Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-04-17 12:49 Extra gyors találkozó!

majd megvárjuk a késõket

Hori Elküldve: 2009-04-17 12:49 Extra gyors találkozó!

maradjon a 20-00 sztem

Hori Elküldve: 2009-04-17 11:31 Extra gyors találkozó!

speedie írta: a pancsolas tuti? Hori vaga téged vagy szaby320-at hivom 22h korukl hogy merre vagytok..... szokasos program..muszaj mennem edzesre



jó ok hívjál nyugodtan

Hori Elküldve: 2009-04-17 10:41 Extra gyors találkozó!

remélem este nem fog essni az esõ mert itt fehérváron szakad

Hori Elküldve: 2009-04-16 15:12 hûtõviz probléma!!

Padre323i írta: Igen nekem is pörög lassan amíg el nem éri a hõfokot,de utána folyamatosan visít egész nap.1 percre sem áll le.Szerintem ez nem ok.


akkor ott valami nem ok nekem ahogy felpörgött és utána ha lehütötte ujra lassan pörgött

Hori Elküldve: 2009-04-16 15:03 e46 & e39 2009-es Hagyományõrzõ Törökmezei tali

SoundkeY írta: Mi nagyon szívesen viszünk bármit, de csak du. érünk oda (meló 1-ig) így sztem ne mi legyünk a vízfelelõsek Vagy lehetünk, csak késõi ebéd lesz Azt hiszem talán a bográcsot mi vittük, állványt meg Tiba? Ami tuti kell mindenkinek az tányér (akár mûanyag is, csak hamar olvad evõeszközök, pokróc, stb.


2nél elöbb mi sem érünk oda

Hori Elküldve: 2009-04-16 15:01 hûtõviz probléma!!

Padre323i írta:
Hori írta:
Padre323i írta:
Hori írta: nekem rossz thermosztáttal 1szer felment a vizhöfokom 108fokig de miota kicseréltem õket nem tudom annyira hajtani hogy 93fölé menjen


Állítólag ez a 110 fok körüli érték megengedett nagy igénybevételnél,de lehet hogy csak a benzineseknél...


elméletileg a vizhöfok normál állásban áll 75-110 c ig tehát valoszinüleg jó az az érték


Akkor ha már itt tartunk,nekm nem megy 92-96 alá és folyamatosan mindig megy a viszkó.Ez mitõl lehet?Elengedi a nyomást valahol a hûtõ?


a tied benzin ott passzolok de ha jól emlékszem az 535i-m-re akkor azon is ment folyamatossan csak nagyon lassan és ahogy elérte a höfokot ott huzta össze rendesen és onnanto pörgött teljes erövel

Hori Elküldve: 2009-04-16 14:59 hûtõviz probléma!!

ute107 írta: Kösz a válaszokat.

Egy kérdés: leállítás után, a kiegyenlítõtartály kupakját lecsavarva nektek is kinyomja a vizet? kb.fél literrõl van szó...
Elméletileg 1 bar körüli nyomás lehet benne, több nem....
Szerelõ szerint ez a gyanús nagyon h. hengerfejes lesz a gép!


az teljesen normális hogy leállítás után kinyomja az mindeggyiknél igy van

Hori Elküldve: 2009-04-16 14:39 hûtõviz probléma!!

Padre323i írta:
Hori írta: nekem rossz thermosztáttal 1szer felment a vizhöfokom 108fokig de miota kicseréltem õket nem tudom annyira hajtani hogy 93fölé menjen


Állítólag ez a 110 fok körüli érték megengedett nagy igénybevételnél,de lehet hogy csak a benzineseknél...


elméletileg a vizhöfok normál állásban áll 75-110 c ig tehát valoszinüleg jó az az érték

Hori Elküldve: 2009-04-16 11:48 hûtõviz probléma!!

nekem rossz thermosztáttal 1szer felment a vizhöfokom 108fokig de miota kicseréltem õket nem tudom annyira hajtani hogy 93fölé menjen

Hori Elküldve: 2009-04-16 11:45 hûtõviz probléma!!

ute107 írta: Hi All!

Kikészít az autóm!
A hûtõvizemhez 1-2 havonta 1 liter hûtõfolyadékot hozzá kell öntenem. Szerintem irreálisan sokat fogyaszt belõle. Sehol sem folyik, csatlakozások, hûtõ, vízpumpa és a termosztátok leellenõrizve.
Termosztátok és a az említett pumpa is új.

HA normális tempóban közlekedek vele 97-99 C fok körül van a hûtõvizem, de ha egy kicsit odalépek neki (160-190) akkor volt, hogy felment 105 fokra is.
Fûtésem, hûtésem mûködik.

A vízcsövek kemények, nyomás van bennünk leállítás után, kb. 10 perccel, betöltõnyílás kupakja le... és kinyomja a hûtõvizet!

Szerelõm azt mondta, tuti hengerfejes lesz az autó.... a másik pedig azt mondta más probléma van, de nem hengerfejes... ???!!!

Valaki tapasztalt ilyet, illetve mi lenne a megoldás?

Válaszokat elõre is köszönöm!


hát ez elég jó kérdés a közel 100fokos hütöviz és az hogy eltünik belöle a viz az tényleg elég hengerfej gyanus

Hori Elküldve: 2009-04-16 10:14 Társalgó

Raven írta: Szerintem õ az...



Bizt hogy õ az mert övé az Kileen Kazakhstan Kft legalább is a névjegyén ez van

Hori Elküldve: 2009-04-16 08:33 Társalgó

SoundkeY írta: Fu bammeg:

http://index.hu/tech/jog/2009/...spammerek/

Harom betu, bordo es 510le.

Ez van.


na igen ez egy kicsit kellemetlen

Hori Elküldve: 2009-04-15 14:16 Extra gyors találkozó!

speedie írta: Mivel még senki nem tette meg erre a hétre......megelõzve mindenkit....

Pénteken Hõsök tere?? Mármint kezdésnek
Ki jön?


Mi megyünk

Hori Elküldve: 2009-04-15 12:37 Füstprobléma!

Vangelis írta:
Hori írta:
Vangelis írta: 320d M47D20 1999-2001 1951 I4, 16v 134 bhp (100 kW; 136 PS) 207 ft·lbf (281 N·m) 9.9 s

320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6, 24v 148 bhp (110 kW; 150 PS) 140 ft·lbf (190 N·m) 9.9 s

Olyan sokkal nem pörög jobban , csak max több vele a gond.


az enyém 150le és 350Nm 8.9s


Aham.

De ezen mit vitatkozunk?
A traktor környezet szennyezõs, és több vele a baj.

Hajrá benzin


mennél évente 70-90ekm között akkor asszem elgondolkodnál te is a dieselen.
amugy épp most kezdek majd bele egy e30-328 kompresszor projektbe csak úgy játszos autonak