Hori Elküldve: 2009-10-08 23:03 Chip tuning
ember84 írta: ASA tuning box-ról tud valaki valamit?Van 1 ilyenem,érdemes berakni is,vagy maradjon inkább a szekrénybe?
Hori Elküldve: 2009-10-08 22:59 Társalgó
Hori Elküldve: 2009-10-08 22:53 Extra gyors találkozó!
Robinson írta: 2009.10.09 este 20:00 ismét felvonulási?
Jó lenne. Fõleg, ha jönne egy olyan 150 lovas, akivel összemérhetném a vasat egy rövid hosszon
Hori Elküldve: 2009-10-08 22:51 Társalgó
Robinson írta:Hori írta:Christine írta:Hori írta:Robinson írta:Hori írta:Tiba írta: Üdv nálunk!
Király az avatarod
Jó film volt! asszem Plymouth volt benne
Az
Nem voltam benne bizt a Caddin gondolkodtam még
Láttátok esteleg? Én még akkor csak tipegtem mikor készült
Láttam! a mostani filmes trükkökel összevetve már annyira nem nagy szám de amúgy jó film
Amúgy meg jó könyv is
Hori Elküldve: 2009-10-08 22:40 Társalgó
Christine írta:Hori írta:Robinson írta:Hori írta:Tiba írta: Üdv nálunk!
Király az avatarod
Jó film volt! asszem Plymouth volt benne
Az
Nem voltam benne bizt a Caddin gondolkodtam még
Láttátok esteleg? Én még akkor csak tipegtem mikor készült
Hori Elküldve: 2009-10-08 22:36 Chip tuning
YELLOW írta: nem amiatt kérdezem, csak ha használható még maga a kuplung, és olcsóbb kevlároztatni, akkor miért vegyek drágábban újat? nem sértõdök meg, mert valóban nem egy erõgép, csupán a takarékosság miatt érdeklõdöm... ha egy 20-asból megvan ez a kevlároztatás, már megérte, csak nem tudom pl a lendkerékre milyen hatással van, és mennyire kopó anyag! ez volt a kérdésem, nem az, hogy gyenge autóhoz való-e... kapíse?Hori írta:YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?BarG írta:YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?
Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.
hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.
Sztem a te erögépedhez amiben tombol a forgatónyomaték teljesen fölös a szinter vagy kevlárkuplung /nem sértésnek szánom de inkább vegyél valami hasznos dolgot/
Hori Elküldve: 2009-10-08 21:02 Chip tuning
YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?BarG írta:YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?
Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.
hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.
Hori Elküldve: 2009-10-08 20:28 Chip tuning
hil írta:BarG írta: Egy picit visszakanyarodva az eredeti topik témához - hogy ki mit mikor cserél az autóján, az erõsen használatfüggõ, némi szerencsével megfûszerezve. Volt olyan topiktársunk, aki megtuningolta a gépét, itt dicsekedett vele, hogy mennyivel jobban megy. Aztán néhány hónap elteltével egy másik topikban komlett váltót keresett, vagy csak felújítást? Rákérdeztem, hogy mi történt, de mély hallgatásba burkolózott. Mivel nem közölt semmit, ezért csak találgatni tudok, vajon a tuningnak volt-e köze a késõbbi bajhoz. Nyilván senki se dicsekszik el szívesen azzal, hogy kárt tett a gépében, még névtelenül sem. Többek között ezért tartok a komoly erõsítéstõl, mert közvetlenül a tuning után persze mindenki boldog, hogy egy kategóriával erõsebb lett a gépe, de ha egy idõ után baj lesz, akkor meg elsunnyog és elhallgatja az eseményeket. Pedig ebbõl tudnánk tanulni.
Nagyon el tudnék viselni még 20-30LE-t a mostaniak fölött! Még azt is bevállalnám, hogy 100e-ként kéne kuplungot, hardyt, egyéb nem fõdarabokat cserélnem, de pl váltócserét azért már nem.
Kollegám a népautóját chipeltette, elég rendesen, füstöl mint állat gázadáskor (igaz megy is) de a kevlár kuplung is csak 50 000Km-t bír. Valamit valamiért
hil
Hori Elküldve: 2009-10-08 10:26 Társalgó
Tiba írta: Jó az ára.
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-3326248
Hori Elküldve: 2009-10-07 22:16 Hátsósárvédõ szélesítés
Garaj írta: Szerintetek a perem visszahajtásaval elfog férni? Többi kép a galériámban! Hát nem tudom, hogy maradjon-e az arany szín!!????
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
Hori Elküldve: 2009-10-07 22:15 Hátsósárvédõ szélesítés
Petike írta:Garaj írta: Szerintetek a perem visszahajtásaval elfog férni? Többi kép a galériámban! Hát nem tudom, hogy maradjon-e az arany szín!!????
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
ez 8,5x19 et35 hátul is???
Hori Elküldve: 2009-10-07 22:13 Hátsósárvédõ szélesítés
Hori írta:Garaj írta: Szerintetek a perem visszahajtásaval elfog férni? Többi kép a galériámban! Hát nem tudom, hogy maradjon-e az arany szín!!????
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg
Szép Rial daytona race ha jol látom. Hát a szin érdekes fehér auton jobban mutatna [/quote
M3-as alol vettem, alatta kicsit jobban mutatott!