Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2008-11-24 16:04 Gumi

Woockie írta:
Hori írta: De szerintem 205ös gumikkal nagyon csúnyán fog kinézni hátulról mintha pálcikákon állna
De nem tudom ti merre jártok nekem elöl 225/40 hátul 255/35 és semmi gondom a közlekedéssel azt leszámítva hogy tele vannak ökrökkel az utak

Autopalyan nekem sincs vele gondom, Bpn is csak egy-ket uton, viszont alsobbrendu utakon szinte mindegyiken eletveszely.. Az ut is keskeny, a nyomvaju is dobal, mindig azt varom, mikor repit le az utrol... Elol 225, hatul 245-os gumi van.


nem tudom nekem már annyira nem feltünö a dolog nagyon régóta peres és széles gumikkal mászkálok más más tipusokon. de már nem is nagyon veszem fel hogy néha visz erre vagy arra. inkább az ültetéssel van gondom mikor össze van nyomodva az aszfalt és a közepe feljebb van 5-6 centivel mint ahol a kerék megy

Hori Elküldve: 2008-11-24 15:54 Chip tuning

speedie írta: Sziasztok

Nekem csak annyi kérdésem lenne hogy tuningboxot télen ténleg érdemes kivenni?? Sokan mondták hogy nem tesz jót reggel melegitéskor.....jah 320d-rõl van szó 150le....


Ha érdemes is kivenni akkor talán inkább azért mert télen úgy sem fogod kihasználni a több lovat és forgatónyomatékot

Hori Elküldve: 2008-11-24 15:47 Motorolaj

BarG írta: Internetes boltokban mindig találni a legjobb minõségû olajokból 3000 Ft/liter alatti áron, sõt némelyikbõl ha tizenezer pénz felett vásárolsz, ingyér házhoz viszik. Ugyhogy bármennyire is engedi a BC a 30 000 km-es, vagy kicsit feletti futást, nem érdemes rizikózni.

Most vettem 8 l CASTROL EDGE SPORT 0W-40-et 20725 Ft-ért az Olajshopból, szûrõvel ki fog jönni a csere 30-ból. Ja és 15e-ként cseréltetem - most ez márkaszervizes akció lesz, a pecsétért

Amíg a gép nem eszi drasztikusan a 0-ás olajat, addig ilyet kap.


Én is ilyen olajjal járok 12000nél utántöltök 2dl-t és 15nél meg ledobom belõle.

Hori Elküldve: 2008-11-24 15:42 Gumi

Robinson írta:
Hori írta: Jó annyira mint a képen nem lesz trapéz
Amúgy sztem jól néz ki
Keskenyebb felni kéne mondjuk 7es vagy 7.5ön még elmegy de ott már a felnivédõ gumi perem nem sokat ér


ergo a felni cserét nem tudom elkerülni...

Mi lenne, ha inkább nem spórolnák ki az anyagot az utakból?... :mérges:



Igen az utak jobbá tételével rengeteg problémát meg lehetne oldani

Hori Elküldve: 2008-11-24 15:40 Gumi

De szerintem 205ös gumikkal nagyon csúnyán fog kinézni hátulról mintha pálcikákon állna
De nem tudom ti merre jártok nekem elöl 225/40 hátul 255/35 és semmi gondom a közlekedéssel azt leszámítva hogy tele vannak ökrökkel az utak

Hori Elküldve: 2008-11-24 15:38 Gumi

Jó annyira mint a képen nem lesz trapéz
Amúgy sztem jól néz ki
Keskenyebb felni kéne mondjuk 7es vagy 7.5ön még elmegy de ott már a felnivédõ gumi perem nem sokat ér

Hori Elküldve: 2008-11-24 15:04 Gumi

Hori Elküldve: 2008-11-24 15:01 Gumi

Robinson írta:
Burns írta: Egy 8JX17-es felnin érdekes lesz a 205-ös gumi


Hát ezért kérdeztem, mert hülye vagyok hozzá, és mint látszik tényleg. Akkor ezek szerint nem megy rá 205


Simán rámegy a 205 ös csak 1 kicsit trapézos lesz a filingje

Hori Elküldve: 2008-11-24 12:58 Chip tuning

VTS_Tibi írta:
Hori írta: Pár dologgal azért nem értenék 1et
A gyári program tényleg jó de azt a 20évestöl a 80éves korosztályig csinálják azon azért lehet finomítani ha nem is olyan mértékben mint amit néhány helyen lehet olvasni hogy 50-60százalékkal kevesebbet adnak le a motorok mint amit birnának de 30%még bõven benn van a tûrésben /leonom volt meg lett chippelve új korában 110rõl 150lóra 420000km-nél adtam el semmi baja nem volt.
Ha szívó benzines akkor is van megoldás bár a sima írás ott túl sokat nem hoz rajta de nagyobb vez tengelyekkel újrairva már szépen lehet lovat gyûjteni,
A dieselnél a box nem rossz feltéve ha nem vateráról veszed 20000ért. hanem kiadsz 1 nevesebb KÜLFÖLDI cég boxáért pár ezer eurót akiknél amúgy tudsz chippet is iratni jóval drágábban csak ahhoz ki kell vinned az autót


én ezt csak Magyarországra értettem!!!! pl. angliában simán csinálnak gyári ECU írást élõben, fékpadon (persze ott is tudni kell kihez kell menni)
Csak itthon van ezzel gond, ahol csak az elõre legyártott programot feltöltik a kocsira és amilyen lesz olyan lesz!

A dieselre ugyanez igaz, csak ott szerencsénk van, mert lehet kapni tuning boxot és ezzel kikerülhetõ a magyar ember.

Én pl. már 5 éve forgalamazom a Küberl Tuning boxokat! És senkinek nem volt panasza! Kivéve azokat, akik sokallták az amúgy ausztriai bolti árnál jóval alacsonyabb árat, és késõbb vettek ilyen 10.000Ft-os szappanos dobozt! (ezek általában jönnek 2 hét múlva hogy: Hát nem itt lett beszerelve , de segítsek már mert nem megy az autó és mindig elõjön a Check Engine lámpa )


És neked van boxod 320dhez? 150lovashoz? és volt már olyan aki lemérette elötte meg utána?

Hori Elküldve: 2008-11-24 08:50 Motorolaj

meg hogy 32alatt nem eszik semmi olajat a diesel az azért 1 kicsit ür story nekem 15alatt tünik el 3dl.

Hori Elküldve: 2008-11-24 08:48 Motorolaj

golyoo_o írta: Én 32000 km-ert mentem el a 320d-mmel két olajcsere között, és én sem vettem észre olajfogyást!
Akkor én is szerencsés vagyok


Ha ennyit mész két olajcsere között akkor te motorcserés leszel

Hori Elküldve: 2008-11-23 18:11 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

fejes írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, de vendégként már sokat olvastam a fórumokat. A múlt héten teljesült a régi vágyam, vettem egy 320d-t. Az auto olaszországból származik, elvileg vezetett szervízkönyves és 142000 km van benne. A könyve szerint 137000-nél szûrõk, olaj cserélve lett. Az autó nem elhanyagolt, szép állapotú, pl. új fékeket is kapott. A fórumokban sok szervízrõl írtok, és én is keresek Pesten vagy közelében egy BMW-hez értõ, megbízható szervízt. Az autóhoz sajnos csak egy kulcsom van, de akiket hívtam, nem másolnak BMW kulcsot. Tudtok-e olyan kulcsmásolót, aki csinál ilyet, vagy a márkaszervízbe kell mennem?
Elõre is köszönöm válaszaitokat.


Hát ez kényes téma én mindenképpen a márkaszervizt ajánlanám igaz drágán adják a kulcsot de akkor legalább biztos lehetsz benne hogy akinek adod az nem csinál másikat belõle saját magának

Hori Elküldve: 2008-11-23 17:32 Állófûtés és hûtés

kopasz írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani,hogy a Webasto kályha hogyan kap üzemanyagot?Úgy értem,hogy elindul,felbúg,de nem kap gázolajat és le is áll.Azt szeretném kideríteni,hogy hol lehet a hiba,csak nem ismerem az ü.a. ellátását.Esetleg valami rajz valakinek?
Köszi:


van 1 különálló üzemanyagpumpája a kályhának
amiket én utolagossan szereltem be azoknak van külön szüröje is a gyárinak nem tudom hogy van-e valahol talán arrafelé van a hiba

Hori Elküldve: 2008-11-23 17:26 Chip tuning

Pár dologgal azért nem értenék 1et
A gyári program tényleg jó de azt a 20évestöl a 80éves korosztályig csinálják azon azért lehet finomítani ha nem is olyan mértékben mint amit néhány helyen lehet olvasni hogy 50-60százalékkal kevesebbet adnak le a motorok mint amit birnának de 30%még bõven benn van a tûrésben /leonom volt meg lett chippelve új korában 110rõl 150lóra 420000km-nél adtam el semmi baja nem volt.
Ha szívó benzines akkor is van megoldás bár a sima írás ott túl sokat nem hoz rajta de nagyobb vez tengelyekkel újrairva már szépen lehet lovat gyûjteni,
A dieselnél a box nem rossz feltéve ha nem vateráról veszed 20000ért. hanem kiadsz 1 nevesebb KÜLFÖLDI cég boxáért pár ezer eurót akiknél amúgy tudsz chippet is iratni jóval drágábban csak ahhoz ki kell vinned az autót

Hori Elküldve: 2008-11-22 08:29 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

singletrack írta: Sziasztok!

Csak egy gyors kérdés:
Több forrásból is hallottam, hogy egy idõ után 0W olajat érdemes 5W-re cserélni, mert kevésbé eszi a motor. Na most ezen kívül más elõnye van ennek a váltásnak? Mert azért mégiscsak jobb a 0W-s, és inkább utántöltöm, ha jobb a motornak...



Akkor érdemes 0w rõl 5w-re cserélni ha már a 0ás nagyon kopik belõle addig nem nagyon érdemes vele foglalkozni. de amúgy semmi elõnye