ute107 írta:
Kristof77 írta:
Nem szabad kiiktatni az EGR-t. Ugyanis még akkor is beírja hibának az autód, amikor nem gyullad ki neked a mûszerfalon lámpa. Ezen kívül az optimális üzemhez szüksége van az autónak az EGR által bejuttaott kipufogógáznak. Fõleg tartós terhelésnél, ha le van dugózva az EGR-ed, akkor romlik a teljesítmény.
Ez padon nem mérhetõ nagyon ugyanis ott egyszer padlózva megküldöd az autót, ami pár másodperc csak. De kipróbálhatod autópályán, hogy sokkal lassabban fogj EGR-nélkül elérni magsas sebességet az autód, ha egyáltalán. Mérjél pl. egy 100-180-ra gyorsulást EGR-el és nélküle. Meg fogsz lepõdni.
Miért is van szüksége az autónak az EGR által bejuttatott kipufogógázra?
Optimális üzemhez igazad van szükség van az EGR-re...pl. h. üzemi hõfokra melegedjen az autó és a környezetkímélés miatt...
100-180-ra gyorsuláshoz miért van szükségünk kipufogógázra??? Amivel szerintem mindenki egyetért, hogy a kipufogógázra nincs szükség a legjobb égéshez, ennek ellenére a friss oxigénbõl több kell...
teljes mértékben eggyetértek
tényleg baromi jó mikor friss oxigén helyett korom megy a motorba
sztem is csak a környezetszennyezés miatt használják
ja igen az igaz hogy ha nem rakja ki a motorjelet akkor is beirja comp-ba hibának, de mikor gép közelben vagy rárakod és kitörlöd ennyi,