Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-10-12 13:21 Társalgó

Tiba írta: A kör xenon milyen már


milyen csini a befujok körül a chrom matrinya is hipergáz

Hori Elküldve: 2009-10-12 12:59 Társalgó

Ezt a szar dumát
http://www.hasznaltauto.hu/aut...er-3332932

Ráadásul nem is tudja leirni rendesen hogy ac schnitzer

Hori Elküldve: 2009-10-12 07:28 Társalgó

Friss e46 használt teszt /egész normális hangvételben/
http://totalcar.hu/tesztek/200...errick_jo/

Hori Elküldve: 2009-10-11 23:10 Társalgó

Robinson írta: Nenenenene.. fáj, fizikailag. Yellow és Hori egyetértésben társalognak




ritka de ebben a témában naggyábol egyet értettünk

Hori Elküldve: 2009-10-11 23:09 Társalgó

YELLOW írta: hát ha BMW a motor ha nem, tutti nem lesz tartós, akkora motorból annyi LE, ilyen keves hengerrel... hááát

pedig az alu elég merev anyag, viszont valóban könnyebben reped, ugye kevésbbé rugalmas, nem tudtam, hogy voltak ilyen gondok... de a mocitetõ is alu volt nem? meg egy két dolog... gondolom a lengõkat ugyanúgy alu marad... bár azt nem értem, hogy lehet drága, és most olcsóbb lesz, de az ára biztos nem csökken annyival...

hát nem tudom, egy bizti, a következõ újabb BMW-m ha lesz, akkor E90/E92 lesz, de ezekbõl a következõ újakból nem kérek...

na jó éjszakát!


Hori írta:
YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.



Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok



Érdekes dolog lesz ez a törpe motor mánia az biztos!
elsõ körben csak3csillagot kapott és csak második nekifutsra kapta meg a 4csillagot az euroncap teszten.
Gondolom a mocitetö és egyéb dolgok ennek ellenére maradnak továbra is aluminiumbol

Hori Elküldve: 2009-10-11 22:39 Társalgó

YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.



Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok

Hori Elküldve: 2009-10-10 17:32 Lökhárító

hancurozo írta: sajnos még mindig nem tudom, hogy a facelift elötti coupé lökhárító felrakható-e a facelift elötti sedánra/touringra? és ha igen, mi kell hozzá /a lökhárítón kívül/ miben különbözik a 2 autó orra?



Új tartók! új lökáritó merevitõ! új távtartok! ezek tuti a többit nem tudom

Hori Elküldve: 2009-10-10 14:04 Lökhárító

kempelen írta: Szerettem volna én is kicsit "tuningolni" az elsõ lökösön, de nem annyira, hogy M-est tegyek rá, ezért maradt az hogy az eredeti lököst piszkáltam meg hasonlóképpen, mint az alábbi linken, csak nem titánban, hanem matt feketében (matt feketében is létezik)

http://www.michaelmarr.de/html...an_der.HTM


Szép ez inkább az elegáns felé viszi el az autot az M-es sportosságával szemben

Hori Elküldve: 2009-10-10 13:41 Hátsósárvédõ szélesítés

mattocean írta:
Hori írta: Na Õ lenne az

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Hori, szépek a KESKINEK szerintem ne cseréld le! Amit kinéztél felni nem rossz, de ez akkor mutatna jól, ha a sárvédõívet szélesítenéd hozzá. Az tuti lenne....



Szia marad a keskin! a másikkal van némi probléma 1 többért szállitják magyarországra mint a felni ára 2 ET25 9,5" elég macera lenne befaragni. maradok a keskinnél csak fel lesz polirozva a pereme

Hori Elküldve: 2009-10-10 10:58 Lökhárító

hancurozo írta: tudnátok segíteni? a facelift elötti coupé lökhárító felrakható-e a facelift elötti sedánra/touringra? és ha igen, mi kell hozzá /a lökhárítón kívül/



valahogy bizt fel tudod! de beszott nagy szivás lehet mert nem jllemzöen vannak coupe lökösök sedanokon asszem 1et láttam faceliftes touringon coupet de többet nem. ha nekilátsz sok sikert hozzá

Hori Elküldve: 2009-10-10 10:25 Társalgó

De valaki irta ott kommentbe hogy a Bajor zászló 1darabja. megnézném hogy hogy vágja ki a rombusz alaku mintákbol a BMW logo belsejét!!!
Itt a zászló http://www.flagsonline.it/Band...riaeco.jpg

Hori Elküldve: 2009-10-10 10:21 Társalgó

Tehát akkor megálapithatjuk hogy a 4részre tagoltság a propeller miatt van a kék-fehér szin meg a Bajor zászlo miatt igy mindenkinek igaza van / a propeller tuti mert a tradiciók nagyon fontosak/

Hori Elküldve: 2009-10-10 10:01 Társalgó

hancurozo írta:
InsectKiller írta: Yellownak van igaza.
A BMW eredetileg ugye repülõgépmotorokat gyártott, tehát Yellow állítása teljesen helytálló.
a BMW valóban repülõgéphez gyártott motorokat, de a kék fehér a bajor szineket jelenti.




a kék fehér igen de a 4részre osztott embléma a légcsavarra enged következtetni mint ahogy ezen a régi képen látszik
http://www.mototype.com/pics/1...e-1916.jpg

Hori Elküldve: 2009-10-10 09:57 Extra gyors találkozó!

Prof írta:
Hori írta:
Prof írta:
Robinson írta: Hori, megjöttek a sötétített indexeim is! Hozol csavarnyúzót, hogy berakjuk a hûtõrácsom és az indexeket?


ha anyukám elenged adok szerszámot



Úgy néz ki szobafogság volt


én ott voltam 20:25 ig ahol multkor is találkoztunk senki nem volt ott


19-45töl 23ig voltuk ott csak a nagy sátor mögött ahol eredetileg szoktunk talizni! a multkor hogy ott elöl volt a tali az csak 1 kivételes eset volt akkor jól elkerültük 1mást

Hori Elküldve: 2009-10-10 09:54 Chip tuning

David írta: Speedie minek bele box meg chip is? Nem elég az egyik?



Azért kell neki mind a 2 mert igy egy gázadásra el tud tünni a koromfelhöben /tiszta varázslat/ DE a 30d-t megveri meg a 192lovas celica-t is