Hori Elküldve: 2009-10-12 12:59 Társalgó
Hori Elküldve: 2009-10-12 07:28 Társalgó
Hori Elküldve: 2009-10-11 23:09 Társalgó
YELLOW írta: hát ha BMW a motor ha nem, tutti nem lesz tartós, akkora motorból annyi LE, ilyen keves hengerrel... hááát
pedig az alu elég merev anyag, viszont valóban könnyebben reped, ugye kevésbbé rugalmas, nem tudtam, hogy voltak ilyen gondok... de a mocitetõ is alu volt nem? meg egy két dolog... gondolom a lengõkat ugyanúgy alu marad... bár azt nem értem, hogy lehet drága, és most olcsóbb lesz, de az ára biztos nem csökken annyival...
hát nem tudom, egy bizti, a következõ újabb BMW-m ha lesz, akkor E90/E92 lesz, de ezekbõl a következõ újakból nem kérek...
na jó éjszakát!Hori írta:YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...
szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!
a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.
Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok
Hori Elküldve: 2009-10-11 22:39 Társalgó
YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...
szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!
a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.
Hori Elküldve: 2009-10-10 17:32 Lökhárító
hancurozo írta: sajnos még mindig nem tudom, hogy a facelift elötti coupé lökhárító felrakható-e a facelift elötti sedánra/touringra? és ha igen, mi kell hozzá /a lökhárítón kívül/ miben különbözik a 2 autó orra?
Hori Elküldve: 2009-10-10 14:04 Lökhárító
kempelen írta: Szerettem volna én is kicsit "tuningolni" az elsõ lökösön, de nem annyira, hogy M-est tegyek rá, ezért maradt az hogy az eredeti lököst piszkáltam meg hasonlóképpen, mint az alábbi linken, csak nem titánban, hanem matt feketében (matt feketében is létezik)
http://www.michaelmarr.de/html...an_der.HTM
Hori Elküldve: 2009-10-10 13:41 Hátsósárvédõ szélesítés
mattocean írta:Hori írta: Na Õ lenne az
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Hori, szépek a KESKINEK szerintem ne cseréld le! Amit kinéztél felni nem rossz, de ez akkor mutatna jól, ha a sárvédõívet szélesítenéd hozzá. Az tuti lenne....
Hori Elküldve: 2009-10-10 10:58 Lökhárító
hancurozo írta: tudnátok segíteni? a facelift elötti coupé lökhárító felrakható-e a facelift elötti sedánra/touringra? és ha igen, mi kell hozzá /a lökhárítón kívül/
Hori Elküldve: 2009-10-10 10:25 Társalgó
Hori Elküldve: 2009-10-10 10:01 Társalgó
hancurozo írta:InsectKiller írta: Yellownak van igaza.a BMW valóban repülõgéphez gyártott motorokat, de a kék fehér a bajor szineket jelenti.
A BMW eredetileg ugye repülõgépmotorokat gyártott, tehát Yellow állítása teljesen helytálló.
Hori Elküldve: 2009-10-10 09:57 Extra gyors találkozó!
Prof írta:Hori írta:Prof írta:Robinson írta: Hori, megjöttek a sötétített indexeim is! Hozol csavarnyúzót, hogy berakjuk a hûtõrácsom és az indexeket?
ha anyukám elenged adok szerszámot
Úgy néz ki szobafogság volt
én ott voltam 20:25 ig ahol multkor is találkoztunk senki nem volt ott
Hori Elküldve: 2009-10-10 09:54 Chip tuning
David írta: Speedie minek bele box meg chip is? Nem elég az egyik?