Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2008-09-27 10:54 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Enkozpont74 írta:
Raven írta: Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban

Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....

Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....


Akkor nem olyannál voltál, aki ért ehhez.
Én láttam, hogy milyen pontokon rögzíti és azt hogyan.
Láttam, hogy hogyan zár be a váltózár. Mit fog a stift. Régebben a váltó rudat ha erõsen megtépték felfelé le lehetett húzni a váltózár egyik részével együtt. Láttam, hogy erre mi a megoldás.
Tehát engem már elég nehéz meggyõzni arról, hogy az E46-ba pénzkidobás váltózárat szereltetni. Persze az, ha elviszik trélerrel.
Ja... még 1 mellékes dolog, azért én nagyjából szakmai oldalról nézegettem a beszerelés menetét, mivel biztonságtechnikai mérnök vok.


A váltózár sztem nem csak BMW-be felesleges az eggyik legkönnyebben eltávolítható védelmi eszköz A váltózárat 2 perces továbbképzés után bárki ki tudja iktatni 1 perc alatt

Hori Elküldve: 2008-09-27 10:33 Hûtõvíz

Mennyi km után lenne ildomos kicserélni a vízpumpát?

Hori Elküldve: 2008-09-27 09:25 Multimédia beszerelés

A GPS nekem annyira nem is fontos abból van mio-m csak a gyári hifi idegesit mert nagyon retekül szól

Hori Elküldve: 2008-09-27 08:26 Multimédia beszerelés

pappkari írta: 1 din-es és a 2 din-es fejegység közt annyi a különbség hogy kb 70000 több a beépités mert a klimakeret 10 a beépitõkeret 60 ennyi a kettõ közti különbség.
de ha azt veszed hogy 1 dines alpine fejegység 300000 forint és a 2 dines ugyanazon kategoria 170000 akkor ha a fennmaradó 130000 bõl leveszed a keretek árát akkor 60000 forintot sporoltál egyszerû matek.
viszont az 1 dines fejegységnél szét kell szedni az egész kocsit mert hátra kell rakni a fejegység nem kis agyrészét mert barom nagy helyet foglal el.


Na most már aztán tényleg nem tudom merre van az elöre

Hori Elküldve: 2008-09-26 09:00 Multimédia beszerelés

Háát visszaolvasgattam és azt hiszem letettem a 2dines fejekröl.
Maradunk az 1din monitorosnál némileg egyszerübb és lényegesen olcsobban beépithetõ ahogy nézem

Hori Elküldve: 2008-09-25 23:54 Ékszíj tárcsa

Burns írta: OK! A nagy (2080) hosszbordás szíj feszítõ görgõje volt 16E


Köszi

Hori Elküldve: 2008-09-25 20:29 Ékszíj tárcsa

Burns írta:
Enkozpont74 írta:
Idézet:
Nekem most nagyszerviz lesz az összes szíjat és vezetö feszitö görgöt meg szerintem akkor ékszíjtárcsát is cserélek. Szeretem ha rendben van a kocsi


feszítõ görgõ csak 1 létezik? És ez mennyibe kerül?
Megbántam, hogy én az ékszíjtárcsával együtt nem cseréltettem le, de asszem ez lesz a köv. projekt...


2db feszítõ és 1db vezetõ görgõ van. A gyári 16E


A 3 egybe vagy darabja ennyi? én magát a feszítõt nem akarom cserélni csak a görgöt rajta

Hori Elküldve: 2008-09-25 20:14 Ékszíj tárcsa

Zotyi30d írta: Hi!

Ha jól emlékszem 2 van
5eFt/db volt(nem gyári)


1 feszítõ meg 2 terelö eggyik a klímájé ha minden igaz de erre nem esküdnék most meg. Az áruk tényleg baráti

Hori Elküldve: 2008-09-25 16:40 Ékszíj tárcsa

Enkozpont74 írta:
Hori írta:
markooo írta: még nekünk se kellett cserélni semelyikben sem, pedig az egyikben közel 250 ezer van

üdv...


Mondjuk ez 1 jó kérdés hogy mikor kell cserélni nekem a gumi nem látszik repedezettnek a tárcsán. feleslegesen nem akarom kicserélni viszont túl sokat mászkálok ahhoz külföldön hogy 1szer csak elszájon valahol messze és aranyárba megcsináltassam. Az elözö automon 192ezerig birta de elötte azon voltak repedések


én most cseréltem ékszíjtárcsát, ezzel 1ütt m_attila javasolta, hogy ha már 1x cseréltetem akkor a szíjjakat is érdemes. így is volt, a használt szíjakat eltettem, mert teljesen rendben voltak. a szíjjak cseréje + 10ezer ft(durván), ez már nem tétel... (szerintem)


Nekem most nagyszerviz lesz az összes szíjat és vezetö feszitö görgöt meg szerintem akkor ékszíjtárcsát is cserélek. Szeretem ha rendben van a kocsi

Hori Elküldve: 2008-09-25 16:35 Eladó cuccok

Csak olyat tudok írni, amit már rendeltem, nincs árlistám, én nem kereskedek veluk, ha kell valami kikérem az árajánlatot...és megrendelem ha jó az ár.
Én utoljára fékbetéteket és tárcsákat cseréltem a kovetkezo árakban:
Fékbetétek elso/hátsó: 62,50/65,20
Senzor elso/hátsó: 18,70/18
Tárcsa elso/hátsó: 72/68,30

Ezek pl. a mi szalon árainkhoz képest -30%. Nálatok ez jónak felel meg vagy van jobb is? Az árak persze euróban értendok.[/quote]

Nem tom de ezek így 235ös euróval is elég soknak tünnek

Hori Elküldve: 2008-09-25 13:53 Elsõ lámpák

Épitett már valaki be otthon a lámpájiba Angel eyest azt mondják nagyon egyszerü de én nem igazán akarom szétszedni öket nehogy párásodjanak

Hori Elküldve: 2008-09-25 08:29 Ékszíj tárcsa

markooo írta: még nekünk se kellett cserélni semelyikben sem, pedig az egyikben közel 250 ezer van

üdv...


Mondjuk ez 1 jó kérdés hogy mikor kell cserélni nekem a gumi nem látszik repedezettnek a tárcsán. feleslegesen nem akarom kicserélni viszont túl sokat mászkálok ahhoz külföldön hogy 1szer csak elszájon valahol messze és aranyárba megcsináltassam. Az elözö automon 192ezerig birta de elötte azon voltak repedések

Hori Elküldve: 2008-09-25 08:24 Ékszíj tárcsa

ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.



Én klímaszerelõ vagyok de ezzel nem értek egyet. A régi motoroknál sem ment tönkre ettöl a klíma. a mágneskuplung simán kibirja hogy 3-4ezres fordulaton rávágod a klímát. max a motor érzi meg hogy kapott plussz 160ccm-it meg minusz 4-5kw-ott

Hori Elküldve: 2008-09-24 13:53 Társalgó

[quote="320DE46"]http://cgi.ebay.de/BMW-e46-320...s=72%3A968|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Elég jól néz ki.

Ezt láttam kint BMW Syndikaton elég jól néz ki

Hori Elküldve: 2008-09-24 13:47 ELLOPTÁK!!!

Nekem mióta megvan a kocsi 2szer mentek neki az elsõ lökösnek
1 a nõ indul a bolt elöl telefonált és nem vette észre hogy nem 1be rakta a váltót hanem hátramenetbe
2 pasi be akart kanyarodni és úgy sikerült neki hogy a lökhárítóm széle útban volt
A lökösömön annyi látszik hogy oldalanként 2-2mm-rel hátrébb van mint a sárvédõ íve és karcos a bal oldali fekete koptató csíkom Ezekre fizetett eddig a biztósító 86ezret gyorskárba Lassan meglesz az M-es garnitúra belöle és a kocsin szinte semmi nem látszik Mondjuk az volt a mák hogy az 1ik Hungáriás a másik meg Egonos volt gyorsan korrektül rendezték