Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:38 Dühöngő - 18+! :)

Lacci írta:
Robinson-rad2 írta:


wááááááááá
-
Mivan? Az gyári!
-
Na nemá vazze. Ez már betegség Ilyen segg nincs gyári
-
Szerinted szilikon? Már itt is? Mindegy mi, jó oszt kész
-
Ilyen világot élünk. Szilikont a seggbe, lábba, szájba, mellbe orrba farokba. Vagy inkább orrba-szájba
De látod, itt is le van vágva a gatyából, hogy bele férjen a segg, mégse botránkozik meg rajta senki


Meg kell védjem Catet ez szép gyári farrész
Ha ugye szilikon lenne, akkor tuti jutott volna belőle még előre is


de mi a sárvédőszélesítésről beszélgettünk, Cathy csak mellékszereplő

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:31 Dühöngő - 18+! :)

Robinson írta:
rad2 írta:
Robinson írta:

Szal ha valaki tud 18" PEREMES felnit cserébe ajánlani a Keskinemért...


195/65/15 nem érdekel?



14 nincs?



ott a féktárcsád

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:30 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:
szombaton viszem azt is érdekességnek mert nem sok quad gurul itthon 19es breytonokon


Képed van róla?



még nincs, csak ma készültek el az osztokörmodosítok és csak az 1ik felnit raktam fel próbaképpen de majd holnap lövök róla

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:27 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:

most én is 16"on járok mert a 19et meg felraktam a quadra


Na, arra pont jó, és még peremezni sem kell




szombaton viszem azt is érdekességnek mert nem sok quad gurul itthon 19es breytonokon

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:26 Dühöngő - 18+! :)

Robinson írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
sima ügy olcsó volt



És az ET? Én is gondoltam rá, hogy vegyek belőle 1 szettet, de nem jó az ET-je,runflat és 18-as.





10x20" et 41 és 8,5x20"et25 nekem így hogy hátul szélesítve meg vágva van pont befér elől meg semmi gond


Az a baj, hogy én közlekedni is szeretnék az autóval, ezért maradok a gyárinál.


Ez a része viszont tökre az, hogy kinek mit
Mondjuk meg kell mondjam, néha gondoltam rá, hogy visszalépek 18"-ra, tartós pesti használatra nem annyira nyerő a 19...

Szal ha valaki tud 18" PEREMES felnit cserébe ajánlani a Keskinemért...


mondtam hogy szopás pest 19"en

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:24 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
sima ügy olcsó volt



És az ET? Én is gondoltam rá, hogy vegyek belőle 1 szettet, de nem jó az ET-je,runflat és 18-as.





10x20" et 41 és 8,5x20"et25 nekem így hogy hátul szélesítve meg vágva van pont befér elől meg semmi gond


Az a baj, hogy én közlekedni is szeretnék az autóval, ezért maradok a gyárinál.





most én is 16"on járok mert a 19et meg felraktam a quadra

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:23 Dühöngő - 18+! :)

Robinson írta:
Hori írta:
Robinson írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: A népligetig másik kerékkel mész, és ott cseréled a bőrösre?



nem nem -bár gondoltam rá de felmegyek a börözött felniken, amúgy gyárilag az 5gt felnijei a cikkszám alapján


Te is vettél a svéd tesztkerekekből?


sima ügy olcsó volt



Mutassatok már erről egy képet, mert a bőr miatt teljesen felismerhetetlen lett


BMW Styling 238




Na, megfejtve. Ez alapból se szép, szal nem Hori rontotta el a bőrözéssel


annyira nem gáz, majd hétvégén meglátod e46on szépen mutat

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:20 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:
sima ügy olcsó volt



És az ET? Én is gondoltam rá, hogy vegyek belőle 1 szettet, de nem jó az ET-je,runflat és 18-as.





10x20" et 41 és 8,5x20"et25 nekem így hogy hátul szélesítve meg vágva van pont befér elől meg semmi gond

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:18 Dühöngő - 18+! :)

Robinson írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: A népligetig másik kerékkel mész, és ott cseréled a bőrösre?



nem nem -bár gondoltam rá de felmegyek a börözött felniken, amúgy gyárilag az 5gt felnijei a cikkszám alapján





Te is vettél a svéd tesztkerekekből?




sima ügy olcsó volt



Mutassatok már erről egy képet, mert a bőr miatt teljesen felismerhetetlen lett





BMW Styling 238

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:13 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Robinson írta:

wááááááááá


Mivan? Az gyári!





ja csak érdekesen esik rá a fény

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:12 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta: A népligetig másik kerékkel mész, és ott cseréled a bőrösre?



nem nem -bár gondoltam rá de felmegyek a börözött felniken, amúgy gyárilag az 5gt felnijei a cikkszám alapján





Te is vettél a svéd tesztkerekekből?




sima ügy olcsó volt

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:11 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:

köszönöm de nem akarom hogy megkedvelj

azon a kis zöld cetlin a mocitetőn megtalálod még +-eltérést is írnak rá, menni fog ne aggódj


De arra azt szoktad mondani, hogy baromság, nem???





ezt továbbra is fenntartom, az a baj hogy gyárilag a német 2002ben az akkori r134a-hoz kikalibrált egy mennyiséget amivel minden hőmérséklettartományban müködnie kell. ezzel szemben a mai gázok thermikus értéke kicsit lecsökkent hiába ugyan az a gáztipus /buzi eu-s szabályozás/ a rendszernek meg van 1 bizonyos túltöltési-telitettségi pontja ami álltalában több az előre megadott mennyiségnél és az müszeren tökéletessen látszik mikor éri el, és azzal a mennyiséggel a rendszer tökéletessen müködik, de ha erröl szeretnél beszélgetni hétvégén kinn vagyunk a népligetben ott megtalálsz egy gusztustalan piros felnis e46 mellett


Másnak tökéletesen megfelel a TIS-es leírás, vagy a zöld matrica, csak neked nem, ez érdekes.....
Ja, sárvédőperemezésre már feltaláltak egy szerkezetet, és képzeld, nem flex a neve



mindenki úgy tölt ahogy szeret vagy akar vagy tud, szive joga eldönteni, ismerek olyat aki mérlegel grammra pontosan és ismerek olyat is aki anélkül dolgozik, sztem ebben semmi furcsa nincs,
sajnos a faceliftes e46nak a sárvédőperema ahogy össze van illesztve a kerékdob belsejével és ez vissza van hajtva ráadásul még ki is van töltve masszával abszolút nem alkalmas a peremező hogy mozdítson rajta, nekem 2 napig baszogattuk vele a semmiért, de ha megkérdezed Garajt neki most probálták a 2004es 330cd-n elösször pesten és semmit nem tudtak mózdítani rajta utána meg lement békéscsabára mert hogy ott azt mondták hogy tutira meg tudják csinálni de sajna az sem nyert, a peremező nem jó hozzá, előre tökéletes de hátra nem, a német fórumokon is azt írják hogy vágják mert nincs más megoldás



Már láttam pár E46-ot sikeresen kiperemezve..

A klímát grammra kell tölteni, mert soha nem lesz jó (véletlenül lehet) a nyomás, ezt te is tudod


facelift előttit lehet mert ott nincs kitöltve masszával,

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:04 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta: A népligetig másik kerékkel mész, és ott cseréled a bőrösre?



nem nem -bár gondoltam rá de felmegyek a börözött felniken, amúgy gyárilag az 5gt felnijei a cikkszám alapján

Hori Elküldve: 2010-09-01 01:03 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:

köszönöm de nem akarom hogy megkedvelj

azon a kis zöld cetlin a mocitetőn megtalálod még +-eltérést is írnak rá, menni fog ne aggódj


De arra azt szoktad mondani, hogy baromság, nem???





ezt továbbra is fenntartom, az a baj hogy gyárilag a német 2002ben az akkori r134a-hoz kikalibrált egy mennyiséget amivel minden hőmérséklettartományban müködnie kell. ezzel szemben a mai gázok thermikus értéke kicsit lecsökkent hiába ugyan az a gáztipus /buzi eu-s szabályozás/ a rendszernek meg van 1 bizonyos túltöltési-telitettségi pontja ami álltalában több az előre megadott mennyiségnél és az müszeren tökéletessen látszik mikor éri el, és azzal a mennyiséggel a rendszer tökéletessen müködik, de ha erröl szeretnél beszélgetni hétvégén kinn vagyunk a népligetben ott megtalálsz egy gusztustalan piros felnis e46 mellett


Másnak tökéletesen megfelel a TIS-es leírás, vagy a zöld matrica, csak neked nem, ez érdekes.....
Ja, sárvédőperemezésre már feltaláltak egy szerkezetet, és képzeld, nem flex a neve



mindenki úgy tölt ahogy szeret vagy akar vagy tud, szive joga eldönteni, ismerek olyat aki mérlegel grammra pontosan és ismerek olyat is aki anélkül dolgozik, sztem ebben semmi furcsa nincs,
sajnos a faceliftes e46nak a sárvédőperema ahogy össze van illesztve a kerékdob belsejével és ez vissza van hajtva ráadásul még ki is van töltve masszával abszolút nem alkalmas a peremező hogy mozdítson rajta, nekem 2 napig baszogattuk vele a semmiért, de ha megkérdezed Garajt neki most probálták a 2004es 330cd-n elösször pesten és semmit nem tudtak mózdítani rajta utána meg lement békéscsabára mert hogy ott azt mondták hogy tutira meg tudják csinálni de sajna az sem nyert, a peremező nem jó hozzá, előre tökéletes de hátra nem, a német fórumokon is azt írják hogy vágják mert nincs más megoldás

Hori Elküldve: 2010-09-01 00:51 Dühöngő - 18+! :)

rad2 írta:
Hori írta:

köszönöm de nem akarom hogy megkedvelj

azon a kis zöld cetlin a mocitetőn megtalálod még +-eltérést is írnak rá, menni fog ne aggódj


De arra azt szoktad mondani, hogy baromság, nem???





ezt továbbra is fenntartom, az a baj hogy gyárilag a német 2002ben az akkori r134a-hoz kikalibrált egy mennyiséget amivel minden hőmérséklettartományban müködnie kell. ezzel szemben a mai gázok thermikus értéke kicsit lecsökkent hiába ugyan az a gáztipus /buzi eu-s szabályozás/ a rendszernek meg van 1 bizonyos túltöltési-telitettségi pontja ami álltalában több az előre megadott mennyiségnél és az müszeren tökéletessen látszik mikor éri el, és azzal a mennyiséggel a rendszer tökéletessen müködik, de ha erröl szeretnél beszélgetni hétvégén kinn vagyunk a népligetben ott megtalálsz egy gusztustalan piros felnis e46 mellett