantól tehetsz rá dobókockát, krómos műanyagot, meg mindent, vagy inkább add el a kocsit és vegyél saabot.

Helioport Elküldve: 2012-08-19 19:55 Társalgó

Ma és tegnap újfent volt szerencsém Békés megyébe leugrani, meg vissza összesen 500 km erejéig. Meg kell osztani kis magyar valóságunkat:

1.
A 4-es út halál. Minél többet járok arra, annál nagyobb az esély egy csattra. Utálom, mint a szart.
2.
Az úton hétvégén nincs (csak elvétve) kamion, cserébe viszont vannak faszok, akik óra szerint 79-80 km per óra (Valóságban kb 74-75km/h) sebességgel mennek a kilencvenes úton.
Nekik kívánom, hogy mikor előzöm őket, az ő f...ságuk miatt, őket ijessze meg valaki, akitől 3x pördül meg, és utána az ijedségtől okádik az út mellett... (előzzé' meg ha sietel valahová, én nem sietek... hogy mögöttem sor van? Az nem érdekel, biztonságos nekem a 60, a többi le van szarva)
3.
Kedves Suzukis, Chevrolet mittudoménes, Citroen c1-es, Peugeot 107, és minden egyéb kisautót vezető és azt nagy mellénnyel birtokló barátaim! Rá kell jönnöm, hogy olyan idegbeteg népség vagytok, mint a kutyám körül a csivava. A kutyám szarik a csivavára, miközben az ordít, hogy SZÉTTÉPLEK, MEGÖLLEK A K.ANYÁD, GYERE IDE... NEM MERSZ MI, TE KÖCCCSÖG? ITT B.LAK MEG MIKÖZBEN KULÁZOL, ÚGY KÚROM MEG A GITTELŐDET, TE VAKARÉK...
Eközben persze az én kutyám szemlélődik, nézelődik, odasandít, majd továbbmegy. Hát ez jut eszembe, miközben odalépsz előttem az M5, a 4-es, a 405-ös a 46-os, és a 47-es úton, okádod a füstöt, és hallom hogy ezer, ezerkettő de nemritkán ezernégyes motoroddal "odalépsz" bazmeg', a kis szerencsétlen csivavád meg ordít kifelé és hallom, hogy könyök-könyök-könyök -mondja a pici motorod 130-nál. És ott mész előttem, idegesítesz, hallom, ahogy mondod az asszonynak, hogy most megmutatod ennek a béjemvés köcsögnek, hogy mi a magyarok istene, odaversz, én meg elámulok... nyomod neki, kicsit előrehajolsz a kormányra, hogy jobban menjen a verda..................

DE NEM MEGY BAZZ!!!!

Takarodjál el az útból, és megköszönöm! Mindenkinek, aki miatt nem kell lassítani, megköszönöm neki mindig, neked is meg fogom! A német lehúzódik baszki, legyen akármekkora autó alatta, ha nem akar menni, nem megy és lehúzódik, de te baszki, te kemény vagy!!!! IGAZI MAGYAR! Te bazmeg' megmutatod! Aztán kb a pedált nem négy, hanem öt centire nyomom be mikor egymás mellé érünk, és úgy hagylak ott, mint a kutyám a csivavát... hangosan, morgósan(? höhöhö), csaholva, de folyamatosan távolodva tőled, és nem fogok rád emlékezni...

Hát ennyi.

Helioport Elküldve: 2012-08-11 23:28 Karcok

YELLOW írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Figyelmetlenségből meghúztam egy régebbi fiatot(bal hátsó sárvédő). Nem vészes a sérülés, de természetesen otthagytam az elérhetőségemet. Hívott a tulaj felesége, hogy 50ezerért megcsinálja egy autófényező ismerősük, de szerintem ez túl nagy pénz egy kis sérülésért(a festés sérült, a karosszériaelem nem) Sikerült elérnem, hogy én intézzem a javíttatást. Tudnátok ajánlani egy olcsó és jó autófényezőt Budapesten? (számla nem kell róla) Előre is köszönöm!


ha becsületes, és jó lelkű akarsz lenni, akkor is le akarnak húzni... szánalmas. már biztos nem tette volna meg nekik


Kezdjük onnan a beszélgetést, hogy egy elem fújása munka nélkül festékkel 25-30e HUF. És akkor most tessék nekem elmondani, hogy miért sok 50e. Hozzátenném, hogy egy E46 lököst a biztosító 125-150 re vesz. Vagyis ha inkább a biztosítót választod, bukod a köteleződ bónuszát, és növekszik a biztosításod díja. Hallgatom az érveket.

Helioport Elküldve: 2012-08-07 22:16 Szívócsonk-pillangószelep

kisg325 írta: Oké,értem,hogy megelőzés,gyakorlatilag én is ezt követtem el a fórumon olvasottak hatására.
Lehet az én hibám,hogy túl akarok méretezni ezt-azt,de szívem szerint kevésnek tartom az 5-ös menetet,mármint amit hagy maga után a menetfúró. Valószínűleg az én 5-ös csavarom sem fog kitekeredni,de ha hétköznap lett volna,mikor csinálom,akkor tuti,hogy 6x12-es csavart veszek és azzal rakom össze. Az is lehet,hogy én vagyok a gyenge,de én fogóval nem tudtam letörni,csak azután mikor leköszörültem a csavarok fejét.
BarG hellyel közzel rátapintott a lényegre! Azért írtam a kívánságomat,mert közvetve hallottam olyan "Andersenről",aki úgy adta elő a történetét,hogy már félig le volt szakadva a lapka,mikor nekiálltak kiszedni. Valószínűleg ez már a szájhagyomány útján terjedő ezt-azt hozzáteszek sztori volt. Szóval én sem hiszek abban,hogy valaki úgy szedi szét eme szerkezetet,hogy az már hibás,mert akkor az már valóban késő. Azt eltudom képzelni,hogy esetleg valami kopás felfedezhető,de mást nem nagyon.
Azt is értem,hogy nagy erők hatnak /gondolom a légáramlásra lett írva/,de attól még nem fog "beesni" a motorba csak,mert nagy a légáramlat,már ha hibátlanul működik. Szóval nekem még mindig itt van a homály,hogy ha leszakad,akkor miért szakad le?! Az anyaghibában nem hiszek,nem tudom elképzelni,vagy elhinni,hogy ennyire alulméretezett lenne a cucc.
A képeken brutálisan retkes a motyó,nekem közel nem volt ennyi lerakódás rajta sem most,sem akkor mikor megvettem az autót. /az tuti,hogy az előző tulaj nem takarította!/


Különben örülök annak,hogy kulturáltan tudunk eszmét cserélni,mert manapság már ez is ritkaságszámba megy...


Az alulméretezésre reagálva: e46 üzemanyagpumpa. Kevés üzemanyagnál melegszik, nem szeresse. A gyár is elismerte, hogy mehetett volna bele nagyobb is. Pont most a napokban olvastam. Az ócsósító tényező pedig nagy úr! Plusz figyelembe kell venni a "nem létező mesterséges avultatást" is, ami bár nem létezik, de a gyár tudja, hogy az a mütyü bizony 60-80-100.000 felett beszakad, eltörik, kiszopósodik, stb...stb...

Helioport Elküldve: 2012-08-07 19:54 Valaki segítsen

habos írta:
jons írta:
hil írta:
habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.


Szia!
Azt hiszem vsop14-nek (bmwpower-en) pont ugyanez volt a jelenség és a főtengely jeladó volt rossz.



E34-en ugyanez volt a hibajelenség. Főtengő jeladó.


Koszonom a hozzaszolasokat!A fotengely jelado miatt le is allhat?Mert tegnap is,ma is,keves benzinnel jarkaltam,es csinalta hogy leallt,ujra inditottam ment.Meg hogy ne unatkozzak,tegnap ota a futomotor is megy nem megy.Valami erintkezes hiba lehet,mert ahogy razkodik az auto elindul megall.Kivancsi vagyok mivel folytatodik a dolog,mert augusztus vegen megyek magyarorszagra,es ha az autopalyan ott hagy az tuti lesz,esetleg pont ausztriaba.



Az érint meg, amit a végére írtál. NE is indulj el vele, amíg ezt a problémát nem oldottad meg, mert az óccsó hirtelen k. drágává válik. Én egy 5-800 km-es út előtt is csinálok egy csekkolást, és bizony-bizony mindig találok valamit, de hogy a heti többszáz km mellett a hosszabb utakon sem hagy ott (egy hónapban mindig találok valami 1000 km-es túrát) azt tutira veszem, hogy annak köszönhetem, hogy odafigyelek indulás előtt. Nem okoskodásból írom, meg nem is azért, hogy költs, mert nekem mindegy, hogy mennyit "ajánlok ki" a pénztárcádból (ezt vegyé, ezt meg cseréjjjed...)

Helioport Elküldve: 2012-08-07 19:43 Szívócsonk-pillangószelep

kisg325 írta: Mondjuk saját fotóval illusztrálva lenne a tökéletes!


Ui.:Félre értés ne essék,senkit nem akarom sem rá,illetve sem lebeszélni arról,hogy kiszedje ezeket a pillangószelepeket. Mindenkinek szíve joga,hogy mit csinál én csak a saját tapasztalatom írtam le és abszolút nem vitatémát akartam ezzel indítani!



Nem indítasz vitát, hiszen nemzetközi (amerikai, angol, német, román, magyar...sok sok nemzet) fórumain volt téma már a pillangószelep herélése prevencióként, vagy a darabjainak kiszedése a motorból majd annak felújításának sokszázeres együttes költségével való számolás utáni bejegyzésekben. Nem kell annak bili acélból lennie, hogy törjön. Olyan erők vannak ott, hogy azt a kis szart simán bependítik a motorba, aztán csitt-csatt-csörr...

A saját fotót pedig mellé kellett volna tenni, érdekelt volna.