Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-10-21 21:11 Kopog az eleje!!

Lacci írta:
YELLOW írta: látható jele úgy van, ha megemeled az autót és megrázod a lengõkart, akkor könnyen mozog a szilentbe, mert alapból bele van szorulva és kézzel kevés vagy hozzá... ártani csak a futómûnek árthatsz

Lacci írta:
Látható jele van a döglött szilentnek?
Aláfeküdtem de mindkettõ egyforma látszatra semmi különbség, lengõkar vége benne ugyanúgy áll.
Illetve kérdés még mindig 100km 100as tempóval ártok másnak?


Kösz, reggel úgyis emeltetem majd megrázom.
Arra azért én is gondoltam pl hátsó lökösnek nem lesz baja, de pl ha szilent javítandó/csere attól még lengõkart egyebeket nem amortizálnám le.


Csörögj rám és elmondom miböl jössz rá hogy ha a szilent rossz

Hori Elküldve: 2009-10-21 20:30 Segítsetek!

Prof írta:
hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö




Én úgy emlékszem a kocsi kézikönyvében az van benn ha alacsony az olajszint leállitás után világit a jel. ha menet közben szépen pirosan világit akkor régen rossz mert nincs olajnyomás

Hori Elküldve: 2009-10-21 20:25 állófûtés

fanta2 írta: Üdv

A 320d autómban van programozható állófûtés. Kérdésem tudtok-e olyan helyet ahol be lehet hozzá szerezni távirányítót, mert azzal sokkal praktikusabban lehetne használni. Persze a gyári BMW szervíz kivételével.

Köszi elõre is



Pesten a Tatai uton a webastonál

Hori Elküldve: 2009-10-21 20:23 Segítsetek!

Prof írta: na még egy apro probélma

a kárpit a képen is jol látthato modon levált a szivacsrol történt már ilyen valakivel vagy ez egyedi probléma

mivel lehetne ezt esztétikusan visszaragasztani ?



Cserés volt a hátsó szélvédöd???

Hori Elküldve: 2009-10-21 20:21 Segítsetek!

hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil




teljes mértéken igaz! alapesetben olajszint

Hori Elküldve: 2009-10-21 20:10 Társalgó

[quote="hancurozo"]
Hori írta:
hancurozo írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.




A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.






Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro
a többi OK találkoztam már velük /+állítható stab. pálca/ de állítható elsõ lengõkart e46-hoz nem láttam





A ground controlnál vagy a D2-nél nézz körül nekik bizt van de sztem gyárt más is

Hori Elküldve: 2009-10-21 18:02 Társalgó

Neo78 írta:
Neo78 írta:
Hori írta:
Neo78 írta:
YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Köszi, kipróbálom.



Az index mögött va 1 nyilás a sárvédö peremén ott benyulsz 1 csavihuzoval és a müanyag fület elhuzod és kiveszed az indexet

Nem jon ki az a kib...tt index, félek hogy eltorom!!! Hány olyan ful van egy indexen, mert hiába húzom kifelé, nem jon.

Na, megvan végre, kigugliztam! Nem oldalra hanem lefelé kellett nyomni a pöcköt.



Bocs rosszul emlékeztem pedig pénteken csináltam Robinsonét

Hori Elküldve: 2009-10-21 18:01 Társalgó

hancurozo írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n
állítható lengõkar elöl? e46-on még nem láttam.






Van hozzá elsö hátsó állitható+3d-s toronycsapágy rugok gátlók cakk pakk 5000euro

Hori Elküldve: 2009-10-21 17:41 Társalgó

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral


Nem kell súgni, igaz én nem vagyok mérnök, nem tudok számolni futómûgeometriát, mint te és a szerelõid, de a te súgásod nélkül is rájöttem, hogy hogyan mûködik egy futómû...
Amúgy gratulálok a futómûvedhez, biztosan hozzá van hangolva a DSC is, az alfunkcióival együtt....

Tényleg van egy stílusod.....




Az az igazság hogy pont nem érdekel mi a véleményed a stilusomrol. amugy meg magamnak szerelek nem szervizeltetek. Annak nézz utána mikor kell dsc-t hangolni mert szerintem nem vagy tisztában azzal hogy milyen futómü modositásoknál kell változtatni a dsc-n

Hori Elküldve: 2009-10-21 14:49 Társalgó

YELLOW írta: én ezen nem fogok vitázni komolyan, csak gyerekes dolog az ilyen jellegû próbálkozás... te lehet nem tudod, õ miket írt nekem, azt viszont láthattad én mit írtam neki, így ítélhetsz rosszul is, de ez van, amíg nem volt kint, addig is írtam, és már elõtte leszólt érte, aztán lett a lista... nem tudom CS-n milyen néven vagy fent, mert nem vagy ismerõs onnan, de láthattad elég sokat fórumozok, szal ott sem pontok miatt, mert anyni elõnye volt ott a kommentszámnak, hogy arénában több pontot ért a szavazatod, tehát semmilyen elõnyöd nem származott belõle...
az életben is sokat beszélek, szal nekem mindegy, van e pont vagy nincs... ott van pornó oldal, megvádoltak vele vagy két éve gyûjtöm a pontokat (pontvadász) hogy válthassak VIP cuccot, hát azóta se váltottam 3 év telt el, mert nem érdekel, és hiába mondom azt, amit senki nem hiszi, de már nem izgat

nah vissza a szilentekhez...

Hori írta:
YELLOW írta: úgy néz ki már nem tarozok a fórumozók közé, Viki feláldozta magát, nehogy a listában legyek... ember amiket korábban nekem mondtál, amivel megvádoltál, az erõsen rád igaz, ez már biztos
attól, hogy nem látom magam ugyanúgy írni fogok, ez meg gyerekes viselkedés, egy magát felnõttnek tartó embertõl... neharagudj, de ez sem engem minõsít, igaz bármit megtehetsz mert "tiéd" az oldal... de nincs oldal forumozók nélkül... az a baj a privát üzeneteknek sincs értelme, mert abba látsz bele amibe akarsz...



Én azt támogatom hogy az az egész lista tünjön el onnan mert elöbb utobb oda jutunk mint styling mindenki fejecskéket fog rakosgatni hog ytöbb kommentje legyen. mondjuk amit irtál néhány részlet kicsit erõs



1.5éve levonultam stylingrol mert nem tetszet az amivé lett amugy ott Hori. vagyok

Hori Elküldve: 2009-10-21 14:38 Társalgó

YELLOW írta: úgy néz ki már nem tarozok a fórumozók közé, Viki feláldozta magát, nehogy a listában legyek... ember amiket korábban nekem mondtál, amivel megvádoltál, az erõsen rád igaz, ez már biztos
attól, hogy nem látom magam ugyanúgy írni fogok, ez meg gyerekes viselkedés, egy magát felnõttnek tartó embertõl... neharagudj, de ez sem engem minõsít, igaz bármit megtehetsz mert "tiéd" az oldal... de nincs oldal forumozók nélkül... az a baj a privát üzeneteknek sincs értelme, mert abba látsz bele amibe akarsz...



Én azt támogatom hogy az az egész lista tünjön el onnan mert elöbb utobb oda jutunk mint styling mindenki fejecskéket fog rakosgatni hog ytöbb kommentje legyen. mondjuk amit irtál néhány részlet kicsit erõs

Hori Elküldve: 2009-10-21 14:36 Társalgó

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



De megsúgom neked csak igy csendbe hogy 1 sima ültetörugotol is más szögben áll a futómü és 1 bizonyos ültetés után már a gyári futómüvet nem lehet a gyári dölésre visszahozni csak 3d-s toronycsapággyal és állitható lengõkarral

Hori Elküldve: 2009-10-21 14:34 Társalgó

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is


Akkor a tied egy új müncheni feljesztés?



Ki mondta hogy gyári? lehet az enyémbe kicsit több állitási lehetõség van mint a gyáriba

Hori Elküldve: 2009-10-21 14:23 Társalgó

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar


Ez nem erõsített, hanem a gyári M3 szilent, de ha te azt mondod, hogy a gyári M3 szar, akkor biztos úgy van.

A menetes furat az alsó merevítõnek van.



én azt hittem ez az erösitett azt fogalmam sincs milyen az M3-é. neked viszont fogalmad sincs hogy milyen futómü van az enyém alatt kicsit más szögben áll mint a normál verzióké ezáltal kicsit más terhelés éri a szilentet is

Hori Elküldve: 2009-10-21 14:07 Társalgó

[quote="rad2"]És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





De amúgy már megvettem csak olyanra kell gyártatnom ami nekem jó