Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2008-11-26 12:35 Chip tuning

Jó de már csak tavasszal mert hétvégén felrakom a télikerekeket azzal meg nem túl jól tudok rajtolni

Hori Elküldve: 2008-11-26 11:50 Teligumiszett

Itt mindenki milyen jól vezet
Mondjuk az is igaz amíg nem voltak olyanok asr esp dsc meg csomó 3betüs addig is elközlekedtünk és régebben még hó meg jég is volt az uton.
nekem volt 535i-m se menetstabi se kipörgésgátló én is baromira tudtam vezetni szépen lehetett vele keresztbe menni hóban jégen szárazon aztán 1x csak jött 1fa ami kitolta a hátsó fütömüvet a kocsi alól.

Hori Elküldve: 2008-11-26 11:37 Chip tuning

Robinson írta:
Hori írta: Hát igen te már 1 párat akkor kipróbáltál. mikor megvettem én is gondoltam rá hogy megiratom vagy rakok bele boxot. de aztán nem igazán láttam értelmét ha keresztbe akarok menni akkor tudok a gyári lovakkal is normál közlekedésre teljesen elég meg idén elindultam 1 gyorsulási versenyen ahonnan elhoztam a 3ik helyet. ugyhogy marad így


Na igen, de neked 14 lóval több van!


De neked meg nem kell attól tartani hogy tönkremegy a magsnyomásud

Hori Elküldve: 2008-11-26 11:35 Elsõ lámpák

Bombolo írta:
Hori írta: és hol is van ez ráírva a lámpára ZKW vagy AL az enyém 2004 es faceliftes és bi-xenon

A plexin is rajta van a hûtõrácshoz közel kis AL vagy ZKW jelölés. A lámpa tetején egy szürke és egy sárga matrica is zkw sajátosság, az AL-en csak sárga van AUTOMOTIVE LIGHTING felírattal.


Köszönöm lámpa leellenõrizve a vese felöli alsó csücsökben szépen ott virít az AL

Hori Elküldve: 2008-11-26 11:07 Chip tuning

BarG írta:
Hori írta: és mit mértek neki?


Nem egyszerû történet.
Vettem Küberl boxot, mert picit igényesebb a legtöbbnél. Tudni kell róla, hogy egyrészt szoftveresen programozható, másrészt a beírt paraméterek egy tízfokozatú kapcsolóval kicsit módosíthatóak.
Egy bizonyos teljesítmény felett az autóm motorja - hajtáslánca hajlamos a berezgésre. Ezt télen, amikor a cooler jobban hût, sikerült teljes gáznál elérni. (ugyanezen ok miatt adtam vissza 225e-ért vett Steinbauer P boxot) Erre kértem és kaptam a forgalmazótól gyengített programot, amit saját magam tudtam feltölteni. Megmérettem vagy 4 különbözõ kapcsolóállásban a nyomatékot, teljesítményt Budakalászon. A gyengített beállításban olyan 5-10-15% volt az emelkedés. Mérték a füstölést is, ahogy erõsebb lett az autó, úgy nõtt a füstölés is, de benne maradt az Euro 3-on belül, ami az autómra elõ van írva.

Viszont egy tuning csapat, aki árul kicsit még ettõl is fejlettebb boxot, azt ígérte, hogy az övék már alkalmas a végsebesség korlát feloldására is, amit a railnyomásátverõs boxok nem tudnak megtenni, ezért a Küberlt eladtam - fórumos kolléga vette meg! - de sajnos kiderült, hogy az a másik box mégse tudja a végsebesség korlátot feloldani. Így aztán most nincs semmilyen boxom, se chiptuningom. (van egy kis belsõ motorhûtésem, csak hogy ne legyen teljesen széria a gép )


Hát igen te már 1 párat akkor kipróbáltál. mikor megvettem én is gondoltam rá hogy megiratom vagy rakok bele boxot. de aztán nem igazán láttam értelmét ha keresztbe akarok menni akkor tudok a gyári lovakkal is normál közlekedésre teljesen elég meg idén elindultam 1 gyorsulási versenyen ahonnan elhoztam a 3ik helyet. ugyhogy marad így

Hori Elküldve: 2008-11-26 11:02 Elsõ lámpák

és hol is van ez ráírva a lámpára ZKW vagy AL az enyém 2004 es faceliftes és bi-xenon

Hori Elküldve: 2008-11-26 11:00 Szívócsonk-pillangószelep

bmw320 írta: Hogy? A csõ átmérõ 75 százalékát úgy gondolod? Vagy 75% hogy nem fog világítani? Nem fogtam fel elsõre



lehet hogy én fogalmaztam hülyén
A csõ 75%át ha lezárod akkor 100%hogy nem fog világítani.

Hori Elküldve: 2008-11-26 09:34 Szívócsonk-pillangószelep

bmw320 írta: ÜDV!
Szóval rávettem magam én is a szívósor szétsedésére és képzeljétek el az utolsó pillanatban!!! Az egyik pillangószelep már ferdén állt!! Azt mondta a haver hogy nem sok volt már hátra! Mondjuk nehezen tudtuk letörni mert szegecselve volt! de tengellyel együtt törtem le! Úgyhogy 2004-nél is ajánlatos eltávolítani! A ledugózás viszont nem nyert mivel a motor szimbólumot egybõl bedobta a mûszerfalon sajnos így azt vissza kivettem! Bár azon gondolkozok hogy kisérletképpen egy pár milliméteres lyukat kellene belefúrni és akkor minimálist gázt átengedne de mégsem annyit lehet hogy hülyeség??? Majd kisérletezem!



Akkor neked szerencséd volt vele!
Az egr-t olyan 75% ha ledugozod akkor nem fog világítani a motorjeled

Hori Elküldve: 2008-11-25 17:35 Chip tuning

és mit mértek neki?

Hori Elküldve: 2008-11-25 16:00 320d Motor

paci írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy egy 2003 év végi 150Le 20d (még nem cica) kupéban milyen motor van? 5 Gangos a váltó. Mi lehet a motorkódja, EURO besorolása?

paci


A motorkód M47 Euro3 szerintem ez olyan 99.9%

Hori Elküldve: 2008-11-24 17:24 Gumi

BarG írta:
Hori írta:
BarG írta:
Szebi írta: Sziasztok igaz, hogy 30d-re 17-nel kisebb garniturat nem lehet rakni a fektarcsak merete miatt?


Bizony, 17"-nál kisebb nem megy fel a hatalmas fékek miatt. Télre én 17"os lemezfelnit szereztem, 205/50/R17-es gumikkal. (7" széles a felni)
Azért egy 205-ös gumi még nem pálcika!!!


nem tudom mekkorákkal közlekedsz nyáron de ha hátulról megnézed 205el azért aggasztó a látvány


Ember, miket beszélsz, egy COUPE látványa még felbakolva is felemelõ


felbakolva lehet de mondjuk nyáron 7" széles felnin 205ös gumival te is mosolyognál

Hori Elküldve: 2008-11-24 17:10 Féktárcsa és fékbetét

Hori írta:
SoundkeY írta: Valamelyik temaba mar beszeltuk hogy ovatosan a kerekcserevel "mert vmi porvedo lemez hajlamos a zorgesre" , namost nem talalom 1.

2. Atraktuk a teligumit, es en is azt hittem "elnyomtuk a lemezt" es attol zorog, akkor hallani ha le van engedve az ablak es figylek ra.
Nem gordulesi zaj hanem "zizeges".
Felemeltuk ujra a kocsit, minden kereket megporgettunk de ugy nincs hangja......zorogni viszont zorog, .

Elotte voltam ekszijtarcsa ill elso szilent cseren, lehet nem jol tettek vissza vmit ?


nem lehet hogy neked is a katalizátornál zizeg?


Nekem az NT-nél mondták meg hogy az zireg zörög. miután alulról megütögették a kipucsövet

Hori Elküldve: 2008-11-24 17:09 Féktárcsa és fékbetét

SoundkeY írta: Valamelyik temaba mar beszeltuk hogy ovatosan a kerekcserevel "mert vmi porvedo lemez hajlamos a zorgesre" , namost nem talalom 1.

2. Atraktuk a teligumit, es en is azt hittem "elnyomtuk a lemezt" es attol zorog, akkor hallani ha le van engedve az ablak es figylek ra.
Nem gordulesi zaj hanem "zizeges".
Felemeltuk ujra a kocsit, minden kereket megporgettunk de ugy nincs hangja......zorogni viszont zorog, .

Elotte voltam ekszijtarcsa ill elso szilent cseren, lehet nem jol tettek vissza vmit ?


nem lehet hogy neked is a katalizátornál zizeg?

Hori Elküldve: 2008-11-24 17:07 Gumi

BarG írta:
Szebi írta: Sziasztok igaz, hogy 30d-re 17-nel kisebb garniturat nem lehet rakni a fektarcsak merete miatt?


Bizony, 17"-nál kisebb nem megy fel a hatalmas fékek miatt. Télre én 17"os lemezfelnit szereztem, 205/50/R17-es gumikkal. (7" széles a felni)
Azért egy 205-ös gumi még nem pálcika!!!


nem tudom mekkorákkal közlekedsz nyáron de ha hátulról megnézed 205el azért aggasztó a látvány

Hori Elküldve: 2008-11-24 16:35 Gumi

SoundkeY írta: Szebi:

EN ugy tudom min 17"

Felraktam az uj 16" telit ( 205 ) es mintha mas autoba ulnek !

Nekem is szamit a design de akkor is komfortosabb igy !


Tuti hogy 17nél kisebb nem megy a 330d-re
Persze hogy komfortossabb jobban is rugózik mert nagyobb az oldalfala meg keskenyebb és így nem is viszik annyira az uthibák