Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-10-16 23:47 Extra gyors találkozó!

Robinson írta:

No, ez a kép nekem rohadtul tetszik a verdádról Hori.. Pont azért, mert sötét.. állat




Mármint a tulaj a sötét állat? de ez tényleg jó kép lett

Hori Elküldve: 2009-10-16 23:42 izzók / izzókészlet

ute107 írta: HB4 igen... abból kellene nekem valamilyen emelt-fényû izzó.

Hori! Facelift elõtt nem kell leszedni a lökhárítót az izzócseréhez! 2002 után nem tudom hogyan cserélhetõ de ha úgy ahogy írtad akkor sz..pás!



Nekem M-es lökös nan rajta és pluszba hamann takaró csak akkor tudok hozzáférni ha lenn a lökös

Hori Elküldve: 2009-10-16 23:39 Balesetek BMW-vel...

hancurozo írta: van anyag a BMW-ben. még az ablakok se mentek ki. http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3812.shtml



Szépen beparkolt

Hori Elküldve: 2009-10-16 13:25 izzók / izzókészlet

Biztos frankon világit, de azt én sem tudom mi kell a gyári ködlámpába. mondjuk mindegy mert 1az enyém nincs bekötve 2 az izzo cseréhez le kell vennem az egész lököst

Hori Elküldve: 2009-10-16 13:03 Extra gyors találkozó!

Kicsit sürü lesz ma aréna forumokon olvasgattam hogy ott taliznak a szokásos streetracerek meg a hifisek is oda szoknak át a camponábol és a lurdybol

Hori Elküldve: 2009-10-15 21:39 Termosztát

ute107 írta:
kopasz írta: Sziasztok!
Kéne egy kis segítség!
Ma cseréltettem termosztátot,mert nem melegedett be,ill. menet közben visszahült a hûtõfolyadék.Milyen oka lehet még ennek a jelenségnek?!
Köszi! Üdv:



Olvass vissza.

Két termosztát van, ált. mindkettõ hibás..




nekem a nagy volt szar az egr jó volt de kidobtam minda 2öt

Hori Elküldve: 2009-10-15 21:03 Vonóhorog_

ducati113 írta:
Hori írta:
ducati113 írta:
gyugyo68 írta: Sziasztok!

Volt egy idõszak amikor kötelezõ volt külön visszajelzõ az utifuti indexének,ezt mára már szerencsére megszüntették.


Nem szüntették meg!Most is kell!
Új autóknál + elektronika.És a mûszerfalon látod.



Érdkes nekem gyári szerelésü a vonohorgom és 1db visszajelzö sincs a müszerfalon


Mért nincs?Ha kiég az égõd akkor mi jelzi?Gyárilag ott van a mûszerfalon!



Aha érteni igy már ok

Hori Elküldve: 2009-10-15 20:50 Vonóhorog_

ducati113 írta:
gyugyo68 írta: Sziasztok!

Volt egy idõszak amikor kötelezõ volt külön visszajelzõ az utifuti indexének,ezt mára már szerencsére megszüntették.


Nem szüntették meg!Most is kell!
Új autóknál + elektronika.És a mûszerfalon látod.



Érdkes nekem gyári szerelésü a vonohorgom és 1db visszajelzö sincs a müszerfalon

Hori Elküldve: 2009-10-15 20:48 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
Hori írta:
hil írta:
YELLOW írta: , hogy nem eredményez növekedést teljesítményben,


Tudod Te és mégis.... Szerintem pénzkidobás, tisztító hatásról ne beszéljünk
hil



nagyobb oktán-cetánszám=több ló
ezt azért teszteken be tudják bizonyitani

pedig nem =
de igen akiknek ez az érdeke be tudják bizonyítani
de az is igaz hogy nõ a paripák száma ha az égéshõje nagyobb




Utoljára a Top Gear-ban volt 1 fékpados összehasonlitás az üzemanyagok között, és igen a Top Gear pont arrol hires hogy kamu teszteket nyomnak

Hori Elküldve: 2009-10-15 20:41 320d Motor

hil írta:
ute107 írta:
Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet


Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.

Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!


Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...




már pár éve elmultak azok a boldog 80as évek mikor a gázolaj ilyen tulajdonságokka birt -25alatt még mindig lehetnek ilyen gondok de lássuk be ritkán van -25! 2001óta vannak diesel kocsijaim 1en sem kellet turbocsövet cserélnem, izzitogyertyát eggyikben sem cseréltem 250ekm-nál elöbb addigra a benzines megeszik pár garniturát, fuvokákat és résolajcsövet még soha a büdös életben nem kellett cserélnem a saját autoimban. Én is jobban szeretem a NAGY ccm-es benzineseket volt 535i-m de mivel 70-90ekm között megyek 1 évben nem igazán kifizetödö a benzines! a kis ccm matchboxmotoros benzinesek meg egy vicc ahogy cibálják az 1000kg-nál nehezebb kasznikat

Hori Elküldve: 2009-10-15 18:47 Üzemanyag fogyasztás

hil írta:
YELLOW írta: , hogy nem eredményez növekedést teljesítményben,


Tudod Te és mégis.... Szerintem pénzkidobás, tisztító hatásról ne beszéljünk
hil



nagyobb oktán-cetánszám=több ló
ezt azért teszteken be tudják bizonyitani

Hori Elküldve: 2009-10-15 18:45 320d Motor

ute107 írta: Hali!

Nálam is a mostanság beköszöntött hideg miatt... kocsi indul, de nyomom a gázt és nem úgy gyorsul ahogy szokott, és alacsony fordulaton néha-néha rángat is.

Kiolvasáskor nincs hibaüzenet!

Érdekes...hogyan és mivel lehetne kimérni a légtömegmérõt?



Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet

Hori Elküldve: 2009-10-15 17:16 Elsõ lámpák

gergo írta: Sziasztok, nekem olyan gondom merult fel, hogy a jobb elso fenyszoro hiba jelzo random felgyullad indulaskor. Olykor elalszik kb 1 perc mulva, olykor pedig nem, csak ha megallok az autoval. Az nem tunt relevansnak, hogy fel van-e kapcsolva a lampa vagy sem... Igyis- ugyis produkalja a dolgot... Valami otlet? Lehet hogy kontakt hiba?
Persze olyan is van hogy egyaltalan nem gyullad fel a hibajelzo...
Egyebkent egybol arra gyanakodtam ,hogy kieghetett az izzo, de nem, mert minden vilagit, mint a Karacsonyfan...

Koszi a valaszt...




Nekem ugyan ezt csinálta a bal hátsóval kicseréltem az összes égõt és azóta megszünt

Hori Elküldve: 2009-10-15 17:09 4°C-alatt gyenge motor

valdii írta: Sziasztok!

Segítsetek! Ahogy 4°C-alá csökken a hõmérséklet, hidegen indítva az autóm alig megy, kb 60-70 le marad benne, a fogyasztásmérõ padlógázon 6.ba csok 10l-ig megy ki, 4.ben is csak 16l-ig!!
Majd mikor bemelegszik és újraindítom, akkor meg jó.
csak 4°C-alatt csinálja, tavaj télen vettem égyre elõször, aztán elvittem diagnosztikára, ott légtömegmérõ és gyujtásvezérlõt cseréltek, de utánna már nem volt olyan hideg, hogy újra csinálta volna.
Már arra gyanakszom, hogy üzemanyagellátási gondja lenne, vagy valamilyen szelep /vezérlésnél/ hidegben leragad.
320d 2004/4.havi kézivéltos szedán EURO 4

Segítsetek!




Na ez elég érdekes hiba

Hori Elküldve: 2009-10-15 15:57 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: ha azt vesszük nálunk is... mert ugyanannyi volt a tescon, mint pl a molnál shellnél...stb...

a baj, hogy relatíve a városunk egy gazdag város, gazdag emberekkel, nagyrészben, és ezt kihasználják, minden áron meglátszik a boltokban is... sok fiatalnak autója van, 17 évesektõl, akik mennek mindig... sajnos erre ráharaptak

Hori írta:
YELLOW írta: jah nálunk a mi városunkban a legdrágább az üzemanyag, talán még egy város van, ahol ugyanennyi... a poén, hogy a tesco kúton is ugyanannyi mint máshol... ráadásul, hogy Shell-es lett a tesco kút, elvileg vállalták, hogy a piaci ártól olcsóbbak lesznek, hát nálunk van 4 benzinkút, de ugyanannyi mindenhol... faxa...



Nálunk a tescos shell megtartotta a tescos árakat




Fehérvár sem arrol hires hogy olcso lenne de annyi benzinkutunk van hogy nem gyöznek egymás alá licitálni van amadárkás áruháználi olcso kutunk, van metros kutunk is. nálunk muszály volt megtartania a shellnek a tescos árakat bár azt kétlem hogy ugyan az lenne benne mint a 10ft-tal drágább többi /3/ sheles kuton a városba