Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-01-02 16:26 Egr szelep

BarG írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: szerintem az egr-nél az a legnagyobb probléma hogy koromszemcséket juttat a motorba ami ugyebár egy szilárd és kemény anyag
tehát olyan mintha finom homokot szivatnál be a motorba én ezért utálom az egr-t és ezért vannak kiiktatva az összes automba


A koromszemcsék 350C felett elégnek a hengerben, CO-vá és CO2-vé alakulnak, az oxidációt az NO2 tartalom segíti, ami szintén ott van a kipufgázban.

Nem a korommal van baj, inkább a nem idõben cserélt k.gázszûrõvel, a nem megfelelõ olajjal, és a túlzott "kíméléssel".

A régi dieselek is széthullottak, pedig nem volt bennük AGR, csupán a szar olaj miatt kokszosodott a szelepszár, ami egy nagyobb gázadásnál eltört.
Szedtem már szét 30.000km-es M47N-es motort, amiben szétégtek a szelepek, mivel a tata 40-el közlekedett vele, persze meghajtotta néha 110-ig is 6.-ban.


Persze a mikronos mérettartományú koromszemcse, az elég probléma mentesen a hengerben, de ha mm-es mérettartományú, összeállt szemcse leszakad akár az EGR, akár a szívócsõ faláról, az nem fog elégni seperc alatt - az már tud kárt okozni.

Az én gépem valszeg nem az EGR miatt fog széthullani, hanem mert 2-3 naponta az M30-on 3.-ban, majd 4.-ben elküldöm a fordulatszámmérõt a piros tartomány elejéig nehogymá ellustuljon nekem ....
Meg melegebb idõben üzem közben öblögetni szoktam az EGR-t meg a szívócsövet belülrõl ... .... már több, mint 110e km óta .



hová van bekötve a vizbefecsid????

Hori Elküldve: 2010-01-02 16:08 képek

Hori Elküldve: 2010-01-02 16:05 Társalgó

ToMiRRo írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-3346651

Egy újabb gyöngyszem a magyar igényes tuning szférából.. De legalább jó autóra akarja elcserélni Csak nehogy azzal is ezt mûvelje



mondjuk az se lenne normális aki az e46ját ilyen csodaszép tuner autóra cserélné! bár láttunk már érdekes e46 ot is

Hori Elküldve: 2010-01-02 16:01 Egr szelep

bmw320d4 írta:
Hori írta: szerintem az egr-nél az a legnagyobb probléma hogy koromszemcséket juttat a motorba ami ugyebár egy szilárd és kemény anyag
tehát olyan mintha finom homokot szivatnál be a motorba én ezért utálom az egr-t és ezért vannak kiiktatva az összes automba


A koromszemcsék 350C felett elégnek a hengerben, CO-vá és CO2-vé alakulnak, az oxidációt az NO2 tartalom segíti, ami szintén ott van a kipufgázban.

Nem a korommal van baj, inkább a nem idõben cserélt k.gázszûrõvel, a nem megfelelõ olajjal, és a túlzott "kíméléssel".

A régi dieselek is széthullottak, pedig nem volt bennük AGR, csupán a szar olaj miatt kokszosodott a szelepszár, ami egy nagyobb gázadásnál eltört.
Szedtem már szét 30.000km-es M47N-es motort, amiben szétégtek a szelepek, mivel a tata 40-el közlekedett vele, persze meghajtotta néha 110-ig is 6.-ban.




elöbb utobb mindeggyik széthullik csak az nem mindeggy mikor szomszédban van 1 elsö tulajos e46 20d 136le 612ekm-rel
A szerviz mindig kényes kérdés én 15ezrenként cserélek olajat és szüröt levegöszürövel. 60ezernél kartelgázszüröt meg gázolajszüröt.
Kartergázszüröre meg gázolajra mennyi a gyári elõirás????

Hori Elküldve: 2010-01-02 15:07 Egr szelep

BarG írta: Akárki akármit is mond, ez az EGR egy olyan szerkezet, ami egy bizonyos idõ után szinte garantált motorkatasztrófát jelent. Ezzel nyilván a BMW sokkal jobban tisztában van, mint itt bármelyikünk.
A tisztességes eljárás az lenne a méltóságos BMW részérõl, ha bizonyos intervallumonkénti ellenõrzést - tisztítást - vagy cserét írna elõ. Ha ezt nem teszi meg, akkor meg állnia kellene az ezen okból lepusztult motorok javítását.

És ezzel nem vontam kétségbe az EGR létjogosultságát, csak a felelõs gondolkodást a cég részérõl.

Ja és még egy dolog: nem vagyok 100%-ig meggyõzõdve arról, hogy a mérnökök felelõsek mindenért, amik az autóinkba beépítésre kerültek és ahogy beépítésre kerültek.




szerintem az egr-nél az a legnagyobb probléma hogy koromszemcséket juttat a motorba ami ugyebár egy szilárd és kemény anyag
tehát olyan mintha finom homokot szivatnál be a motorba én ezért utálom az egr-t és ezért vannak kiiktatva az összes automba

Hori Elküldve: 2010-01-02 13:35 Egr szelep

Valamint arra az elgondolásra jutottam, hogy az EGR-ben lerakódo trutyi nagy része az a turbó felõl érkezõ levegõben lévõ olajgõz (turbóból, meg a kartergáz) és a kipuffban lévõ korom együttes lerakódása a kipuff melegétõl. Szerintetek?[/quote]




ezzel teljes mértékben eggyet értek.

Hori Elküldve: 2010-01-02 13:00 Társalgó

Hori írta:
Hori írta:
Hori írta:
320DE46 írta:
Zotyi30d írta:
320DE46 írta: Elég komoly kis felvétel!

http://www.dresden-26-gigapixels.com/dresden26GP#

Van rajta egy kombi e46 is! Na ki találja meg gyorsabban?

105 méter hosszú és 35 méter magas lenne, ha kinyomtatnák


Jár az elsõnek valami ha megtalálja?


Igen, úgy lenne a legjobb!

Amúgy itt bal oldalt a parkolóban is van egy, de a legszélén bal oldalt a ház árnyékában is jól mutat a kis Lotus!




A focipálya alatt a sinek melett a fák között is megy egy napfénytetös ezüst 46



taliztam ezüst 1est sötétszinü e36ot robinson szinü e46ot a csarnok elött az uton meg kombit




Taliztam feka 5ös kombit e61et





ha 3x nál nagyobbra akarom nagyitani lefagy a kép

Hori Elküldve: 2010-01-02 12:50 Társalgó

Hori írta:
Hori írta:
320DE46 írta:
Zotyi30d írta:
320DE46 írta: Elég komoly kis felvétel!

http://www.dresden-26-gigapixels.com/dresden26GP#

Van rajta egy kombi e46 is! Na ki találja meg gyorsabban?

105 méter hosszú és 35 méter magas lenne, ha kinyomtatnák


Jár az elsõnek valami ha megtalálja?


Igen, úgy lenne a legjobb!

Amúgy itt bal oldalt a parkolóban is van egy, de a legszélén bal oldalt a ház árnyékában is jól mutat a kis Lotus!




A focipálya alatt a sinek melett a fák között is megy egy napfénytetös ezüst 46



taliztam ezüst 1est sötétszinü e36ot robinson szinü e46ot a csarnok elött az uton meg kombit




Taliztam feka 5ös kombit e61et

Hori Elküldve: 2010-01-02 12:39 Társalgó

Hori írta:
320DE46 írta:
Zotyi30d írta:
320DE46 írta: Elég komoly kis felvétel!

http://www.dresden-26-gigapixels.com/dresden26GP#

Van rajta egy kombi e46 is! Na ki találja meg gyorsabban?

105 méter hosszú és 35 méter magas lenne, ha kinyomtatnák


Jár az elsõnek valami ha megtalálja?


Igen, úgy lenne a legjobb!

Amúgy itt bal oldalt a parkolóban is van egy, de a legszélén bal oldalt a ház árnyékában is jól mutat a kis Lotus!




A focipálya alatt a sinek melett a fák között is megy egy napfénytetös ezüst 46



taliztam ezüst 1est sötétszinü e36ot robinson szinü e46ot a csarnok elött az uton meg kombit

Hori Elküldve: 2010-01-02 12:33 Társalgó

320DE46 írta:
Zotyi30d írta:
320DE46 írta: Elég komoly kis felvétel!

http://www.dresden-26-gigapixels.com/dresden26GP#

Van rajta egy kombi e46 is! Na ki találja meg gyorsabban?

105 méter hosszú és 35 méter magas lenne, ha kinyomtatnák


Jár az elsõnek valami ha megtalálja?


Igen, úgy lenne a legjobb!

Amúgy itt bal oldalt a parkolóban is van egy, de a legszélén bal oldalt a ház árnyékában is jól mutat a kis Lotus!




A focipálya alatt a sinek melett a fák között is megy egy napfénytetös ezüst 46

Hori Elküldve: 2010-01-01 21:51 alufelni

tsabko írta:
Hori írta:
tsabko írta:
Hori írta:
tsabko írta: Sziasztok!
Kis M-es matrica kellene nekem a felnire ami a csavar lyukak között
található. Valaki tud nekem segíteni hol lehet olyat venni.
Köszi elõre is!




e-bay.de


Á ezaz köszi szépen, esetled valami magyar oldal nincs?!



passz sztem itthon nem találsz vagy ha igen akkor nagyon silányt


Köszi ez is nagy segítség nem jutott volna eszembe, csak tudnám ki szórakozik ilyennel hogy leszedi,baromi idegesítõ!



az aki a replika felnijeit gyáriasitani akarja

Hori Elküldve: 2010-01-01 21:38 alufelni

tsabko írta:
Hori írta:
tsabko írta: Sziasztok!
Kis M-es matrica kellene nekem a felnire ami a csavar lyukak között
található. Valaki tud nekem segíteni hol lehet olyat venni.
Köszi elõre is!




e-bay.de


Á ezaz köszi szépen, esetled valami magyar oldal nincs?!



passz sztem itthon nem találsz vagy ha igen akkor nagyon silányt

Hori Elküldve: 2010-01-01 21:27 Társalgó

Steve írta:
Hori írta:
Steve írta:
Hori írta:
Steve írta:
steve01 írta: Tegnap olyan 18felé gödöllõi hév vasúti átjárónál pirosat kaptam, láttam ott egy e46ot szürkét 3er klubos rendszámtartóval, ki ismer magára?


Az véletlen nem ma volt?
Mert akkor én voltam.


ha ma reggel 6 lett volna akkor meg épp ott álltunk a pirosnál


Voltunk reggel Gödöllõn is???




ott nem, de a gödöllöi hévet kereszteztük a gödörbe


Jaaaa, azt kereszteztük...gödörbe?





te vagy pesti neked kéne tudni hol kereszteztük

Hori Elküldve: 2010-01-01 21:25 alufelni

tsabko írta: Sziasztok!
Kis M-es matrica kellene nekem a felnire ami a csavar lyukak között
található. Valaki tud nekem segíteni hol lehet olyat venni.
Köszi elõre is!




e-bay.de

Hori Elküldve: 2010-01-01 21:22 Egr szelep

bmw320d4 írta: BMW-s oktatási anyagból egy kis rész , az M47, M57TU, és M67TU motorok bevezetése után;

"Közepes mennyiség adaptáció:

A közepes mennyiség adaptáció azt takarja, hogy a kipufogógáz-visszavezetés mértékével változtatják a tüzelõanyag-levegõ arányt.
Ezzel azokat a pontatlanságokat egyenlítik ki, amik a hõfilmes levegõtömeg-mérõ vagy a befecskendezõk gyártási tûréseibõl adódnak. Ezt a funkciót az M47TU DDE vezérlése már tartalmazta, ott teljeskörû bemutatására már sor került."


Még így is levakolható az AGR, minden következmény nélkül?




mennyivel 1xübb lenne ezt élöben 1 üditõ melett megbeszélni
gyártási türéseket egyenesbe hozni egy vákummembrános szeleppel az érdekes sztem a befecsi és a égtömegmérö sokkal precizebben müködik mint az egr. de ezt végiggondolom pontosabban vagy lehet holnap unalmamba szétszedem az egészet