Hori Elküldve: 2010-01-06 15:52 Társalgó
http://www.a5.hu/cikkek/1/37948.shtml
Hori Elküldve: 2010-01-06 15:52 Társalgó
Hori Elküldve: 2010-01-06 12:38 Alufelni méretek
YELLOW írta: errõl a peremezésrõl nincs képed véletlen, hogy milyen eszközzel csinálják, és hogy?Hori írta:tiburon írta:Hori írta:tiburon írta: sziasztok!
kerdesem hogy 7,5 x 17,ET 20 meret felmegy e46-ra?
nem fér el bele fog érni a sárvédöbe
pedig nagyon tetszettek volna
kicsit kiperemezed a sárvédöket meg 195ös gumikat raksz rá hogy terpesszen rajta a gumi akkor befér
Hori Elküldve: 2010-01-06 12:17 Társalgó
SoundkeY írta: Robinsonnal beszelgettunk , hogy tavaszi / nyari / programokrol, .....feldobtam , hogy valahol nemetorszagba ki van allitva egy u-boat.....rakerestem de egyelore csak Laboe-ba talaltam.
Bp-Laboe 1250km
Hori Elküldve: 2010-01-06 12:13 Alufelni méretek
tiburon írta:Hori írta:tiburon írta: sziasztok!
kerdesem hogy 7,5 x 17,ET 20 meret felmegy e46-ra?
nem fér el bele fog érni a sárvédöbe
pedig nagyon tetszettek volna
Hori Elküldve: 2010-01-06 11:40 Alufelni méretek
tiburon írta: sziasztok!
kerdesem hogy 7,5 x 17,ET 20 meret felmegy e46-ra?
Hori Elküldve: 2010-01-04 20:45 BMW a Dakaron
Tano írta: Akik kedvelik és nézik a dakart, azoknak gondoltam indítok egy topikot a mostani aktualitás miatt.
Ma már sivatagos volt a terep, elég felemássan sikerült a BMW-nek. Peterhansel szakaszgyõzelem után vezet az összetettben is. Hajrá!!!
Roma viszont ma is fejreállt és lehet hogy nem tudja folytatni
Hori Elküldve: 2010-01-03 14:12 Egr szelep
Tano írta: Miki ezt fejtsd már ki bõveben ez sztem sokakat érdekelne...Prof írta: ez a tulzott kimélés fogalom pontosan mit takar ??
egy picit bövebben mi okzta a szelepek ovadását mert valaki kimélve használta az autot ?
csak azért kérdezem mert én sem szoktam nyomni neki igazábol csak városba használombmw320d4 írta: A koromszemcsék 350C felett elégnek a hengerben, CO-vá és CO2-vé alakulnak, az oxidációt az NO2 tartalom segíti, ami szintén ott van a kipufgázban.
Nem a korommal van baj, inkább a nem idõben cserélt k.gázszûrõvel, a nem megfelelõ olajjal, és a túlzott "kíméléssel".
A régi dieselek is széthullottak, pedig nem volt bennük AGR, csupán a szar olaj miatt kokszosodott a szelepszár, ami egy nagyobb gázadásnál eltört.
Szedtem már szét 30.000km-es M47N-es motort, amiben szétégtek a szelepek, mivel a tata 40-el közlekedett vele, persze meghajtotta néha 110-ig is 6.-ban.
Hori Elküldve: 2010-01-02 18:10 Egr szelep
ute107 írta:Hori írta:
nem látom a linket de nekem 2 helyen van bent szükitõ ha belinkeled akkor berajzolom én is
Persze hogy nem látod....mert elfelejtettem beilleszteni! Még érzem a Szilveszter hatását...
http://static.bmwfans.info/ima...I2X3A=.png
Szóval a 4-es pontnál van "ledugva"!
Hori Elküldve: 2010-01-02 17:44 Egr szelep
BarG írta:bmw320d4 írta:BarG írta: Közvetlenül az EGR szelep elõtt a mûanyag idomban van egy erõsített szem, oda van befúrva a fej.
50% víz - 50% metanol elegy megy
Na, én itt kiszállok....
pedig az enyém még csak egy belépõ szint
Látnád, hogy néhány gyorsulási fanatikus milyen rendszereket épített ki .....
Hori Elküldve: 2010-01-02 17:43 Egr szelep
ute107 írta:Hori írta:
Ha le van dugozva 100%ba akkor már nem jut oda korom. ha ledugozod a csövet azt csak az egr elött tudod
A topicot olvasva, ma kicsit beledugtam a motortérbe a fejem:
EGR dugózás után 50.000 km-t mentem és teljesen tiszta, semmi lerakódás...szép csillogó az EGR-nél és utána is...
Hori! Nekem az alábbi link 4-es pontjánál van ledugózva.
Itt egyszerûbbnek tûnt...
Igaz kiváncsi lennék, hogy az EGR "hûtõje" mennyire lehet elkokszolódva?!