Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-01-19 14:51 képek

Na ezt is megértük

Hori Elküldve: 2010-01-19 14:46 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

kempelen írta:
Csum írta:
Hori írta:
YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/


nah majd ha úgy érzed,hogy el jött ez a pillanat jelezd felém is és viszem az én automat is!!!!!


Basszus, ki igazodik ki ezen a kommenthegyen?

Egy kérdés. A tetõablakot hogyan peremezed be ha kivágtad a tetõablak helyét festés nélkül? Már ha úgy akarjuk megcsinálni, mint a gyárit. Hogyan vezeted el a vizet a tetõablak körül(belül) ha nincs rendesen kidolgozva a tetõlemez? Mert a gyári ki van és bár a gyári tetõablak körül van gumiperem, de korántsem 100%-ig vízálló, ezért van a kasztniból kivezetés vagy vízlevezetés egy vékonka csõvel, különben a nyakadba folyhat a víz könnyedén.
Ez túl egyszerû, ami itt felvázoltatok és még az elméletet is csak éppen hogy súrolja, a gyakorlati megvalósításához egy másik univerzumból kell lakatost hívnotok...

De viccen kívül örülök ha vannak akik ezt kihívásnak veszik és még neki is állnak! Ha ezt szépen megcsinálja valaki festés vagy tetõlemez csere nélkül, akkor a szememben örök és kitörölhetetlen ezermester marad.

Szerintem fogjatok hozzá és szívesen látom a fényképes beszámolót. Most azt hiszitek gúnyolódom, pedig nem. Tényleg szívesen megnézném aki megcsinálja...




háát ha látnám a gyári tetöablakot meg egy gyári tetõt akkor lehet meggondolnám magam. de vannak olyanok akik a csl carbon tetejét rakják rá a coupera ha ebböl indulunk ki akkor a napfénytetõt sem lehetetlen felrakni bizt nehezebb berakni mint egy suzukiba de sztem nem lehetetlen báár ki tudja egy utolagosat bizt egyszerübb lenne bafaragni mint a gyárit

Hori Elküldve: 2010-01-19 10:18 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

YELLOW írta: szerintem kár szétcseszni az autót ezzel!!!
nekem nem hiányzik a tetõablak egyáltalán, csak mert olcsó, azért nem barmolnám szét az autót... szvsz

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs



esetleg valakinek?????




ha valamikor rentgeteg szabadidöm lenne és megfelelöen elmeháborodott pillanatomban lehet hogy nekiállnék beszerkeszteni magamnak / tanulo koromba suzukikba raktunk tetõ az is meg ez is/

Hori Elküldve: 2010-01-18 18:59 karbantartás

SoundkeY írta: Ez az:

[/url]




na most már a repjegy foglalás helyett nekünk is párkeresö van

Hori Elküldve: 2010-01-18 14:05 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Csum írta:
Csum írta:
Hori írta:
kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre



fényezéssel nem is lenne gond ha kivitelezhetõ úgy is mat feketére szeretném le fényeztetni a tetejét!! Hori ismersz valakit aki nekem ezt a mutatványt meg oldaná beszerelné szakszerüen??


??





nem sajna ilyen ismerösöm nincs

Hori Elküldve: 2010-01-17 19:42 Társalgó

YELLOW írta: mit mókol? én nem értem... Hori írja, hogy hang generátor... ez olyasmi lenne mint az RS Focus-ban? oda be van vezetve valami csõ és hallani a motor szívóhangját...

Tiba írta: Én látom mit mókol, de nem értem minek vezeti be az utastérbe.
Valaki lefordíthatná.




igen ugyan az!! a motor szivó hangját lehet erösebben hallani bent az utastérben

Hori Elküldve: 2010-01-17 19:35 Társalgó

Hori írta:
320DE46 írta: http://www.bmw-syndikat.de/bmw...-_E46.html

Tudja valaki hogy mit ügyködött? Az utolsó képeknél mit csinál?




Hanggenerátort kötött be



nem is tudtam hogy Z4be van ilyen gyárilag

Hori Elküldve: 2010-01-17 19:32 Társalgó

320DE46 írta: http://www.bmw-syndikat.de/bmw...-_E46.html

Tudja valaki hogy mit ügyködött? Az utolsó képeknél mit csinál?




Hanggenerátort kötött be

Hori Elküldve: 2010-01-17 10:46 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

kempelen írta:
InsectKiller írta: Szerintem van!
Az tetõablak mellett sokkal erõsebb a tetõ mint mondjuk a végénél!
Nyáron ott kint szokott ülni a párom

Hori írta:
Petike írta:
Tiba írta: Azért kíváncsi lennék, mennyi meló lenne ezt utólag beszerelni


..nem lehet berakni, csak tetõlemez cserével . Ha ismersz olyat, aki a nélkül is megoldja és csinált már ilyet, és az eredmény is patent lett, akkor szólj, holnap viszem hozzá az autóm .

petike


a gyári tetöablakosba van plusz tetõmerevitö amit nem lehet átrakni??????


Nem csak hogy erõsebb, hanem a tetõlemez alatt más a merevítés. Azért, hogy a komplett tetõablak háza, amiben az üveg fut fel legyen erõsítve legalább 20 csavarral a tetõmerevítéshez. (ha megnézitek a linkelt képet, akkor ott láthatóak az egész tetõablak ház szélei körül az apró furatok. Azt mind fel kell csavarozni a tetõre.)

Legalábbis ha gyárit szeretnétek. Szóval teljes tetõlemez, merevítés és tetõablaktartó lemez beépítése szükséges.

Végül is nem lehetetlen, csak idõ pénz, lakatos, festõ...stb. Szóval teljes tetõlemez csere...




na kicsit utána néztem elméletileg a tetöablak a tetö 2 kereszttartója közé megy be ami mindeggyik e46ba ugyan ott van csak a tetöablakosba kell még 2 hosszmerevitö ami a keresztmerevitökre csatlakozik rá és igy körbefogja a tetöablakot.
elméletileg meg lehet úszni festés nélkül de a ponthegesztövel nagyon ovatossan kell a kereszttartóhoz hozzápöttyözni a hossztartókat vagy jégtáblát rakni közben a tetöre

Hori Elküldve: 2010-01-16 21:34 képek

tsabko írta:
Hori írta:
tsabko írta: Jajaj csorog a nyálam olyan szépek a másik oldalon is!
Köszi Hori!



Becha-é nagyon szép már többször láttam élöben is.
Syndikat meg a legnagyobb BMW tuner oldal, fotostory-része brutális. az ö talijukra szoktunk kimenni nyaranta Eisenach-ba

Fúú az szuper lehet! mennyi kilométer kb?! belenéztem fotostory-része hát nem semmi nagyon oda vágot az ámulatnak!




tavaly és tavalyelött péntek hajnalban indultunk, München felé mentünk ki megnéztük a museumot és a weltet és onnan eisenach ez cca1200km péntek és szombat este eisenachba aludtunk és vasárnap haza cca 1000km de ha belenézel a klubbos képekbe ott találsz a talirol is képeket

Hori Elküldve: 2010-01-16 21:05 képek

tsabko írta: Jajaj csorog a nyálam olyan szépek a másik oldalon is!
Köszi Hori!



Becha-é nagyon szép már többször láttam élöben is.
Syndikat meg a legnagyobb BMW tuner oldal, fotostory-része brutális. az ö talijukra szoktunk kimenni nyaranta Eisenach-ba

Hori Elküldve: 2010-01-16 20:33 képek

Csum írta: melyik oldalon találok igényesen épített e46 okról infot,képeket???




www.becha.de
www.bmw-syndikat.de

Hori Elküldve: 2010-01-16 19:03 képek

A sárga belsö nekem sem bejövös a kipu sem, amúgy szépen megcsinálták az átalakitásokat

Hori Elküldve: 2010-01-16 08:54 Társalgó

Hori Elküldve: 2010-01-16 08:49 képek

InsectKiller írta: Ú nagyon nem tetszik a csomagtartó, hogy ilyen üres
Amiért írigykedem az a 16:9navi más se!




Bontsuk el!!! nekem a Schmidt felni kéne meg az airride