Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2011-01-07 18:57 Társalgó

na ez mondjuk komoly ajánlat a csonticar-tól


http://www.hasznaltauto.hu/aut...ly-4413011

Hori Elküldve: 2011-01-05 07:54 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

anubisz írta:
Hori írta:
anubisz írta: Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.




nekem a 19"on volt RFT 225/35 méretben /12000km-et mentem vele/ az az igazság hogy ennél az oldalfal méretnél már nem igazán érzed a különbséget



Gondolom, azért tippeltem én is. Nekem is tetszik,meg szép,de meg ölik így is a kátyúk hát még 35 gumival.Nem is volt még 1 kocsimon se 35 gumi. 45 a max amit használtam eddig.




nekem a 20" felnin most 225/30 van na erre viszont már nagyon kell figyelni és itt már nincs olyan hogy komfort mert pont semmit nem csillapít az oldalfal

Hori Elküldve: 2011-01-05 00:16 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

anubisz írta: Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.




nekem a 19"on volt RFT 225/35 méretben /12000km-et mentem vele/ az az igazság hogy ennél az oldalfal méretnél már nem igazán érzed a különbséget

Hori Elküldve: 2011-01-04 19:40 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

jó lenne Tyetyi véleményét is hallani a dologról, de én úgy tudom hogy az rft gumi nem szerelgetős gumi, nekem itt fehérváron ahol gumizzák az elmebeteg kerekeimet ott azt mondták hogy új korában felrakják mikor elkopik ledobják, és közte nincs szerelgetés aki ilyet kér azt elküldik máshová /ha defektes azt a bökögetős vackot használják/ /ja és nem bénák merta bőrözött 20 as felnimet is simán felgumizzák/

Hori Elküldve: 2011-01-02 20:34 Alufelni méretek

Tiba írta: Én azt mondtam, hogy rámegy a 225 is a 9re csak hülyén fog kinézni.
Szerintem az nem volt kérdéses amit írtál Horikám, az tök egyértelmű




azt írtad hogy a 9" miatt fog sokat enni

Hori Elküldve: 2011-01-02 19:44 Alufelni méretek

Tiba írta:
Bero írta: Üdv mindenkinek! Egy kis segítség kéne,van egy E46-om és alufelnit szeretnék venni 18-ast. pár adat: Első: ET47 8J*18H2 782,14
Hátsó: ET45 9J*18H2 783,14

Ez a felni jó lesz a verdára? Nem fog kilógni,alakítani valamit rajta stb? Ja,és még 1 kérdés: Milyen gumik kellenek rá,előlre-hátulra? 225/40 vagy 35? Ezekkel nem vagyok tisztába,mert most R16 205/55-ös van rajta,és úgy szeretném,hogy a BC ne csaljon a sebességgel stb.. Válaszokat előre is köszönöm!

Az et szám szerint jó e46ra, de a 9 colt kicsit soknak találom hátra, kb fél literrel többet fog enni a kocsi.
A gumik pedig
előre: 225/40 r18
hátra: 255/35 r18
Rámegy persze 225 körbe is, de a 9 colon elég hülyén fog kinézni.

Itt van egy jó váltóméret kalkulátor








nem a 9"tól eszik sokat, hanem a rárakott gumimérettől a 225 9"on is 225 és a 8" is annyi

Hori Elküldve: 2010-12-31 17:52 Társalgó

Tiba írta: Elő szilveszteri buli, Hori módra

www.youtube.com/watch?v=Ua6uoC-B9MI


































hát igen más petárdát durrogtat mi légzsákokat






Hori Elküldve: 2010-12-31 17:20 320d Motor

Reneolus írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


DE vezetett szervizkönyves, abból sok minden kiderül




bármikor csinálok neked vezetett szervízkönyvet

Hori Elküldve: 2010-12-30 22:35 320d Motor

Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg

Hori Elküldve: 2010-12-28 18:48 Replika felnik

Tyetyi írta: A replika felni hiánynak egy igen egyszerű oka van: begyűrűzött a Németországban már erősen működő hamisítványellenes hozzáállás. Magyarul megbüntetnek ha ilyet forgalmazol és nem gyengén.




nagyon helyes ezt bevezetném máshol is

Hori Elküldve: 2010-12-25 14:35 Külsõ hangrendszer bekötése?

zolee05 írta: Hello!

Valaki tud nekem olyanban segíteni hogy e46 320ci-be hogyan lehet bekötni erősítőt?
Vagy hogy lehet e egyáltalán ??

Légyszi segítsetek!



miért kell ezt 3 helyen megkérdezni??????

Hori Elküldve: 2010-12-25 14:34 Hifi beszerelése e46-ba

zolee05 írta: Hello!

Valaki tud nekem olyanban segíteni hogy e46 320ci-be hogyan lehet bekötni erősítőt?
Vagy hogy lehet e egyáltalán ??

Légyszi segítsetek!




igen mindenbe lehet

Hori Elküldve: 2010-12-25 14:33 Erõsítõ kérdés

zolee05 írta: Hello!

Valaki tud nekem olyanban segíteni hogy e46 320ci-be hogyan lehet bekötni erősítőt?
Vagy hogy lehet e egyáltalán ??

Légyszi segítsetek!




mindenbe lehet erősitőt tenni, de mi a problémád vagy hol akadtál el?

Hori Elküldve: 2010-12-25 10:14 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...




az alapjáraton ketyegő motor 2-3,5l/h-t képes elnyelni a tankból



hát nekem ez fura. nem fogok vitázni, de én keveslem, persze biztos igazad van.





egy terhelés nélkül alapjáraton ketyegő motor mitől kéne hogy többet egyen??

Hori Elküldve: 2010-12-25 10:04 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...




az alapjáraton ketyegő motor 2-3,5l/h-t képes elnyelni a tankból