Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2008-12-03 18:32 Alufelni méretek

http://s3.directupload.net/ima...xj36nw.jpg

és úgy kb ennyire akarom õket kihozni

Hori Elküldve: 2008-12-03 18:28 Alufelni méretek

laci320d írta: http://img.carstyling.hu/userc...106439.jpg




Az enyém is hasonlóan néz ki csak lejjebb van 4 centivel

Hori Elküldve: 2008-12-03 17:35 Alufelni méretek

laci320d írta:
Hori írta: ha valami oknál fogva mégsem mm-er pontosan jön össze akkor a sárvédõperememet kicsit meg kell egyengetnem


Sztem az még határeset. Inkább vedd kisebbre a pogácsa szélességét,minthogy egyengesd a sárvédõperemet



Az a gond hogy széles a sárvédõperem a kerék meg úgy nézne ki igazán jól hogy ha teljesen síkba lenne a kasznivel! lehet hogy 1 kicsit bele fogok nyúlni a hátsó sárvédõperembe

Hori Elküldve: 2008-12-03 17:33 Alufelni méretek

daidka írta:
Hori írta:
interhood írta:
Tiba írta: 20 colos felni is rámegy, de itthonra 17-18 max szerintem.
8.5-9 col széles maximum. A gyári ET az ugye 47, de lehetne kicsit kijjebb a felni, szóval olyan 35-40 között, de rá kell próbálni.
Nekem replika felnim van, nincs vele bajom. Replikánál lehet kérni a gyáritól eltérõ paramétereket.


nekem a korábbi Bömösöm- e36-, 8x18 volt et 35-tel és hibátlan volt.


A 8x18 simán befér! nekm hátul most lesz nyomtávszélesítõzve 8,5x18 Et47 gyárilag és 17mmes pogit kap tehát az olyan mintha ET30 lenne és az mm-er pontosan befér a 255ös gumikkal


A futómûvet nem amortizálja jobban ha nyomtávszélesítõ van rajta??



Háát a kerékcsapágyak gyorsabban mennek a kukába a nagyobb erõkar miatt

Hori Elküldve: 2008-12-03 15:22 Alufelni méretek

ha valami oknál fogva mégsem mm-er pontosan jön össze akkor a sárvédõperememet kicsit meg kell egyengetnem

Hori Elküldve: 2008-12-03 15:19 Alufelni méretek

interhood írta:
Tiba írta: 20 colos felni is rámegy, de itthonra 17-18 max szerintem.
8.5-9 col széles maximum. A gyári ET az ugye 47, de lehetne kicsit kijjebb a felni, szóval olyan 35-40 között, de rá kell próbálni.
Nekem replika felnim van, nincs vele bajom. Replikánál lehet kérni a gyáritól eltérõ paramétereket.


nekem a korábbi Bömösöm- e36-, 8x18 volt et 35-tel és hibátlan volt.


A 8x18 simán befér! nekm hátul most lesz nyomtávszélesítõzve 8,5x18 Et47 gyárilag és 17mmes pogit kap tehát az olyan mintha ET30 lenne és az mm-er pontosan befér a 255ös gumikkal

Hori Elküldve: 2008-12-03 13:00 Bemelegedés

Reggel indulok +2fok az udvaron áll az autó beindítom elsétálok a kapuig 30m kinyitom vissza séta beülök kitolatok kék fölött van 1 mutatóval és langyosat fúj és kab 3-4km múlva 5lámpával arréb már rendesen középállásban van

Hori Elküldve: 2008-12-03 12:50 Alufelni méretek

interhood írta: már most nézegetem az új nyári felnimet, és érdeklõdnék a szakiktól, hogy a következõ méretek bemennek-e,vagy kell valamit módosítani, mert e36-ban sajna nagy volt...

elöl 8,5x17 et 13 gumi 215/45 r17
hátul 10x17 et 20 gumi 235/40 r17


Na ez ami nem fog beférni sárvédõ átalakítás nélkül a kocsi alá

Hori Elküldve: 2008-12-03 11:14 Alufelni méretek

Robinson írta:
YELLOW írta: szerintem így a legjobb, legideálisabb, mondjuk kezdem 195-tõl

7" - 195, 205
7,5" - 215, 225
8" - 225, 235
8,5" - 245, 255

sajnos nekem mind a négy 8" és elõl 225, hátul 245 van rajtuk


kövezzetek meg, de akkor sem tudom:
miért jobb, ha hátul szélesebb van? esztétika csupán, vagy van funkcionális szerepe is?


Nem az a lényeg hogy hátul szélesebb hanem az hogy elöl keskenyebb legyen a könnyebb irányíthatósg miatt

Hori Elküldve: 2008-12-02 16:26 elektronikai ember

Enkozpont74 írta: Hát annyira nem akarom húzogatni.
De, a fogyasztásom jó. És nagyon húz a paripa.

Negyvenvalahányezer forint, annyira nem akarom elkapkodni...


ha úgy veszed észre hogy minden stimmel kocsival akkor nem hinném hogy rossz lenne a lambdád

Hori Elküldve: 2008-12-02 16:21 elektronikai ember

Enkozpont74 írta:
Hori írta:
Enkozpont74 írta: Én 2x voltam egy haveromnál, mindkétszer megnéztük a hibatárolót. Semmi probléma nem volt.

Aztán 3 nappal késõbb voltam a klubtalin, ahol azt mondták, hogy szar a lambda szondám.
Én nem tapasztalok semmit. Az autó tökéletes!
Van értelme ilyenkor cserélni ezt?
Ricsi szerint nem kell cserélni, mert max. a káros anyag kibocsájtás lesz szarabb.

Véleményetek szerint?


Ha a lambdaszondád felmondja a szolgálatot azt észre fogod venni mind menetteljesítményben mind fogyasztásban,


Eddig minden fasza.

A hibatároló kiolvasása után akkor miért lehet szar?
Vagy kezdeti szaruló állapotban van.


na ez jó kérdés de ha le akarod tesztelni milyen lambdaszonda nélkül akkor húzd szét a stekkerét és menj vele 1keveset

Hori Elküldve: 2008-12-02 16:06 elektronikai ember

Enkozpont74 írta: Én 2x voltam egy haveromnál, mindkétszer megnéztük a hibatárolót. Semmi probléma nem volt.

Aztán 3 nappal késõbb voltam a klubtalin, ahol azt mondták, hogy szar a lambda szondám.
Én nem tapasztalok semmit. Az autó tökéletes!
Van értelme ilyenkor cserélni ezt?
Ricsi szerint nem kell cserélni, mert max. a káros anyag kibocsájtás lesz szarabb.

Véleményetek szerint?


Ha a lambdaszondád felmondja a szolgálatot azt észre fogod venni mind menetteljesítményben mind fogyasztásban,

Hori Elküldve: 2008-12-02 15:09 Alufelni méretek

Oldboy írta: Üdv!
Körbe rágott kérdés, de feltenném más "szemszögbõl".
Az E46-ra, alap 15 colos acélfelni esetében 195-ös gumival az ET 42 tudomásom szerint.
Kérdés 225-ös 17 colos szabályos váltó méret esetén mennyire lehet lemenni az ET számmal? Azért a fél kerék ne lógjon ki, de azért dögösen nézzen ki a szerkezet. Ki milyent használ, mi a tapasztalat.
Oldboy!


ha minden igaz 7"-7.5"nál az ET35 bemegy de lehet hogy ott a sárvédõ visszaperemezést kicsit egyengetni kell ET 38al már tuti befer a 7.5"

Hori Elküldve: 2008-12-01 16:07 320d Motor

Chipcad777 írta: Na nekem nem repedt tutira, és csak alapjáraton zörög, ahogy elindulok semmi hangja, már 1000-es fordulaton se ...nem vágom, megnézetem mégegyszer


1000fordulaton már nekem sincs csak mikor indulok

Hori Elküldve: 2008-12-01 16:06 320d Motor

Zotyi30d írta:
Hori írta:
Chipcad777 írta: Nektek is alapjáraton zörög?? Mert alapjáraton nekem is zörög, ritmusra ... Akkor az mindenképpen katalizátor? mert megnézettem és el volt szakadva egy kipuf tartó gumi, kicserélték és zörög továbbra is...Azt mondták,h a flexicsõ hibátlan, pedig olyan mintha vmi fémnek érne neki vhol a kipuf csõ...


Nekem alapjáraton állo helyzetben nem zörög!
Csak ha indulok el kis gázzal akkor
vagy épp megállás elött vagyok és 5el gurulok


Nekem mikor 20d-m volt(136le) hasonló jelensége volt és kiderült,h egy részen kicsit meg van lapítva a kipuf.csõ és ott mindig elrepedt.2 havonta jártam a kipufogó szerelõhöz és 1Eft-ért hegesztette meg. Természetesen mindig máshol repedt el

Sztem elõször ezt nézessétek meg.Nekem is egybõl új katalizátort akartak adni arany áron.



Nincs elrepedve az tuti végignéztük sajna nekem tuti a katalizátor a hunyó.
A másik tuti meg az hogy nem lessz bele többé katalizátor