Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2011-03-19 17:06 Felni csere

spree írta: Sziasztok!

Lenne egy amatőr kérdésem.
15 collos gyári BMW alufelni 47-es ET-vel felmegy-e az én autómra vajon?
Olvastam, hogy e46 316 i, 318 i-re biztos jó, de gyanítom meg hallottam is, hogy azokon kisebbek a féktárcsák is.
Az enyémen elöl 300 mm-esek.
Van zsír új Michelin 195/65 15"-os téligumim, eladni sajnálom, illetve télen jobb lenne keskenyebb illetve "ballonosabb" gumikkal szaladgálni, legalább ezen időszakban nem annyira gyilkolom a futóművet sem.
Amúgy a felni teljesen hibátlan amit néztem amellett, hogy viszonylag még szép is meg olcsó.
A jelenlegi fekete 16"-os lemezfelniktől valamivel azért jobban mutatna.
Számomra mondjuk a praktikum már előnyt élvez az esztétikummal szemben, aki Pesten sokat jár az bizonyára osztozik a vélemnényemben.
Ezzel nem nézne ki nagyon rosszul.
Váltóméretre is jó lennék a gumikkal 205/55 16" vagy 225/45 17" az asszem ugyanekkora átmérőre.

Előre is köszi a válaszokat...






15" nem megy fel a faceliftes 20d-re

Hori Elküldve: 2011-03-19 13:26 újonc kérdései :)

SAS írta: Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.






én 73ezerrel vettem ezelőtt 3 évvel most járok 264ezernél, eddig semmi gond.

Hori Elküldve: 2011-03-19 11:55 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

m_attila írta: Üdv

a klubból kik mennek? csatlakozhatnátok Bp bevezetőjénél vagy bárhol

1. Én indulok Szombaton...(reggel Szombathelyről

gampetibor írta:
Hori írta:
Dog írta: Már várom, az idén is ki lesz állita a vasad?



mi annyira nem várjuk
amit viszünk 7 autót az 1sincs még kész
ki lesz állítva, változott annyit tavaly óta hogy érdemes legyen megint megmutatni









Ha Fehérvár felé jössz akkor tudsz csatlakozni egy 750il-hez egy Z3coupehoz és egy e36coupehoz

Hori Elküldve: 2011-03-18 22:02 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

Dog írta: Már várom, az idén is ki lesz állita a vasad?



mi annyira nem várjuk
amit viszünk 7 autót az 1sincs még kész
ki lesz állítva, változott annyit tavaly óta hogy érdemes legyen megint megmutatni

Hori Elküldve: 2011-03-18 18:31 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

Március 25-27-én ismét a Carstyling.hu Tuning Show nyitja meg az idei autós szezont. A hatodik életévébe lépett gigashow nem csak hazánk, hanem a Kelet-Közép Európa legnagyobb hasonló jellegű rendezvénye. A kiállítás három napja alatt a hazai, valamint nemzetközi tuning és hifi élet legütősebb alkotásai, termékei és vállalkozásai mutatkoznak be, fergeteges látvány és új programok kíséretében.

A több száz átépített autót felvonultató rendezvényen, az évek óta egyre növekvő állandó nemzetközi jelenlét is rekordot dönt majd. Az Európa összesen nyolc országából érkező autócsodák listáját nem csak magánépítők makulátlan alkotásai teszik ki, de számos komoly demóautó is idegurul hozzánk erre a három napra.

A Tuning Show egy szenzációs új autós sportág, a Gymkhana hazai megszületését is magával hozza, melynek első versenyére a rendezvény három napja alatt kerül sor. Hogy mi is az a Gymkhana? A válasz egyszerű; talán nem sok benzingőz-fanatikus él a világon, aki ne látta volna a legendás Ken Block-féle videókat. Ez a gyorsulás, a drift, és a szlalom akrobatikai látványosságainak legjava egy pályára sűrítve, melyben a hátramenet is követelmény. A sport japánban már régóta létezik, az Egyesült Államokban pedig a neves raliversenyző honosította meg. A futótűzként terjedő őrület március 25-től hazánkban is kezdetét veszi.

A 2010-ben debütált műsorszám nagy sikerére való tekintettel idén is lesz élő autóépítés: akárcsak az amerikai SEMA Show-n az Overhaulin' és Chip Foose munkálatai, kicsiben, de gyakorlatilag ugyanaz a program lesz megtekinthető az idei Tuning Show-n. A kiállítás három napja alatt a műanyagos munkáktól kezdve, a futóművön, teljesítménynövelésen, az utastér és hifi beépítésen keresztül a komplett fényezésig minden átalakításra kerül a donor autón. A gyárból éppen csak kigurult új Golf VI-os épülése a helyszínen kialakított arénában követhető majd nyomon.

A Tuning Show immár hagyományosan a legnagyobb hazai hoszteszgárdával büszkélkedhet! Az elengedhetetlen szexi hölgyek mellett számos új műsorszám örvendezteti majd a férfitársadalmat, köztük egy rendkívül tüzes új produkció, a Carstyling Dolls első magyarországi fellépése.

A 2011-es program az eddigiekhez hasonlóan a legnagyobb hazai szakirányú vásár is egyben. Több mint 100 kiállító a tuning, hifi és a háttéripar szinte minden területét lefedve mutatja be portékáit, a legkisebbektől a legnagyobb, luxus kategóriás márkákig. Ez nem minden: a számos program mellett megújult fődíjjal várnak mindenkit, aki jegyet vált az 2011-es Showra! Ez pedig nem más, mint akár egy komplett autóátalakítás kétmillió forint értékben, amit a szervezők állnak neked!



Hori Elküldve: 2011-03-18 07:36 alufelni

pampi írta: Helló!
Megnézheted a fényképeimet, ott ET20 a felni 18", 225 széles gumival! Az eleje kilóg és még a futómű nyirbáláson kívül még annyi volt, hogy a hátsó kerekem ha 4-5 személlyel közlekedtem, akkor vasúti átjárón vagy rosszabb úton a belső műanyag betétbe beleért. Így szerintem nincs értelme. Én így vettem és már el is adtam! De legfőképp az eleje miatt!

YELLOW írta:
Kisate írta:
Hori írta:
Kisate írta: Hello!

Valaki véletlenül nem tudja, hogy az
ALESSIO Daytona dark 8x18 5x120 ET20 méretbe elfér e rendesen e46-on?
ha így könnyebb beazonosítani erről lenne szó: http://www.automax.hu/kepek/al...kel_.1.jpg




NEM fér el!!!!!



Az ET miatt?
És sehogy se lehet megoldani?



de meglehet... flex, hegesztés = szélesítés







nem az elejével szokott gond lenni ha le lenne ültetve a kocsid akkor az első kerék teteje szépen bemenne a sárvédő alá a hátsó miatt viszont meg sem tudnál mozdulni mivel beleérne a sárvédőbe. nekem elől 8,5x20" van et25el és simán elfér, hátul 10x20" et41 el de ahhoz már komoly faragás kellett

Hori Elküldve: 2011-03-17 21:31 alufelni

YELLOW írta:
Kisate írta:
Hori írta:
Kisate írta: Hello!

Valaki véletlenül nem tudja, hogy az
ALESSIO Daytona dark 8x18 5x120 ET20 méretbe elfér e rendesen e46-on?
ha így könnyebb beazonosítani erről lenne szó: http://www.automax.hu/kepek/al...kel_.1.jpg




NEM fér el!!!!!



Az ET miatt?
És sehogy se lehet megoldani?



de meglehet... flex, hegesztés = szélesítés






vagy leesztergáltatsz a felni húsából

Hori Elküldve: 2011-03-17 20:17 alufelni

Kisate írta: Hello!

Valaki véletlenül nem tudja, hogy az
ALESSIO Daytona dark 8x18 5x120 ET20 méretbe elfér e rendesen e46-on?
ha így könnyebb beazonosítani erről lenne szó: http://www.automax.hu/kepek/al...kel_.1.jpg




NEM fér el!!!!!

Hori Elküldve: 2011-03-16 21:32 Bõrülések felújítása

A bőrülést egyféle képpen lehet rendbehozni normális kulturált módon: ÚJRA KELL HUZATNI!!
vagy a sérült rész kicsréltetni

Hori Elküldve: 2011-03-07 16:18 Termosztát

kempelen írta:
zoliika írta:
kempelen írta:
zoliika írta:
Hori írta:
zoliika írta:
wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 junius euro3
2004 julius euro4 ezt én is most tudtam mikor leinformáltam az autom





sejtettem én hogy az enyém gyári hibás de most már biztos vagyok benne 2004/02 es gyártás és Euro4


Lehet hülyeséget írtam bocs Hori!Csak abból indultam ki,hogy Kempelen 20 d touring-ja 2004 junius-i euro-3 az enyém meg 2004 julius 1 és euro-4, nem akartam okoskodni


Hori csak ugrat, nem kell vele foglalkozni, mindig ílyen.
2004 februárban még nem is volt EUR szabvány, olyan öreg az övé


Na elmegy ám......


Hacsak utólag át nem alakítatta EUR4-essé.. Végül is nem lehetetlen.




Sajnos a gyári papírjain is euro4esként szerepel és az alváz szám alapján a BMW-nél is

Hori Elküldve: 2011-03-07 08:20 Termosztát

zoliika írta:
wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 junius euro3
2004 julius euro4 ezt én is most tudtam mikor leinformáltam az autom





sejtettem én hogy az enyém gyári hibás de most már biztos vagyok benne 2004/02 es gyártás és Euro4

Hori Elküldve: 2011-03-05 08:39 Termosztát

YELLOW írta:
Burns írta:
YELLOW írta:
czellaia írta:
YELLOW írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Nem rég volt cserélve a "kis"termosztát,mert negyed és fél között feljebb nem ment a mutató.Nagyon hidegben még negyedig sem.Most olyat vettem észre hogy ha elkezdem neki
tolni akkor középről vissza esik egy picit,ha nem tolom neki akkor szépen vissza áll középre.Valamikor meg gondol egyet és csak úgy egy hangyányit KB:1-2 milt vissza esik,megyek tovább megint középre áll.Kérdés:Mi lehet a gond?"Nagy termosztát"??

Előre is köszi.


jó lenne megnézni titkos menüben pontosan milyen visszaesések ezek.
ha 85 és 108 fok között történik (jah dízelnél lehet másképp van) akkor nem feltétlen baj.
ugyanis a termosztát, nyit egy adott hőfokon, ekkor lehet visszaesés, de ha már a menetszél nem tudja hűteni eléggé, akkor kapcsol a venti, ami újabb visszaesést eredményez. tehát a tartományt kellene tudni.
szerintem jól működik neked. ha pl nem megy a fűtésed, nincs befűvás, és elindulás után kb 4-5 km-rel, mikor majdnem eléri a mutató a közép állást, majd kinyitod a fűtést bentre, akkor is visszafog esni, hisz a fűtés körben lévő víz, belekeveredik a meleghez, ergó annak egy pilalnatra lecsökken a hőfoka.



Meg próbálom megnézni,de gondolod hogy ha jó idő lesz és nem fűtök akkor nem lesz
visszaesés?


a fűtés dolgot csak magyarázat, szemlélet képp írtam. hogy pl amikor rányit a nagy kör, akkor visszaeshet a mutató, de ennek függ a mértéke. aztán ha anynira meleg a víz és a venti beindul, akkor mégjobban visszaesik. azért mondom, hogy a titkos menüben kellene megnézni. nekem 85 és 106 fok között szokott melegen vándotolni, de nekem benzines, azoknál ez az üzemi. tehát nekem 106 foknál indul a venti, ilyenkor 85 fokig visszahül. olyan 102 fok körül nyit a nagy kör, ilyenkor olyan 94 fokig hül vissza a titkos menü szerint. de mondom nekem benyás, neked lehet másak a határok.


Yellow! Hagyd már ezt a fűtés dolgot. Semmi köze hozzá. A dízel elektromosan is melegíti az utastér fűtési körét, és ha jó a termosztát, akkor nem mozog a mutató, tök mindegy, hogy -20, vagy +40 fok van, megy a fűtés vagy nem. Ki kell cserélni ha szar a termosztát, ennyi az egész.


nyomatékosan leírtam, hogy a fűtést példaként hoztam fel. és, hogy nálam van így. (csupán szemláltetni akartam)
amúgy pont kérdezni akartam, hogy a belső fűtéshez benyásnál nincs ilyen kiegészítő micsoda? vagy ez ugyanaz a webasto kályha lenne, amit már emlegettetek? (állófűtés)

szerk.: vagy valami elektonyos fűtéssegítő sincs?





a mutató a műszerfalon 75foknál áll be középre és 110ig marad ott ha megmozdul akkor ergo 75 foknál kevesebb vagy 110 foknál több a vizhőfokod

Hori Elküldve: 2011-03-05 08:24 Adagoló

Danus írta: Hali! Tegnapi napon előzés közben leállt az autóm és azóta sem indul be.Szerintünk adagoló lesz. Meg előtte is csinált olyat, hogy néha ment néha nem, de olyankor viszont nagyon lomha volt. Tudtok mondani olyan helyet ahol adagolót újitanak fel? Mennyibe kerülhet ez kb? Vagy ha vennék rá egy bontottat akkor azt felismerné az elektronika? Válaszotok előre is köszi szépen!




A felújításról Robinsont-kérdezd
Bontottba KaszaMester tud neked segíteni 06-70-5799225 az elektronika felismeri

Hori Elküldve: 2011-03-04 20:50 Társalgó

Burns írta: Bodri ül! Fekszik!



Mankókerék

Hori Elküldve: 2011-03-01 23:52 Extra gyors találkozó!

SoundkeY írta: Erre jön valaki ?
Extremautoshow



állítólag nem lesz valami nagy eresztés, úgyhogy mi kihagyjuk