Hori Elküldve: 2009-10-06 22:11 Társalgó
laci320d írta:Hori írta:laci320d írta:Hori írta:laci320d írta: Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül mennyire büntet a rendõr Németországban ha nincs a felnihez Tüv papír.? Köszi
magyar vagy német rendszám?
Magyar
akkor mutasd meg neki az érvényes müszakidat és mond meg neki hogy magyarországon /mint eu-s tagállam/ legális és engedélyezett ebbe nemköthet bele õ sem
Ez tapasztalat vagy csak feltételezed ,hogy ezt el is fogadja?
Hori Elküldve: 2009-10-06 22:07 Társalgó
laci320d írta:Hori írta:laci320d írta: Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül mennyire büntet a rendõr Németországban ha nincs a felnihez Tüv papír.? Köszi
magyar vagy német rendszám?
Magyar
Hori Elküldve: 2009-10-06 21:57 Chip tuning
BarG írta: Nem tudom mi számít hipersûrû cserének, ha kicsit balra elviszed a tekinteted, akkor akár meg is nézheted, mit vezetek. Most 177e km-nél tartok és minden km-t én tettem meg ezzel a jármûvel. 3x cseréltem féktárcsát, betéteket, 2x ékszíjtárcsát, egyszer hobbiból turbót, mert olyan hangja volt, hogy nem keresgettem én semmi hibát, hanem felrakattam egy újat mint a szél. Aztán kiderült, hogy csak egy tömítés adta meg magát. Mindezzel azt mondom, hogy a legkisebb probléma esetén kidobom, ami nem tetszik, amivel más még akár többtízezer km-t menne. Tudom, hogy ez nem egy gazdaságos hozzáállás, de inkább ezt vállalom, mint a szervízben hagyást. Hányszor olvasom, hogy zúg-zörög-zakatol - mi lehet a baj? Ezt inkább szeretném elkerülni.
Egy kollégám 600e-nél többet futott TDI Toledója kevesebb alkatrészt evett meg, mint az én BMW-m. De nem ez a lényeg.
Hori Elküldve: 2009-10-06 21:30 Chip tuning
Hori Elküldve: 2009-10-06 21:25 Chip tuning
BarG írta:Hori írta:BarG írta:Robinson írta: Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének
Hát akkor Te igen komoly papírzsepi fogyasztó lehetsz
Mert ha hasonló futásteljesítményt tudsz a hátad mögött, akkor tuti túl vagy néhány komplett fékcserén, ékszíjtárcsa cserén, stb. Ezeket is megkönnyezted? Tu -tu-turbócsere???? Az egy kész sírógörcs
Hori Elküldve: 2009-10-06 21:18 nyomatékváltó
Timo írta: megkérem a kedves Admint, h töröljön a fórumról
kössz a megfejtést, tényleg hülye kérdés volt
Hori Elküldve: 2009-10-06 20:09 nyomatékváltó
Timo írta: Mi is ez a nyomatékváltó?
Bocs, ha hülye a kérdés, de ezzel még nem találkoztam
Hori Elküldve: 2009-10-06 17:59 Chip tuning
BarG írta:Robinson írta: Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Hori Elküldve: 2009-10-06 16:57 nyomatékváltó
ember84 írta: Igazából nem találok használtat ebbõl a konverter nevû cuccból,csak felújítottat!Érdemes lenne egyáltalán ebbõl bontottat belerakni?
Hori Elküldve: 2009-10-06 07:40 Idõszakos szervíz
botai írta: Sziasztok Klubtagok !
Szert tettem egy '97-es 318 ti-re. Nagyon jó vele, szeretném sokáig megtartani. Idáig rendszeresen járt külföldi márkaszervízbe, most is kéri 150e km-nél. Kérdésem: mire számíthatok ebben a stádiumban? Veszprémi vagyok, tudtok-e erre megbízható szervízt, ill. a fehérvári márkaszervízrõl mi a véleményetek?
Mindent köszi elõre is!
Hori Elküldve: 2009-10-05 08:54 Szívócsonk-pillangószelep
killboy írta: Helló!
Nekem olyan kérdésem lenne hogy tudna valaki egy légszürö házat szerezni nekem???
Elöre is köszönöm
Hori Elküldve: 2009-10-05 08:35 Turbo
drkpeti írta: Sziasztok tudjae valaki hogy esetleg lehet e nagyobb turbot felrakni 320cdre 150lovas.ha igen akkor milyet?
Hori Elküldve: 2009-10-05 08:31 Szívócsonk-pillangószelep
drkpeti írta: Szia Hori,igen igazad van, a mozgatomechanika helyett van
de lenyeg hogy szerintem jo dolog hogy van ilyen...