Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-02-19 11:58 Extra gyors találkozó!

Ma Fehérváron van!!! /meg rövid ideig Egerszegen/

Hori Elküldve: 2010-02-19 07:44 Vicces :)

Robinson írta:
Hori írta: vááá komment és kép 139716

http://www.carstyling.hu/forum...p;start=80


Számomra meglepõ módon férfi módjára humorosan reagált:

"nekem azért sokkal rendezettebb a fazon"

rohadtul meglepõdtem, büszke vagyok rád YELLOW!
De azért igen komolyat röhögtem



meg azért még sem lehet hagyni hogy egy rönyós ugasson

Hori Elküldve: 2010-02-19 07:43 Vicces :)

Tyetyi írta:
BarG írta:
YELLOW írta:

http://forum.index.hu/Article/...;t=9076229


Hmmmm.
Van, aki felveszi a kesztyût, ha egy ilyen idióta elkezd izmozni???

Ha nem lennének ilyenek néha unalmas lenne vezetni...ki nem kezd el röhögni ha megtámadja egy ilyen marha ?



jófajta szöveg szegény gyerek bizt erre veri, lényeg az önbizalom,
amúgy zárojelben jegyezném meg hogy haver 1.3as kicsi tuningos kipakolt belsõ teres 1.0ás váltóval felszerelt swiftje 200m-en agyonveri a széria 20d-t 400on már nem

Hori Elküldve: 2010-02-19 00:17 Vicces :)

vááá komment és kép 139716

http://www.carstyling.hu/forum...p;start=80

Hori Elküldve: 2010-02-18 22:30 Benzin VS Dízel

lepke írta:
Hori írta:
bmw520ds írta:
SoundkeY írta: HAt 330i kemeny azer gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......

A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.

TESZTELJUNK ! :p
Az e-90 30i Coupé az M-6-on csak kanyarban tudta lerázni magáról és természetes hogy manuál.Nézd meg az 535d adatait,azt tudja.Egy turbóval.A szaktárs írásában pl.ezzel sem értek egyet,mert mondjuk míg a 20i 150 le addig a 20d 136le,az egyik 6hengerrel a másik néggyel.Akkor miért nem reális.Mindig a köbcenti lóerõ arányt kell hasonlítani egymáshoz.Ha meg a 30i automata akkor ott már sok elvész a gyorsulásnál,míg a diesel két tizeddel rosszabb.Azt érezni vajon?Ami még kell az igazsághoz,nézd meg a 80-120km adatokat.Magáért beszél.



na azért azt megnézném hogy a 530d hogy tudja tartani a 330i-t, szeretek hülyeségeket olvasni de egy kicsit nézzünk már utána. ha a legujabb 30d akkor is 245 le forgatónyomatékban elég jó DE a 30i 25lóval erösebb 7900nál vált el 4400helyett és vagy 2-300kg könyebb, kisebb a légellenállása, a következõ az lesz hogy 535d-vel ütöttük az M5öt, földbedöngöltük az M3at, és épp hogy megfogtuk az RS6ot?

Helo Hori
Nem azt mondtam hogy egy egy M-es BMW-t lenyom a 35dezsõ
üdv zoli




Szia Lepke

Nem nekd céloztam azt a beirást, te reálisan látod a menetteljesitményeket de van itt akinek e60 30d je van és lassan ott tart hogy unalmas délutánjain F430akat aláz a porba

Hori Elküldve: 2010-02-18 19:30 Benzin VS Dízel

TbBoy írta:
hancurozo írta:
Hori írta:
bmw520ds írta:
csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?




Akkor sztem mehetnénk eggyet a Tatabánya-Esztergom vonalon Tarján fele. ott én is odaállnék az 530d mellé a 20d vel -70lóval és -300kg al.
Azt is lehetne videózni meg idõt mérni vagy akármi

az nagyon jó út. ott a vezetési tudás döntene.


Én Tatabányán lakok Gyakran járok arra felé, szóval ismerem a szakaszt. Ott elõzni a szerpentinen csak akkor lenne lehetséges, ha le lenne zárva a szakasz, mint ahogy a Rally idejére ezt meg is teszik. Bár a csúnya az benne, hogy nem felfelé, hanem lefelé veretik neki... Szóval a szakaszon tényleg életveszély menni, a korlátok hiányosak, az aszfalt minõsége szó szerint minõségtelen... Ha viszont erre a kis túrára vetemednétek, szóljatok, jövök én is! Na nem versenyzõként, csak azért, hogy összefussunk



régebben minden hétvégén Tbányán voltun kicsit gyorsulgatni, volt olyan is hogy Tarján felé mentünk idõfutamokat

Hori Elküldve: 2010-02-18 00:29 Benzin VS Dízel

bmw520ds írta:
csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?




Akkor sztem mehetnénk eggyet a Tatabánya-Esztergom vonalon Tarján fele. ott én is odaállnék az 530d mellé a 20d vel -70lóval és -300kg al.
Azt is lehetne videózni meg idõt mérni vagy akármi

Hori Elküldve: 2010-02-17 23:02 Benzin VS Dízel

bmw520ds írta:
SoundkeY írta: HAt 330i kemeny azer gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......

A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.

TESZTELJUNK ! :p
Az e-90 30i Coupé az M-6-on csak kanyarban tudta lerázni magáról és természetes hogy manuál.Nézd meg az 535d adatait,azt tudja.Egy turbóval.A szaktárs írásában pl.ezzel sem értek egyet,mert mondjuk míg a 20i 150 le addig a 20d 136le,az egyik 6hengerrel a másik néggyel.Akkor miért nem reális.Mindig a köbcenti lóerõ arányt kell hasonlítani egymáshoz.Ha meg a 30i automata akkor ott már sok elvész a gyorsulásnál,míg a diesel két tizeddel rosszabb.Azt érezni vajon?Ami még kell az igazsághoz,nézd meg a 80-120km adatokat.Magáért beszél.



na azért azt megnézném hogy a 530d hogy tudja tartani a 330i-t, szeretek hülyeségeket olvasni de egy kicsit nézzünk már utána. ha a legujabb 30d akkor is 245 le forgatónyomatékban elég jó DE a 30i 25lóval erösebb 7900nál vált el 4400helyett és vagy 2-300kg könyebb, kisebb a légellenállása, a következõ az lesz hogy 535d-vel ütöttük az M5öt, földbedöngöltük az M3at, és épp hogy megfogtuk az RS6ot?

Hori Elküldve: 2010-02-17 21:32 Társalgó

SoundkeY írta: .....a legujabb szerzemenyem.......



Kitalalja vki , hogy mi.....?!




pendrive

Hori Elküldve: 2010-02-17 21:24 Társalgó

SoundkeY írta:
Beluga írta: Autó magazinban van egy cikk Magyarország legtakarékosabb autóiról irnak.A középkategória gyöztese 320d! sõt az elsõ hatban 4! BMW van
És hogy a benzinesek is örüljenek ott az elsõ háromban 2! van
Luxusautók között az eslõ 730d második 740d.Terepjárok 1. X1 318d, 2.X1 320d
Micsoda nap!!!!


El tudnad kuldeni ?! kirakom a meloba a falra !



Sztem ebbe nincsenek benne az új vicces motru luxusautók
Volvo s80 1.6d
Audi a8 2.0d
Luxusautó 4 hengerrel hiper lúserek

Hori Elküldve: 2010-02-17 18:02 Fóliázás

YELLOW írta: nem tudom, én is azért kérdezem, ma mondták nekem ezt a technológiát én díszlécekre alkalmaznám, de azt sem tudom mennyire karcálló vagy ilyenek...

jencispy írta:
YELLOW írta: errõl hallottatok már?

VTN

http://www.wtd.hu/index.php

Érdekes, és ez eltávolítható?




Nagyon jó és eléggé tartós, viszont qva drága

Hori Elküldve: 2010-02-17 18:00 Kasza mester 0670-5799225

YELLOW írta: Hori!

már csak benned bízok! megér akkor 75-ezret lámpával a lökös?





Meg!!! teljesen jó ár érte

Hori Elküldve: 2010-02-17 14:33 Kasza mester 0670-5799225

Robinson írta:
YELLOW írta: meredek? de ködlámpával, kerettel. korábban csak maga a lökös 75ezer volt... egyik srác, mondta, hogy lököst magába 50-55ezerért tud hozni, ebbe csak a rács, és a díszlécek vannak benne, ehhez ködlámpát szerezni kerettel az 30ezer tutti... én ahogy figyeltem Tiba leírását, az övé valóban nem volt olcsó.

De robinson, ha ezt drágának találod, (mert én már nem mivel olcsóbban sehol nem láttam), akkor mutass egy linket vagy elérhetõséget, ahol olcsóbban meg lehet venni. mert érdekel. ha ebay, akkor max valaki segít, mert én ahhoz is hülye vagyok....


Utángyártottat elsõt hátsót szoktak adni 75-ért. Itt is hirdette már egy srác még november-december környéként, csak éppen új lakás stb, nem tudtam megvenni Azóta is felidegel..
Szóval ezért mondom, hogy drága. Sõt, a srác rácsot is adott hozzá. Körül kell nézni.




Az 1x i ajánlat volt annyiért még 1x bizt nem fogsz találni elsõ hátsó lököst kompletten

Hori Elküldve: 2010-02-16 18:11 képek

YELLOW írta: tulajdonképpen az érdekelne, hogy a csövezés vezetés, hogy van megoldva, megkerüli-e a pótkerék doblemezt, vagy honnan van szétágaztatva...

Hori írta:
arról sajna nincs de majd csinálok olyan képet ahol látszik a kivezetés



igen megkerüli a pótkerék doblemezt, a hátsó dob elejénél van szétválasztva

Hori Elküldve: 2010-02-16 15:31 BMW találkozó Balatonfüred 2010 06 19-20

TbBoy írta:
Hori írta:
MChris írta: Milyen komp? (Tudom a Tihanyi ) nincs kompozás,a felvonulásban ha csak nem egyéni partizán akció



Valahogy át kell jutni Maurohoz pizzázni


Tõlünk a Mauro 2 percre van és ott tuti elfér a sok verda A fagyi árban, mennyiségben és ízben is verhetetlen egész balatonon, az tuti Mi húsvétkor mindig lent vagyunk. Általában április 20 körül szokott nyitni



Mi már 7éve minden nyitáskor ott vagyunk, és hetente legalább 1x megyünk vacsizni