Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2008-10-17 13:15 Eladó cuccok

Ez ilyen fogd és vidd akció csak nem tom melyiken mennyi a mm-er este megmérem õket az bizt hogy mindegyik egyenletesen kopott

Hori Elküldve: 2008-10-17 12:18 Eladó cuccok

Tiba írta: Nekem a 2 jobb állapotú kéne. Úgy mennyi?


Van otthon fölösbe 2db 225/45 R17es Conti sport contactom meg 2 BF ugyan ebbe a méretbe

Hori Elküldve: 2008-10-17 12:14 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Oldboy írta: Üdv!
Ne értsetek félre, én csak megkérdeztem mi újság az ügyben. A héten én is olajat cseréltem az 540-be, magam csináltam és a 8 liter olajat + szûrõt értelem szerûen máshol szereztem be. ( A compact olaját is vittem, csak mivel átnézés is volt, az NT-nél lett lecserélve. ) Amúgy sokan visznek saját olajat, alkatrészt, nem szokott ebbõl gond lenni. A matrica ajánlatuk nem csak az alaktrészrõl szólna, hanem magáról a komplett szervizelésrõl, legalább is én így értelmeztem amikor Nikola nekem beszélt a dologról. Itt jön képbe, hogy ki mekkora "barkács" tehetség, mit tud maga megcsinálni ill. mit akar mással megcsináltatni, illetve akarja-e az NT-nél rendszeresen szereltetni az autóját. Én amit tudok megcsinálok magam, de biztos, hogy vannak dolgok amért hozzájuk megyek, amíg meg vagyok elégedve velük. Hát gondolom mindenki eszerint mérlegel.
Oldboy!



Én amit eddig cseréltem azt meg tudtam oldani otthon /kormány, lámpák, ültetõrugó, motor váltó difi olaj, szûrõk pollen levegõ gázolaj kartelgáz, fékbetétek és tárcsák elöl hátul,/ mondjuk van 1 olyan sejtésem hogy az ékszíjtárcsa cserének nem fogok otthon nekiállni

Hori Elküldve: 2008-10-17 09:40 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Háát igen az biztos hogy nem tolongtunk hogy most rögtön ragasszuk fel a matricát

Hori Elküldve: 2008-10-17 09:17 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Amit én kaptam árakat abbol levonom a 30%-ot van olyan hely ahol olcsobban jövök ki szintén gyári alkatrészekböl. amik itt vannak fenn akcios alkatrészek azok is olcsobra jönnek ki. arrol nem is beszélve hogy fehérvártol elég messze van föleg ha rossz a kocsi

Hori Elküldve: 2008-10-17 07:55 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Szerintem még 30%kedvezménnyel sem igazán lenne versenyképes az ára nekem legalább is amit adott árakat alkatrészre ha leszedem azt a 30 at még mindig több mint amennyiért meg lehet venni

Hori Elküldve: 2008-10-10 13:40 Szívócsonk-pillangószelep

dentallabor írta: Szerintem sajnos ebben Tanonak igaza van,tehát bármikor letörhetnek,mivel ott vannak még mindíg,és mûködnek,bár jóval kisebb az esélye,fõleg,he elötte ki is lett tisztítva a szívócsonk rendesen.
Ezzel a 20 forintos trükkel lett valami változás a motor paramétereiben?



Szerintem nem igazán változott semmi hogy ledugóztam az egr-t max egy kicsit lassabban melegszik a motor. Elméletileg meg csak friss levegõt kap állandóan és nem ad hozzá kipugázt

Hori Elküldve: 2008-10-07 14:44 Szívócsonk-pillangószelep

Tano írta:
bvanko1 írta: Nekem két ismerõsömnek is letört a szelep, mind a kettõnél szarrá ment a motor, mert beszívta a hengerbe a szelepet. Nekem is 320d 150le, mi ledugóztuk az egr-nél egy szimpla 20ft-os érmével, semmi hibakódot ne ír ki, semmi nem világít, azóta mentem min 20ezret, és tökéletesen mûkszik. Ha ledugózod utána már nem tud kokszosodni.



A fényképen látszik a fémszínû könyök kicsit tölcsér formája van, ott lett ledugózva. Ki lett tisztítva a szívócsonk, de nem szedtük ki a szelepeket, mondván nem voltak ramaty állapotban, illetve most már nem tud kokszosodni.


Ti az EGR-t dugóztátok le, az független ezektõl a pillangószelepektõl. Szóval a pillangóid még repülhetnek ettõl. Ezeknek külön mûködtetése van, vákumcsõvel és egy elektromos vezérlésû szeleppel.


Elméletileg attól szakad le hogy az egr-en keresztül megy vissza a korom és rárakódik mikor a pillangó már nem bírja a sok kormot akkor beleesik a motorba : Ha minden igaz

Hori Elküldve: 2008-10-07 14:24 Szívócsonk-pillangószelep

bvanko1 írta: Nekem két ismerõsömnek is letört a szelep, mind a kettõnél szarrá ment a motor, mert beszívta a hengerbe a szelepet. Nekem is 320d 150le, mi ledugóztuk az egr-nél egy szimpla 20ft-os érmével, semmi hibakódot ne ír ki, semmi nem világít, azóta mentem min 20ezret, és tökéletesen mûkszik. Ha ledugózod utána már nem tud kokszosodni.


és te kiszedted a pillangószelepeket vagy bennhagytad õket?

Hori Elküldve: 2008-10-07 12:29 Szívócsonk-pillangószelep

Én is rávettem magam hogy szétszedjem csak azt nem tudom eldönteni hogy csak tisztítsam a szívócsonkot vagy dobjam ki a pillangószelepeket is. mondjuk nekem az EGR már elég régóta le van dugózva

Hori Elküldve: 2008-10-03 13:55 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

Hori írta: Igen kartergázszürõ 60anként. Simán megy majd a légszûröcsere is csak elsõre kicsit szivatós


Talin biztos nagyon szivesen elmutogatja valaki hogy mit kell szétszedni rajta

Hori Elküldve: 2008-10-03 13:43 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

Igen kartergázszürõ 60anként. Simán megy majd a légszûröcsere is csak elsõre kicsit szivatós

Hori Elküldve: 2008-10-03 10:53 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

Lényegében az összes mûanyagot le kell szedned a motorról. Plussz ami tartja a pollenszüröt azt a müanyagot is ell kell távolítanod. mikor elösször cseréltem akkor kb 2 óra volt mire rájöttem mit kell szétbontanom de most már 20 perc alatt megvagyok vele

Hori Elküldve: 2008-10-03 10:50 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

Kitudod cserélni csak kell hozzá hosszú imbuszkulcs és torx készlet meg jóadag türelem. de ha már arra jársz akkor érdemes a kartelgáz szüröt is kicserélned

Hori Elküldve: 2008-09-27 11:21 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Enkozpont74 írta:
Hori írta: A váltózár sztem nem csak BMW-be felesleges az eggyik legkönnyebben eltávolítható védelmi eszköz A váltózárat 2 perces továbbképzés után bárki ki tudja iktatni 1 perc alatt


Ez, azért így nem igaz...
Biztos tudod is a módját, hiszen akkor nem lenne ez a véleményed. Akkor megosztanád velünk?
Kíváncsi vagyok 1 perc alatt, hogyan távolítható el az acélstift, az acél fej nélküli csavar...stb.
Ránézésre flexel és szikratengerben ülve a kocsiban. De az sem 1 perc.



Ide most nem írom le de talin szivesen megosztom veled a technikát