Hori Elküldve: 2009-10-10 00:28 Extra gyors találkozó!
Prof írta:Robinson írta: Hori, megjöttek a sötétített indexeim is! Hozol csavarnyúzót, hogy berakjuk a hûtõrácsom és az indexeket?
ha anyukám elenged adok szerszámot
Hori Elküldve: 2009-10-09 12:07 Extra gyors találkozó!
Robinson írta: Hori, megjöttek a sötétített indexeim is! Hozol csavarnyúzót, hogy berakjuk a hûtõrácsom és az indexeket?
Hori Elküldve: 2009-10-09 12:00 Extra gyors találkozó!
gampetibor írta:Hori írta:gampetibor írta:Robinson írta: 2009.10.09 este 20:00 ismét felvonulási?
Jó lenne. Fõleg, ha jönne egy olyan 150 lovas, akivel összemérhetném a vasat egy rövid hosszon
Nekem csak 105 lovas a gép de azért én elmennék a felvonulásira.
Gyere nyugodtan valószinüleg ugy is esni fog és átmegyünk majd az arénának a parkolójába
OK!! felvonulásin este nyolc. Szokás szerint legelõl?
Hori Elküldve: 2009-10-09 11:51 Extra gyors találkozó!
gampetibor írta:Robinson írta: 2009.10.09 este 20:00 ismét felvonulási?
Jó lenne. Fõleg, ha jönne egy olyan 150 lovas, akivel összemérhetném a vasat egy rövid hosszon
Nekem csak 105 lovas a gép de azért én elmennék a felvonulásira.
Hori Elküldve: 2009-10-09 11:35 Extra gyors találkozó!
Hori Elküldve: 2009-10-09 00:39 Chip tuning
Robinson írta:Hori írta: Vagy 20ra huzol még 1 lapot és veszel 1 használt tárcsát megkevlároztatod és berakatod ha bejött sporoltál 40ezret ha nem akkor 1napot áll a kocsid
A használt kuplung minimum király. Mármint ha a 20-ra húzás értékét tekintjük, amúgy meg... Bár gondolkodtam rajta, de az már tényleg zsidóskodás lenne...
Hori Elküldve: 2009-10-09 00:32 Chip tuning
Hori Elküldve: 2009-10-09 00:30 Chip tuning
Robinson írta:YELLOW írta: keresztfaterom, aki autószerelõnek tanult, meg régen dolgozott benne, azt mondta, ha 5-ben padlózom és a fordulat felmegy, de nem úgy gyorsul, akkor csúszik, ergo rossz
Pont ezt írtam pár oldallal elõrébb (onnan indult a kuplung téma ), hogy hétvégén csúszott a kuplung
Hétfõn lett húzva a verda (múlt héten), hétvégén hosszab útra mentem, 4-esben 5-ösben nem mertem elõzni olyan szinten csúszott a kuplung.
Ez úgy néz ki, hogy odapadlózol, és mikor a nyomaték közelít a csúcshoz, szécsúszik a kuplung, a motor felbõg, de nem megy, majd visszaesik a fordulat, újra harap egy másodpercig, megint szétcsúszik. Nem jó dolog az biztos
Viszont vasárnap este mióta beértem a városba nem tapasztaltam, pedig elég komolyan próbáltam rávenni
Ezért is gondolkodom a kevláron, mert valszeg még elmenne a kocsi, csak a chipelés miatt csúszott meg, és gondolom az idõjárás is közrejátszott... Ezesetben viszont lehet, hogy felesleges a 60 rongy, lehet, hogy elég a kevlározás
Hori Elküldve: 2009-10-09 00:08 Chip tuning
Robinson írta: Kivételesen YE... áh, nem írom le akkor sem, inkább megdöglök
Inkább így: Én is gondolkodom a kevlár dolgon, de elõtte jól körbejárom, hogy mi az elõnye, hátránya. Beszéltem már a chipes barátunkkal is, aki meghúzta a kocsimat, Õ azt mondta, hogy gyári kuplungnak bírnia kell, és igaza van szerintem, a 240e km azért elég sok. Fõleg ahogy hajtom a drágát
Hori Elküldve: 2009-10-09 00:06 Chip tuning
YELLOW írta: hát igen persze, ha én akarok valamit megúszni olcsóbban, akkor biztos sufni... jellemzõ, eddig mindig ezt hallottam, szerintem többen is vannak itt, akik ahol csak lehet spórolnak, nem kell itt feleslegesen játszani a jómódit... volt már lengõkar szilent, stb alternatív megoldások, vagy csak azzal van gond ami után én érdeklõdöm? mellesleg ha sufni, valami ha nem, az a lényeg, hogy a feladatát ellása az eszköz...Hori írta:YELLOW írta: nem amiatt kérdezem, csak ha használható még maga a kuplung, és olcsóbb kevlároztatni, akkor miért vegyek drágábban újat? nem sértõdök meg, mert valóban nem egy erõgép, csupán a takarékosság miatt érdeklõdöm... ha egy 20-asból megvan ez a kevlároztatás, már megérte, csak nem tudom pl a lendkerékre milyen hatással van, és mennyire kopó anyag! ez volt a kérdésem, nem az, hogy gyenge autóhoz való-e... kapíse?Hori írta:YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?BarG írta:YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?
Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.
hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.
Sztem a te erögépedhez amiben tombol a forgatónyomaték teljesen fölös a szinter vagy kevlárkuplung /nem sértésnek szánom de inkább vegyél valami hasznos dolgot/
Ez meg már sufnituning! Álltalában ha a tárcsád kuka akkor a szerkezet is kuka ha mégsem akkor sem hinném hogy a szerkezeten kéne sporolnod mert ha öszeszakad akkor gond van. Sajna a lendkerékre nincs túl jó hatással
Hori Elküldve: 2009-10-09 00:03 Társalgó
wagusty írta:Hori írta:Tiba írta: ez miez?
Der Sensor wurde anschließend noch wasserfest vergossen.
Ez egy magasság sensor ami jelez a kocsi PC-nek hogy ha túl alacsony az elsõ lökös vagyis ha leérne és állítólag egy kellemes nõi hang jelzi hogy alacsony lesz a dolog le fog érni a kocsi eleje.
És a fent belinkelt szövegben leirja a srác hogy befejezésképp vízállóra lett öntve a sensor.
üdv
Hori Elküldve: 2009-10-08 23:55 Extra gyors találkozó!
Robinson írta:Hori írta:Robinson írta: 2009.10.09 este 20:00 ismét felvonulási?
Jó lenne. Fõleg, ha jönne egy olyan 150 lovas, akivel összemérhetném a vasat egy rövid hosszon
Nekünk jó még az is lehet hogy megyek veled 1 hosszt
Szombat tököl???? Géped megjött???
Na arra a hosszra befizetek A gép még nem jött meg, de nagy reményem van a holnapban. Reggel szokták hozni a csomagokat, remélem holnap reggel jön a gép. A karbon veséket ma reggel vettem át
Tökölre elvileg megyünk, de azért az idõjárást még figyelem, esõben nem hiszem, hogy szeretnénk menni