Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-01-06 15:52 Társalgó

Jön az 1es M változata szerintem brutális
http://www.a5.hu/cikkek/1/37948.shtml

Hori Elküldve: 2010-01-06 12:38 Alufelni méretek

YELLOW írta: errõl a peremezésrõl nincs képed véletlen, hogy milyen eszközzel csinálják, és hogy?

Hori írta:
tiburon írta:
Hori írta:
tiburon írta: sziasztok!
kerdesem hogy 7,5 x 17,ET 20 meret felmegy e46-ra?




nem fér el bele fog érni a sárvédöbe

pedig nagyon tetszettek volna



kicsit kiperemezed a sárvédöket meg 195ös gumikat raksz rá hogy terpesszen rajta a gumi akkor befér





Hori Elküldve: 2010-01-06 12:17 Társalgó

SoundkeY írta: Robinsonnal beszelgettunk , hogy tavaszi / nyari / programokrol, .....feldobtam , hogy valahol nemetorszagba ki van allitva egy u-boat.....rakerestem de egyelore csak Laboe-ba talaltam.
Bp-Laboe 1250km




nem tom nekem a szokásosak a talis tervek Wörthersee-utána leugrani jesoloba strandolni ,2 osztrák tali egymás után , Syndikat- elötte gyárlátogatás Munchenben és 1 osztrák tali még a végére

Hori Elküldve: 2010-01-06 12:13 Alufelni méretek

tiburon írta:
Hori írta:
tiburon írta: sziasztok!
kerdesem hogy 7,5 x 17,ET 20 meret felmegy e46-ra?




nem fér el bele fog érni a sárvédöbe

pedig nagyon tetszettek volna



kicsit kiperemezed a sárvédöket meg 195ös gumikat raksz rá hogy terpesszen rajta a gumi akkor befér

Hori Elküldve: 2010-01-06 11:40 Alufelni méretek

tiburon írta: sziasztok!
kerdesem hogy 7,5 x 17,ET 20 meret felmegy e46-ra?




nem fér el bele fog érni a sárvédöbe

Hori Elküldve: 2010-01-04 20:45 BMW a Dakaron

Tano írta: Akik kedvelik és nézik a dakart, azoknak gondoltam indítok egy topikot a mostani aktualitás miatt.

Ma már sivatagos volt a terep, elég felemássan sikerült a BMW-nek. Peterhansel szakaszgyõzelem után vezet az összetettben is. Hajrá!!!
Roma viszont ma is fejreállt és lehet hogy nem tudja folytatni




az a baj hogy All Atiyah átszerzödött bmw-röl-fósvágenre

Hori Elküldve: 2010-01-03 14:12 Egr szelep

Tano írta: Miki ezt fejtsd már ki bõveben ez sztem sokakat érdekelne...
Prof írta: ez a tulzott kimélés fogalom pontosan mit takar ??
egy picit bövebben mi okzta a szelepek ovadását mert valaki kimélve használta az autot ?
csak azért kérdezem mert én sem szoktam nyomni neki igazábol csak városba használom

bmw320d4 írta: A koromszemcsék 350C felett elégnek a hengerben, CO-vá és CO2-vé alakulnak, az oxidációt az NO2 tartalom segíti, ami szintén ott van a kipufgázban.

Nem a korommal van baj, inkább a nem idõben cserélt k.gázszûrõvel, a nem megfelelõ olajjal, és a túlzott "kíméléssel".

A régi dieselek is széthullottak, pedig nem volt bennük AGR, csupán a szar olaj miatt kokszosodott a szelepszár, ami egy nagyobb gázadásnál eltört.
Szedtem már szét 30.000km-es M47N-es motort, amiben szétégtek a szelepek, mivel a tata 40-el közlekedett vele, persze meghajtotta néha 110-ig is 6.-ban.




Sztem kb annyit ha néha néha nem égeted ki a rendszert, hogy nagy höterheléssel dolgozzon a motor akkor csak rakódik lefelé mindenféle dzsuva benne ami eltömit ezt azt meg plussz súly lesz néhányhelyen amitöl törhet a szelepszár meg beszivhatja a pillangókat, na sztem kb ilyesmi

Hori Elküldve: 2010-01-02 20:12 képek

tsabko írta:



Jo ez az oxygen felni / ha minden igaz ezt akartad belinkelni/

Hori Elküldve: 2010-01-02 20:10 képek

A 3kép ha minden igaz akkor a rendör 1es

Hori Elküldve: 2010-01-02 19:50 képek

tsabko írta:



Egy kis érdekesség!





ez tényleg érdekes

Hori Elküldve: 2010-01-02 18:10 Egr szelep

ute107 írta:
Hori írta:

nem látom a linket de nekem 2 helyen van bent szükitõ ha belinkeled akkor berajzolom én is


Persze hogy nem látod....mert elfelejtettem beilleszteni! Még érzem a Szilveszter hatását...

http://static.bmwfans.info/ima...I2X3A=.png

Szóval a 4-es pontnál van "ledugva"!



nekem 4nél szükitö szürövel, és a 7nél van megoldva a dolog

Hori Elküldve: 2010-01-02 17:56 képek

talán 1x a mi talink is igy fog kinézni /kb 2020ban /

Hori Elküldve: 2010-01-02 17:44 Egr szelep

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Közvetlenül az EGR szelep elõtt a mûanyag idomban van egy erõsített szem, oda van befúrva a fej.
50% víz - 50% metanol elegy megy


Na, én itt kiszállok....


pedig az enyém még csak egy belépõ szint

Látnád, hogy néhány gyorsulási fanatikus milyen rendszereket épített ki .....




nekem tetszik a megoldás

Hori Elküldve: 2010-01-02 17:43 Egr szelep

ute107 írta:
Hori írta:
Ha le van dugozva 100%ba akkor már nem jut oda korom. ha ledugozod a csövet azt csak az egr elött tudod


A topicot olvasva, ma kicsit beledugtam a motortérbe a fejem:
EGR dugózás után 50.000 km-t mentem és teljesen tiszta, semmi lerakódás...szép csillogó az EGR-nél és utána is...

Hori! Nekem az alábbi link 4-es pontjánál van ledugózva.
Itt egyszerûbbnek tûnt...
Igaz kiváncsi lennék, hogy az EGR "hûtõje" mennyire lehet elkokszolódva?!




nem látom a linket de nekem 2 helyen van bent szükitõ ha belinkeled akkor berajzolom én is

Hori Elküldve: 2010-01-02 17:19 képek