rad2 írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
köszönöm de nem akarom hogy megkedvelj
azon a kis zöld cetlin a mocitetőn megtalálod még +-eltérést is írnak rá, menni fog ne aggódj
De arra azt szoktad mondani, hogy baromság, nem???
ezt továbbra is fenntartom, az a baj hogy gyárilag a német 2002ben az akkori r134a-hoz kikalibrált egy mennyiséget amivel minden hőmérséklettartományban müködnie kell. ezzel szemben a mai gázok thermikus értéke kicsit lecsökkent hiába ugyan az a gáztipus /buzi eu-s szabályozás/ a rendszernek meg van 1 bizonyos túltöltési-telitettségi pontja ami álltalában több az előre megadott mennyiségnél és az müszeren tökéletessen látszik mikor éri el, és azzal a mennyiséggel a rendszer tökéletessen müködik, de ha erröl szeretnél beszélgetni hétvégén kinn vagyunk a népligetben ott megtalálsz egy gusztustalan piros felnis e46 mellett
Másnak tökéletesen megfelel a TIS-es leírás, vagy a zöld matrica, csak neked nem, ez érdekes.....
Ja, sárvédőperemezésre már feltaláltak egy szerkezetet, és képzeld, nem flex a neve
mindenki úgy tölt ahogy szeret vagy akar vagy tud, szive joga eldönteni, ismerek olyat aki mérlegel grammra pontosan és ismerek olyat is aki anélkül dolgozik, sztem ebben semmi furcsa nincs,
sajnos a faceliftes e46nak a sárvédőperema ahogy össze van illesztve a kerékdob belsejével és ez vissza van hajtva ráadásul még ki is van töltve masszával abszolút nem alkalmas a peremező hogy mozdítson rajta, nekem 2 napig baszogattuk vele a semmiért, de ha megkérdezed Garajt neki most probálták a 2004es 330cd-n elösször pesten és semmit nem tudtak mózdítani rajta utána meg lement békéscsabára mert hogy ott azt mondták hogy tutira meg tudják csinálni de sajna az sem nyert, a peremező nem jó hozzá, előre tökéletes de hátra nem, a német fórumokon is azt írják hogy vágják mert nincs más megoldás