Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-01-22 13:04 lámpa

Csum írta: mért van az hogy bármelyik magyar oldalon is nézek használtba projektoros gyári zkw lámpát mindegyikbõl ki van szedve az izzó meg a trafó??,




mert a trafó relative elég könnyen eladható külön és sürübben keresik mint a komplett lámpát /kb 50eft-ért el lehet sütni a trafokat az izzokkal/

Hori Elküldve: 2010-01-21 10:31 BMW-Syndikat 2010

Syndikat idénre megváltozik 1kicsit, elköltözik Eisenachbol de legalább ugyan úgy reptéren lesz. A rossz hír hogy semmivel sem lesz közelebb sõt !! A jó hogy München felé mehetünk és csak ugyan akkora kerülõ mint tavaly



Hori Elküldve: 2010-01-21 10:28 Társalgó

Syndikat idénre megváltozik 1kicsit, elköltözik Eisenachbol de legalább ugyan úgy reptéren lesz. A rossz hír hogy semmivel sem lesz közelebb sõt A jó hogy München felé mehetünk ugyan akkora kerülõ mint tavaly


Hori Elküldve: 2010-01-20 22:34 alufelni

Tiba írta: 18 természetesen et:kiéraperemig




Mankókerék

Hori Elküldve: 2010-01-19 18:53 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Csum írta:
Eapa írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: és ha mondjuk bontóban keresnék egy gyári tetõablakos tetõt és arra cserélném át az enyémet annak lenne értelme? meg lehetne oldani úgy hogy hibátlanul müködjön is nekem?



igen az úgy megy kompletten a-b-c oszlop valahol elvág,
tieden is elvág és összehegeszt, aztán fest


nagy meló!de mondjuk gondolom nem én lennék az elsõ aki zet meg is valósitja!


Csum, meglett?


nem nem lehet kicsit fére érthetõ voltam!!
de beszélek egy két karosszériásal és ha áldásukat adják rá akkor meg lesz




Ismerösöm a saját A6-án megcsinálta a tetõcserét. nem probléma jó kasznis simán megoldja

Hori Elküldve: 2010-01-19 18:50 képek

InsectKiller írta: Ez nagyon sexuális!
Már csak a kijövõ gõz/füst összetevõjét kell változtatnod!

Hori írta: Ma Felpróbáltam a 2oldali Hamman-t is valmi egész hasonlóan fog kinézni ha fenn lesz rendesen








adunk neki még 1kis anyagot és máris több lesz a korom
sajna én túl sokat használom ahhoz hogy áttérjek benyára

Hori Elküldve: 2010-01-19 16:56 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Csum írta: és ha mondjuk bontóban keresnék egy gyári tetõablakos tetõt és arra cserélném át az enyémet annak lenne értelme? meg lehetne oldani úgy hogy hibátlanul müködjön is nekem?



igen az úgy megy kompletten a-b-c oszlop valahol elvág,
tieden is elvág és összehegeszt, aztán fest

Hori Elküldve: 2010-01-19 15:41 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

kempelen írta:
Hori írta:
kempelen írta:
Hori írta: sikával peremet ragasztani a gyári sima tetömre??????? esetleg.
vagy nem tom


Ehhez inkább nem írok kommentet!




Valami fasza 30x10 es alu "L" profil
Bármit csak a tetõt ne kelljen kicserélni


Ne súlyosbítsd az elõzõ kijelentésed!




Megtaláltama tökéletes megoldást kivülröl nagy jó!
belülröl nem túl sokat ér


Hori Elküldve: 2010-01-19 15:39 képek

Ma Felpróbáltam a 2oldali Hamman-t is valmi egész hasonlóan fog kinézni ha fenn lesz rendesen



Hori Elküldve: 2010-01-19 15:37 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

kempelen írta:
Hori írta:
kempelen írta:
Hori írta: sikával peremet ragasztani a gyári sima tetömre??????? esetleg.
vagy nem tom


Ehhez inkább nem írok kommentet!




Valami fasza 30x10 es alu "L" profil
Bármit csak a tetõt ne kelljen kicserélni


Ne súlyosbítsd az elõzõ kijelentésed!



Na akkor minnyá belinkelem milyen napfénytetöm lesz

Hori Elküldve: 2010-01-19 15:33 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

kempelen írta:
Hori írta: sikával peremet ragasztani a gyári sima tetömre??????? esetleg.
vagy nem tom


Ehhez inkább nem írok kommentet!




Valami fasza 30x10 es alu "L" profil
Bármit csak a tetõt ne kelljen kicserélni

Hori Elküldve: 2010-01-19 15:26 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

kempelen írta:
Hori írta:
na ez az aminek most tutira nem állok neki de ki tudja ha más már nem lesz amit beépithetnék...........


No már nem folytatom az égig érõ kommentláncot.

Csináltam pár képet gyorsan, sötétben....

A két piros vonal között látszik a gyári tetõlemez pereme, ráadásul a perem belsõ része még egy lemezzel merevített.

A nyíl mutatja a víz távozását touring esetében hátul. Hogy a nem tetõablakos touringoknak dugó van e ezen a részen vagy lemez azt nem tudom. Értelemszerûen az elsõ vízelvezetõk bemutatásától most eltekintek. Nem borítanám szét a kocsit emiatt.







na igen, a perem fontos mert arra zár rá sikával peremet ragasztani a gyári sima tetömre??????? esetleg.
vagy nem tom, nem eggyszerü az bizt.
lehet inkább kitökölök valami mást amit extrázhatok még

Hori Elküldve: 2010-01-19 15:21 képek

bmw320 írta: Eddig minden komolyabb hiba nélkül mentél el?
Én csak 60 E-ret raktam az autómba két év alatt de még így is 138 E-nél járok! Remélem eljutok 200 E-ig mint te! Ha addig nem kell porlasztót,turbót cserélnem akkor elégedett leszek a 20D-vel majd kiderül! Ezt a fékbetét mutatványt hogy csinálod ernyõd van hátul???



2008 január 14én kezdtem el használni 73ekm-rel.
eddig csak olajak meg szürök kellettek neki meg 2fékbetétgarnitúra elõre meg egy hátra az 107000 kellett. ja meg a 2db termosztát
Én zömében pályázok sztem a megtett táv 70% tuti pálya vagy még több is ott elég ritkán fékezgetek

Hori Elküldve: 2010-01-19 15:03 képek

kempelen írta:
Hori írta: Na ezt is megértük


Hatvan alatt? Egyre lassulsz Hori!

Azért gratulálok! Nem rossz ez!



Lassan kellett menni hogy tudjak fényképezni is
de a fogyi csak 4littyi igaz tankolnom igy is kell mint a mellékelt ábra mutatja
meg hála az égnek tegnap reklamált az elsõ betétek kopásjelzöje is, bár ahhoz képest hogy 121000nél cseréltem sztem nem rossz teljesítmény
Köszönöm eddig minden hiba nélkül teljesítette a távot! kop-kop-kop

Hori Elküldve: 2010-01-19 14:54 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

kempelen írta:
Hori írta:
kempelen írta:
Csum írta:
Hori írta:
YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/


nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!


Basszus, ki igazodik ki ezen a kommenthegyen?

Egy kérdés. A tetõablakot hogyan peremezed be ha kivágtad a tetõablak helyét festés nélkül? Már ha úgy akarjuk megcsinálni, mint a gyárit. Hogyan vezeted el a vizet a tetõablak körül(belül) ha nincs rendesen kidolgozva a tetõlemez? Mert a gyári ki van és bár a gyári tetõablak körül van gumiperem, de korántsem 100%-ig vízálló, ezért van a kasztniból kivezetés vagy vízlevezetés egy vékonka csõvel, különben a nyakadba folyhat a víz könnyedén.
Ez túl egyszerû, ami itt felvázoltatok és még az elméletet is csak éppen hogy súrolja, a gyakorlati megvalósításához egy másik univerzumból kell lakatost hívnotok...

De viccen kívül örülök ha vannak akik ezt kihívásnak veszik és még neki is állnak! Ha ezt szépen megcsinálja valaki festés vagy tetõlemez csere nélkül, akkor a szememben örök és kitörölhetetlen ezermester marad.

Szerintem fogjatok hozzá és szívesen látom a fényképes beszámolót. Most azt hiszitek gúnyolódom, pedig nem. Tényleg szívesen megnézném aki megcsinálja...




háát ha látnám a gyári tetöablakot meg egy gyári tetõt akkor lehet meggondolnám magam. de vannak olyanok akik a csl carbon tetejét rakják rá a coupera ha ebböl indulunk ki akkor a napfénytetõt sem lehetetlen felrakni bizt nehezebb berakni mint egy suzukiba de sztem nem lehetetlen báár ki tudja egy utolagosat bizt egyszerübb lenne bafaragni mint a gyárit


Belehet. Kell egy donor. Annak a tetõlemezét a ponthegesztéseknél szépen leszeded.
Leszeded az alany autó tetõlemezét is, majd a donorét ráhegeszted. Karosszéria tömítõmassza, satöbbi, majd festõ. Így kapott az autó egy másik tetõlemezt. Utána felteszed a komplett tetõablakot, házzal mindenestõl. Bekötöd a hálózatba az eletronyos részt és már kész is.

Jah nem teljesen. A vízelvezetõket is be kell kötnöd, különben szép színes folt jelentkezik idõvel a tetõkárpitod közepén. Ha lesz idõm fényképezgetni, majd csinálok egy képet a tetõlemezrõl hátratolt helyzetben az enyémrõl. Ott majd láthatod, hogy nem egyszerû már csak a tetõlemez sem.




na ez az aminek most tutira nem állok neki de ki tudja ha más már nem lesz amit beépithetnék...........