Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-10-06 22:14 Társalgó

Most a te török schnitzer replikádrol beszélünk?????

Hori Elküldve: 2009-10-06 22:11 Társalgó

laci320d írta:
Hori írta:
laci320d írta:
Hori írta:
laci320d írta: Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül mennyire büntet a rendõr Németországban ha nincs a felnihez Tüv papír.? Köszi


magyar vagy német rendszám?


Magyar


akkor mutasd meg neki az érvényes müszakidat és mond meg neki hogy magyarországon /mint eu-s tagállam/ legális és engedélyezett ebbe nemköthet bele õ sem


Ez tapasztalat vagy csak feltételezed ,hogy ezt el is fogadja?



Az osztrák elfogadja és nem büntet meg ha pl kilóg a felni a kaszni alól! gondolom a német is elfogadja ezt a magyarázatot

Hori Elküldve: 2009-10-06 22:07 Társalgó

laci320d írta:
Hori írta:
laci320d írta: Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül mennyire büntet a rendõr Németországban ha nincs a felnihez Tüv papír.? Köszi


magyar vagy német rendszám?


Magyar


akkor mutasd meg neki az érvényes müszakidat és mond meg neki hogy magyarországon /mint eu-s tagállam/ legális és engedélyezett ebbe nemköthet bele õ sem

Hori Elküldve: 2009-10-06 21:58 Társalgó

laci320d írta: Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül mennyire büntet a rendõr Németországban ha nincs a felnihez Tüv papír.? Köszi


magyar vagy német rendszám?

Hori Elküldve: 2009-10-06 21:57 Chip tuning

BarG írta: Nem tudom mi számít hipersûrû cserének, ha kicsit balra elviszed a tekinteted, akkor akár meg is nézheted, mit vezetek. Most 177e km-nél tartok és minden km-t én tettem meg ezzel a jármûvel. 3x cseréltem féktárcsát, betéteket, 2x ékszíjtárcsát, egyszer hobbiból turbót, mert olyan hangja volt, hogy nem keresgettem én semmi hibát, hanem felrakattam egy újat mint a szél. Aztán kiderült, hogy csak egy tömítés adta meg magát. Mindezzel azt mondom, hogy a legkisebb probléma esetén kidobom, ami nem tetszik, amivel más még akár többtízezer km-t menne. Tudom, hogy ez nem egy gazdaságos hozzáállás, de inkább ezt vállalom, mint a szervízben hagyást. Hányszor olvasom, hogy zúg-zörög-zakatol - mi lehet a baj? Ezt inkább szeretném elkerülni.

Egy kollégám 600e-nél többet futott TDI Toledója kevesebb alkatrészt evett meg, mint az én BMW-m. De nem ez a lényeg.


Szoktam olvasni miket szoktál rajta cserélni és milyen sürün azt is tudom hogy 30d az áldozat. én is cserélek idöben mident amit kell de feleslegessen nem igazán szeretem mivel évente 60-70ekm-t megyek nem igazán lenne jó ha hobbibol cserélgetnék mindent annyi km-nél mint a gyári elõirás. szomszédnak 320d 136le többmint 600ekm és még bontatlan a blokk 580nál cseréltek láncot meg kuplungot mondjuk zömében én is pályázok meg õ is

Hori Elküldve: 2009-10-06 21:30 Chip tuning

és akkor nézzünk 1 kis közelmultat Fiat stilo jtd 270ekm nél hullot szét az ékszijtárcsa 310ekm-nél adtam el még gyári kuplunggal. Seat leon tdi 480ekm nél hulott szét az ékszijtárcsa és akkor cseréltünk kuplungot is. elötte benzinesek voltak azokrol nem irok inkább pl: 535i ,RS turbo
de ha te ezeket hiper sürün cseréled akkor nem tudom milyen ipari hulladékot vezetsz vagy épp szántóföldön közlekedsz hogy lepusztitod az autót

Hori Elküldve: 2009-10-06 21:25 Chip tuning

BarG írta:
Hori írta:
BarG írta:
Robinson írta: Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában



240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.



Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének


Hát akkor Te igen komoly papírzsepi fogyasztó lehetsz
Mert ha hasonló futásteljesítményt tudsz a hátad mögött, akkor tuti túl vagy néhány komplett fékcserén, ékszíjtárcsa cserén, stb. Ezeket is megkönnyezted? Tu -tu-turbócsere???? Az egy kész sírógörcs



Hát Te 190ekm van most benne. nézzük ékszijtárcsa gyári féktárcsa gyári fékbetétek 2x cserélve ezzel ami most van benn eddig 70ekm-t mentem turbo gyári /pedig évente elindulok vagy 2gyorsulásin is hopp még kupám is van róla/ Ja és 19"on gurulok most ugranak ki a gyári lengõkarok

Hori Elküldve: 2009-10-06 21:18 nyomatékváltó

Timo írta: megkérem a kedves Admint, h töröljön a fórumról
kössz a megfejtést, tényleg hülye kérdés volt



Semmi gond nekem van autoszerelõ végzetségem is, ott a könyvekben olvasgathattam ezt eleget

Hori Elküldve: 2009-10-06 20:09 nyomatékváltó

Timo írta: Mi is ez a nyomatékváltó?

Bocs, ha hülye a kérdés, de ezzel még nem találkoztam



A váltót hivja a szakirodalom nyomatékváltonak

Hori Elküldve: 2009-10-06 17:59 Chip tuning

BarG írta:
Robinson írta: Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában



240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.



Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének

Hori Elküldve: 2009-10-06 16:57 nyomatékváltó

ember84 írta: Igazából nem találok használtat ebbõl a konverter nevû cuccból,csak felújítottat!Érdemes lenne egyáltalán ebbõl bontottat belerakni?


Na ez 1nagyon jó kérdés. van aki az újra esküszik van aki felújitottra de sztem a pénztárca dönt

Hori Elküldve: 2009-10-06 07:40 Idõszakos szervíz

botai írta: Sziasztok Klubtagok !
Szert tettem egy '97-es 318 ti-re. Nagyon jó vele, szeretném sokáig megtartani. Idáig rendszeresen járt külföldi márkaszervízbe, most is kéri 150e km-nél. Kérdésem: mire számíthatok ebben a stádiumban? Veszprémi vagyok, tudtok-e erre megbízható szervízt, ill. a fehérvári márkaszervízrõl mi a véleményetek?
Mindent köszi elõre is!



A fehérvári jó csak baromira drága! De Zámolyon van 1 banda nagyon komolyan nyomják a környéken az új autokon kivül õk szervizelnek lényegében mindent az Alpinakat is

Hori Elküldve: 2009-10-05 08:54 Szívócsonk-pillangószelep

killboy írta: Helló!

Nekem olyan kérdésem lenne hogy tudna valaki egy légszürö házat szerezni nekem???

Elöre is köszönöm



Hívd fel Kaszamestert õ bizt tud
06-70-5799-225

Hori Elküldve: 2009-10-05 08:35 Turbo

drkpeti írta: Sziasztok tudjae valaki hogy esetleg lehet e nagyobb turbot felrakni 320cdre 150lovas.ha igen akkor milyet?


Lehet de ahogy nézegettem kinti oldalakat hibrid turboval kell probálkoznod. 1 jó ideig gondolkoztam rajta én is de aztán letettem róla! sok sikert hozzá

Hori Elküldve: 2009-10-05 08:31 Szívócsonk-pillangószelep

drkpeti írta: Szia Hori,igen igazad van, a mozgatomechanika helyett van
de lenyeg hogy szerintem jo dolog hogy van ilyen...



Igen tényleg jó dolog mert igy a mechanikát sem kell visszatenned. Én csak a lapátokat szedtem le a tengelyrõl és a mechanikát visszatettem mert sajna nálunk ilyen nincs