Hori Elküldve: 2010-09-26 17:46 Tuning Salon Brno
![](/images/loadingAnimation.gif)
Hori Elküldve: 2010-09-26 17:46 Tuning Salon Brno
Hori Elküldve: 2010-09-26 17:44 Tuning Salon Brno
Hori Elküldve: 2010-09-20 22:33 Társalgó
Robinson írta:Andibaba írta:Robinson írta:SoundkeY írta:
KÖSZÖNÖM ! :p
Attól még az autópályán nincs kereszteződés
Héé, azaz az enyiméééAmúgy mindenkinek igaza van
Nem mindegy hol volt a szitu, de a kereszteződés is igaz. Már jöttök is hazafelé?
![]()
Naszép, a Zurad lopja a babérjaidat?Holnap megyünk igen. Eldönteni nem tudom, hogy ez most jó vagy rossz
Főleg, hogy pont ma délután lett elég szeles az idő. Egy biztos, réeszemről szerencse, hogy ez a hét még pihenés ezután
Aztán szombaton lecsó fesztivál fehérváron!!! Oda mi menni szeretnénk. Valaki? Hori-ék tuti nem jönnek, mert messze van..
Hori Elküldve: 2010-09-20 17:24 Féktárcsa és fékbetét
Bimmerman87 írta: Sziasztok! Eljött hat a betét csere nálam is. MEYLE betéteket rendelte,viszont nem vagyok biztos benne,h jó is. Még az is ködös,h a gyári M packet-al mások a betét paraméterei,mint egy sima 330d-nél?
Hori Elküldve: 2010-09-16 20:26 e46 touring belső díszítő műanyag
zcsatari írta: Sziasztok!
SZeretném kicserélni a műszerfalat átszelő díszítő műanyagokat illetve az ajtón lévőket is. HOl tudnék ilyenhez hozzájutni. Szívem szerint az ötösben ismeretes fekete fényesre cserélném, elérhető e ez e46ba is?
Köszi előre is!
Zoli
Hori Elküldve: 2010-09-14 13:52 320d Motor
Hori Elküldve: 2010-09-13 16:27 Autóvásárlás
Hori Elküldve: 2010-09-12 13:14 Autóvásárlás
kleroo írta:Robinson írta:kleroo írta:
Pont most nézegettem a carstylingos profilod
Nem igazán kell meggyőzni,inkább elrettenteni......
Bocs, kifelejtettem, hogy az ékszíjtárcsám is elgyengült nemrég, az 45 ezredes volt. Ugyan a turbómat is lecseréltem, de nem volt még megdögölve, csak zavart, hogy fütyül (és elvileg százalékosan nem adott le akkora teljesítményt, amekkorát kellett volna).
A kötelező az mint írtam, az olajcsere ugye mindenképpen kell, a hozzá tartozó szűrőkkel együtt kijön 21-ből. (1 hete cseréltem)
Ha cserélni kell fékeket, akkor az kicsit vastagabb történet. A tárcsák ~12-től a csillagos égig, betétek 10-től szintén a csillagos égig (4-esével értendő)
Másról én nem tudok, ami kötelező lenne. Erről inkább más írjon, rám is rám férne a tudás
Chip: nekem kevesebb fogyasztás, kevesebb füst, komoly lépési különbség a tapasztalatom. Határozottan. Viszont ATC előtt chipelte más is, akkor szar lett. Nem ment jobban, viszont komolyabban füstölt és csúszott a kuplung, ATC-vel nem.
A váltót én nem tudom, az enyémben valszeg majd olajcsere esedékes, van, hogy kicsit akadgat, de nem bosszantóan
Most, hogy kérdezed ezt a váltó dolgot, 320d-nél még gyakori a diffiszilent szakadása, ilyenkor puffog hátul váltáskor. Ennek az orvoslása is megvan egy 20e-ből.
Értem. Köszönöm. Nem tűnik eddig olyan vészesnek.
De a kötelezőt én a biztosításra meg az adóra értettem
Ez lenne még nekem fontos,hogy az hogy "van" a kocsi,ne kerüljön sokkal többe mint a mostani fikuszom.
Jó hallani a mociról ezeketgyorsulásban hol lehet? 8sec körül?
Átlag fogyi?(a 320d amit megvehetnék,az rég nem volt nullázva és 6,7-et mutat. rövid távokon használva,állandó hidegindítással,80%városban)
Hori Elküldve: 2010-09-12 10:29 Autóvásárlás
kempelen írta:lepke írta:
Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli
Talán igaz. Azért a bmw-ket odakint sem csapkoják ingyen az emberekhez és kint is áruk van újonnan akárhogyan is nézzük. Akik vadiújan megveszik azért veszik, hogy járjanak velük. Természetesen előfordulhat hogy egy nyugdíjas vesz egyet és évente jár vele öt-tíz-tizenötezer kilométert, de arra igen kicsi az esély, hogy ezt három-négy évesen elakarja adni.
Hori Elküldve: 2010-09-10 08:26 Dühöngő - 18+! :)
atidesign írta: Ha már róla van szó akkor had én adjak választ...
Igen! gyári minden rajta, és nem PS, vagy olyan szögbe esik rá a fény hanem ilyen!Hori írta:rad2 írta:Hori írta:Lacci írta:Robinson-rad2 írta:
wááááááááá
-
Mivan? Az gyári!
-
Na nemá vazze. Ez már betegségIlyen segg nincs gyári
-
Szerinted szilikon? Már itt is? Mindegy mi, jó oszt kész
-
Ilyen világot élünk. Szilikont a seggbe, lábba, szájba, mellbe orrba farokba. Vagy inkább orrba-szájba
De látod, itt is le van vágva a gatyából, hogy bele férjen a segg, mégse botránkozik meg rajta senki
Meg kell védjem Catet ez szép gyári farrész
Ha ugye szilikon lenne, akkor tuti jutott volna belőle még előre is
de mi a sárvédőszélesítésről beszélgettünk
Szerintem egyedül te nézted a sárvédőt
nem tetszik Kokonak az M3a ez már nekem is sok
Hori Elküldve: 2010-09-08 16:46 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11
YELLOW írta:Hori írta: na ezt komoly volt végigolvasni,
Yellow tényleg nem értelek, mi a baj abba ha lementünk volna személyesen is találkozni veled? ezt nem értem de mindegy, és akárhogy számolom az enyémbe is csak 4 henger van
nem! nem azzal van a gond!
elmondtam x-szer, hogy amit írtatok és amilyen szmájlik voltak utána, és figyelembe véve a hozzám fűződő folyamatos oltásokat, abből nekem az jött le, hogy a találkának az lenne a fénypontja, hogy köpködjük, alázzuk meg jelót. kapíse?
lehet 4 henger van de 2ezres
Hori Elküldve: 2010-09-08 16:25 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11
Hori Elküldve: 2010-09-08 09:52 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11
YELLOW írta:Robinson írta:Hori írta: Háát ha Yellow lemegy akkor nekem is el kell látogatnom e jeles rendezvényre
Most hétvégére pihenést terveztem, de ezt nekem is látnom kell
nah látod ezért nem járok én sehova... el is felejtettem ezt is
Hori Elküldve: 2010-09-07 23:09 Motorolaj
les10 írta:Hori írta:les10 írta: Sziasztok!
Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm
akkor nem füstöl hanem gőzöl ami normális, az 1400km alatt 1l olaj az rengeteg, lehet nem sikerült a turbo felújítása, vagy a motor kicsit elkopott de ezek igen komoly kék füsttel járnának
Esetleg nem lehet a szelepszár szimering vagy netán a gyűrű,mert egy ismerős azt is lehetségesnek véli?
Hori Elküldve: 2010-09-07 20:47 Motorolaj
les10 írta: Sziasztok!
Nekem olyan gondom lenne,hogy inditásnál egy két fokozatig vagy pontosabban a kék hőfokjelző elyhagyásáig füstöl erőteljesebben a kipufogo fehér gőzzel de utána már nem viszont 1400 km után megeszik 1l olajat és nem tudom,hogy szétszedessem a verdát vagy ne.Igazság szerint tavaly volt rajta turbó felújjítás meg olaj és szűrőcserék de kb 3/4 évet állt az autó és most kezdte csinállni ezt a dolgot.Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszönöm