Hori Elküldve: 2008-11-26 12:35 Chip tuning
Hori Elküldve: 2008-11-26 12:35 Chip tuning
Hori Elküldve: 2008-11-26 11:50 Teligumiszett
Hori Elküldve: 2008-11-26 11:37 Chip tuning
Robinson írta:Hori írta: Hát igen te már 1 párat akkor kipróbáltál. mikor megvettem én is gondoltam rá hogy megiratom vagy rakok bele boxot. de aztán nem igazán láttam értelmét ha keresztbe akarok menni akkor tudok a gyári lovakkal is normál közlekedésre teljesen elég meg idén elindultam 1 gyorsulási versenyen ahonnan elhoztam a 3ik helyet. ugyhogy marad így
Na igen, de neked 14 lóval több van!
Hori Elküldve: 2008-11-26 11:35 Elsõ lámpák
Bombolo írta:Hori írta: és hol is van ez ráírva a lámpára ZKW vagy AL az enyém 2004 es faceliftes és bi-xenon
A plexin is rajta van a hûtõrácshoz közel kis AL vagy ZKW jelölés. A lámpa tetején egy szürke és egy sárga matrica is zkw sajátosság, az AL-en csak sárga van AUTOMOTIVE LIGHTING felírattal.
Hori Elküldve: 2008-11-26 11:07 Chip tuning
BarG írta:Hori írta: és mit mértek neki?
Nem egyszerû történet.
Vettem Küberl boxot, mert picit igényesebb a legtöbbnél. Tudni kell róla, hogy egyrészt szoftveresen programozható, másrészt a beírt paraméterek egy tízfokozatú kapcsolóval kicsit módosíthatóak.
Egy bizonyos teljesítmény felett az autóm motorja - hajtáslánca hajlamos a berezgésre. Ezt télen, amikor a cooler jobban hût, sikerült teljes gáznál elérni. (ugyanezen ok miatt adtam vissza 225e-ért vett Steinbauer P boxot) Erre kértem és kaptam a forgalmazótól gyengített programot, amit saját magam tudtam feltölteni. Megmérettem vagy 4 különbözõ kapcsolóállásban a nyomatékot, teljesítményt Budakalászon. A gyengített beállításban olyan 5-10-15% volt az emelkedés. Mérték a füstölést is, ahogy erõsebb lett az autó, úgy nõtt a füstölés is, de benne maradt az Euro 3-on belül, ami az autómra elõ van írva.
Viszont egy tuning csapat, aki árul kicsit még ettõl is fejlettebb boxot, azt ígérte, hogy az övék már alkalmas a végsebesség korlát feloldására is, amit a railnyomásátverõs boxok nem tudnak megtenni, ezért a Küberlt eladtam - fórumos kolléga vette meg! - de sajnos kiderült, hogy az a másik box mégse tudja a végsebesség korlátot feloldani. Így aztán most nincs semmilyen boxom, se chiptuningom. (van egy kis belsõ motorhûtésem, csak hogy ne legyen teljesen széria a gép )
Hori Elküldve: 2008-11-26 11:02 Elsõ lámpák
Hori Elküldve: 2008-11-26 11:00 Szívócsonk-pillangószelep
bmw320 írta: Hogy? A csõ átmérõ 75 százalékát úgy gondolod? Vagy 75% hogy nem fog világítani? Nem fogtam fel elsõre
Hori Elküldve: 2008-11-26 09:34 Szívócsonk-pillangószelep
bmw320 írta: ÜDV!
Szóval rávettem magam én is a szívósor szétsedésére és képzeljétek el az utolsó pillanatban!!! Az egyik pillangószelep már ferdén állt!! Azt mondta a haver hogy nem sok volt már hátra! Mondjuk nehezen tudtuk letörni mert szegecselve volt! de tengellyel együtt törtem le! Úgyhogy 2004-nél is ajánlatos eltávolítani! A ledugózás viszont nem nyert mivel a motor szimbólumot egybõl bedobta a mûszerfalon sajnos így azt vissza kivettem! Bár azon gondolkozok hogy kisérletképpen egy pár milliméteres lyukat kellene belefúrni és akkor minimálist gázt átengedne de mégsem annyit lehet hogy hülyeség??? Majd kisérletezem!
Hori Elküldve: 2008-11-25 17:35 Chip tuning
Hori Elküldve: 2008-11-25 16:00 320d Motor
paci írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy egy 2003 év végi 150Le 20d (még nem cica) kupéban milyen motor van? 5 Gangos a váltó. Mi lehet a motorkódja, EURO besorolása?
paci
Hori Elküldve: 2008-11-24 17:24 Gumi
BarG írta:Hori írta:BarG írta:Szebi írta: Sziasztok igaz, hogy 30d-re 17-nel kisebb garniturat nem lehet rakni a fektarcsak merete miatt?
Bizony, 17"-nál kisebb nem megy fel a hatalmas fékek miatt. Télre én 17"os lemezfelnit szereztem, 205/50/R17-es gumikkal. (7" széles a felni)
Azért egy 205-ös gumi még nem pálcika!!!
nem tudom mekkorákkal közlekedsz nyáron de ha hátulról megnézed 205el azért aggasztó a látvány
Ember, miket beszélsz, egy COUPE látványa még felbakolva is felemelõ
Hori Elküldve: 2008-11-24 17:10 Féktárcsa és fékbetét
Hori írta:SoundkeY írta: Valamelyik temaba mar beszeltuk hogy ovatosan a kerekcserevel "mert vmi porvedo lemez hajlamos a zorgesre" , namost nem talalom 1.
2. Atraktuk a teligumit, es en is azt hittem "elnyomtuk a lemezt" es attol zorog, akkor hallani ha le van engedve az ablak es figylek ra.
Nem gordulesi zaj hanem "zizeges".
Felemeltuk ujra a kocsit, minden kereket megporgettunk de ugy nincs hangja......zorogni viszont zorog, .
Elotte voltam ekszijtarcsa ill elso szilent cseren, lehet nem jol tettek vissza vmit ?
nem lehet hogy neked is a katalizátornál zizeg?
Hori Elküldve: 2008-11-24 17:09 Féktárcsa és fékbetét
SoundkeY írta: Valamelyik temaba mar beszeltuk hogy ovatosan a kerekcserevel "mert vmi porvedo lemez hajlamos a zorgesre" , namost nem talalom 1.
2. Atraktuk a teligumit, es en is azt hittem "elnyomtuk a lemezt" es attol zorog, akkor hallani ha le van engedve az ablak es figylek ra.
Nem gordulesi zaj hanem "zizeges".
Felemeltuk ujra a kocsit, minden kereket megporgettunk de ugy nincs hangja......zorogni viszont zorog, .
Elotte voltam ekszijtarcsa ill elso szilent cseren, lehet nem jol tettek vissza vmit ?
Hori Elküldve: 2008-11-24 17:07 Gumi
BarG írta:Szebi írta: Sziasztok igaz, hogy 30d-re 17-nel kisebb garniturat nem lehet rakni a fektarcsak merete miatt?
Bizony, 17"-nál kisebb nem megy fel a hatalmas fékek miatt. Télre én 17"os lemezfelnit szereztem, 205/50/R17-es gumikkal. (7" széles a felni)
Azért egy 205-ös gumi még nem pálcika!!!
Hori Elküldve: 2008-11-24 16:35 Gumi
SoundkeY írta: Szebi:
EN ugy tudom min 17"
Felraktam az uj 16" telit ( 205 ) es mintha mas autoba ulnek !
Nekem is szamit a design de akkor is komfortosabb igy !