Hori Elküldve: 2009-10-16 23:47 Extra gyors találkozó!
Hori Elküldve: 2009-10-16 23:47 Extra gyors találkozó!
Hori Elküldve: 2009-10-16 23:42 izzók / izzókészlet
ute107 írta: HB4 igen... abból kellene nekem valamilyen emelt-fényû izzó.
Hori! Facelift elõtt nem kell leszedni a lökhárítót az izzócseréhez! 2002 után nem tudom hogyan cserélhetõ de ha úgy ahogy írtad akkor sz..pás!
Hori Elküldve: 2009-10-16 23:39 Balesetek BMW-vel...
hancurozo írta: van anyag a BMW-ben. még az ablakok se mentek ki. http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3812.shtml
Hori Elküldve: 2009-10-16 13:25 izzók / izzókészlet
Hori Elküldve: 2009-10-16 13:03 Extra gyors találkozó!
Hori Elküldve: 2009-10-15 21:39 Termosztát
ute107 írta:kopasz írta: Sziasztok!
Kéne egy kis segítség!
Ma cseréltettem termosztátot,mert nem melegedett be,ill. menet közben visszahült a hûtõfolyadék.Milyen oka lehet még ennek a jelenségnek?!
Köszi! Üdv:
Olvass vissza.
Két termosztát van, ált. mindkettõ hibás..
Hori Elküldve: 2009-10-15 21:03 Vonóhorog_
ducati113 írta:Hori írta:ducati113 írta:gyugyo68 írta: Sziasztok!
Volt egy idõszak amikor kötelezõ volt külön visszajelzõ az utifuti indexének,ezt mára már szerencsére megszüntették.
Nem szüntették meg!Most is kell!
Új autóknál + elektronika.És a mûszerfalon látod.
Érdkes nekem gyári szerelésü a vonohorgom és 1db visszajelzö sincs a müszerfalon
Mért nincs?Ha kiég az égõd akkor mi jelzi?Gyárilag ott van a mûszerfalon!
Hori Elküldve: 2009-10-15 20:50 Vonóhorog_
ducati113 írta:gyugyo68 írta: Sziasztok!
Volt egy idõszak amikor kötelezõ volt külön visszajelzõ az utifuti indexének,ezt mára már szerencsére megszüntették.
Nem szüntették meg!Most is kell!
Új autóknál + elektronika.És a mûszerfalon látod.
Hori Elküldve: 2009-10-15 20:48 Üzemanyag fogyasztás
hancurozo írta:Hori írta:hil írta:YELLOW írta: , hogy nem eredményez növekedést teljesítményben,
Tudod Te és mégis.... Szerintem pénzkidobás, tisztító hatásról ne beszéljünk
hil
nagyobb oktán-cetánszám=több ló
ezt azért teszteken be tudják bizonyitani
pedig nem =
de igen akiknek ez az érdeke be tudják bizonyítani
de az is igaz hogy nõ a paripák száma ha az égéshõje nagyobb
Hori Elküldve: 2009-10-15 20:41 320d Motor
hil írta:ute107 írta:Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet
Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.
Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!
Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...
Hori Elküldve: 2009-10-15 18:47 Üzemanyag fogyasztás
hil írta:YELLOW írta: , hogy nem eredményez növekedést teljesítményben,
Tudod Te és mégis.... Szerintem pénzkidobás, tisztító hatásról ne beszéljünk
hil
Hori Elküldve: 2009-10-15 18:45 320d Motor
ute107 írta: Hali!
Nálam is a mostanság beköszöntött hideg miatt... kocsi indul, de nyomom a gázt és nem úgy gyorsul ahogy szokott, és alacsony fordulaton néha-néha rángat is.
Kiolvasáskor nincs hibaüzenet!
Érdekes...hogyan és mivel lehetne kimérni a légtömegmérõt?
Hori Elküldve: 2009-10-15 17:16 Elsõ lámpák
gergo írta: Sziasztok, nekem olyan gondom merult fel, hogy a jobb elso fenyszoro hiba jelzo random felgyullad indulaskor. Olykor elalszik kb 1 perc mulva, olykor pedig nem, csak ha megallok az autoval. Az nem tunt relevansnak, hogy fel van-e kapcsolva a lampa vagy sem... Igyis- ugyis produkalja a dolgot... Valami otlet? Lehet hogy kontakt hiba?
Persze olyan is van hogy egyaltalan nem gyullad fel a hibajelzo...
Egyebkent egybol arra gyanakodtam ,hogy kieghetett az izzo, de nem, mert minden vilagit, mint a Karacsonyfan...
Koszi a valaszt...
Hori Elküldve: 2009-10-15 17:09 4°C-alatt gyenge motor
valdii írta: Sziasztok!
Segítsetek! Ahogy 4°C-alá csökken a hõmérséklet, hidegen indítva az autóm alig megy, kb 60-70 le marad benne, a fogyasztásmérõ padlógázon 6.ba csok 10l-ig megy ki, 4.ben is csak 16l-ig!!
Majd mikor bemelegszik és újraindítom, akkor meg jó.
csak 4°C-alatt csinálja, tavaj télen vettem égyre elõször, aztán elvittem diagnosztikára, ott légtömegmérõ és gyujtásvezérlõt cseréltek, de utánna már nem volt olyan hideg, hogy újra csinálta volna.
Már arra gyanakszom, hogy üzemanyagellátási gondja lenne, vagy valamilyen szelep /vezérlésnél/ hidegben leragad.
320d 2004/4.havi kézivéltos szedán EURO 4
Segítsetek!
Hori Elküldve: 2009-10-15 15:57 Üzemanyag fogyasztás
YELLOW írta: ha azt vesszük nálunk is... mert ugyanannyi volt a tescon, mint pl a molnál shellnél...stb...
a baj, hogy relatíve a városunk egy gazdag város, gazdag emberekkel, nagyrészben, és ezt kihasználják, minden áron meglátszik a boltokban is... sok fiatalnak autója van, 17 évesektõl, akik mennek mindig... sajnos erre ráharaptakHori írta:YELLOW írta: jah nálunk a mi városunkban a legdrágább az üzemanyag, talán még egy város van, ahol ugyanennyi... a poén, hogy a tesco kúton is ugyanannyi mint máshol... ráadásul, hogy Shell-es lett a tesco kút, elvileg vállalták, hogy a piaci ártól olcsóbbak lesznek, hát nálunk van 4 benzinkút, de ugyanannyi mindenhol... faxa...
Nálunk a tescos shell megtartotta a tescos árakat