Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-01-21 18:39 Turbo

nekem 30000re áll vissza de 12-15 ezrenként cserélem ami évente 4-6 alkalommal jön el

Hori Elküldve: 2009-01-21 15:19 Fogyasztás 320d

De akinek annyira fontos a fogyasztás annak kis adat. A hétvégémet X6al töltöttem 50i mentem vele 670km-t az átlagfogyi 15.9 és nem volt vele nagy rohanás mert nyári kerekek voltak rajta

Hori Elküldve: 2009-01-21 15:13 Fogyasztás 320d

SoundkeY írta: Igen az, nem is mondtam hogy eletszeru.....mint a leirasban levo "extra urban" se.....es azt hozta....

Extra urban:
318d 4,5
320d 4,5
330d 5,2

330i 6,9

Semmi ertelme, csak megneztem ennyi.



szerintem meg majdnem mindenkit érdekel mi a legkevesebb fogyasztás amit ki lehet belõle hozni. de ezeken az adatokon általában mindig a benzinesek akadnak ki.

Hori Elküldve: 2009-01-20 19:18 Turbo

vsop14 írta:
Hori írta:
vsop14 írta:
Fekete320d írta: Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása.


Fáradt olajat öntöttél bele vagy mi? Csak ebben az esetben tudom elképzelni, hogy az olajnak nem változik meg a színe.... Egy dízelben ez lehetetlen, hogy ne legyen fekete az olaj...


de õ nem szín változást hanem szinTváltozást irt

amúgy mikor lelépek a gázról nekem is sipol kicsi a turbó mondjuk olajfogyasztásom nem igazán van.
bár ha 180-200akat röpülsz vele ne is csodálkozz ha tünedezik belõle 1 kevés olaj. meg én 18000km-ig bizt nem hagynám benne


Bocsánat! Akkor elnéztem, a színváltozás akkor tárgytalan Ha sokat pályázik akkor szerintem az a 18.000-es olajcsere hááát olyan határeset. Az az olajfogyasztás meg annyira nem halálosan durva szerintem. 0,75l/10.000km, bár nem is kevés



180-200as tempónál azért melegszik már rendesen a technika és higul az olaj rendesen tehát fogyhat belõle. bár ez a 0.75l 10000km inkább pdtdi adat igaz nekünk a céges audi ezt a mennyiséget 5000km alatt neyeli le

Hori Elküldve: 2009-01-20 19:10 Turbo

vsop14 írta:
Fekete320d írta: Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása.


Fáradt olajat öntöttél bele vagy mi? Csak ebben az esetben tudom elképzelni, hogy az olajnak nem változik meg a színe.... Egy dízelben ez lehetetlen, hogy ne legyen fekete az olaj...


de õ nem szín változást hanem szinTváltozást irt

amúgy mikor lelépek a gázról nekem is sipol kicsi a turbó mondjuk olajfogyasztásom nem igazán van.
bár ha 180-200akat röpülsz vele ne is csodálkozz ha tünedezik belõle 1 kevés olaj. meg én 18000km-ig bizt nem hagynám benne

Hori Elküldve: 2009-01-19 13:20 talalkozo

Zotyi30d írta:
Hori írta:
InsectKiller írta: Kecskemétrõl csak 131 km. Nem is sok! Szeretnék végre ott lenni már 1 igazi fasza BMW-s találkozón. Sopronba is el akartam menni csak nem jött össze, most már illene!



Sopron nem volt rossz de ha igazán jóra akarsz menni akkor el kell hagynod az országhatárt és eisenachig menned nézd meg ezt www.syndikat-racewars.de


Elég jó kis mulatság lehet
Ide is többen kellene,h menjünk konvojba



Háát igen ez 1 jó kis tali igaz kicsit messze van 1000km
2008ba 3 magyar autót láttam kint 2007ben 7vagy 8 magyar kocsi volt kint

Hori Elküldve: 2009-01-19 12:49 talalkozo

InsectKiller írta: Kecskemétrõl csak 131 km. Nem is sok! Szeretnék végre ott lenni már 1 igazi fasza BMW-s találkozón. Sopronba is el akartam menni csak nem jött össze, most már illene!



Sopron nem volt rossz de ha igazán jóra akarsz menni akkor el kell hagynod az országhatárt és eisenachig menned nézd meg ezt www.syndikat-racewars.de

Hori Elküldve: 2009-01-19 11:58 Motorolaj

Eapa írta: Tegnap olajat cseréltem. Amikor raktam vissza az új réztömítéssel a leeresztõ csavart, a meghúzásnál reccsenõ hangot hallottam. Mondom magamban ennek a fele sem tréfa. Tekerem ki a csavart illetve csak tekertem volna, beleszakadt. Egybõl lefõttem, a gyári leeresztõcsavar a kikönnyítésnél, kúposan eltört. Annyi volt a szerencsém, hogy kiállt kb. 1,5 ment és a furat szabaddá vált a törésnél. Hegyes csõrfogóval igen finoman kitekertem a csavart. Szóval ahogy számoltam 8-9 olajcserén már átesett a kocsim, bizony ennyit bírt a csavar, sosem téptem meg.
Tanácsként mondom fiúk akinek 150e km felett van a gépe, olajcserénél vegyen új csavart is.
Szerencsémre a faternak esztergagépen keresztûl a kiskígyóig mindene van otthon, 20 perc múlva volt új csavar (M12x1,5 (sûrûmenet)).



Na ezt már én is megszívtam 1szer amúgy az az érdekes hogy amit a bmw ad 450 ft-ért az már nincs kikönnyítve és nincs a közepén furat

Hori Elküldve: 2009-01-18 12:46 talalkozo

daidka írta:
Hori írta:
daidka írta:
Hori írta: Mintha valami hasonló idöpontban lenne wörthersee is asszem pedig ez közel lenne


Május 20-23!
Te mész Wörtehersee-re???


Ki szoktam menni már 8éve folyamatossan járok ki


Idén tervezem én is!


Nagyon jó kis tali így tavasszal nagyon sok igényesen megépített gép van és akad minden féle nem csak a vw csoportból

Hori Elküldve: 2009-01-18 12:43 talalkozo

3 külföldi találkozó van amire álltalában ki szoktam menni
1 Wörthersee
2 Dream cars Ilz-be
3 Bmw Syndikat Eisenach-ba

Hori Elküldve: 2009-01-18 12:39 talalkozo

daidka írta:
Hori írta: Mintha valami hasonló idöpontban lenne wörthersee is asszem pedig ez közel lenne


Május 20-23!
Te mész Wörtehersee-re???


Ki szoktam menni már 8éve folyamatossan járok ki

Hori Elküldve: 2009-01-18 12:26 talalkozo

Mintha valami hasonló idöpontban lenne wörthersee is asszem pedig ez közel lenne

Hori Elküldve: 2009-01-16 16:45 Chip tuning

Enkozpont74 írta:
hancurozo írta: sziasztok. a "box" csak a vezérlõt csapja be ellenben a rendes chip tuninggal ezért lehet egy potival állítani /nem áll másból mint 1 ellenállás/ ami vagy állítható pl.poti vagy fix szerintem kár vele tönkretenni az autót.


A rendes chip tuningon is agyalgatok.
Van egy két cég, akik kúúúrva jónak mondják magukat. Haverom meg csináltatta az E60-át. Végülis minden ok vele, de én kicsit fosok tõle.

Ráadásul kaptam 1-2 email, h már 30 ezerért megcsinálják. Ez nem a fent említett két cég...



Mindenképp irass és ha van rá lehetõség akkor méress elötte meg utána rendesen padon. a box az felejtös föleg a potis ami jó az meg ujjonan 1000eurotol indul

Hori Elküldve: 2009-01-16 10:59 Chip tuning

peetie írta: Sztem 5.ben mérte, a V-ik azt akarja jelenteni



Igen ez lehet erre nem is gondoltam

Hori Elküldve: 2009-01-16 09:33 Chip tuning

ducati113 írta: Én méregetem miután meg Chipelték 80-ról 160 V-ik síkúton oda vissza
13 és 14mp közötti értékeket mértem.
Valaki méregettet ilyesmit?



és ezt 6ik ba mérted vagy váltogattál felfelé közbe?